eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خط انرژی
🔺فایننشال تایمز: ممکن است ظرف چند هفته تولید نفت و گاز در خلیج فارس متوقف شود و قیمت نفت به بشکه‌ای ۱۵۰ دلار برسد 🔹قطر هشدار داد که جنگ می‌تواند خلیج فارس را مجبور کند در عرض چند هفته صادرات انرژی را متوقف کند. 🔹وزیر انرژی قطر گفت حتی اگر جنگ همین حالا هم پایان یابد، بازگشت قطر به چرخه عادی تحویل محموله‌ها چند هفته تا چند ماه زمان می‌برد. 🔹قطر که دومین تولیدکننده بزرگ LNG در جهان است، پس از حمله به تأسیسات رأس لفان مجبور شد این هفته وضعیت فورس ماژور (اضطرار در قراردادها) اعلام کند. @khate_energy
حضور و همراهی با مردم مومن و انقلابی دزفول مقاوم در نمازجمعه هفتمین روز مبارزه و ایستادگی در برابر تهدید و تجاوزهای اسرائیل غاصب و آمریکای بی شرم و جهانخوار.   ✍️  امید رسا -  ۱۵ اسفند ۱۴۰۴
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ 🔴بی درنگ! یعنی چه؟؟؟ 🔺 رئیس، اعضای هیات رئیسه و اعضای محترم مجلس خبرگان! 👈آیا مخاطب این توصیه و تأکید امام شهید، شما نیستید؟! وقتی ایشان از واژه «بی‌درنگ» برای معرفی ولی‌فقیه استفاده می‌کنند، چرا باید این معرفی در مقطع حساس فعلی علی‌رغم گذشت یک هفته هنوز انجام نشده باشد! این سؤال مهمترین سؤال افکار عمومی در حال حاضر است. 🇮🇷 @DadSetanKojayi با ما در کانال ایتا همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi
آیت الله سعیدی در نماز جمعه قم: خامنه‌ای رهبر را محکم بگوئید که یک خامنه‌ای دیگر در راه است. هم‌اعلام نکرده هم اعلام کرده چقدر این جمله ایشون حکمت آمیز بوده
هدایت شده از ۲۱۷۸۳
بسمه تعالی. برادران و خواهران گرامی. استحضار داشته باشید که روند کشف رهبر جدید انجام شده و لذا باید هرچه سریعتر اعلام شود .دراین میانه منافقان که نمی خواهند مردم آرامش را احساس کنند و خیالشان ازبابت کشف و اعلام رهبری جدید راحت شود، با بهانه های مختلف این روند را بدلایل نامعلوم یا باملاحظات امنیتی طول میدهند. از مسئولان امر می خواهیم هرچه زودتر با اعلام این امر بسیار مهم ، تردید در این حرکت را به امیدواری تبدیل کنند. مردم عزیز و بزرگوار : درصحنه باشید و مطالبه بحق خود را داشته باشند وتا اعلام رهبری جدید از پای ننشینید که فرصت طلبان وسقیفه نشینان از کوچکترین فرصت با مباحثی فرعی چون شورایی شد ن رهبری و...تلاش دارند جای پایی برای خود دست و پا کرده و آینده نظام را دچار ابهامات کنند . قانون درانتخاب رهبری صراحت وشفافیت دارد حضور میدانی شما مردم آگاه خنثی کننده توطئه دشمنان خواهد بود. خامنه ای زنده است چون خدا زنده است. خداوند یارتان باد کمیته سیاسی رزما
سلام، نماز جمعه این هفته تهران در مصلی بزرگ امام خمینی ره. منو بیاد نماز های عید فطر با امامت آقای شهیدمان انداخت، ماشاالله، ماشاالله، سیل عظیمی از جمعیت روزه دار با شعارهای حماسی در صفوف انتظار برای راه یابی به مصلی و نیز معطلی ۲ ساعته جهت خروج از درب جنوبی و پارکینگ ...یکی از شعارهای معنی دار : 🔻 🚩پدر کشتی و تخم کین کاشتی 🚩پدر کشته را کی بُود آشتی .. 🆔️@J.RAZMAA             @رصدوتبیین_تحرکات_جنبشهای_ضد_صهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
‼️‼️‼️ بیانیه‌ی گروهک اصلاحات و روزنه گشایی برای نجات کدخدا و بی‌بی‌ 📌متاستاز سرطان اصلاحات در شرایط جنگی منجر به بازتولید اغتشاش و آشوب‌های خیابانی و جبران شکست فضاحت‌بار ترامپ و نتانیاهو و خدشه به دستاوردهای موشکی ایران می‌شود! ✍️ سعید عبدالملکی؛ در حالی‌که اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران داغدار ترور مظلومانه رهبر شهید خود هستند و از اینکه استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونی با حمله به کشورشان غرور و اعتماد به نفس آنان را جریحه‌دار کرده است، سوگوارانه در میدان هستند، و در اوج جنگ نظامی که کل جبهه شرور و اپستینی غرب در برابر جبهه حق ایرانی اسلامی ملت ایران قداره بسته و از قضا به مدد الهی ایران در این میدان نابرابر دست برتر پیدا کرده است، جریان خود تحقیر و بی‌هویت اصلاحات که از این پس بایست آنان را «گروهک» نامید، مثل همیشه زبان باز کرده و به یاری اربابان خود شتافته و با قطبی کردن جامعه در صدد اضمحلال انسجام و وحدت ملی ملت ایران هستند تا بلکه راه فراری برای شکست فضاحت‌بار آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونی ایجاد کنند. ♦️ پر واضح است که این گروهک علی‌رغم سال‌ها حضور در بدنه‌ی قوه‌ی مجریه اما هیچ ارزش افزوده‌ی راهبردی برای کشور نداشته و ندارند و نه تنها در پیچ‌های تاریخی و بحران‌ها و به‌خصوص در دفاع مقدس ۱۲روزه و شرایط کنونی هیچ هزینه‌ای نداده‌ و کمکی به امنیت و ثبات کشور نکرده‌اند، بلکه همواره در مرز همسویی با دشمنان قسم خورده ملت ایران حرکت می‌کنند. ♦️براساس داده‌های روان‌شناختی از افراد رده‌بالا تا پادوهای رادیکال و منجمد مغز این جریان همگی به لحاظ شناختی، نگرشی، هویتی و رفتاری فاقد چشم‌انداز و راهبرد مشخص هستند و صرفاً منتقد وضعیت موجود بوده و بزک کننده‌ی سیاست‌های غرب و آمریکا به شمار می‌روند. ♦️اعتیاد به مذاکره، شیفتگی نسبت به آمریکا، بحران هویت، عدم استقلال فکری و زیستن در هرهری مذهبی و تذبذب از ویژگی‌های این فرقه انحرافی است. ♦️گرچه ادعای اصلاحات دارند اما با وجود ۴دولت اصلاح‌طلب و غربگرا و قریب به چهار دهه تسری مشی به اصطلاح اصلاح‌طلبی آنان در قوه‌ی اجرایی کشور اما خروجی کارکرد آنان شکل‌گیری مطالبات انباشته، ناکارآمدی و بسترسازی برای اغتشاش و آشوب‌های داخلی و حمله‌ی نظامی خارجی و فرافکنی این خرابکاری‌ها به نظام و رهبری بوده است. ♦️در پایان لازم به ذکر است که در شرایط کنونی که کشور درگیر تجاوز و جنگ دشمنان می‌باشد فعالیت‌های مشکوک این گروهک برانداز موجبات تفرقه‌افکنی و بسترسازی برای آشوب‌های خیابانی است و لازم است نهادهای نظارتی و قانونی شدیداً برخورد نمایند. https://eitaa.com/cheshmandazsaeid
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🚨🚨 🚨🚨🚨 👇 عراقچی گفته : برای هر ایده عادلانه و منطقی همراه با حفظ غرور ما برای توقف جنگ آماده هستیم عراقچی با شبکه NBCآمریکا: با همکار روسی خودم و کشورهای مانند ترکیه و پاکستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس صحبت کردم به دنبال توقف جنگ علیه خودمان هستیم. 🚨🚨🚨 هر چه نیروهای نظامی ما افتخار آفرینی کرده و دشمن را پشیمان کرده اند این بابا داره پالس ضعف میفرسته ✖️انگاری عباس آقا ناراحته که دشمن داره میخوره 😡 ✖️ قبل از اینکه این پالس ها بخواد عملی بشه ما باید جلو شون رو بگیریم 🚨🚨🚨اعلام در کل ایرانملت ایران هر کسی را که دم از آتش بس و نفس دادن دوباره به دشمن را بزند زیر پا لگد مال خواهد کرد ✖️ضمن اینکه این صحبت ها رو محور مقاومت داره میشنوه مقاومتی که تا اخرین قطره ی خون وایسادن پای جنگ با دشمن، چرا از محور مقاومت پالس ضعف داره مخابره میشه توسط دولتی ها؟؟ ❌عباس آقا می خواهید آتش بس اعلام کنید که برن دو ماه دیگه مجهزتر برگردن؟ ❌یک بار برای همیشه تمام کنید اسرائیل رو و امریکا هم از منطقه بیرون کنید 🔴همه پیامک بدهید به وزیر کشور و سایر مسئولان و اتمام حجت کنید 📨‌30007788✉️ پیامک مجلس : 📨2000132✉️ پیامک قوه قضائیه : 3000129 وزارت اطلاعات: خطیب    09121124202 وزارت خارجه :عراقچی      09121133325 وزارت دادگستری: رحیمی 09123841483 وزارت کشور: مومنی 09121591073 رئیس جمهور : پزشكيان 09144051786 @zohe72.کانال کمیل