🛑 جکسون هینکل، مفسر سیاسی برجسته آمریکایی
🔻 «تنها ۲۴ ساعت پس از آنکه ترامپ علیه ایران اعلام "پیروزی" کرد، تحولات زیر رخ داده است: ایران رهبر جدید خود را معرفی کرد، اسرائیل هدف موجهای متعددی از موشکهای بالستیک قرار گرفت و فرودگاه بنگوریون هدف واقع شد. پایگاههای آمریکا در کویت، از جمله پایگاه هلیکوپتری العدیری، مخازن سوخت و ساختمانهای فرماندهی در هم کوبیده شدند. همچنین زیرساختها و پایگاههای دریایی آمریکا، تأسیسات نفتی باپکو (BAPCO) و نیروگاههای آبشیرینکن مورد حمله قرار گرفتند. در پی حملات جدید، ۲ نفر در عربستان کشته شدند و هجوم انبوه پهپادها و موشکها به دبی، از جمله منطقه مارینا، گزارش شده است. قطر هدف موشک بالستیک قرار گرفت، حزبالله حملات پهپادی و موشکی خود را علیه اسرائیل تکرار کرد و گروههای شبهنظامی عراق نیز به پایگاههای آمریکا، فرودگاههای تحت کنترل ایالات متحده و گروههای نیابتی سیا و موساد حمله کردند.»
🆔️@J.RAZMAA
@تبیین_امور_بصیرت_افزایی_شناختی_سیاسی_اجتماعی_مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما
@کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
@ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
@پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 وزیر امور خارجه روسیه خطاب به حکام عرب: آیا بمباران ۱۷۰ دختر مدرسهای را محکوم کردید؟
🔹سرگئی لاوروف: بسیاری از پادشاهیهای عرب علناً اعلام کردند که نباید اوضاع را به سمت راهحل نظامی سوق داد و اجازه استفاده از حریم هوایی خود را نخواهند داد.
🔹اما وقتی همه چیز شروع شد، با وجود درخواستهای مکرر شما از ایالات متحده و اسرائیل، آیا اقدامات ایالات متحده و اسرائیل را محکوم کردید؟ آیا بمباران ۱۷۰ دختر مدرسهای را محکوم کردید؟
🔹من شنیدهام که کشورهای شما - به گمانم حتی بحرین - در حال برنامهریزی برای ارائه قطعنامهای به شورای امنیت سازمان ملل با لحنی مشابه آنچه شما اشاره کردید، هستند. این قطعنامه حملات ایران را محکوم میکند، بدون اینکه کلمهای در مورد اقدامات ایالات متحده و اسرائیل بگوید.
🔹ما خواستار یک جبهه متحد برای پایان دادن به این جنگ هستیم. صرفاً گفتن اینکه ایران حق پاسخ مؤثر ندارد، به این معنی است که شما ایالات متحده و اسرائیل را به ادامه این کار تشویق میکنید. این با منطق مغایرت دارد.
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴پهلوی بیشرف دی
اینبار در تورنتو
🔴حضور بی تکلف وبی تشریفات امام جوان ایت الله سید مجتبی خامنه ای در مدرسه فرزندش در نشست اولیا و مربیان
♦️بازنشر تصویری از حضور بدون تشریفات امام خامنه ای جوان فرزند حضرت آیت اللّه خامنه ای در جلسه اولیا مربیان فرزندش را مشاهده می کنید.
♦️این تصویر واکنش مثبت کاربران فضای مجازی را به همراه داشته است.
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسیار جالب و قابل تامل
مسیری که امام خمینی برای امروز نشان دادند و امام شهیدمان برای امام جوانمان .....
خامنه ای خمینی دیگر است
ولایتش ولایت حیدر است....این راه تا ظهور امام عصر. عج ادامه دارد
هدایت شده از بیداری ملت
آیت الله سیدمجتبی خامنه ای1_24666142686.mp3
زمان:
حجم:
4.5M
🔊شما صدای امام جدید انقلاب را میشنوید
دقایقی از درس تفسیر آیت الله سید مجتبی خامنه ای
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
هدایت شده از انجمن اسلامے پزشکان، رسانه جهاد تبیین
حاج محمود کریمینماهنگ حیدر شهسوار 320.mp3
زمان:
حجم:
7.7M
◼️ای حیدر شهسوار ماشاءالله...
◾️این نماهنگ را گوش کنید
📡@anjoman_pezeshkan
#رسانهجهادتبیین
12.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 نخست وزیر پیشین فرانسه: ترامپ رسما از امکان تجزیه ایران حرف میزند، این واقعاً منزجرکننده و تهوع آور است و نشان میدهد که امروز ایالات متحده در دست افرادی کاملاً بیمسئولیت افتاده
بیایید همانطور که ژنرال دوگل به آمریکاییها هشدار داد که در ویتنام، کارشان به تابوت ختم خواهد شد ما هم به ایالات متحده درباره ایران هشدار دهیم...
🔴 اخبار فوری و #محرمانه جنگ
http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea
محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
🔴 وزیر جنگ آمریکا:
ما با تعیین محدودیت زمانی برای جنگ مخالفیم و تا هر اندازه لازم باشد پیش میرویم تا اطمینان حاصل کنیم که ایران به سلاح هستهای دست پیدا نکند.
✍دیگه اون روزا گذشت،
اون دورانی که با اینکه رهبر شهید ما «ساخت» سلاح هسته ای رو حرام اعلام کرده بود شماها به قصد نابودی صنعت هسته ای و تجزیه و تسلط بر منابع ایران به بهانه احتمال ساخت سلاح هسته ای ما رو تحریم میکردید و ذره بین به دست میومدین هرجای کشور ایران رو که دلتون میخواست بازرسی میکردین و اطلاعات جمع میکردین و حاکمیت و استقلال کشورمون رو نقض میکردین و جاسوسای به اصطلاح کارشناسان آژانس میومدن که امنیت ملی و منافع ملی و جون دانشمندان هسته ای کشورمون رو به خطر بندازن و ترور ترتیب بدین، دیگه گذشت اون روزا...
🔺و اما
واقعیت امروز اینه:
👈در میدان نبرد کل پایگاههایی که آمریکا ۷۰ سال جون کنده بود تا بسازه دیگه شخم زده شد و من بعد هم مرتب باز شخم زده خواهد شد اگه به بازسازی و حضور مجدد بخواین حتی فکر بکنین!
👈اسرائیل هم که بدون حمایت پایگاههای شما تکلیفش از همین الان روشنه شخمیده سنگین و روز به روز سنگین تر تا خاموشی کامل تا نابودی...
👈در رابطه با مذاکره و آتش بس هم هیچ حرفی نداریم کلا چون شما زبون نفهم و قلدر هستین و بدعهد و خائن و قاتل و تروریست و تجربه هم نشون داده که به هیچ مذاکره یا توافقی پایبند نیستین!!!
👈در مورد بازرسی ها و NPT هم شاید الان هوس کنیم ازش خارج بشیم و دیگه اجازه بازرسی ندیم و تمام!
👈تهدید به حمله اتمی هم بکنین خوب میدونین که امروز دیگه ایران موشکهایی داره که هر نقطه دنیا که دلش بخواد هدف قرار میده و هیچ پدافندی هم جلودارش نیست یعنی هرجای دنیا دلش بخواد میره میشینه البته با کلّه! حالا فکر کن کلاهکش هم اتمی باشه و از قبل از عمو کیم یا پوتین جون یا از چین یا حتی پاکستان همسایه مون فقط چندتایی گرفته باشیم!!!! خودمون نساختیما رهبر شهیدمون ساختنش رو صرفا حرام اعلام کرده بود یه چندتایی عاریه ای دوباره پس میدیم بهشون! شایدم مجانی یا خریدیم نمیدونم! پس اگه جرأت داری تهدید اتمی کن تا ببینی اونموقع چه خواهد شد... خواهیم دید...
👈پس شما چه حرف از ادامه جنگ بزنید چه حرف از توقف و آتش بس، برنامه ما در این جنگ هیچ ربطی به شما نداره چون جنگ رو شما آغاز کردید اما پایانش رو ما ترسیم خواهیم کرد...
👈بعد از این جنگ قطعا ایران ابرقدرت اقتصادی و نظامی منطقه خواهد بود
چون همراه با سقوط هیمنه نظامی و اقتصادی آمریکا، قطعا قدرت و تأثیر دلارش و تحریمهاش هم سقوط میکنه و واقعا اثری نخواهد داشت دیگه هیچ جای دنیا...
و دنیا بزودی خواهد گفت:
بای بای آمریکا !!!
سلام ایران ابرقدرت !!!
نتیجه قطعی مقاومت پیروزی است،
دیر و زود دارد سوخت و سوز ندارد...
الله اکبر از این همه شکوه...
✍محمدمهدی شاکری
دعای درخواست دفع دشمنان و محفوظ ماندن از شرّ آنان ۱۵۵ | صحیفه سجادیه
یَا مَنْ سَبَقَ عِلْمُهُ وَ نَفَذَ حُکْمُهُ، صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَزِلْ حِلْمَکَ عَنْ ظَالِمِی،
ای کسی که علمت بر همه چیز پیشی گرفته و حکمت در همه جا جریان یافته است! بر محمد و خاندانش درود فرست و بردباریات را از ستمگری که به من ظلم کرده، برگیر؛
وَ بَادِرْهُ بِالنِّقمَهِ،[1] وَ عَاجِلْهُ بِالاِسْتِئصَالِ،
و در مجازاتش تعجیل کن و زودتر او را نابود کن.
وَ کُبَّهُ لِمَنْخَرِهِ، وَ أَغْصِصْهُ[2] بِرِیقِهِ، وَ ارْدُدْ کَیْدَهُ فِی نَحْرِهِ،
بینیاش را به خاک بمال و راه نفسش را با آب دهانش ببند و حیله و نیرنگش را به خودش بازگردان
وَ حُلْ بَیْنِی وَ بَیْنَهُ بِشُغْلٍ شَاغِلٍ وَ سُقْمٍ دَائِمٍ
و با گرفتاری که مشغولش کند و یک بیماری دائم، بین من و او فاصله بینداز.
وَ اسْلُبْهُ رَوْحَ الرَّاحَهِ، وَ اشْدُدْ عَلَیْهِ الْوَطْأَهَ،
آسایش و آرامش را از او بگیر و بر او سختگیری کن.
وَ خُذْهُ بِالْمُخَنَّقِ وَ حَرِّجْهُ فِی صَدْرِهِ،
او را با خفگی بمیران و سینهاش را تنگ کن.
وَ لَا تُثَبِّتْ لَهُ قَدَماً وَ نَکِّلْهُ وَ اجْتُثَّهُ،
ثبات قدم را از او بگیر و به عذاب خود گرفتارش کن.
وَ اسْتَأْصِلْهُ وَ جُبَّهُ، وَ أَنْزِعْ لِبَاسَ نِعْمَتِکَ عَنْهُ، وَ أَلْبِسْهُ الصِّغَارَ،
ریشهاش را بر کن و پایگاهش را سست کن و او را نابود کن. نعمتهایت را از او بگیر و او را به خواری و ذلت انداز.
وَ اجْعَلْ عُقْبَاهُ النَّارَ بَعْدَ مَحْوِ آثَارِهِ وَ سَلْبِ قَرَارِهِ، وَ أَسْکِنْهُ دَارَ بَوَارِهِ.
و پس از اینکه آثارش را محو کرده و آرامش را از او سلب نمودی، عاقبتش را آتش دوزخ قرار ده و او را به سزای اعمالش برسان.
اَللّٰهُمَّ بَادِرْهُ، اَللّٰهُمَّ بَادِرْهُ، اَللّٰهُمَّ عَجِّلْهُ، اَللّٰهُمَّ عَجِّلْهُ وَ لَا تُؤَجِّلْهُ.
خداوندا! در عذاب او تسریع کن، خداوندا! در عذاب او تسریع کن! خداوندا! او را زودتر و زودتر عقاب کن و عذابش را به تأخیر نینداز.
اَللّٰهُمَّ خُذْهُ، اَللّٰهُمَّ خُذْهُ، اَللّٰهُمَّ اسْلُبْهُ التَّوْفِیقَ، اَللّٰهُمَّ اسْلُبْهُ التَّوْفِیقَ.
خداوندا! او را مجازات کن، او را مجازات کن! خداوندا! توفیق را از او بگیر، توفیق را از او بگیر!
اَللّٰهُمَّ لَا تُنَهْنِهْهُ، اَللّٰهُمَّ لَا تُؤَخِّرْهُ، اَللّٰهُمَّ عَلَیْکَ بِهِ، اَللّٰهُمَّ اشْدُدْ قَبْضَتَکَ عَلَیْهِ،
خداوندا! او را گوارایی مبخش، خداوندا به تأخیرش میفکن. خداوندا! او را به تو واگذاردم، خدایا! بر او تنگ بگیر.
وَ بِکَ اعْتَصَمْتُ عَلَیْهِ، وَ بِکَ اسْتَجَرْتُ مِنْهُ، وَ بِکَ تَوَارَیْتُ عَنْهُ،
از شر او تنها به تو پناه آوردم، و میخواهم که مرا از او پناه بدهی، خود را از شر او تنها نزد تو پنهان میکنم
وَ بِکَ اسْتَکْفَیْتُ دُونَهُ، وَ بِکَ اسْتَتَرْتُ مِنْ ضَرَّائِهِ.
و در برابر او به تو بسنده می کنم، و از شر ضررهایش تنها به تو پناه میبرم.
اَللّٰهُمَّ احْرُسْنِی بِحَرَاسَتِکَ مِنْهُ وَ مِنْ عِدَاتِکَ، وَ اکْفِنِی بِکِفَایَتِکَ کَیْدَهُ وَ کَیْدَ بُغَاتِکَ.
خداوندا! مرا با نگهبانی خودت از او و از عذابت حفظ کن؛ و با کفایت خود، مکر او و مکر دشمنانت را از من دور فرما.
اَللّٰهُمَّ احْفَظْنِی بِحِفْظِ الْإِیمَانِ، وَ أَسْبِلْ عَلَیَّ سِتْرَکَ الَّذِی سَتَرْتَ بِهِ رُسُلَکَ عَنِ الطَّوَاغِیتِ
خداوندا! مرا با حفظ ایمانم حفظ کن و آن پوششی را که با آن پیامبران خود را از طاغوتیان پوشاندی بر من گسترده دار،
وَ حَصِّنِّی بِحِصْنِکَ الَّذِی وَقَیْتَهُمْ بِهِ مِنَ الْجَـوَابِیتِ.
و مرا داخل آن پناهگاهت کن که با آن پیامبران خود را از هر چه غیر خدایی است، حفظ کردی.
اَللّٰهُمَّ أَیِّدْنِی مِنْکَ بِنَصْرٍ لَا یَنْفَکُّ، وَ عَزِیمَهِ صِدْقٍ لَا تَخْتَلُّ
خداوندا! مرا با نصری همیشگی از جانب خودت و ارادهای صادقانه و استوار، یاری فرما.
وَ جَلِّلْنِی بِنُورِکَ، وَ اجْعَلْنِی مُتَدَرِّعاً بِدِرْعِکَ الْوَاقِیَهِ، وَ اکْلَأْنِی بِکَلَاءَتِکَ الْوَافِیَهِ
با نور هدایتت مرا بپوشان و سپر محافظ خودت را به من بپوشان و به محافظت کافى خودت، مرا حفظ کن
إِنَّکَ وَاسِعٌ لِمَا تَشَاءُ، وَ وَلِیُّ مَنْ لَکَ تَوَالَى،
که تو بر هر کاری که بخواهی توانا هستی و سرپرست کسانی هستی که تنها به ولایت تو گردن نهادهاند.
وَ نَاصِرُ مَنْ إِلَیْکَ آوَى، وَ عَوْنُ مَنْ بِکَ اسْتَعْدَى،