eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴ببینید مقاومت عراق به چه سادگی اول رادار و بعد هلی کوپتر بلک هاوک را هدف قرار می دهند. 🔹مقاومت عراق با ارزان‌ترین تجهیزات ممکن به راحتی FPV های محور اپستین را نابود کرد پس باید بدانند دیگر هیچ‌جای دنیا برای خودشان و تجهیزات گرانشان امن نیست. 🚨 اخبار دقیق جنگ را از لشکر قدس دنبال کنید https://eitaa.com/joinchat/542441666C7e7c280a3b
گزارش سی ان ان از تله ایران برای شکار نظامیان آمریکایی در جزیره خارک 🔹سی ان ان به نقل از منابعی که گزارش‌های اطلاعاتی آمریکا دسترسی داشته‌اند نوشت: ایران با استقرار نیروهای نظامی بیشتر، تقویت سامانه‌های پدافند هوایی و کارگذاری انواع تله‌های انفجاری در جزیره خارک، خود را برای مقابله با یک عملیات احتمالی آمریکا آماده کرده است. 🔹جیمز استاوریدیس، فرمانده پیشین نیروهای متحد ناتو و تحلیلگر نظامی، نیز با ابراز نگرانی از این سناریو گفته است: «من به‌شدت نگران چنین سناریویی هستم. ایرانی‌ها باهوش و بی‌رحم هستند و تمام تلاش خود را برای وارد کردن بیشترین تلفات به نیروهای آمریکایی، چه در دریا و چه به‌ویژه پس از ورود نیروهای زمینی به خاک خود، به کار خواهند گرفت.» 🔹یک منبع اسرائیلی نیز به سی ان ان گفت: : «امید این است که چنین ریسکی پذیرفته نشود». 💥 اخبار فوری و جنگ http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
🔴 نقدی جدی و منطقی بر شروط ایران برای پایان جنگ 👇 🔹 متن این نقد،کمی طولانی است ولی چاره ای نیست زیرا این شروط احساسات مردم را جریحه دار کرده است و باید نسبت به آن واکنش انقلابی نشان داد. ⁉️برپنج شرطی که امروز ۱۴۰۵/۱/۵ از سوی یک مقام امنیتی سیاسی ایران !؟!؟(کدام مقامی که امنیتی و سیاسی است) به نقل از پرس تی وی مطرح گردیده، نقدی مهم بر این شروط وجوددارد : اول : إن شاءالله این شروطی که به نقل از پرس تی‌ وی مطرح شده توسط دولت تکذیب شود زیرا این شرایط آن چیزی نیست ،که مردم در کف خیابانها مطرح نموده اند! دوم : در کجای این شروط انتقام خون امام شهیدان و هم وطنانمان مطرح شده است ؟ سوم : در کجای آن تحریم‌های ظالمانه برداشته خواهد شد؟ چهارم : در کجای آن بر چیده شدن بساط پایگاه های آمریکایی در منطقه و‌ کشورهای متخاصم عربی و رژیم جعلی اسراییل آمده است؟ پنجم :از طرفی این شروط آنقدر ساده انگارانه و‌ غیرحقوقی مطرح شده است که هرکسی هم بجای ترامپ و سایر متحدانشان باشد از همین الان سریعا تمام این شروط را چشم بسته می‌پذیرد ،زیرا تمام‌ این شروط خنثی و دو پهلو و بسیار ضعیف و قابل سوء استفاده میباشد. ششم : بنظر میرسه این شروط با سردارانی مانند سردار سیدمجید موسوی و سردارقالیباف و سردار محسن رضایی و سایر سرداران عملیاتی سپاه و امیران ارتش و نمایندگان مجلس و مردم حاضر در میادین شهرها درمیان گذاشته نشده است ، زیرا این جنگ را این اشخاص اداره کرده اند نه سایرین وسیاستمداران ! هفتم : از ترامپ قاتل قمارباز و تروریست بچه خوار و دمدمی مزاج چه تضمینی گرفته خواهد شد 🔻ذیلا به شرح بند بند این شروط پرداخته خواهد شد : ۱) - بند اول آن فقط یک جمله خنثی هست و هیچگونه دستاوردی ندارد و میبایست بجای آن گفته شود «آمریکا و متحدانشان شکست خود را در این جنگ بصورت رسمی اعلام نمودند » ۲) _ بند دوم آن هم صرفا یک شعار می‌باشد زیرا « شرایط عینی » چیزی نامفهوم هست و آمریکا و‌ متحدانشان را مجاب نمی نماید که بار دیگر جنگ را تکرار نکنند. ۳) _ دربند سوم اگرچه کلیات خوبی دارد ولی کامل نیست بلکه باید اینطور کامل نوشته شود « قبل از اتمام جنگ مقدار خسارات و غرامات وارده مورد نظر ایران ابتدا بصورت معین و روشن تعیین تکلیف گردیده و تضمینات لازم الاتباع و لازم الاجراء و معتبر از آنان اخذ گردد. ۴) _ بند چهارم هم ناقص می‌باشد و میبایست کامل‌تر شود مثلا « پایان دادن به جنگ ها در تمامی جبهه های منطقه ازجمله حزب الله لبنان - حماس و‌ جهاد اسلامی فلسطین (غزه و کرانه باختری ) ، انصار الله یمن ، نیروها و گروهای شیعه و...درسوریه ، حشدالشعبی و کتائب و .... عراق با ضمانت های بین المللی لازم الاتباع و لازم الاجراء . 🔹نکته قابل توجه : وزارت خارجه با هماهنگی سپاه قدس ، اسامی گروه‌های اسلامی را در بند چهارم وارد نماید که بعدها مورد سوء استفاده آمریکا و متحدانشان قرار نگیرد. ۵ ) - این بند پنجم هم ناقص می‌باشد زیرا : محدوده تنگه هرمز مد نظر کشورمان صراحتا معلوم نگردیده و باید این بندکاملتر گردد مثلا : « به رسمیت شناخته شدن یک نظام حقوقی جدید مورد نظر جمهوری اسلامی ایران از جمله اخذ عوارض عبور و مرور از تمامی کشتی های عبوری از این تنگه مطابق آنچه در دیگر تنگه های مشهور جهان اخذ میگردد » ✅علاوه بر ۵ شرط مذکور این چند شرط مهم و اساسی هم می‌تواند گنجانده شود ؛ اول : تحویل تمامی سران و عناصر ضد انقلاب از جمله سران سازمان مجاهدین خلق ، کومله ، دمکرات و پهلوی و عناصر رسانه ای معاند ایران از جمله اینترنشنال و ....و همچنین تحویل مفسدین اقتصادی و فراری از جمله خاوری و همه کسانیکه از اوایل انقلاب مرتکب جرم شده اند و حتی شاکی خصوصی دارند و..که قبل از آتش بس به جمهوری اسلامی صورت پذیرد دوم : خروج کامل آمریکا و پایگاه هایش از منطقه از جمله کشورهای خلیج فارس و کشورهای همسایه ایران. سوم : شروطی که در صدر این نقد بیان گردیده است . چهارم : داشتن «حق وتو» در شورای امنیت سازمان ملل ✅البته شروط دیگری هم هست که اگر وزارت امور خارجه در صدا و سیما از مردم بابصیرت و حاضردر میدان درخواست نمایندکه ابراز نمایند، یقینا شروط دیگری مطرح خواهد شد که می‌تواند شرایط ایران برای خاتمه جنگ را کامل تر نماید. ✔️تنظم کنندگان حقوقی:
11.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺با یک باک بنزین در آمریکا چه چیزهایی در ایران میشه خرید؟ 🔹یک باک بنزین در آمریکا معادل ۱۳۱ دلار است. حالا با این پول چه میزان میتوان خرید کرد. حتما ببینید و برای دوستانتان بفرستید، جالب است.
🔵 فرصتی مهم برای انهدام پیش‌دستانه همه زیرساخت‌های امارات و عربستان 🔷 مجموعه داده‌ها نشان می‌دهد امریکا به دلیل بن‌بست در وضعیت جنگ و فشار بسیار شدید زمانی و سیاسی بر ترامپ، تصمیم خود برای وارد کردن نیروی زمینی به درگیری را گرفته است. امریکا در حال هماهنگی با سعودی و امارات برای آغاز عملیات است و انگلیس مشارکت در این عملیات در کنار امریکا را پذیرفته است. 🔷 سیستم‌های پدافند هوایی نیز در حال انتقال به منطقه هستند و همزمان برنامه‌ریزی‌هایی برای آشوب تروریستی در مرز و برخی شهرها وجود دارد. 🔷 اطلاعاتی وجود دارد که ممکن است امریکا همزمان درصدد ضربه به چند زیرساخت و انجام ترورهای سطح بالا نیز باشد. ایران بر تمام برنامه امریکا اشراف داشته و قصد دارد یک باتلاق تاریخی و فراموش نشدنی برای نیروهای امریکایی ایجاد کند به گونه‌ای که اولا یک پایان سیاسی قاطع برای ترامپ رقم بخورد و ثانیا با خلق یک معادله جدید امنیتی، نظم ژئوپلتیکی منطقه تغییر کرده و ضمن احیای بازدارندگی ایران، برتری آن بر متحدان عرب امریکا و رژیم اسراییل برای همیشه تثبیت شود. 🔷 از این منظر، همکاری عملیاتی سعودی و امارات با امریکا در این حمله فرصتی مهم برای ایران بوده و توجیه کاملی برای انهدام پیش‌دستانه همه زیرساخت‌های آنها در اختیار ایران می‌گذارد. 🔷 همزمان، ایران ضربات خود به رژیم را نیز به وضعیت ‘خط قرمز صفر’ ارتقا خواهد داد. همبستگی ملی تاریخی که هر نوع تعرض به خاک ایران درون کشور ایجاد خواهد کرد، امکان مدیریت جنگ بلندمدت را برای ایران ایجاد کرده و برخلاف ارزیابی امریکا چالش‌های داخلی ایران را به طور جدی کاهش خواهد داد. ایران برآورد می‌کند از حدود دو روز دیگر فاز جدید نبرد آغاز خواهد شد.
17.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ | دشمن با شروع این جنگ، روند افول خود را تسریع کرد 🔹رهبر شهید انقلاب همواره بر این نکته تأکید داشته‌اند که این کشور متکی به مردم است و خداوند این ملت را برمی‌انگیزد. امروز نیز به‌روشنی می‌بینیم که مردم چگونه به صحنه آمده‌اند و این حقیقت را اثبات کرده‌اند. ایشان همچنین فرموده‌اند همان‌گونه که مستکبران تاریخ، از جمله فرعون‌ها، سقوط کردند، جریان حاکم بر رژیم آمریکا نیز دچار سقوط خواهد شد. این سقوط صرفاً اخلاقی نیست، بلکه در عرصه‌های مختلف قابل مشاهده است. وقتی فرد یا جریانی ادعاهای بزرگ مطرح می‌کند اما هر روز شرایط به ضررش رقم می‌خورد، این روند چیزی جز سقوط نیست؛ روندی که نه عادی است و نه قابل توجیه، بلکه نشانه‌ای از یک سیر نزولی و در نهایت رسیدن به نقطه‌ای از ذلت است. ▫️گزیده‌ای از حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری ✅ @saeedjalily
📷بی‌بی‌سی از بکاربردن واژه «رژیم» برای ایران دست بردارد ‌ 🔹سیاستمدار بریتانیایی: بخش خبری بی‌بی‌سی باید از تلاش برای مشروعیت‌زدایی از دولت ایران با به‌کارگیری واژه «رژیم» دست بردارد. ‌ 🔹رژیم‌های واقعی در ایالات متحده و اسرائیل مستقر هستند. رژیم ایالات متحده از تل‌آویو و توسط رژیم صهیونیستی هدایت می‌شود. اسرائیل بزرگ‌ترین تهدید علیه صلح و ثبات جهانی است.
📸 آیت‌الله خامنه‌ای مرگ را شرمنده کرد توییت راویش کومار؛ روزنامه‌نگار: 🔹️« شهادت [آیت الله] خامنه ای برای قرن ها در حافظه ها خواهد ماند. او با اینکه می دانست این بار آمریکا و اسرائیل او را خواهند کشت، اما به پناهگاه نرفت و یا پنهان نشد. او‌ پشت کوه‌ها پنهان نشد. او مرگ را شرمنده کرد و به سوی آن رفت.»
🚨کسی آدرس خونه عباس آخوندی رو داره؟ مردم یک سر باید برن دم خونه‌اش اول دهنش رو جِر بدن بعد خیلی مسالمت آمیز ببینید دردش چیه؟ بی غیرتی ، بی شرفی، بی وطنی، بی ناموسی، اپستینی...؟ 🔴عباس آخوندی وزیر اسبق بی‌کفایت راه و شهرسازی که در دوران مسئولیتش بعد از برخورد دو قطار به یکدیگر و زنده زنده سوختن چند ده هموطنمون در آتش اومد جلوی دوربین و با یک بغض نمایشی گفت: نگران نباشید! همشون بیمه بودن! عباس آخوندی که بعد از استیضاحش در دولت سرطان و فاسد حسن فریدون با وقاحت گفت: افتخار میکنم که یک آجر رو آجر برای ساخت مسکن نذاشتم!!! همین عباس آخوندی اصلاح‌طلب و وقیح گفته: "ایران آمادگی خود را برای پذیرش صلح پایدار به شورای امنیت سازمان ملل متحد اعلام کند. ادامه‌ی جنگ پس از پیروزی ضرورتی ندارد!" در جواب این عنصر بدنام اصلاحطلب باید گفت: "اگر ذره‌ای شرف، غیرت و ناموس داری، اگر اسم خودت رو گذاشتی مَرد! حرف از مذاکره، آتش‌بس و یا صلح رو بیا بیرون در کف خیابان و بین مردمی که هر شب دارن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر سازشگر و مرگ بر منافق سر میدن، جلوی اینها نظرت رو بگو! والسلام ... امشب مردم به حسابت خواهند رسید مردک 📣شعار پیشنهادی: ایران تسلیم نمیشه