eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
همه باید مزدوران صهیونیسم را شناسائی و به سپاه و بسیج و یا واجا اطلاع رسانی کنند/ ذره‌بین حقیقت 🕸🕸🕷🕷🥷😳😳🇮🇷🇮🇷🇮🇷👌👌👌
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب تغییر در استراتژی دشمن؛ از تهاجم خارجی ، تا اغتشاش و شرارت داخلی. از دلخوشی به ناوهای غول پیکر بی خاصیت ، تا دلخوشی به اغتشاشگران برای اتش افروز در روز سه شنبه جاری. دشمن در مدت این ۱۴ روز، از همه راهبردها و ابزارها در جنگ تمام عیار علیه ملت ایران استفاده کرد؛ از حمله به واحدهای عمده نظامی تا حمله به به زیر ساختارهای صنعتی ، تولیدی و خدماتی و در نهایت حمله به واحدهای کوچک انتظامی و امنیتی در مراکز شهرها . تنها مدل باقیمانده که بنظر می رسد بصورت ویژه در دستور کار دشمن قرار دارد؛ مدل اغتشاش ۱۸ دی و تلفیق ان با پشتیبانی آتش هوایی نزدیک دشمن است . در اجرای این طرح میخواهد؛ با وعده حمایت های مالی و عملیاتی و نظامی ، مجددا آندسته از مزدوران مسلح خود را که از اغتشاش ۱۸ و ۱۹ دی جان سالم بدر برده اند ، از خانه های تیمی، وارد کوچه ها و خیابان ها نماید و شهر ها را مجددا به آتش بکشد . توجیه دشمن در شکست در جنگ ۱۲ روزه ، عدم حضور اغتشاشگران در کف خیابانها بود . توجیه دشمن در شکست فتنه ۱۸ دی ماه، عدم وجود پشتیبانی نزديک هوایی از اغتشاشگران بود. لذا می خواهد این بار با تلفیق پشتیبانی نزدیک هوایی با اغتشاش در خیابانها ، بر اندازی نطام را رغم بزند . تا امروز حضور هدفمند مردم در خیابانها فرصت حضور اغتشاشگران را در خیابانها از انها گرفت . اما دشمن هنوز مایوس و نا امید نشده است . بمنظور اجرای این نقشه شوم ، به حضور بعضی از خانواده ها و جوان ها و نوجوانانی که به بهانه آتش بازي در عصر سه شنبه ( جهت اجرای مراسم چهارشنبه سوری) وارد کوچه ها و خیابان ها می شوند تا با روشن کردن آتش و ترقه بازی، هیجانات طبیعی خودرا تخلیه نمایند ، شدیدا نیاز دارد . به همین دلیل قصد دارد، همزمان با حضور خانواده ها و جوانان و نوجوانان در کوچه ها و خيابان ها ، مزدوران، تروریست ها، منافقین و اشرار مسلح را نیز وارد کوچه ها و خیابان ها نماید و در پوشش این جوانان و نوجوانان و ترقه بازي انها، به اماکن نظامی و انتظامی و خدماتی و عمومی حمله ور شده و به آتش بکشانند و نیز با کشته سازی از هر کسی که در مسیر انها قرار میگیرد و با تحریک احساسات بقیه مردم ، بقول خودشان ، محله ها و کوچه ها را تصرف نمایند. این خیال و نقشه دشمن برای روز سه شنبه این هفته است. در ادامه قصد دارند به بهانه خون خواهی از کشته های روز قبل، این اغتشاش را در روز ۴ شنبه و ۵ شنبه نیز ادامه دهند . امریکا و رژیم صهیونی وعده داده است ؛ همزمان با بحران افرینی و آتش افروزی این اراذل و اوباش در مراکز شهرها، بصورت گسترده ، مراکز نظامی و بخصوص مراکز انتظامی و امنیتی را در شهرها بمباران نماید. اما زهی خیال باطل ، مانند همیشه ، باطل السحر این نقشه دشمن ، حضور مقتدرانه مردم ما در خیابانها و موقعیت شناسی مردم ما در لحظات حساس تاریخی است . قطعا امسال نیز مردم ما به اتفاق تمام اعضای خانواده خود در عصر روز سه شنبه به خیابانها خواهند امد و با اجتماع در میادین و خیابانهای اصلی و با شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر رژیم صهیونی ، مراسم چهارشنبه سوری خودرا بر پا خواهند کرد . اما بخشی آتش افروزی چهارشنبه سوری را به نیابت از خود به شیر مردان هوا فضای سپاه و ارتش و نیروی دریایی سیاه با به آتش کشیدن ناوها و ناوچه ها و پایگاه‌های امریکا در سراسر منطقه، واگذار می کنند. انهم با آن شعر حماسی ؛ بزن که خوب می زنی. ما منتطر یک چهارشنبه سوری. ویژه و یادگاری توسط نیروهای مسلح ج، ا. ا هستیم. ان شاالله علیرضا تنهای کیسمی ۲۳ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/
🔴امام امت یا رهبر انقلاب؟ 🔵 امام مسئول رشد و ارتقا مردم است نه فقط راهبری... امام هم مربی است و هم رهبر و راهنما‌....امام بصیرت و اگاهی را در مردم‌ تعالی میبخشد و رشد میدهد تا جاییکه خود مردم‌میشوند رهبر . میشوند امت مبعوثی که کار را تمام خواهند کرد، ولی کلمه رهبری فقط به راهبری و راهنمایی محدود میشود. رهبر مرشد نیست ولی امام مرشد است . 🔵 در رسانه های عرب زبان هم‌ میگویند مرشد اعظم آیت الله خامنه ای. رهبر یک واژه عمومی و مورد استفاده همه جوامع و مکاتب است ولی امام یک واژه کاملا دینی فقهی و مختص مکتب شیعه است. استفاده از واژه امام‌ متضمن رشد معنوی، بقاء و هدایت جامعه خواهد بود. پس توجه دوستان و رهروان امام امت را به این نکته بسیار مهم‌ جلب میکنم....اصطلاح" رهبر " انقلاب را هم در گفتار و هم‌ در نوشتار با "امام امت" یا "امام‌ رشید امت " یا "امام جوان امت" جایگزین کنید. ابدا نام ولی فقیه را بدون امام بر زبان یا قلم‌ نیاورید حتما درخواست کنید که صدا و سیما نیز از همین روزهای اول ولایت امام سید مجتبی خامنه ای این بدعت قدیمی را از بین بده واز لفط مناسب و متعالی امام امت به جای رهبر استفاده کند .‌ دکتر محبوبه حقیقی 🚩🇮🇷مطالبه‌گران ... @motalebegaraniran
💢 بیشترین سهم استان‌های کشور از حملات دشمن: حدود ۴۰٪ حملات دشمن به استان تهران، ۹.۶٪ اصفهان، و ۵.۷٪ به استان خوزستان بوده است. @HokmranOnline
گمنام تر از سربازان گمنام امام زمان (عج) : امروز خبری به دستم رسید که تعدادی از کردهای بومی در غرب کشور بدون اینکه ارتباطی با نیروهای مسلح داشته باشند با سلاح شکاری و شخصی خود به ارتفاعات رفته و تحرکات دشمن را رصد و گزارش میکنند. حتی چند مرتبه با گروهک های تجزیه طلب در مرز عراق درگیر هم شده‌اند (: ۲۳اسفند۴۰۴۰
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
✍ خواستن تضمین عدم حمله مجدد گزاره بسیار بد و خطرناکی است، اظهار عجز است و هیچ تضمینی هم وجود ندارد.
✍ استراتژی لیبرالها برای بازکردن تنگه هرمز مشابه مسابقات کبدی👇 👈 عراقچی: تنگه هرمز تنها برای کشتی‌ها و نفتکش‌های آمریکایی و اسرائیلی بسته است، نه برای دیگران وزیر امور خارجه با شبکه MS NOW: 🔹فکر می‌کنم نیروهای مسلح ما پیش‌تر به‌روشنی اعلام کرده‌اند که اگر زیرساخت‌های نفتی و انرژی ما هدف حمله قرار گیرد، قطعاً تلافی خواهند کرد. 🔹آن‌ها هر زیرساخت انرژی در منطقه را که متعلق به یک شرکت آمریکایی باشد یا شرکت‌های آمریکایی در آن سهام‌دار باشند، هدف قرار خواهند داد. بنابراین واکنش کاملاً روشن است. 🔹دیشب آن‌ها جزیره خارگ و جزیره ابوموسی را با سامانه راکتی توپخانه‌ای، همان چیزی که به نام «هیمارس» شناخته می‌شود و یک سامانه راکتی کوتاه‌برد است، هدف قرار دادند. این حملات از خاک همسایگان ما انجام شد. 🔹اکنون کاملاً روشن شده است که آن‌ها از قلمرو کشورهای همسایه برای شلیک چنین راکت‌هایی علیه ما استفاده می‌کنند و این مسئله کاملاً غیرقابل‌قبول است. 🔹حملات دیشب توسط نیروهای ما رصد شد و اکنون مشخص شده که این راکت‌ها از امارات متحده عربی و از دو نقطه در این کشور شلیک شده‌اند؛ یکی در رأس‌الخیمه و دیگری از مکانی بسیار نزدیک به شهر دبی. 🔹بسیار خطرناک است که از مناطق پرجمعیت برای شلیک راکت علیه ما استفاده شود. ما قطعاً پاسخ خواهیم داد، اما تلاش خواهیم کرد بسیار محتاط باشیم تا هیچ منطقه مسکونی هدف قرار نگیرد. 🔹در واقع تنگه هرمز باز است. تنها برای نفتکش‌ها و کشتی‌هایی بسته شده که متعلق به دشمنان ما هستند؛ یعنی کسانی که علیه ما حمله می‌کنند و متحدان آن‌ها. دیگران آزادند که عبور کنند، هرچند بسیاری از آن‌ها به‌دلیل نگرانی‌های امنیتی ترجیح می‌دهند عبور نکنند و این مسئله ارتباطی به ما ندارد. 🔹در عین حال نفتکش‌ها و کشتی‌های زیادی همچنان از تنگه هرمز عبور می‌کنند. بنابراین می‌توانم بگویم این تنگه بسته نشده است؛ بلکه تنها برای کشتی‌ها و نفتکش‌های آمریکایی و اسرائیلی بسته است، نه برای دیگران. ✍متاسفانه تاکتیک و استراتژی های لیبرال ها برای بر زمین ماندن فرمایشات امام خامنه ای همانهایی است که در زمان خامنه ای شهید انجام میدادند... آیا معنی این جمله: «همچنین قطعا همچنان از اهرم مسدود کردن تنگه هرمز باید استفاده شود» از بیانات امام خامنه ای، همان چیزهایی است که عراقچی گفته است؟! عراقچی گفته در واقع تنگه هرمز باز است. این عین جمله عراقچی است. همان عراقچی بود که میگفت توقف در برابر توقف... اینها کمک به دشمن و درنظر داشتن منافع دشمن و جلوگیری از شکست او است نه در نظر گرفتن منافع ایران و حرکت در مسیر پیروزی ایران.... ✍محمدمهدی شاکری
🔻پزشکیان شروط ایران را برای پایان جنگ اعلام کرد: ۱- پذیرش حقوق مسلم ایران ۲-پرداخت غرامت ۳-الزام قاطع بین‌المللی به عدم تجاوز مجدد ✍ آقای پزشکیان اولا جنگ و صلح از اختیارات رهبری هست. کشور رهبر داره و شورای رهبری هم تمام شده. ثانیا اگر صلح‌طلب هستید و از جنگ بیزارید باید جنگ رو زمانی تموم کنید که بازدارندگی کامل بوجود بیاد و امنیت پایدار حاصل بشه. اگه به اصرار دشمن که الان کم آورده و درخواست آتش بس داده تن بدی، چندماه دیگه باید منتظر حمله بعدی دشمن باشی. دشمنی که رفته خودشو بازسازی کرده. کما اینکه همین اتفاق افتاد. اتفاقا چون میخوای جنگ‌های بعدی نباشه باید به جنگ ادامه بدی. جناب پزشکیان رهبر کشورمون رو ترور کردن. این چیز کمیه؟ هرکاری دلش خواسته کرده، بگیم باشه تموم؟ صلح؟ کل دنیا داره از حمله آمریکا متضرر شده و یک اتفاق جهانی علیه آمریکا داره اتفاق میفته. آتش بس همه چیو خراب میکنه. هرشرطی بذاری هم آمریکا بهش عمل نمیکنه. مگه تو مذاکره نبودید؟ چرا حمله کرد. بعد الان میخواید تو جنگ بدعهد نباشه؟ اصلا این ۳ تا شرط رو بررسی کنیم 1⃣الزام قاطع بین المللی به عدم تجاوز؟ همین امشب سازمان ملل ایران رو محکوم کرد. شما انتظار داری اونا محکوم شن. دوساله غزه رو دارن میکوبن چه الزام قاطعانه‌ای بین المللی براشون بوجود اومد؟ تازه بعد از آتش بس هم غزه رو کوبیدن 2⃣ پرداخت غرامت؟ منتظر بلوکه شدن دارایی های ایران درخارج از کشور باشید بدلیل دادن غرامت به کشورهای عربی منطقه 3⃣ پذیرش حقوق مسلم ایران؟ این هم عنوان مبهم وکلی است و معلوم نیست چیه. ⬅️رونوشت به سرلشکر رحیم صفوی. 🆔️@J.RAZMAA