eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
✍️ آیت‌الله عباس کعبی در پیامی: 🚩 دفاع مشروع در برابر آمریکا و اسرائیل واجب شرعی و عقلی است 🔹 تضعیف نیروهای مسلح حرام شرعی است 🔻متن پیام نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: ◻️بسم الله الرحمن الرحیم دفاع مشروع در برابر تجاوز ددمنشانهٔ آمریکا و رژیم صهیونیستی، عقلی، شرعی و قانونی است و انجام آن به هر نحو ممکن و با تمام توان، ضرورت دارد. این دفاع متوقف بر اذن هیچ‌کس نیست و کسی حق جلوگیری از آن را ندارد. بر این اساس، تقویت نیروهای مسلح مقتدر و جان‌برکف بر همگان واجب است و تضعیف آنان حرام شرعی به شمار می‌آید. هر نیروی متجاوز آمریکایی یا صهیونیستی، تحت هر شرایطی و در هر زمان و مکان، هدف دفاع مشروع است. دیپلماسی در دوران تجاوز باید و مقاومت باشد و در جهت تقویت نیروهای مسلح حرکت کند. والله المستعان حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر ۱۴۰۴/۱۲/۱۶ عباس کعبی @HawzahNews / خبرگزاری‌حوزه
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 رضا صادقی برای «وطن» خواند 🔹نماهنگ «وطن» با آهنگسازی و خوانندگی رضا صادقی در پی حملات نیروهای آمریکایی صهیونیستی علیه کشورمان منتشر شد. 🔹این نماهنگ پیروزی قهرمانان و نام‌آوران ایران؛ محمدعلی جهان‌آرا در عملیات منفجر کردن پل خرمشهر در جریان دفاع مقدس، رستم؛ نبرد رستم و دیو سفید در خان هفتم شاهنامه، غلامرضا تختی قهرمان کشتی در فینال المپیک ۱۹۵۶ و آرتمیس دریاسالار ایرانی (نخستین زن یونانی دریاسالار در جهان که در سپاه ایران در دوران هخامنشیان حضور داشت) را به نمایش گذاشته است.
توجه توجه. توجه معرفی رهبری مطالبه جدی مردم انقلابی ما از مجلس خبرگان است که در لابلای اخبار جنگ معطل مانده است . این سکوت آیا مشکوک نیست ؟؟ مگر خبرگان در طول ۴۰ سال گذشته بجز این کار مهم وظیفه ای داشته اند که در اجرای آن کوتاهی می کنند . تاخیر در اعلام رهبری جدید با هیچ منطقی سازگار نیست .
🔴 خبرنگار یا جاسوس آمریکا ⁉️ تو گزارشش میگفت : اینجا راحت دارن بنزین میزنن همه چیز به راه است ! امشب دشمن مخازن سوخت رو زد..... جالب اینجاست ک ایران خودش گفته پاشو بیا ایران!
هدایت شده از خبر کوتاه حنظله
🔴 با توجه به در معرفی رهبری انقلاب، کمپین تسریع در معرفی در ایتا ایجاد شد جهت حمایت از این کمپین کلیک کنید و عضو شوید👇 https://eitaa.com/joinchat/3253993472C2a6b86a880
🚨رهبر جدید با اکثریت آرای خبرگان انتخاب شده حجت‌الاسلام والمسلمین دیرباز نماینده آذربایجان غربی در خبرگان رهبری: الحمدالله اکثریت اعضا اون فردی که محبوب ملت هست را انتخاب کردند. 📱اینجا اخبار مُهم رو زودتر ببین!👇 @rozaneyeagahi
هدایت شده از pedarefetneh | پدر فتنه
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ حمیدرضا مقدم‌فر در صداوسیما: 🔻 «رهبر آینده همان رهبر قبل است فقط جوان شده» ✍دکترجان فقط مونده بود اسم معظم‌له رو هم می‌گفتی، و تمام😉 ✌️🇮🇷 🔰رسانه مستقل 👇 🆔 @pedarefetneh | 🆔 @pedarefetneh |
هدایت شده از عصای موسی 168🎒
🔺نماینده ولی فقیه در استان خراسان: همه چیز اکنون به رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان، آیت الله بوشهری، بستگی دارد که در حال حاضر مسئول اعلام این تصمیم هستند. Ⓜ️ @mosesom
📌آیت‌الله میرباقری عضو مجلس خبرگان رهبری: نظر قاطع مجلس خبرگان فراهم شده است. بسم الله اعلام کنید...❤️
یادداشت خواندنی دکتر مهدی جمشیدی در نقد تعلل مجلس خبرگان ۱. یک هفته از شهادت مظلومانۀ رهبر معظّم انقلاب گذشته، اما مجلس خبرگان رهبری، هنوز شخصِ جایگزین را معرفی نکرده است. این "تأخیر بزرگ"، به هر دلیل که باشد، پذیرفتنی نیست. در طول پانزده سال گذشته، رهبر شهیدِ انقلاب، دست‌کم دوبار به‌صورت عمومی و آشکار به اعضای مجلس خبرگان رهبری گفته بودند که خویش را از هر جهت برای "شرایط فقدان رهبر"، آماده کنید و نسبت به آن، "واکنش به‌هنگام" نشان بدهد. مجلس خبرگان، باید همۀ آنچه را که محتمل و ممکن بود، از سال‌ها و بلکه حداقل یک دهه قبل، پیش‌بینی می‌کرد و در لحظه، خود را با وضع جدید، منطبق می‌ساخت. این‌ حجم از تعلل و تأخیر، پذیرفتنی و شایسته نیست و از اختلال در سازوکار حکایت می‌کند. همواره در بحرانی‌ترین صحنه‌ها و عرصه‌های انقلاب، درایت و کفایتِ رهبرِ شهید، کارساز و گره‌گشا بود؛ این یک بار، ایشان در میان نیست و ما چشم به ساختار مجلس خبرگان داریم تا دریابیم می‌تواند از عهدۀ گذار حکیمانه از موقعیّت چالشی وسرنوشت‌ساز برآید یا نه. انقلاب در متن یک "جنگِ تمام‌عیارِ وجودی" قرار دارد و فرعون زمانه، در پی براندازی سخت و خشن است، اما با وجود این، یک هفته است که حاکمیّت و جامعه، دچار "فقدان امام" است. این دو، هیچ نسبت موجّه و معقولی با یکدیگر ندارند و تداوم این فقدان و عدم، بر حجم اثرگذاری چالش‌ها و تهدیدها، به‌صورت تصاعدی می‌افزاید. حتّی اکنون نیز دیر است و نباید بیش از این، وقت‌کُشی و فرصت‌سوزی کرد و زمان را از دست داد. این تأخیر ویران‌گر و مُهلک، حتّی اگر یک روز ادامه یابد، در حکم بازی با قوام و دوام انقلاب اسلامی است. ۲. از طرف دیگر، "لیبرال‌های ایرانی" در کمین نشسته‌اند تا اینک، طرح دیرینۀ خویش را محقّق کند؛ به‌طوری‌که یا کسی به‌عنوان رهبر انتخاب شود که از خط اصیلِ انقلاب عبور کند؛ یا رهبری به شکل شورایی تغییر کند تا آنها نیز نماینده‌ای در این شورا داشته باشند. علاقۀ اینان به تداوم کار شورای موقت و واگذارکردن تعیین رهبر به دورۀ پساجنگ، بدین جهت است که می‌خواهند مجال و میدان مساعد برای چنین "چرخش" و "گذار"ی فراهم کنند و دوباره با انتخاب ناخوشایند مواجه نشوند. این "خلاء" و "فقدان" برای لیبرال‌های ایرانی، یک فرصت تاریخی و حیاتی است که می‌توانند در بستر آن، به سوداها و آرزوهای معلّق آن، جامۀ عمل بپوشاند. درحالی‌که انتخاب رهبر، کمک به روند جنگ است و به نیروها و جامعه، انسجام و قوّت می‌بخشد، لیبرال‌های ایرانی می‌گویند باید جنگ را بر انتخاب رهبر، ترجیح داد. روشن است که لیبرال‌ها – که صورت و مصداق کنونی آنها، جریان و جبهۀ سراسر رذالت و خباثت "اصلاحات" است - چشم به این تعلق دوخته‌اند و می‌خواهند فقدان رهبری را "عادی‌سازی" و آن‌گاه طرح‌های خویش را عملیاتی کنند. ۳. اندکی پیش از حملۀ نظامی آمریکا و اسرائیل - که در روز نخست آن، رهبر مظلومِ انقلاب به شهادت رسید - رئیس دولت در اظهارنظری خام و عجولانه، ادّعا کرد که روند مذاکرات به خوبی پیش می‌رود. این اظهارنظر، به‌روشنی ثابت می‌کند که تحلیل‌های ایشان – که متأسفانه، منحصر به این یک مسأله نیز نیست - به‌شدّت "بیگانه با واقعیّت‌های میدانی" و مبتنی بر "ساده‌سازی‌های مفرط" و "ذهنیّت ناسیاسی" است. امروز می‌توان به صراحت گفت، هم پذیرش آتش‌بس در جنگ دوازه‌روزه خطای محض بود، هم پذیرش مذاکرۀ مجدّد با آمریکا. امروز نیز رئیس دولت در پیام تلویزیونی خویش، ضمن عذرخواهی از کشورهای همسایه، اعلام کرده که شورای موقت به نیروهای مسلح دستور داده که دیگر به کشورهای همسایه حمله نکنند. اوّلاً، حملات نیروهای مسلح ما به "پایگاه‌های آمریکا در منطقه" بوده و نه به "کشورهای منطقه"، و میان این دو، تفاوت بسیار وجود دارد؛ ثانیاً، سیاست "جنگ منطقه‌ای"، سیاست قطعی و نهاییِ رهبر شهیدِ انقلاب بود و شورای موقت، هرگز صلاحیّت عبور از آن را ندارد؛ ثالثاً، این سیاست، نقطۀ آغازِ چرخۀ ویران‌گرِ آتش‌بس است و مراحل دیگر آن نیز به‌تدریج به اجرا درخواهد آمد؛ رابعاً، با وجود این‌که از پایگاه‌های آمریکا در همین کشورها به کشور ما حمله شد و رهبر معظّم انقلاب و هزاران ایرانی به شهادت رسیدند، رئیس دولت از آنها "عذرخواهی" می‌کند؟! خامساً، با وجود گذشت "یک هفته" از تشکیل شورای موقت، اینک مطابق قانون که اعتبار شورای موقت را یک هفته اعلام کرده است، این شورا، اعتبار و وجاهت قانونی ندارد و نیروهای مسلح نباید و نمی‌توانند از آن اطاعت کنند. 🌐 @Rahe_Dialameh
هدایت شده از سرباز انقلاب
🔴 به زودی راه برای مشارکت مردمی در جنگ باز میشود با توجه به درخواست های مکرر مردم برای کمک به جنگ به زودی با راه اندازی "جبهه مردمی ایران ما" راهی برای مشارکت عمومی مردم در جنگ مهیا شود. ـــــــــــــــــــــــ 🚨پایگاه خبری 💠 https://eitaa.com/passdar