eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
17.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ | دشمن با شروع این جنگ، روند افول خود را تسریع کرد 🔹رهبر شهید انقلاب همواره بر این نکته تأکید داشته‌اند که این کشور متکی به مردم است و خداوند این ملت را برمی‌انگیزد. امروز نیز به‌روشنی می‌بینیم که مردم چگونه به صحنه آمده‌اند و این حقیقت را اثبات کرده‌اند. ایشان همچنین فرموده‌اند همان‌گونه که مستکبران تاریخ، از جمله فرعون‌ها، سقوط کردند، جریان حاکم بر رژیم آمریکا نیز دچار سقوط خواهد شد. این سقوط صرفاً اخلاقی نیست، بلکه در عرصه‌های مختلف قابل مشاهده است. وقتی فرد یا جریانی ادعاهای بزرگ مطرح می‌کند اما هر روز شرایط به ضررش رقم می‌خورد، این روند چیزی جز سقوط نیست؛ روندی که نه عادی است و نه قابل توجیه، بلکه نشانه‌ای از یک سیر نزولی و در نهایت رسیدن به نقطه‌ای از ذلت است. ▫️گزیده‌ای از حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری ✅ @saeedjalily
📷بی‌بی‌سی از بکاربردن واژه «رژیم» برای ایران دست بردارد ‌ 🔹سیاستمدار بریتانیایی: بخش خبری بی‌بی‌سی باید از تلاش برای مشروعیت‌زدایی از دولت ایران با به‌کارگیری واژه «رژیم» دست بردارد. ‌ 🔹رژیم‌های واقعی در ایالات متحده و اسرائیل مستقر هستند. رژیم ایالات متحده از تل‌آویو و توسط رژیم صهیونیستی هدایت می‌شود. اسرائیل بزرگ‌ترین تهدید علیه صلح و ثبات جهانی است.
📸 آیت‌الله خامنه‌ای مرگ را شرمنده کرد توییت راویش کومار؛ روزنامه‌نگار: 🔹️« شهادت [آیت الله] خامنه ای برای قرن ها در حافظه ها خواهد ماند. او با اینکه می دانست این بار آمریکا و اسرائیل او را خواهند کشت، اما به پناهگاه نرفت و یا پنهان نشد. او‌ پشت کوه‌ها پنهان نشد. او مرگ را شرمنده کرد و به سوی آن رفت.»
🚨کسی آدرس خونه عباس آخوندی رو داره؟ مردم یک سر باید برن دم خونه‌اش اول دهنش رو جِر بدن بعد خیلی مسالمت آمیز ببینید دردش چیه؟ بی غیرتی ، بی شرفی، بی وطنی، بی ناموسی، اپستینی...؟ 🔴عباس آخوندی وزیر اسبق بی‌کفایت راه و شهرسازی که در دوران مسئولیتش بعد از برخورد دو قطار به یکدیگر و زنده زنده سوختن چند ده هموطنمون در آتش اومد جلوی دوربین و با یک بغض نمایشی گفت: نگران نباشید! همشون بیمه بودن! عباس آخوندی که بعد از استیضاحش در دولت سرطان و فاسد حسن فریدون با وقاحت گفت: افتخار میکنم که یک آجر رو آجر برای ساخت مسکن نذاشتم!!! همین عباس آخوندی اصلاح‌طلب و وقیح گفته: "ایران آمادگی خود را برای پذیرش صلح پایدار به شورای امنیت سازمان ملل متحد اعلام کند. ادامه‌ی جنگ پس از پیروزی ضرورتی ندارد!" در جواب این عنصر بدنام اصلاحطلب باید گفت: "اگر ذره‌ای شرف، غیرت و ناموس داری، اگر اسم خودت رو گذاشتی مَرد! حرف از مذاکره، آتش‌بس و یا صلح رو بیا بیرون در کف خیابان و بین مردمی که هر شب دارن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر سازشگر و مرگ بر منافق سر میدن، جلوی اینها نظرت رو بگو! والسلام ... امشب مردم به حسابت خواهند رسید مردک 📣شعار پیشنهادی: ایران تسلیم نمیشه
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 دندانپزشک اصفهانی که در اجتماعات شبانه‌ی مردمی در خیابان حاضر شد و محکم از ایران دفاع کرد. ما را به دوستان و آشنایان، معرفی کرده و با افتخار به ما بپیوندید. 👇👇👇👇👇 @basaerehoseiniyeh
🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ‼️ شش شکست راهبردی آمریکا 📌 در دوره‌ی دوم ریاست‌جمهوری ترامپ تاکنون و به‌خصوص در جنگ ۱۲روزه و رمضان شش راهبرد آمریکا درباره‌ی ایران شکست خورده است. ✍️ سعید عبدالملکی؛ در تداوم سلسله شکست‌های آمریکا در ۴۷ سال گذشته در برابر ایران، در دوره‌ی ترامپ تاکنون دو تجاوز و حمله‌ی نظامی(جنگ ۱۲روزه و رمضان) به کشور ما تحمیل ‌شد که درنهایت منجر به شکست مفتضحانه آمریکا شده است و آمریکا عملاً در شش راهبردی که قصد اجرای آن را در مورد ایران داشت ناکام ماند: ۱.راهبرد تسلیم ایران: ترامپ تصور می‌کرد با ترور رأس هرم قدرت و حذف رهبری و فرماندهان، بدنه‌ی حاکمیت و مردم همچون مدل ونزوئلا تسلیم آمریکا می‌شوند. اما قدرت بازیابی و ترمیم ساختاری نظام جمهوری اسلامی، حضور مردم و توان بالای نظامی و موشکی ایران مانع تحقق این نقشه‌ی ترامپ شد. ۲.راهبرد تغییر رژیم: نقشه‌ی دشمن این بود که به‌محض تسلیم ایران گام بعدی را برای تغییر رژیم بردارد امام وجود سه مؤلفه‌ی دین، مردم و ولایت‌فقیه این راهبرد را نیز با شکست مواجه کرد. بلافاصله بعد از شهادت رهبر انقلاب مردم به خونخواهی برخواستند و منجر به بازتولید پیوند بین امام و امت شد و در برابر نقشه‌ی دشمنان سدی به نام مقاومت مردمی شکل گرفت. ۳.راهبرد تجزیه‌ی کشور: این راهبرد نیز در برنامه‌ی دشمن وجود داشت که بر اساس نقشه‌ی قبلی ایران را به ۷کشور تجزیه کنند اما مؤلفه‌ی هویت ایران و خنثی شدن تهدید گروه‌های تجزیه‌طلب در کردستان عراق مانع از به نتیجه رسیدن این موضوع شد. ۴.راهبرد تغییر رفتار: ترامپ و رژیم صهیونی که از تسلیم، تغییر رژیم و تجزیه‌ی کشور ناکام و ناامید شدند در پی دخالت در انتخاب رهبری برآمدند به‌گونه‌ای که ترامپ صراحتاً اعلام کرد که رهبر باید با اجازه‌ی او انتخاب شود و رهبر بعدی باید منافع آمریکا و اسرائیل را تأمین کند اما با انتخاب آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای توسط مجلس خبرگان، دشمن در این راهبرد نیز ناکام ماند. ۵.راهبرد سوریه‌ای سازی: با شهادت رهبری و فرماندهان در نهم اسفند، دشمن آمریکایی ـ صهیونی مترصد بمباران پایگاه‌های نظامی و موشکی بود تا همچون مدل سوریه کشور را بی‌دفاع کند اما ایران کمتر از سه ساعت به اسرائیل و پایگاه‌های آمریکا حمله کرد و توازن ایجاد شد و دشمن در گل فرو رفت. ۶.راهبرد لیبی‌سازی: آمریکا و رژیم صهیونیستی در میز مذاکره به دنبال گفتگو درباره‌ی برد موشک‌های ایرانی و حتی تحویل موشک‌ها بود تا همچون مدل لیبی ایران با اختیار و انتخاب خودش توان موشکی خود را به آمریکا واگذار کند و کشور بی‌دفاع شود و سپس نقشه‌ی براندازی اجرا شود اما ایران در میز مذاکره زیر بار این موضوع نیز نرفت. https://eitaa.com/cheshmandazsaeid
. 🔴 طرحی که فریب از سر و رویش می‌بارد... 📝طبق گزارش ادعایی کانال ۱۲ اسرائیل، طرح ۱۵ ماده‌ای که ایالات متحده به ایران پیشنهاد داده به شرح زیر است: ۱. لغو تمام تحریم‌های ایران ۲. کمک ایالات متحده به پیشبرد و توسعه یک پروژه هسته‌ای غیرنظامی (تولید برق) ۳. رفع تهدید اعمال مجدد تحریم‌ها ۴. برنامه هسته‌ای ایران تحت یک چارچوب تعریف‌شده متوقف می‌شود ۵. اورانیوم غنی‌شده باقی می‌ماند، اما تحت نظارت و محدودیت‌های توافق‌شده. ۶. برنامه موشکی در مرحله بعدی، با محدودیت‌هایی در کمیت و برد، مورد بررسی قرار می‌گیرد ۷. استفاده از برنامه‌های هسته‌ای فقط به اهداف غیرنظامی/دفاعی محدود می‌شود ۸. توسعه قابلیت‌های هسته‌ای موجود متوقف می‌شود ۹. عدم گسترش بیشتر قابلیت‌های غنی‌سازی ۱۰. عدم تولید مواد هسته‌ای با درجه تسلیحاتی در خاک ایران ۱۱. تمام مواد غنی‌شده در یک جدول زمانی توافق‌شده به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تحویل داده می‌شود ۱۲. نطنز، اصفهان و فردو از رده خارج (منهدم) می‌شوند ۱۳. سازوکارهای نظارت و راستی‌آزمایی بین‌المللی اعمال می‌شود ۱۴. اجرای تدریجی منوط به رعایت مفاد توافق است ۱۵. تفاهمات منطقه‌ای و امنیتی بیشتر بین طرفین ✍پ ن : این شیطان صفت از موضع طرف پیروز جرئت پیدا کرده و غلط زیادی میکند، باید دید چه کسی در داخل بازم پالس داده است.. طرح فوق 🔺️ هم اکنون در جلسه ویژه رزما مورد بحث قرار گرفته است 🆔️@J.RAZMAA     @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_شناختی_سیاسی_مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
جلسه رزما ؟؟؟!!!! مگر رزما کاری غیر از انتخابات شورای شهر آن هم در تهران بزرگ ، میکنه؟!
بسم الله الرحمن الرحیم 💢راهپیمایی۲۸ مارس،۸فروردین در آمریکا، ⭕این روزها سرنوشت مردم آمریکا واقعا به چه نقطه غیر اخلاقی و ضد انسانی رسیده است. (آنارشیسم عریان) ارزشهای ادعایی آمریکایی هر روز کمتر و کمتر میشود و دراین میانه اقدامات و شعارهای دروغین ترامپ در نوع خود نوبر است. ⭕بی تدبیری و نابخردی و آتش بیاری در معرکه دنیا توسط  ترامپ تمامی ندارد، انگار جنون به آتش کشیدن و جنگ تجاری، تصاحب دنیا توسط او تمام شدنی نیست. این انگیزه طمع کارانه بقدری زیاد است که مردم آمریکا نیز آن را فهمیده و از وجود چنین موجود خبیثی، احساس خطر جدی برای موجودیت  آمریکا و آینده این کشور می نمایند. ⭕ برپایی راهپیمایی چند میلیونی در ۵۰ ایالت آمریکا در اکتبر ۲۰۲۵  و طرح شعارهای اعتراضی همچون "NO KING"پادشاه نمی خواهیم " درکنار اشاره به محدودیت آزادیهای فردی و اجتماعی و... نشان از نگرانی عمیق مردم آمریکا داشت ولیکن نه خواسته مردم امریکا بر آورده شده و نه ترامپ سر جایش نشسته. ⛳تجاوز غیر اخلاقی امریکا به ایران در میانه مذاکره، ترور و به شهادت رسانیدن رهبر جهان اسلام، نابودی پایگاههای آمریکا در منطقه و تبعات فاجعه بار این جنگ، فرو ریختن ابهت و هیمنه آمریکا و ناکامی ترامپ و افزایش سرسام آور نرخ انرژی در جهان بدلیل اشراف و برنامه ریزی کامل ایران بر تنگه هرمز و هزینه های بسیارِ جنگ برای ایالات متحده و مخالفت عمومی در امریکا با این جنگ و تبعات آن ، و.... واقعا آمریکاییها را کلافه کرده است. ⭕ لذا اقشار مختلف‌ مردم و مقامات  آمریکایی با دنیایی از نگرانی و دغدغه و البته باتمهیداتی گسترده تر ، در "تدارک راهپیمایی عظیم در کل ایالتهای آمریکا  در ۲۸ مارس"  ( شنبه آینده ۸ فروردین  ) هستند تا اعتراض خود را نسبت به این افسارگسیختگی ترامپ و بهم ریختن دنیا و خاصه جنگ با ایران  نشان دهند، شاید بتوانند این حیوانِ هار را مهار نمایند. ⭕نظریه پردازان معتقدند که به تاخیر انداختن حمله به تاسیسات برق ایران بخاطر راهپیمایی اعتراضی عمومی علیه سیاست های ترامپ در ۲۸ مارس است که دنیا را نگران کرده است و لذا اگر قیمت نفت بالا بماند فشار مضاعفی بر ترامپ در این ایام خواهد بود. ⭕علت تمرکز ترامپ برپایین آوردن قیمت نفت هم در این راستا (۲۸ مارس)ارزیابی میشود، لذا اگر فرماندهان نظامی و مبارزان عرصه نبرد با سیاست های مناسب خود، و عملیات اشراف کامل برتنگه هرمز و کنترل تردد نفت کشها و....قیمت نفت را بالا نگهدارند، فشار مضاعفی به ترامپِ بازنده خواهد بود. 🟢حضور‌ملت شجاع ایران بصورت متحد ومنسجم  برای پشتیبانی میدان ،میتواند اثرات تکمیلی و تسریعی بر پیروزی ایران حسینی داشته  باشد. 🌐دنیا درآینده ای نزدیک شاهد تغییر معادلات قدرت در جهان و ظهور  قدرتی جدید در دنیا بنام " ایران سربلند" خواهد بود انشاءالله. ✍کمیته سیاسی جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی @ج_رزما ۵ فروردین ۱۴۰۵                     🆔️@J.RAZMAA @تبیین_تحرکات_جنبشهای_ضداستکباری_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
سلام مقامات محترم و تصمیم ساز اکنون در پیچ خطرناک تاریخ قرار گرفته ایم ، کمترین خطا ما را به عقب برمی گرداند، قدرت میدان و خیابان اثر پایانی خود را گذاشته است ، دست بالاگرفتن شروط برای پایان جنگ بسیار مهمه ، به خاک یکسان کردن تلاویو حتی تاوان خون نایب امام زمان ما نیست ، بنابراین فرصت سوزی حرام و خیانت بزرگی به بشریت است . ✍دکتر سید احمد ربیعی