🌷 اقا جان، امام مهربانم خیلی دلتنگتان هستم، قافیه های روح و روانم به هم خورده است، هر چه تلاش میکنم ردیف نمیشود که نمیشود. نه با شکار f 35 دلم راضی میشود نه انهدام حیفا و شخم زدن تل اویو😭😭😭😭. سالهاست که عزیزترین و گرانبهاترین دلخوشیم در این دنیای تاریک دیدن سیمای نورانیتان و شنیدن کلام الهام بخشتان است. کلافه ام، حیران و گریان در تقویم بدنبال مناسبتی برای دیدار مردمیتان هستم. شب شعر نیمه رمضان گذشت و از شب شعرتان خبری نشد.روز درختکاری بارها و بارها در اخبار دنبال دیدن لحظه ورود مصمم تان به باغچه برای کاشتن درخت بودم و نیامدید.😭این چند سال اخیر این تقارن عید فطر و نوروز خیلی برایمان دلچسب بود. هم عید فطر شانس دیدارتان را داشتیم و هم بلافاصله عید نوزوز بود و پیام نوروزیتان و بعد هم در حرم اما هشتم (ع ) مست روی ماهتان و مشعوف کلام شیرین و خط و نشانهایتان برای دشمنان ایران میشدیم.اقا جان برای یکسال سهمیه انگیزه و تلاش و حماسه را در این دیدار نوروزیتان دریافت میکردیم. 😭😭😭 الانچه کنم، کجا بروم، دردلم را به که واگویم.ای خدای بزرگ یعنی میشود اینبار او کنار امام معصوممان بقیه الله الاعظم بیاید و بنشیند و ما پیامنوروزی را از زبان امام زمانمان بشنویم و از پرتو دلهای داغدار خانواده های شهدا از دیدارشان بهرمند شویم. ای خدای مهربان از کرم و رحمت تو هیچ چیز بعید نیست و اگر اراده ات قرار بگیرد حساب یک کن فیکون است. 😭پس ای خدای بزرگ ملتمسانه با چشمانی اشکبار و بغضی گلوگیر درخواست میکنم که مارا لایق این لطف و مرحمت قرار بده و چشم این ملت صبور و مقاوم را به ظهور اماممان و رجعت اقای شهیدمان روشن کن .. آمین یا رب العامین 😭😭😭💚❤️
✍محبوبه حقیقی
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
🌷 اقا جان، امام مهربانم خیلی دلتنگتان هستم، قافیه های روح و روانم به هم خورده است، هر چه تلاش میکنم
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب
شما چرا نمی میرید ؟؟
آنگاه که قوم یهود خیلی ادعای چیز فهمی داشتند و خودرا بسیار پاک و درستکار جلوه می دادند و حتی مدعی بودند که فقط،خودشان فرزند خدا هستند ؛
خدا مهربان در مناظره ای از انان میخواهد ؛
اگر راست می گویید ؛
آرزوی مرگ کنید.
وقتی در وسط این جنگ تمام عیار ، که مردم ما با تمام وجود خود، راست قامت در مقابل همه نظام سلطه و مزدوران و مفسدین و فتنه گران داخلی ایستاده اند، ان بیانیه حزب همبستگی ملی را با ان همه ادعاهای چیز فهمی و با امضای این حضرات دیدم، ناخودآگاه بیاد آن کلام خدای منان افتادم و این سوال برایم پیش آمد ؛
ای مدعیان شما چرا آرزوی مرگ نمی کنید؟؟؟
بله با شما هستم .
شما چرا نمی میرید ؟؟
آیتالله بیات زنجانی
محمد خاتمی
محمدجواد ظریف
حسن آقامیری
آذر منصوری
اسحق جهانگیری
بیژن نامدارِ زنگنه
جواد امام
حسین دهقان
حسین موسویان
رحمتالله بیگدلی
سعید حجاریان
عباس آخوندی
علیاکبر ناطق نوری
کمال خرازی
محمد نهاوندیان
محمدعلی ابطحی
محسن امینزاده
محسن میردامادی
مصطفی تاجزاده
مسعود نیلی
چقدر خوب می بود اگر یکی از شماها آرزوی مرگ می داشت.
یا اشتباهی هم که شده در این جنگ بشهادت می رسید .
شهادت بزرگترین فیض الهی است ،
برای همدیگر شهادت خالصانه در راه خدا را ارزو کنیم .
علیرضا تنهای کیسمی
۲۸ اسفند ۱۴۰۴
https://eitaa.com/alirezatanha110
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🌷گزارش تصویری؛ حضور و تجمع مردم سراسر کشور در پی شهادت حضرت آیتالله العظمی سیدعلی حسینی خامنهای رضواناللهعلیه، در بیعت با رهبر جدید انقلاب اسلامی و برای تشییع شهیدان تجاوز آمریکایی-صهیونی و دفاع از ایران عزیز.
💻 Farsi.Khamenei.ir