eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام، نماز جمعه این هفته تهران در مصلی بزرگ امام خمینی ره. منو بیاد نماز های عید فطر با امامت آقای شهیدمان انداخت، ماشاالله، ماشاالله، سیل عظیمی از جمعیت روزه دار با شعارهای حماسی در صفوف انتظار برای راه یابی به مصلی و نیز معطلی ۲ ساعته جهت خروج از درب جنوبی و پارکینگ ...یکی از شعارهای معنی دار : 🔻 🚩پدر کشتی و تخم کین کاشتی 🚩پدر کشته را کی بُود آشتی .. 🆔️@J.RAZMAA             @رصدوتبیین_تحرکات_جنبشهای_ضد_صهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
‼️‼️‼️ بیانیه‌ی گروهک اصلاحات و روزنه گشایی برای نجات کدخدا و بی‌بی‌ 📌متاستاز سرطان اصلاحات در شرایط جنگی منجر به بازتولید اغتشاش و آشوب‌های خیابانی و جبران شکست فضاحت‌بار ترامپ و نتانیاهو و خدشه به دستاوردهای موشکی ایران می‌شود! ✍️ سعید عبدالملکی؛ در حالی‌که اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران داغدار ترور مظلومانه رهبر شهید خود هستند و از اینکه استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونی با حمله به کشورشان غرور و اعتماد به نفس آنان را جریحه‌دار کرده است، سوگوارانه در میدان هستند، و در اوج جنگ نظامی که کل جبهه شرور و اپستینی غرب در برابر جبهه حق ایرانی اسلامی ملت ایران قداره بسته و از قضا به مدد الهی ایران در این میدان نابرابر دست برتر پیدا کرده است، جریان خود تحقیر و بی‌هویت اصلاحات که از این پس بایست آنان را «گروهک» نامید، مثل همیشه زبان باز کرده و به یاری اربابان خود شتافته و با قطبی کردن جامعه در صدد اضمحلال انسجام و وحدت ملی ملت ایران هستند تا بلکه راه فراری برای شکست فضاحت‌بار آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونی ایجاد کنند. ♦️ پر واضح است که این گروهک علی‌رغم سال‌ها حضور در بدنه‌ی قوه‌ی مجریه اما هیچ ارزش افزوده‌ی راهبردی برای کشور نداشته و ندارند و نه تنها در پیچ‌های تاریخی و بحران‌ها و به‌خصوص در دفاع مقدس ۱۲روزه و شرایط کنونی هیچ هزینه‌ای نداده‌ و کمکی به امنیت و ثبات کشور نکرده‌اند، بلکه همواره در مرز همسویی با دشمنان قسم خورده ملت ایران حرکت می‌کنند. ♦️براساس داده‌های روان‌شناختی از افراد رده‌بالا تا پادوهای رادیکال و منجمد مغز این جریان همگی به لحاظ شناختی، نگرشی، هویتی و رفتاری فاقد چشم‌انداز و راهبرد مشخص هستند و صرفاً منتقد وضعیت موجود بوده و بزک کننده‌ی سیاست‌های غرب و آمریکا به شمار می‌روند. ♦️اعتیاد به مذاکره، شیفتگی نسبت به آمریکا، بحران هویت، عدم استقلال فکری و زیستن در هرهری مذهبی و تذبذب از ویژگی‌های این فرقه انحرافی است. ♦️گرچه ادعای اصلاحات دارند اما با وجود ۴دولت اصلاح‌طلب و غربگرا و قریب به چهار دهه تسری مشی به اصطلاح اصلاح‌طلبی آنان در قوه‌ی اجرایی کشور اما خروجی کارکرد آنان شکل‌گیری مطالبات انباشته، ناکارآمدی و بسترسازی برای اغتشاش و آشوب‌های داخلی و حمله‌ی نظامی خارجی و فرافکنی این خرابکاری‌ها به نظام و رهبری بوده است. ♦️در پایان لازم به ذکر است که در شرایط کنونی که کشور درگیر تجاوز و جنگ دشمنان می‌باشد فعالیت‌های مشکوک این گروهک برانداز موجبات تفرقه‌افکنی و بسترسازی برای آشوب‌های خیابانی است و لازم است نهادهای نظارتی و قانونی شدیداً برخورد نمایند. https://eitaa.com/cheshmandazsaeid
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🚨🚨 🚨🚨🚨 👇 عراقچی گفته : برای هر ایده عادلانه و منطقی همراه با حفظ غرور ما برای توقف جنگ آماده هستیم عراقچی با شبکه NBCآمریکا: با همکار روسی خودم و کشورهای مانند ترکیه و پاکستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس صحبت کردم به دنبال توقف جنگ علیه خودمان هستیم. 🚨🚨🚨 هر چه نیروهای نظامی ما افتخار آفرینی کرده و دشمن را پشیمان کرده اند این بابا داره پالس ضعف میفرسته ✖️انگاری عباس آقا ناراحته که دشمن داره میخوره 😡 ✖️ قبل از اینکه این پالس ها بخواد عملی بشه ما باید جلو شون رو بگیریم 🚨🚨🚨اعلام در کل ایرانملت ایران هر کسی را که دم از آتش بس و نفس دادن دوباره به دشمن را بزند زیر پا لگد مال خواهد کرد ✖️ضمن اینکه این صحبت ها رو محور مقاومت داره میشنوه مقاومتی که تا اخرین قطره ی خون وایسادن پای جنگ با دشمن، چرا از محور مقاومت پالس ضعف داره مخابره میشه توسط دولتی ها؟؟ ❌عباس آقا می خواهید آتش بس اعلام کنید که برن دو ماه دیگه مجهزتر برگردن؟ ❌یک بار برای همیشه تمام کنید اسرائیل رو و امریکا هم از منطقه بیرون کنید 🔴همه پیامک بدهید به وزیر کشور و سایر مسئولان و اتمام حجت کنید 📨‌30007788✉️ پیامک مجلس : 📨2000132✉️ پیامک قوه قضائیه : 3000129 وزارت اطلاعات: خطیب    09121124202 وزارت خارجه :عراقچی      09121133325 وزارت دادگستری: رحیمی 09123841483 وزارت کشور: مومنی 09121591073 رئیس جمهور : پزشكيان 09144051786 @zohe72.کانال کمیل
سلام، نماز جمعه این هفته تهران در مصلی بزرگ امام خمینی ره. منو بیاد نماز های عید فطر با امامت آقای شهیدمان انداخت، ماشاالله، ماشاالله، سیل عظیمی از جمعیت روزه دار با شعارهای حماسی در صفوف انتظار برای راه یابی به مصلی و نیز معطلی ۲ ساعته جهت خروج از درب جنوبی و پارکینگ ...یکی از شعارهای معنی دار : 🔻 🚩پدر کشتی و تخم کین کاشتی 🚩پدر کشته را کی بُود آشتی .. 🆔️@J.RAZMAA             @رصدوتبیین_تحرکات_جنبشهای_ضد_صهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
✅ روز هفتم جنگ؛ قدرت‌نمایی خیره کننده ایران 🔸وضعیت آمریکا (و اسرائیل) در جنگ اخیر، وضعیت وزنه برداری است که زیر وزنه در می ماند و اگر نتواند جا خالی بدهد، گردنش می شکند. وزنه بردار باید بتواند در کسری از ثانیه، وزنه را به روی سینه و بالای سر خود بکشد و آن را بالای سر نگه دارد. اما اگر وزنه فوق طاقت او باشد، تمام محاسباتش در هم می ریزد و ممکن است حتی او را فلج کند. 🔸محاسبه آمریکا و اسرائیل، یکسره کردن کار ایران، حداکثر ظرف ۴۸ ساعت بود، اما در حالی که جنگ وارد هفتمین روز خود شده، کوچک ترین ضعفی در ایران در زمینه آفند قدرتمند دیده نمی شود، همچنان که عقبه مردمی نظام نه فقط منفعل نشده بلکه در کف خیابان، حضور انبوه و حماسی دارد. 🔸اکنون عمق رژیم صهیونسیتی و پایگاه ها و پناهگاه‌های نیروهای آمریکایی در منطقه به همان شدت روز اول حنگ، زیر ضرب ایران است، با این تفاوت که بخش مهمی از رادارها و پدافندهای دشمن از کار افتاده و موشک ها به جای هشدارهای ۱۵- ۲۰ دقیقه ای، بدون آژیر هشدار یا حداکثر دو دقیقه پس از آژیر اصابت می کنند. ضمنا ایران از موشک های قدرتمند با سر جنگی ویرانگر تر و مرگبار تر رونمایی می کند. 🔸در این زمینه شبکه سی ان ان از قول کارشناسان گفت: از دست دادن رادار AN-TPY-۲ در حملات ایران یک خسارت عملیاتی بزرگ است و جایگزینی سریع آن دشوار است. 🔸همچنین به گزارش سی‌ان‌ان «سیستم رادار باتری موشکی تاد در پایگاه السلطی در اردن طبق تصاویر ماهواره‌ای نابود شده است». 🔸ساعتی قبل همزمان با حمله هوایی دشمن به تهران و چند شهر دیگر، محل استقرار نظامیان آمریکایی در هتلی در بحرین با ده انفجار و بدون صدای آژیر در هم کوبیده شد. همچنین خبرگزاری ها از آتش سوزی گسترده در پایگاه آمریکایی ها در کویت خبر می دهند. 🔸تل آویو هم، دیشب و بامداد امروز شاهد باران کم سابقه موشک ها و تشکیل خوشه های موشکی پر حجم در آسمان خود بود که با کمترین پدافند، اصابت می کردند. با وجود سانسور شدید، برخی منابع صهیونیستی از مجروحیت ۱۷ نفر فقط در بئر سبع خبر داده آند. 🔸گزارش ها می گویند رژیم صهیونیستی در برابر موشک های ایران کاملا بی دفاع شده است. ویدیو های منتشره از اصابت پیاپی موشک ها حاکی از این است که سپر دفاعی در بخش های مهمی از اسرائیل تقریبا به فنا رفته است. 🔸گزارش های تصویری مستند، آتش سوزی وسیع در * *فرودگاه بن گوریون تل‌آویو را در اثر خملات موشکی با کلاهک خوشه‌ای نشان می دهد. گفته * *می شود بخشی از منطقه موشک باران شده، محل استقرار سوخت‌رسان‌های آمریکا بوده است. 🔸در این میان، روزنامه هاآرتص نوشت: خسارات زیادی در چندین ساختمان در مناطق مرکزی اسرائیل به دنبال حمله اخیر موشک‌های ایرانی وارد شده است. 🔸گزارش جدید یدیعوت آحارونوت هم حاکی است: پس از موج اولیه موشک‌ها، شلیک‌های بیشتری از * *جانب ایران شناسایی شده و مراکز بیشتری در حالت هشدار قرار گرفته‌اند 🔸خبرنگار ارشد فاکس‌نیوز در اراضی اشغالی گفت: امشب نیز شلیک‌های بیشتری از موشک‌ها به سمت تل‌آویو در راه است. 🔸یوآو جراردوخبرنگار صهیونیستی می گوید: هشدار های موشکی از ۵ تا ۱۵ دقیقه به ۱ تا ۲ دقیقه کاهش داشته است، دلیل آن از بین رفتن یکی یکی رادار های پدافندی اسرائیل و آمریکا در منطقه است. 🔸بعد دیگر جنگ، ضربات اقتصادی دردناک به جبهه دشمن است. در حالی که ۳۰۰ نفتکش پشت تنگه هرمز متوقف شده اند، سی‌ان‌ان از توقف کامل تردد نفتکش‌ها در تنگه هرمز برای اولین بار از زمان آغاز جنگ خبر داد. 🔸دویچه بانک آلمان می گوید: بسته شدن کامل هرمز می تواند قیمت نفت را تا ۲۰۰ دلار ببرد * * 🔸اویل پرایس هم گزارش داده است: اوضاع بازار گاز اروپا با تشدید اختلالات تنگه هرمز در زنجیره‌های تأمین LNG بحرانی شده و قیمت ۲ برابر شده است 🔸بانک آمریکایی جی‌پی‌مورگان پیش بینی کرد : اگر این وضعیت بیش از ۳ هفته طول بکشد، مخازن خلیج فارس پر شده، تولید به اجبار متوقف و قیمت نفت برنت به ۱۲۰ دلار می‌رسد. 🔸در همین حال، بازار سهام آمریکا فقط در روز پنجشنبه، بیش از ۱ تریلیون دلار از ارزش خود را از دست داد. 🔸اما در بعد افکار عمومی، جورج گالوی: نماینده سابق پارلمان انگلیسی تاکید کرد: ایران، اکنون قهرمان اکثریت مردم جهان است 🔸همچنین کریس ویلیامسون، فعال رسانه ای و یوتیوبر انگلیسی می گوید: استقامت خستگی‌ ناپذیر مردم ایران واقعا الهام‌بخش است. آنها در برابر نیروهای شر ایستاده‌اند و مقاومت می‌کنند. ✍محمد ایمانی ⛔ 🇮🇷 @DadSetanKojayi با ما در کانال ایتا همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi
🔴تایمز اسرائیل: موشک‌های خوشه‌ای ایران ویرانی‌ را در سراسر اسرائیل پخش می‌کنند
هدف قرار دادن مواضع آمریکا و اسرائل 💢 سپاه پاسداران ایران: در موج ۲۲ مواضع آمریکا و اسرائیل را در انتقام کشته‌های مدرسه میناب هدف قرار دادیم
🔥انهدام پهپاد هرمس ۹۰۰ ▪️یک فروند پهپاد هرمس ۹۰۰ ساخت رژیم صهیونیستی در شهرستان اندیکای خوزستان توسط شبکه یکپارچه پدافندی جمهوری اسلامی ایران کشف و منهدم شد. ▪️به‌گفته کارشناسان نظامی هر فروند این پهپاد ۳۰ میلیون دلار ارزش‌گذاری می‌شود که در عملیاتی دقیق توسط رزمندگان اسلام هدف قرار گرفت و منهدم شد
🔴 دستور تخلیه سفارت آذربایجان در تهران و کنسولگری این کشور در تبریز صادر شده است ● آپا گزارش می‌دهد که جیحون بایرام اف، وزیر امور خارجه آذربایجان، این مطلب را در کنفرانس مطبوعاتی بیان کرده است. 🔸این بیشرف الهام که علی‌رغم تکذیب ایران، نسبت بیشرفی به ایران عزیز داد و دنبال بهانه و بهانه‌ سازی بود. 🔸بر اساس تحلیل و اطلاعات، ما یکی از پیچیده‌ترین مراحل را با این رژیم علیف خواهیم داشت. الهام مانند زنان بدکاره در حال جیغ و شیون است. 🔸رئیس‌جمهوری که سال‌ها خاک کشورش تبدیل به پایگاه عظیم صهیونیست‌ها، ناتو و تکفیری ها کرده و هزاران شیعه بیگناه را زندان و میلیون‌ها شیعه را سپر بلا و مانند قرآن سر نیزه قرار داده حالا آماده اقدامات پیچیده و انجام وظیفه شیطانی خود علیه جمهوری اسلامی ایران می‌شود. 🔸آذربایجان بعد سال ۲۰۲۰ علنا تبدیل به انبار تسلیحات رژیم صهیونیستی و ناتو گشته است... 🔸بزرگ‌ترین سوخت رسان شیاطین صهیونیست باید بداند آخر این بازی رسوایی، ذلت و خواری است کور خوانده ای...
پیشرفتگی موشک های ایرانی 🔥 ‼️🔴داگلاس مک‌ گریگور مشاور سابق پنتاگون اذعان کرد: پیشرفت تکنولوژی های موشکی ایران فراتر از تصورات آمریکا است. موشک های ایرانی از لایه های پدافندی مدرن عبور می کنند سامانه موشکی اسرائیل موسوم به گنبد آهنین به خوبی عمل نمی کند. با وجود آن که آمریکا تلاش دارد با شلیک موشک از پدافند هوایی اسرائیل حمایت کند اما به نظر می رسد ایرانی ها بسیار بیشتر از آنچه که ما فکر می کردیم در زمینه تکنولوژی موشکی پیشرفت کرده اند.