eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
این مواضع بین المللی نشانه ای ازشرایط شکننده دشمنان است / ذره‌بین حقیقت
بسمه تعالی سلام حاجی جان، این شبها خیلی محتاج دعای خیر شما هستیم، 😭 دیگه چشمهایم یاری نمی‌کنه بس که به صفحه مانیتور و مبایل زُول زدم ، اینترنت که یا ضعیفه یا نیست، پای لپ تاپ گیر افتادم، نمی‌دانم با این همه اطلاعات چه کنم؛ حضرت آقای شهیدمان پیوسته سفارش "بصیرت افزایی در مقوله های دشمن شناسی در جنگ روایت‌ها و جهاد تبیین در فضای مجازی داشتند و از دغدغه های همیشگی ایشان بود، 🚩الان تقریبا شاهد انفجار اطلاعات از داخل آمریکا هستیم، در شبکه های داخلی آمریکا انفجار اطلاعاتی رخ داده، رسانه های مربوط به(NSA) سازمان اهریمنی اطلاعات ملی آمریکا، سازمان جاسوسیCIA و شورای طلاعات ملی آمریکا و ۱۸ سازمان اطلاعاتی امنیتی دیگر آمریکا که زیر نظر این شورا فعالیت اطلاعاتی/سیاسی/اجتماعی/ دارند، کارشناسان‌ همه اینها بعلاوه سازمان کهنه سربازان مستعفی (veterans) پشیمان و مخالف نظام لیبراستی/ میلیتاریستی/آمریکا و نیز وبسایت ضد جنگ (anti war) و رسانه امور خارجی (foreign afers) که وظیفه کارشناسی سیاست‌های امور خارجه آمریکا را بعهده دارند.. همراه با کارشناسان عالی‌رتبه نظامی پنتاگون، اکثریت اینها ساز مخالفت با این جنگ‌ضد ایرانی علیه سیاست‌های احمقانه ترامپ می نوازند و خیلی از کارشناسانشان در حال تحلیل وضعیت جنگی و مقاومت معطوف به حالت حیرت آور تهاجمی نیروهای مسلح ما هستند، و بشدت از ظهور توانمندانه در قامت یک ابر قدرت جدید جهانی جاخورده اند، رسانه های بزرگ و معتبر شان نظیر واشنگتن‌پست، نیویورک تایمز، وال‌استریت ژورنال و و.. بطور شگفت آوری معترف به گیر کردن ترامپ در باتلاق مرگی که خودش در غرب آسیا برای آمریکا رقم زده است هستند، و در جامعه مدنی آمریکا نیز جنبش‌های ضد جنگ و ضد ترامپ در حال قیام و در اعتراضاتشان انزجار از رژیم صهیونی را فریاد میزنند و معتقدند که ترامپ ملت آمریکا را قربانی مطامع نتانیاهو و رژیم منحوثش کرده است، ، ، ولی ما متاسفانه با وجود این همه صفحات مجازی کانالها و گروه هایی که برای رزما در سراسر کشور ایجاد کرده ایم، دریغ از یک تحلیل جامع از وضعیت دشمن در حال اضمحلال، دریغ از جهاد تبیین با موضوع دشمن شناسی در راستای بصیرت افزایی مورد نظر آقا و مقتدای شیهدمان، 💫آقا جان ما را دریاب ، دستمان را بگیر. آقاجان هيهات اگر اظهار ضعف کرده باشم، فقط یه قدری شاکی شدم، عفو بفرما، دلم برات تنگ شده آقا جون... 😭 تا زنده ایم رزمنده ایم و لله عاقبة الأمور 🆔️@J.RAZMAA              @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
فشارها بر خبرگان در عدم معرفی رهبر جدید فوق العاده است فشار بر خبرگان برای عدول از معرفی منتخب خود
🔴 فشار آورندگان را باید زیر دستگاه پرس گذاشت و انقدر فشار داد تا له شوند مبنای همه باید عمل به مُرّ قانون باشد چه فشار کم باشد زیاد باشد یا فوق العاده باشد... اگرچه فشار دهنده مقصر است و باید مجازات شود اما فشار پذیر هم که هیأت رئیسه یا دبیر است در این شرایط قصور کمی متوجه وی نیست....
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
فشارها بر خبرگان در عدم معرفی رهبر جدید فوق العاده است فشار بر خبرگان برای عدول از معرفی منتخب خود
🔴 فشار آورندگان را باید زیر دستگاه پرس گذاشت و انقدر فشار داد تا له شوند مبنای همه باید عمل به مُرّ قانون باشد چه فشار کم باشد چه زیاد باشد یا حتی فوق العاده باشد... اگرچه فشار دهنده مقصر است و باید مجازات شود اما فشار پذیر هم که هیأت رئیسه یا دبیر است در این شرایط قصور کمی متوجه وی نیست.... تندرو هم خودت هستی!😅 عمل به مُرّ قانون تند و کند ندارد بر سر اصول با کسی شوخی و تعارف نداریم! ✍محمد مهدی شاکری
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
سلام، برادرا دیگه دارم با این نوع رفتار شما ها جوش میارم چرا اینقدر بهم دیگ میپرید، اگر این روند اع
😂ما کجا به کی به چی پریدیم سوء تفاهم نشه استاد من مخلص جناب دکتر عسگری نژاد هم هستم و به مطلبی که نگارنده مطلب نوشته بود توضیحی اضافه کردم با کمی چاشنی طنز همین فقط همین والا خود دکتر عزیز هم میدانند چه ارادتی به ایشان دارم پریدن به ایشان استغفرالله جناب دکتر خودتان اشارتی بنمایید لطفا تا این سوء تفاهم جناب نوری پور عزیز هم برطرف شود
💢جلسات جهاد تبیین و توسل به اهلبیت.ع.(رزما-تهران بزرگ)، همراهی با مردم؛ ⭕جلسه اول.منطقه ۳تهران .میدان اختیاریه.ازساعت ۱۹و۳۰تا۲۱باسخنرانی دبیرکل محترم رزما و ذکر توسل اهلبیت.ع. 🇮🇷وسپس کاروان خودرویی خانوادگی و موتوری ،با حمل پرچمهای ج.ا.ایران و اهلبیت .ع. و تمثال مبارک شهید امام خامنه ای عزیز و امام شهیدمان و شهدا. در سطح منطقه و اعلام حضور جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی. 🆔️@J.RAZMAA          @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e کانال شماره ۴ رزما در سکوی بله🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📛 موشک رعد اتمی ایران با بُرد 23,000 کیلومتر؛ 🔹 با این موشک ایران میتونه نیویورک را بزند‌ (همونی که ترامپ توییت کرد) 🔹 گمانه زنی‌ها از رونمایی ایران از موشک‌های دوربرد قاره‌پیما یا ICBM با بُـــرد 23,000 کیلومتر حکایت دارد. ✍🏻 فاصله ایران تا نیویورک ۹۸۷۶ کیلومتر است و تا واشنگتن ۱۰۱۷۸ کیلومتر 🆔️@J.RAZMAA         @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/     
هدایت شده از  بهشته
فضیلت شب قدر شب قدر، قلب ماه رمضان و شریف‌ترین شب‌هاست؛ عبادت در این شب نورانی به اندازه عبادت یک عمر ارزش دارد و لذا شب قدر شبی است که می‌شود در آن یک‌شبه ره صد ساله رفت. حضرت زهرا روحی فداها فرمودند: محرومِ (واقعی) کسی است که از خیر این شب محروم شود! (دعائم الاسلام ج1 ص282) طبق فرموده امام صادق علیه السلام، شب قدر، ابتدای سال نو است و در واقع باید گفت شب قدر، به نوعی شب تحویل سال است. (کافی ج4 ص 160) تمام تقدیرات یک سال (تولد، مرگ، رزق و...) در این شب تعیین می‌شود. ملائکه تقدیرات یک‌ساله انسان‌ها را به محضر نماینده خدا بر زمین، حضرت مهدی علیه السلام عرضه می‌کنند تا با تایید آن حضرت، نهایی شود. صاحب این شب بزرگ، امام زمان علیه‌السلام است و لذا بالاترین بهره‌ها در این شب برای کسی است که به درگاه ایشان روی بیاورد و به آن حضرت متوسل شود. لذا شاید بتوان گفت مهمترین عمل در این شب سرنوشت ساز خواندن مکرر دعای سلامتی امام زمان سلام الله علیه "اللهم کن لولیک..." است. شب قدر طلایی‌ترین فرصت برای دعاست؛ با دعا می‌شود حتی محکم‌ترین و حتمی‌ترین تقدیرات را هم عوض کرد. شیعیان باید این شب‌های سرنوشت‌ساز را جهت دعا برای فرج غنیمت بشمارند، به این امید که زیباترین تقدیر تاریخ، یعنی ظهور امام زمان علیه السلام در حیات ما رقم بخورد ان شالله. نکته مهم اینکه: » طبق روایات، روز قدر هم در حکم شب قدر است، پس باید روزهای قدر را هم قدر دانست! (تهذیب الاحکام ج4 ص331) یادمان باشد آن چیزی که امشب بر بالای سر می‌گیریم و چهارده معصوم را به آن قسم می‌دهیم، یک کتاب نیست، معجزه‌ی پیامبر ختمی مرتب هست؛ مثلاً فرض کنیم اگر عصای موسی دست ما بود ، امشب، با چه باوری و چه ایمانی در دست می‌گرفتیم؟! این قرآن، با همین فیزیکش که در دست هرکدام از ما قرار می‌گیرد همان معجزه با همان قدرت است، آری حتی فیزیکش اگر ایمان داشته باشیم...... ✍ ماه مبارک امسال با بزرگترین‌ واقعه در تاریخ ایران و جهان اسلام بعد از غیبت کبری مصادف شد و آن شهادت نایب المهدی(امام خامنه‌ای ) بود ، از خداوند بخواهیم تا ما را از ادامه دهندگان و مبلغان مکتب آن شهید ما وارسته قرار دهد. جایگاه ما و اولاد ما را انسان کاملی قرار دهد که ان شالله از پیروان و اطاعت کنندگان حقیقی (نایب المهدی) باشیم که فعلا از چشم ما پنهان است ، بحق صاحب امشب امام عصر روحی فداه الهی آمین یا اله العالمین طاهره‌قادری ✏️ https://eitaa.com/beheshteh_8487 @beheshteh_8487
ارسال این پیامک برای همه مردم یعنی ایجاد بیم در مردم یعنی مرجفون مطمئنم اگر ردپای شروع ارسال این پیامک را دنبال کنیم به ظریف میرسیم
‌ 🔴 دیرباز، عضو خبرگان: نظر اکثریت مجلس خبرگان روی فرزند حضرت آقا است 🔹بعضی از اعضای خبرگان رأی دیگری دارند، البته رأی آنها هم بخاطر خداست و نیت دیگری در کار نیست . ✍نمیدانم چرا ناخودآگاه با خواندن این مطلب یاد وقایع انتخابات لبنان که دولت فعلی را سر کار آورد افتادم... گروه فشار را کنار بزنید...