eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
💢 بیشترین سهم استان‌های کشور از حملات دشمن: حدود ۴۰٪ حملات دشمن به استان تهران، ۹.۶٪ اصفهان، و ۵.۷٪ به استان خوزستان بوده است. @HokmranOnline
گمنام تر از سربازان گمنام امام زمان (عج) : امروز خبری به دستم رسید که تعدادی از کردهای بومی در غرب کشور بدون اینکه ارتباطی با نیروهای مسلح داشته باشند با سلاح شکاری و شخصی خود به ارتفاعات رفته و تحرکات دشمن را رصد و گزارش میکنند. حتی چند مرتبه با گروهک های تجزیه طلب در مرز عراق درگیر هم شده‌اند (: ۲۳اسفند۴۰۴۰
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
✍ خواستن تضمین عدم حمله مجدد گزاره بسیار بد و خطرناکی است، اظهار عجز است و هیچ تضمینی هم وجود ندارد.
✍ استراتژی لیبرالها برای بازکردن تنگه هرمز مشابه مسابقات کبدی👇 👈 عراقچی: تنگه هرمز تنها برای کشتی‌ها و نفتکش‌های آمریکایی و اسرائیلی بسته است، نه برای دیگران وزیر امور خارجه با شبکه MS NOW: 🔹فکر می‌کنم نیروهای مسلح ما پیش‌تر به‌روشنی اعلام کرده‌اند که اگر زیرساخت‌های نفتی و انرژی ما هدف حمله قرار گیرد، قطعاً تلافی خواهند کرد. 🔹آن‌ها هر زیرساخت انرژی در منطقه را که متعلق به یک شرکت آمریکایی باشد یا شرکت‌های آمریکایی در آن سهام‌دار باشند، هدف قرار خواهند داد. بنابراین واکنش کاملاً روشن است. 🔹دیشب آن‌ها جزیره خارگ و جزیره ابوموسی را با سامانه راکتی توپخانه‌ای، همان چیزی که به نام «هیمارس» شناخته می‌شود و یک سامانه راکتی کوتاه‌برد است، هدف قرار دادند. این حملات از خاک همسایگان ما انجام شد. 🔹اکنون کاملاً روشن شده است که آن‌ها از قلمرو کشورهای همسایه برای شلیک چنین راکت‌هایی علیه ما استفاده می‌کنند و این مسئله کاملاً غیرقابل‌قبول است. 🔹حملات دیشب توسط نیروهای ما رصد شد و اکنون مشخص شده که این راکت‌ها از امارات متحده عربی و از دو نقطه در این کشور شلیک شده‌اند؛ یکی در رأس‌الخیمه و دیگری از مکانی بسیار نزدیک به شهر دبی. 🔹بسیار خطرناک است که از مناطق پرجمعیت برای شلیک راکت علیه ما استفاده شود. ما قطعاً پاسخ خواهیم داد، اما تلاش خواهیم کرد بسیار محتاط باشیم تا هیچ منطقه مسکونی هدف قرار نگیرد. 🔹در واقع تنگه هرمز باز است. تنها برای نفتکش‌ها و کشتی‌هایی بسته شده که متعلق به دشمنان ما هستند؛ یعنی کسانی که علیه ما حمله می‌کنند و متحدان آن‌ها. دیگران آزادند که عبور کنند، هرچند بسیاری از آن‌ها به‌دلیل نگرانی‌های امنیتی ترجیح می‌دهند عبور نکنند و این مسئله ارتباطی به ما ندارد. 🔹در عین حال نفتکش‌ها و کشتی‌های زیادی همچنان از تنگه هرمز عبور می‌کنند. بنابراین می‌توانم بگویم این تنگه بسته نشده است؛ بلکه تنها برای کشتی‌ها و نفتکش‌های آمریکایی و اسرائیلی بسته است، نه برای دیگران. ✍متاسفانه تاکتیک و استراتژی های لیبرال ها برای بر زمین ماندن فرمایشات امام خامنه ای همانهایی است که در زمان خامنه ای شهید انجام میدادند... آیا معنی این جمله: «همچنین قطعا همچنان از اهرم مسدود کردن تنگه هرمز باید استفاده شود» از بیانات امام خامنه ای، همان چیزهایی است که عراقچی گفته است؟! عراقچی گفته در واقع تنگه هرمز باز است. این عین جمله عراقچی است. همان عراقچی بود که میگفت توقف در برابر توقف... اینها کمک به دشمن و درنظر داشتن منافع دشمن و جلوگیری از شکست او است نه در نظر گرفتن منافع ایران و حرکت در مسیر پیروزی ایران.... ✍محمدمهدی شاکری
🔻پزشکیان شروط ایران را برای پایان جنگ اعلام کرد: ۱- پذیرش حقوق مسلم ایران ۲-پرداخت غرامت ۳-الزام قاطع بین‌المللی به عدم تجاوز مجدد ✍ آقای پزشکیان اولا جنگ و صلح از اختیارات رهبری هست. کشور رهبر داره و شورای رهبری هم تمام شده. ثانیا اگر صلح‌طلب هستید و از جنگ بیزارید باید جنگ رو زمانی تموم کنید که بازدارندگی کامل بوجود بیاد و امنیت پایدار حاصل بشه. اگه به اصرار دشمن که الان کم آورده و درخواست آتش بس داده تن بدی، چندماه دیگه باید منتظر حمله بعدی دشمن باشی. دشمنی که رفته خودشو بازسازی کرده. کما اینکه همین اتفاق افتاد. اتفاقا چون میخوای جنگ‌های بعدی نباشه باید به جنگ ادامه بدی. جناب پزشکیان رهبر کشورمون رو ترور کردن. این چیز کمیه؟ هرکاری دلش خواسته کرده، بگیم باشه تموم؟ صلح؟ کل دنیا داره از حمله آمریکا متضرر شده و یک اتفاق جهانی علیه آمریکا داره اتفاق میفته. آتش بس همه چیو خراب میکنه. هرشرطی بذاری هم آمریکا بهش عمل نمیکنه. مگه تو مذاکره نبودید؟ چرا حمله کرد. بعد الان میخواید تو جنگ بدعهد نباشه؟ اصلا این ۳ تا شرط رو بررسی کنیم 1⃣الزام قاطع بین المللی به عدم تجاوز؟ همین امشب سازمان ملل ایران رو محکوم کرد. شما انتظار داری اونا محکوم شن. دوساله غزه رو دارن میکوبن چه الزام قاطعانه‌ای بین المللی براشون بوجود اومد؟ تازه بعد از آتش بس هم غزه رو کوبیدن 2⃣ پرداخت غرامت؟ منتظر بلوکه شدن دارایی های ایران درخارج از کشور باشید بدلیل دادن غرامت به کشورهای عربی منطقه 3⃣ پذیرش حقوق مسلم ایران؟ این هم عنوان مبهم وکلی است و معلوم نیست چیه. ⬅️رونوشت به سرلشکر رحیم صفوی. 🆔️@J.RAZMAA   
ألسَّلامُ عَلَيْكَ یا صاحِبَ الزَّمان سلام و درود خدا و بندگان خوب خدا؛ بر مردم ولایت مدار ایران اسلامی 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 اعتقاد به آموزۀ مهدویت مثل یک انرژی فوق‌هسته‌ای در دست شیعه است که متأسفانه تا کنون از ظرفیت‌های آن شاید به اندازۀ روشن کردن یک چراغ معمولی استفاده شده است. این انرژی، آنقدرقدرت دارد که نه تنها کره زمین بلکه کل عالم هستی را روشن می کند. 🇮🇷 یا مهدی 🇮🇷 🌕🌕🌕🌕🌕 أللَّھُمَّ عَجِّــلْ لِولیِّکَ الفَرَج وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ صفایی
ارزیابی راهبردی: ⁉️ شواهد اطلاعاتی و نشانه‌های عملیاتی محدودی وجود دارد که ترامپ ارتش امریکا را برای خلق دستاورد معنادار در جنگ تحت فشار گذاشته است. 🔹ترامپ مایل به خاتمه جنگ است اما از یک سو در شرایط فعلی هیچ دستاورد معناداری برای اعلام پیروزی در اختیار ندارد و از سوی دیگر وضعیت بازار جهانی انرژی و تاثیر آن بر محیط داخلی امریکا او را در تنگنای زمانی قرار داده است. 🔹شواهد نشان می‌دهد ترامپ از رژیم اسراییل خواسته طرح وعده داده شده خود برای پیوند آسمان و خیابان در ایران را اجرا کرده و ظرف روزهای آینده به هر قیمت شکلی از آشوب داخلی در ایران ایجاد کنند. 🔹رژیم صهیونیستی مهم‌ترین مانع خود در این مسیر را حضور مردم در خیابان، برقرار بودن ایست‌های بازرسی و به طور کلی پدیده‌ای به نام بسیج می‌داند که امکان هر نوع سازماندهی گروه‌های آشوبگر را از آن سلب کرده است. 🔹حملات محدود به ایست‌های بازرسی، حمله به ساختمان کلانتری در خیابان انقلاب حین راهپیمایی روز قدس و تهدید به ارسال بمب‌افکن‌های بی- دو به تهران، همگی به عنوان سلاح‌های شناختی به منظور ایجاد رعب و خلوت کردن خیابان‌ها استفاده می‌شود، 🔹اما در ایران تاثیر معکوس گذاشته و درخواست مشارکت داوطلبانه در تولید امنیت را افزایش داده است. 🔹بافت جمعیت حاضر در خیابان‌های ایران نیز متفاوت شده و طیف‌های مختلف جامعه ایران با سبک‌های زندگی و فکری متفاوت در خیابان حاضر می‌شوند. 🔹برخی اطلاعات نشان می‌دهد نتانیاهو، ترامپ و رضا پهلوی درصدد صدور فراخوانی برای روز چهارشنبه آخر سال هستند تا بتوانند یک شوک امنیتی در خیابان خلق کرده و پنجره خروجی از جنگ برای ترامپ ایجاد کنند. 🔹 بر همین اساس، حضور مردم ایران در خیابان‌ها طی روزهای آینده وسیع‌تر خواهد شد و احتمال شکل‌گیری هر نوعی از آشوب تروریستی اندک خواهد بود. گرچه که این احتمال اندک جدی گرفته و ساختار امنیت شهری مبتنی بر بسیج تقویت شده است. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @ج_رزما_حقوقی_قضایی ✍مص
✅هلاکت خاخام ارشد صهیونیست‌ها در حملات موشکی ایران 🔹‌خاخام کالمان مایر بر، خاخام ارشد اشکنازی اسرائیل و رئیس شورای خاخام‌های ارشد رژیم صهیونیستی است. او همان کسی است که میگفت ‌باید غزه را نابود کنیم. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @ج_رزما_حقوقی_قضایی ✍مص
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 شادی بحرینی‌ها بعد از اصابت‌ها و انفجارها در پایگاه اشغالگران آمریکایی در منامه بحرین «اَللّهُمَّ عَجِّل لِولیکَ الفَرَج» 🆔️@J.RAZMAA       @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/