eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.9هزار عکس
12.6هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
قابل توجه انقلابیون آتش به اختیار ، 🚩 از این یکی دیگر نباید گذشت ، 🚩دشمن صهیونیستی عریان تر از این در بین ملت داغدار نفوذ کرده مشغول عملیات روانی وسط جنگ است .. ... و ما چه میکنیم؟⁉️ 🆔️@J.RAZMAA        @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
توهین آشکار «کافه لمیز» به رهبر شهید! یکی از شعب این کافه در روز سوم حمله صهیونیستی-آمریکایی بمباران شد. لمیز پیش از این هم از فراخوان اغتشاش در خیابان‌ها حمایت کرده بود. ✍پ ن: قابل توجه انقلابیون آتش به اختیار ، 🚩 از این یکی دیگر نباید گذشت ، 🚩دشمن صهیونیستی عریان تر از این در بین ملت داغدار نفوذ کرده مشغول عملیات روانی است.. ... و ما چه میکنیم؟⁉️ 📌انتشار با شماست🚀 🆔️@J.RAZMAA        @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما https://eitaa.com/maktubaat مکتوبات
‼️ روان‌شناسی سیاسی ترامپ 📌 چکیده‌ی یک بررسی راهبردی 🔸 سعید عبدالملکی (عضو هیئت‌علمی دانشگاه، پژوهشگر و تحلیل‌گر مطالعات روان‌شناسی سیاسی) 3️⃣ بخش سوم ✍️ به لحاظ روان‌شناسی، ترامپ بر پایه‌ی سه رفتار دروغ‌گویی، ترس و مظلوم‌نمایی عمل می‌کند. ترامپ فقط یک یا دو دروغ نگفته است. او واقعیت هر موضوعی را که با اهدافش برای قبضه‌ی قدرت یا تأمین منافعش در تضاد باشد، با انتشار شایعه یا گوشه و کنایه، تغییر می‌دهد یا اصلاً انکار می‌کند. تعداد سخنان مستند نادرستی که او در دوره‌ی ریاست‌جمهوری‌اش گفته از ۹/۵دروغ در روز در سال ۲۰۱۷ تا به‌طور متوسط ۲۲دروغ در روز در سال ۲۰۱۹ متغیر بوده است. او در سه سال اول ریاست‌جمهوری مجموعاً ۱۶۲۴۱ دروغ گفته است. این بمباران خبری با اخبار جعلی در آمریکا سابقه نداشته است. به گفته‌ی مکی کاپینز (۲۰۲۰) آمریکایی‌ها اکنون در معرض همان راهکارهای جنگ اطلاعاتی قرارگرفته‌اند که مردان قدرت‌طلب تاریخ با استفاده از آن‌ها قدرتشان را حفظ کرده‌اند. 🔺امروزه عموم مردم آمریکا اعتقاددارند سیاستمداران شان دروغ‌گو هستند و یا دست‌کم چیزهایی را از خودشان سر هم می‌کنند؛ اما به نظر می‌رسد ترامپ در این زمینه سرآمد است. ارزیابی میزان صحت ادعاهای نامزدهای انتخاباتی سال ۲۰۱۶ توسط پولیتی فکت، نشان می‌دهد که تنها ۲درصد از ادعاهای ترامپ کاملاً صحت دارد، ۷درصد نسبتاً صحیح، ۱۵درصد نیمه راست، ۱۵درصد بیشتر دروغ، ۴۲درصد کاملاً دروغ و ۱۸درصد نیز کذب محض است. اگر سه عدد آخر را با هم جمع کنیم ترامپ، درصد ۷۵ را به دست می‌آورد. همین نمره برای تد کروز، جان کاسیچ، برنی ساندرز و هیلاری کلینتون به ترتیب ۶۶، ۳۲، ۳۱ و ۲۹ درصد است. ترامپ در دروغ‌گویی، تقلب و گول زدن دیگران ید طولایی دارد. تونی شوارتز، یکی از نویسندگان اولین کتاب ترامپ که نامش هم روی جلد آمده است، به ایندپندنت گفت:«ترامپ حتی یک کلمه از متن کتاب هنر معامله‌گری را هم ننوشته است. من شک دارم که او کلمه‌ای از متن کتاب‌های دیگرش را هم نوشته باشد. او نه کتاب می‌خواند و نه می‌نویسد.» 🔺 ترامپ مهارت بالایی در هنر ارعاب و وحشت‌افکنی دارد و از خشونت کلامی برای جلب‌توجه، هراس‌افکنی و فرمان‌برداری استفاده می‌کند. تمایل ترامپ برای پرخاشگری و جاه‌طلبی اجتماعی به دوران مدرسه وی برمی‌گردد. بنابر روایت خودش، با مشت در صورت معلم موسیقی کلاس دومش کوبیده و زیر چشمش را کبود کرده است. بنابر گفته‌ی باربارا رس که معاون او در دهه‌ی هشتاد در زمان ساخت برج ترامپ در منهتن بوده است، هسته عاطفی که شخصیت ترامپ به گرد آن می‌چرخد، خشم است. تا جایی که به خشم مربوط باشد او در نشان دادن آن واقعی است و هیچ‌وقت ادای آن را درنمی‌آورد. شخصیت واقعی او زمانی است که از کوره در می‌رود. خشم در هسته‌ی اصلی کاریزمای ترامپ جای گرفته است. و از طرفی با مظلوم‌نمایی سعی می‌کند در افکار عمومی آمریکا این‌گونه القا کند که آمریکا مظلوم واقع‌شده است و عظمت خود را ازدست‌داده است و لازم است به عظمت خود برگردد و چون این روش را سال‌ها در کازینوهای نیویورک و در مواجهه با تبهکاران اقتصادی، قاچاقچیان مواد مخدر و دلان اسلحه و پورن تجربه کرده است فکر می‌کند در عرصه‌ی سیاست بین‌الملل هم امکان‌پذیر است. اما به‌واقع ترامپ مبتلابه یک خطای شناختی و محاسباتی وحشتناک است که ممکن است نه‌تنها هست و نیست خودش را به خطر بیندازد بلکه آمریکا را به ته دره‌ی نابودی پرتاب کند. ادامه دارد.... https://eitaa.com/cheshmandazsaeid
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر یکی از نعمت الهی ملت ایران داشتن همسایه های خوب است؛ - یکی از همسایه های با شرف ایران ، ملت افغانستان است؛ مردم افغانستان انصافا در همه زمان ها در کنار ملت ایران بوده و هستند ، از زمان جنگ تحمیلی تاکنون ، دنیا شاهد معجزه بخش کوچکی از ظرفیت جوانان غیور و متدین افغانستانی در جریان مبارزه با تکفیری ها در سوریه ، تحت فرماندهی حاج قاسم عزیز بوده اند. این ظرفیت با ضریب هزار برای دفاع از ایران هميشه اماده است. - ظرفیت مردم پاکستان؛ حتما باید حساب مردم با غیرت پاکستان را از حساب ارتش پاکستان که حاکم مطلق بر این کشور و عملا هماهنگ با امریکا ، سعودی و امارات است و با گروههای تکفیری خزیده در این سرزمین جدا دانست. مردم پاکستان بشدت به مردم ایران علاقه مندند و نسبت به سرنوشت کشور ایران، بسیار حساس هستند. در حوزه راهبردی ، ایران عمق استراتژیک پاکستان در مقابله با هند محسوب می شود. استقرار یک نظام همسو با رژیم صهیونی در ایران ، یعنی استقرار دولت هند در ایران ، که این عامل عملا پاکستان را در محاصره و تهدید جدی قرار میدهد. - نعمت وجودی مردم عراق؛ مردم عرب و کرد عراق با ایران پیوند تاریخی دارند و امروز واقعا نمی توان گفت که کدام گروه از مردم عراق به ایران علاقه مند ترند ، به رغم فتنه ها و فشارهای بسیار زیاد بر مردم عراق و تلاش هایی که همه دنیا با هم، جهت ایجاد واگرایی و دشمنی بین دو ملت ایران و عراق داشته اند ، امروز مردم عراق اهم از سنی و شیعه و حتی مردم کرد سنی مذهب ساکن در اقلیم کردستان عراق نیز، بشدت با مردم ایران احساس برادری و همدردی دارند، یکی از دلایلی که تاکنون از ظرفیت های گروههای ایرانی معارض ایران که در شمال عراق حضور دارند (گروههای کومله ، دمکرات ، پژاک ، خبات و...) امریکا و رژیم صهیونی نتوانستند عليه ملت ایران استفاده کنند ، همین علاقه و پیوند مردم ساکن در کردستان عراق نسبت به سرنوشت کشور ایران است. و اگر ایران هم در جریان تهاجم داعشی ها به شمال عراق ، به داد مردم کرد عراق رسید ، بخاطر حفظ مسعود بارزانی و طالبانی ها، نبود، بلکه بخاطر علاقه به مردم کرد ساکن در این مناطق بوده است. - این قصه در مورد مردم ساکن در سرزمین ترکیه هم کم و بیش،وجود دارد. - مساله در مورد مردم ساکن در سرزمین آذربایجان شمالی متفاوت است؛ ملت ایران و ملت ساکن در آنسوی ارس نمی توانند بپذیرند که از هم جدا هستند ، بنابراین سخن گفتن از مردم ساکن در باکو ، مثل سخن گفتن در مورد مردم تبریز و ارومیه و اردبیل و... است . لذا همانگونه که مردمان ساکن در آذربایجان ایران خود ایران هستند ، مردمان ساکن در آذربایجان شمالی هم خود ایران هستند و امیدواریم این خط مرزی کاذب بین مردم ایران ساکن در دو سوی ارس روزی حذف شود . علیرضا تنهای کیسمی ۷ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
در صورت مشاهدهٔ بمب‌های کنسروی چه کار کنیم؟ 🔹از روز پنج‌شنبه تصاویری از پرتاب بمب‌های خوشه‌ای کمی بزرگ‌تر از قوطی کنسرو در فضای مجازی پخش شد. یک روستا در جنوب شیراز هدف حملهٔ این سلاح‌ها بود. 🔹مردم این روستاها نادانسته برخی از این مین‌‌ها را لمس کرده و ۶ تن به شهادت رسیدند. 🔹یکی از نیروهای چک و خنثی می‌گوید این سلاح‌ها ممنوعه است و نباید در محیط شهری استفاده شود. خبرنگاران خارجی امروز از بمب‌های خوشه‌ای آمریکایی‌ در شیراز بازدید کردند. 🔹عبدالرضا صدیق کارشناس حوزهٔ نظامی معتقد است این بسته‌های انفجاری، مین‌های ضد‌زره پرتاب‌شده از بمب‌های خوشه‌ای آمریکا و اسرائیل هستند و به کارگیری آنها در نقاط مسکونی جنایت جنگی است. 🔹هر چند نیروهای نظامی و امنیتی درحال جمع‌آوری آن هستند، اما از شهروندان درخواست می‌گردد بعد از مشاهدهٔ این بسته‌های مشکوک از آن فاصله گرفته، کودکان را از از محل دور کنند و موقعیت دقیق آن را به دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی گزارش دهند. 🔹مردم می‌توانند با مراجعه به نواحی سپاه، نیروهای ارتش یا نیروهای پلیس حضور این بمب‌های خوشه‌ای را گزارش کنند تا با حضور نیروهای چک و خنثی پاکسازی شود. 🔹 برای آموزش و اطلاعات بیشتر می تونید پیام سنجاق شده کانال احیاگری رو مشاهده کنید. 🆔@EHYAGARI_IR
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ترامپ: «ما حتی اگر در خاورمیانه نمانیم از کشورهای عربی حمایت خواهیم کرد. سرعت هواپیماهایمان بالای ۲ هزار مایل در ساعت است و به سرعت می‌توانیم برگردیم». این اظهارات اهمیت بسیار زیادی دارد. یعنی آمریکا در حال برنامه‌ریزی برای خروج از منطقه است. 🔵 نبرد آخر👇 ادامه🔻
🔵 تکمیلی: براساس گزارش‌های ارسالی به مراکز امنیتی ایران، منابع آگاه تأکید کردند که هتل‌ها و اماکن غیرنظامی مورد استفادهٔ نظامیان آمریکایی تنها محدود به بحرین و امارات نیست. در این راستا، اطلاعات دریافتی حاکی از آن است که پایگاه‌های جایگزین و مراکز اسکان نیروهای خارجی در چند نقطهٔ دیگر منطقه هم رصد شده‌اند که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 🔹لبنان: یک پایگاه لجستیکی آمریکا در منطقه فرودگاه قدیمی بیروت (مطار بیروت القدیم) فعال شده است که نیروهای نظامی و تجهیزات در آن مستقر هستند. 🔹سوریه (دمشق): هتل فورسیزن دمشق (Four Seasons Damascus) به عنوان یکی از مراکز استقرار نیروهای خبره و کارشناسان خارجی شناسایی شده است. همچنین هتل شرایتون دمشق (Sheraton Damascus) و مجموعه کاخ جمهوری (القصر الجمهوری) در دمشق محل تجمع مستشاران و کارشناسان اسرائیلی، آمریکایی و بریتانیایی می‌باشد. 🔹جیبوتی: در هفته جاری، نیروهای نظامی موسوم به "مارینز" (Marines) از طریق استانبول و صوفیه به پایگاه هوایی فرودگاه بین‌المللی جیبوتی (مطار جیبوتی الدولی) منتقل شده و در این منطقه مستقر گردیده‌اند. 🔹منابع مطلع تأکید کرده‌اند که هشدار ایران به هتل‌داران منطقه جامع و قطعی است و هرگونه مرکز پذیرای نظامیان خارجی، صرف‌نظر از موقعیت جغرافیایی، در صورت عدم توقف فوری این اقدام، در زمرهٔ اهداف مشروع دفاعی جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد گرفت. 🆔️@J.RAZMAA     @رصدوتبیین_تحرکات_جنبشهای_ضد_صهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
🔴 اقای صدا و سیما یه ذره به خدا و قدرت خدا توکل داشته باش از این مردم در میادین یاد بگیر و اینقدر نچسب به محاسبات دنیایی. لطفا اینقدر از این سلبریتهای تاخیری دوگانه سوز در اخبار رسمی و برنامه ها صحبت نکنید، ... توییت هاشون را پخش نکنید.. اینها همه نون به نرخ روز خورند .. کسیکه بعد از ۲۵ روز تصمیم میگیره از لونه موش بیرون بیاد و پیام بده و حتی یک اشاره به شهادت اقامون نمیکنه کماکان وطن فروش خائنه .‌چرا؟؟ چون اقای شهیدمون یعنی وطن یعنی همون که ۴۷ سال زندگی و جوونیشو داد و در ۸۶ سالگی هم جون خودش و خونوادش را برای اعتلای این خاک داد تا این وطن باقی بمونه.. اونوقت یکسری بازیگر دوزاری نو کیسه غربگدا تسلیت نمیگند و اینجوری نمک نشناسی میکنند؟. من به همه اینها از شهاب حسینی تا پرویز پرستویی تا مدیری و رامبد انصاری حمیدی تمام ساکتین و تمام تاخیری ها ووو میگم از این ننگ بمیرید. در کتابهای تاریخ و هنر در اینده، اسمتان کنار اسم خائنین دودوزه باز نوشته خواهد شد دکتر محبوبه حقیقی
🔴🔴🔴 توجه توجه توجه 🔵 با‌ توجه به رسانه ای شدن مصاحبه یک مقام‌مسئول با المیادین و بیان شروط شش گانه (ضعیف و ناقص) شروط ایران برای پایان جنگ، لازم دانستم به عنوان یک ایرانی مبعوث ، متن ویراستی که در روزهای ابتدای جنگ، زمانیکه هنوز طلیعه پیروزی و تفوق قطعیمان دیده نمیشد نوشتم را، باز نشر کنم و بگویم : 🔵 ای مقامات مسئول ! از چه میترسید؟؟؟ چند شب دیگر باید به خیابان بیاییم تا بفهمید که این ملت مبعوث مسیر مقاومت را انتخاب کرده است... ؟ تا بفهمید که این ملت مبعوث با تمام ذره ذره وجودش به" لا تهنو ولا تحزنوا انتم الاعلون ان کنتم مومنین" اعتقاد دارد .؟ 🔵 سالها با ترس و تردید به بستن تنگه استراتژیک هرمز نگاه کردید و به کم راضی شدید و ملت را عقب نگه داشتید.. ! دوباره این داستان را تکرار نکنید .. لیست شرایط ما مردم برای اعلام پایان جنگ را بخوانید و با خود بر سر میز مذاکره ببرید. مدیون خون امام شهید و سربازن و دانشمندان و دانش اموزان و زنان و مردان شهید این آب و خاک هستید اگر به کمتر راضی شوید ۲ فروردین ۴۰۵ 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇 شروط مردم ایران برای تعین زمان پایان جنگ: 🔵 رزمندگان غیور اسلام بدانید ما امت مبعوث اخرالزمانی پشتتان را خالی نمیکنیم و تا محقق شدن اهداف زیر در خیابانها و میدانها ،با قلبی داغدار اما اراده ای آهنین، به‌امر رهبر رشیدمان میمانیم. ۱. اعلام امریکا و اسراییل به عنوان آغاز کننده جنگ و به تمامیت ارضی ایران، از سوی نهاد های مسئول بین المللی ۲‌.‌ به عنوان جنایتکار جنگی در دادگاه لاهه (اگر زنده ماندند) ۳. عدم حضور نظامیان‌ امریکا در منطقه و مشروط و محدود شدن فعالیت تمام پایگاههای نظامی امریکا در کشورهای همسایه و هم مرز با ایران ‌۴ . پرداخت تمام و کمال جنگیوبه ایران (غرامت جنگ۱۲روز ه) ۵. تصویب چهارچوب قانونی در به رسمیت شناختن و تثبیت حق ایران در دریافت عوارض امنیتی عبور و مرور شناورها از تنگه هرمز ۶. احیای حق ایران و مردم تحت ستم بحرین در انجام‌ همه پرسی تصویب شده در سال ۱۳۵۰ جهت ماندن یا جدا شدن بحرین از ایران که هیچوقت انجام نشد. ۷. لغو کامل تحریمهای ضد انسانی علیه ملت بزرگ ایران و نیروهای مسلح که حافظ جان و مال این مردم هستند! ۸. برگرداندن اسم گروهک منافقین در لیست گروهاو سازمانهای تروریستی توسط آمریکا و اتحادیه اروپا و استرداد مریم رجوی و اعضای شورای مرکزی این گروهک به ایران جهت محاکمه ۹‌. جلب رضا پهلوی وفرح دیبا ‌توسط پلیس بین الملل و استرداد انها به ایران جهت رسیدگی به اتهام "بزرگترین سرقت قرن" از اموال مردم ایران و نقش محوری شان در کشتار کودتای ۱۸ و ۱۹ دیماه ۱۴۰۴.‌ لیست بالا یک پیشنهاد است و با توجه به اینکه حتما از طرف بعضی محافظه کاران داخلی بلند پروازانه محسوب خواهد شد پس فعلا تا رفع فتنه در منطقه در صحنه میمانیم. ۱۹ اسفند ۴۰۴ محبوبه حقیقی نشر گسترده https://virasty.com/mohegh110/1773138497799790168 نکته ..تضمین این شرایط دست برتر نیروهای ما در تنگه هرمز است و اجرای گام به گام شروط است.. شیر نفت دنیا دست نیروهای ماست با هر گام مثبتی که انها بر دارند ما یک چرخش مثبت به این شیر کنترل انرزی میدهیم..!... این یک پیش نویس از خواسته های مردمی است مطمئنا حقوقدانان و خبرگان امر میدانند اینبار چطور باید تضمین بگیرند و نحوه اجرا چطور باید باشد و هئیت نظارت بر اجرا چه کسانی باید باشند.. نه مثل برجام که قبل از اینکه طرف مقابل هیج کاری بکند ما فی الفور همه مواد ان را اجرا کردیم و نشستیم بر سر گور داده هایمان التماس و زاری ‌کردن... کاش دوستان دیپلمات و حقوق دان ان زمان کفن پوشیده بودند و به میدان می امدند و پشت ولایت میماندند و ایتقدر در چهارچوب مقررات دیپلماتیک خودشان را محصور نکرده بودند .. تاریخ نگارش و نشر متن ۱۹ اسفند۴۰۴
🔴🔴🔴 مجازات های پیشنهادی از طرف مردم حاضر در جبهه خیابان به جناب اقای اژه ای ..... مجازات های پیشنهادی برای وطن فروشان و عوامل ارسال عکس و فیلم و اطلاعات برای اینترنشنال و همکاری کنندگان با دشمن و خائنان به وطن و هلهله کنندگان بر کشته های مردم .. .👇 ◀️ توقیف موبایل و لب تاب و کامیپوتر شخصی و وسایل الکترونیکی ◀️ توقیف خودرو شخصی ◀️ اخراج از شغل و استخدام رسمی یا قراردادی نهادهای دولتی و عمومی و خصوصی ◀️ اخراج اعضای خانواده از استخدام نهادهای دولتی و عمومی ◀️ بازداشت موقت تا پایان جنگ برای محاکمه به عنوان خائن به کشور در پایان جنگ نشر گسترده با شما
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
🔴🔴🔴 توجه توجه توجه 🔵 با‌ توجه به رسانه ای شدن مصاحبه یک مقام‌مسئول با المیادین و بیان شروط شش گانه
دیروز اقای حسین شریعتمداری هم متنی منتشر کردند که شامل محتوایی است که بنده ۱۹ اسفند منتشر کردم و اون موقع دوستان میگفتن درخواستها بلند پروازانه است.. خدارا شکر که زودتر میبینیم و زودتر بر ترس و مصلحت اندیشیمون غلبه میکنبم و واقعیت را نشر میدیم حقیقی