هدایت شده از 🔹خبر فوری/جهانی🚩
916.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️صدای آژیر خطر در سرزمین های اشغالی همزمان با حمله موشکی لبنان و ایران 😂
#مرگ_بر_امریکا
#فتح_خیبر
#نبرد_اخر
『اخبارفوری/جهانی 』
💢حسین شریعتمداری سال جدید روزنامهاش را با حمله به ظریف شروع کرد
🔹حسین شریعتمداری در نخستین شماره روزنامه کیهان پس از تعطیلات نوروز ۱۴۰۵ با انتشار یادداشتی به محمدجواد ظریف حمله کرد.
🔹او به یادداشت ظریف در نشریه فارن افرز اشاره کرد که در آن پیشنهادهایی مانند کاهش محدودیتهای هستهای در برابر رفع تحریمها، بازگشایی تنگه هرمز و پیمان عدم تجاوز با آمریکا مطرح شده بود.
🔹شریعتمداری این پیشنهادها را همسو با خواستههای ترامپ و اسرائیل دانست.
🔹او همچنین به اظهارات و عملکرد ظریف در زمان برجام و مذاکرات هستهای انتقاد کرد.
🔹مدیرمسئول کیهان مدعی شد این پیشنهادها نوعی «نسخه تسلیم» در برابر دشمنان ایران است.
🔹او خواستار شد دستگاه قضایی از ظریف درباره این مواضع توضیح بخواهد.
نزدیک دوازده قرن است که کوچه پسکوچههای تاریخ را در جستجوی تو پیمودهایم؛
تا به امروز،
زخمی اما امیدوار، به اینجا رسیدهایم…
به خیابان.
به خیابانی در تهران یا در آبادان،
به خیابانی در لندن یا پلی در خوزستان،
به خیابانی در پاریس، رم یا در لبنان.
جمعی از ما در بصره و بغداد و کربلا جمعی در هند و کشمیر و انکارا،
به ما بنگر اقا جان، ای قائم منتطر،
بنگر ،
همه امده ایم.
یکی افتان و خیزان، یکی در قامت قهرمان؛
یکی بیدست و بیپا، یکی بیچشم و بیسر،
یکی با زخمهایی کهنه و نو بر صورت و سر ،
و یکی با مرهمی در دست، در پی درمان.
یکی دست خالی آمده است، و دیگری با دستِ پُر؛
یکی با اندوختهای از منطق و فلسفه،
و دیگری با کولهباری از عرفان.
یکی با شانه ی تخممرغ در دست،
و یکی با مجموعهای از لولو و مرجان؛
یکی با باغی از گلهای رز و اطلسی،
و دیگری با دستهای نرگس از چهارراه و میدان.
یکی سرخ رو از پرو، با بغضی کهنه در گلو و زخمی عمیق بر جان؛
و دیگری سیه فام، از افریقا،
با جامی از عصاره رنج انسان در دست،
و تاولهایی از زخم زنجیر بر پا.
یکی پابرهنه، گرسنه و زخمی، از سوی غزه؛
و دیگری از رم، سوار بر مازراتی، با قلبی افسرده.
یکی با طوماری از آرزوهای خشکیده لابهلای برگهای کتاب،
و دیگری با هفتاد مَن آورده ی تر وتازه.
یکی شمشیر به دست از چالدران،
و دیگری آر پی جی بر دوش از مهران؛
یکی آهنگر است و دیگری عطار،
یکی درفش در دست دارد و دیگری زنار،
یکی دست بر موشک دارد و یکی دست بر قلم،
یکی قصاب است اما جوانمرد،
و دیگری جوانمردی است عیار؛
یکی در حسرت پیراهن عروسی، گریان
و دیگری در سماعِ کوانتوم بر تخته سیاه.
یکی با دست بریده از فین کاشان،
و دیگری با تن سوخته از ورزقان…!
و همه، با هر آنچه دارند و هر آنچه هستند،
آمدهاند…
در جستوجوی تو. ای پادشاه عصر و زمان
✍ محبوبه حقیقی
💢طرح فریب ترامپ برای حمله به جزایر
دکتر حسین الله کرم، دبیر کل جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی(@ج_رزما) سه شنبه ۱۱ فروردین خیابان نبرد جنوبی، این حرف ترامپ جنایتکار را که "اگر #تنگه_هرمز باز هم نشود جنگ راتمام می کند" در دو دیدگاه زیر ارزیابی کرد :
1️⃣ حرف ترامپ قاتل بدلیل ناتوانی در باز کردن تنگه هرمز است.
2️⃣حرف ترامپ قاتل ، گرفتن زمان برای رسیدن نیروی نظامی کافی به منظور حمله به جزایر است
🚩الله کرم ، درباره دو دیدگاه اظهار داشت چون ترامپ قاتل ، مقصر اصلی انسداد تنگه هرمز است حاضر به پایان جنگ نیست. لذا می خواهد با تصرف جزایر نوعی موازنه برای بازکردن تنگه هرمز را دنبال کند ، درحالیکه در صورت تصرف موجب طولانی تر شدن جنگ و بالا رفتن قیمت نفت به بالای ۲۰۰ دلار خواهد شد.
🗯ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:
🆔️@J.RAZMAA
@کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
@ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
710.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴شهید بهشتی: مردم هوشیار ایران دو شعار دارند:
مرگ بر آمریکا
مرگ بر سازشکار
❌#مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل
⛔️#قطعا_تنگه_هرمز_مسدود_بماند
💪🚍#پیچ_بزرگ_تاریخی_ایران
❌#نه_به_دیپلماسی_التماسی
⛔#نه_به_فریب_آتش_بس
💪#جنگ_جنگ_تا_پیروزی
📣 #محاکمه_کودتاگران
💪#الی_بیت_المقدس
😡#محاکمه_عراقچی
🇮🇷#مردم_در_میدان
😡#محاکمه_نفوذی
😡#مرگ_بر_منافق
😡#مجازات_خائن
👌#کف_خیابانیم
👌#مذاکره_حرام
💪 #نه_به_ترس
🇮🇷 #ایران_وطنم
👌#نه_به_یأس
💪#فتح_خیبر
با ما در #کانال_ایتا همراه باشید👇
@DadSetanKojayi
https://eitaa.com/DadSetanKojayi
استدلال غیر قابل خدشه
برای اثبات نفوذی آمریکا بودن ظریف...👇
بمباران مدرسه میناب
(ظریف سکوت )
آمریکا ناو دنا را غرق میکند
( ظریف سکوت )
بمباران منازل مسکونی
( ظریف سکوت )
بمباران حسینیه اعظم زنجان
( ظریف سکوت )
بمباران شرکتهای داروسازی
( ظریف سکوت.)
بمباران انبارهای نفت ایران
( ظریف سکوت )
بمباران دانشگاهای ایران
( ظریف سکوت )
بمباران پل بزرگ کرج
( ظریف سکوت )
تهدید ترامپ به برگرداندن ایران به عصر حجر ( ظریف سکوت )
اما وقتی که ترامپ در به در دنبال آتش بس و بیرون رفتن آبرومندانه از جنگ است....
ناگهان ظریف با ژستِ صلح طلبی وارد میدان میشود و دقیقا زیر شدیدترین حملات آمریکا به تمام داشته ها و زیرساخت ها و هویت ایران و ایرانیان ، پیشنهاد معامله و مذاکره و توافق با آمریکا را میدهد
آنهم فقط فقط برای نجات ترامپ.....
#ظریف_آمریکائی
#نفوذی_بزرگ_آمریکا
#جاسوس_ارشد_سیا
✍دکتر محبوبه حقیقی
❌ من اگه جای ظریف بودم؛
بعد از اینکه «فرانچسکو» هم سرم کلاه گذاشت!
بعد از اینکه امضایِ کری تضمین نشد!
بعد از اینکه امریکا به راحتی و بدون لغوِ هیچ تحریمی از «برجام» خارج شد و قولِ من کارساز نبود!
بعد از اینکه حتی اروپاییها هم به تعهداتشون عمل نکردن!
بعد از اینکه امریکا نتونست «با یک بمب» تمامِ سیستم دفاعیِ ایران رو از کار بندازه!
بعد از اینکه نتونستم با «یک توییت» جلویِ جنگ رو بگیرم!
بعد از اینکه معلوم شد نه تنها «مکانیسمِ ماشه» در برجام بود بلکه توسط اروپاییها هم فعال شد!
بعد از اینکه دوبار وسطِ «مذاکره» به ایران حمله شد!
بعد از اینکه وقتی جنگ شد فرماندهان و مقاماتِ حاکمیتی دوشادوشِ مردم در میدان به شهادت رسیدن!
بعد از اینکه در نهایت «میدان» امریکا رو مجبور به پذیرشِ حقارت کرد نه «مذاکره» و ...
دیگه #هرگز برای دستگاه دیپلماسی و نیروهای مسلحِ جمهوری اسلامیِ ایران نسخه نمیپیچیدم،
هرگز «باید و نباید» ردیف نمیکردم،
و در بهترین حالت؛ به ازای تمام آسیبهای جبرانناپذیری که دشمننشناسی و غربدوستیِ من به این کشور تحمیل کرد؛ از ملت ایران عذرخواهی میکردم،
و در نهایت #برای_همیشه_سکوت_میکردم .
البته ظریف وقیح تر از این حرف هاست......
موحدیان
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⏰ویژه ساعت شهادت
❤️ از اول مجلس شهدا را چیدند...
⏰انتشار به مناسبت ساعت ۰۹:۴۰ صبح شنبه؛ ساعت شهادت حضرت آیتالله العظمی سیدعلی خامنهای رضواناللهعلیه
اژهای: هیچ ارفاقی برای مخلان امنیت روانی و فیزیکی مردم نداریم
رئیس دستگاه قضا:
🔹عناصری که مخل امنیت روانی و فیزیکی مردم هستند و با اعمال مجرمانه خود، آب به آسیاب دشمن متجاوز میریزند و پیاده نظام او شدهاند، بدانند که هیچ ارفاق و اغماضی در قبال آنها وجود نخواهد داشت و قانون، به قاطعانهترین شکل ممکن، تکلیف آنان را روشن کرده است.
🔹در شرایطی که دشمن متجاوز و زبون، بسیار به ایجاد و گسترش ناامنی در محیط داخلی کشور امید بسته است، کلیه عناصر و اذناب او باید بدانند که تحرکاتشان برای مخدوش کردن امنیت روانی و فیزیکی مردم، رصد میشود.
🔹با آنها وفق قوانین موجود از جمله قانون «تشدید مجازات جاسوسی و همکاری با رژیم صهیونیستی و کشورهای متخاصم علیه امنیت و منافع ملی» برخورد قاطع و عبرتآموز میشود.
◼️فریاد بیوطنی ظریف
✍️ علی خضریان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:
◾️مقاله محمدجواد ظریف در «فارین افرز» فریاد بیوطنی فردی است که ثابت کرد قانون منع بهکارگیری افراد دوتابعیتی در مشاغل حساس، قانون درستی است.
البته این «بیوطنی حاد» در حالی در این متن نموده یافته است که حتی غیر ایرانیها نیز جنایات دشمن ازجمله کشتار کودکان میناب را محکوم کردند.
◾️هیچ بعید نیست فردی چون ظریف که روزگاری خسارت محض برجام را به قول خودش نخوانده امضا کرد و کشور را ۱۰ سال معطل و گرفتار مکانیسم ماشه نمود؛ امروز نیز با فشاری که در میدان نبرد و اقتصادی به آمریکا وارد شده است، تنها مکلف به انتشار متنی نوشته شده برای ایجاد روزنه فرار دشمن بوده باشد.
◾️والا باور این همه بیوطنی در اندیشه و قلم یکی از کارگزاران سابق جمهوری اسلامی ایران که شهادت عالیترین مقام کشورش به همراه تعداد قابل توجهی از فرماندهان نظامی، جنایت میناب و دیگر جنایات جنگی در به شهادت رساندن مردم بیدفاع را از سوی دشمن آمریکایی- صهیونی دیده باشد، خیلی سخت است.
🆔️@J.RAZMAA
@رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
@ستاد_رسانه_جنگ_ج_رزما
🆔️@J.RAZMAA
@کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما