eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما: 🆔️@J.RAZMAA            〽️ بازتاب حضور داوطلبانه ایرانی‌ها در کنار نیروگاه‌ها در رسانه های عبری زبان 🔹عکس وفیلم حضور مردم در نیروگاه‌های برق، نه تنها در رسانه‌های جهانی، بلکه در رسانه‌های عبری نیز به‌شدت در حال دیده شدن است. خشم در برخی از صفحات عبری موج می‌زند. 🆔️@J.RAZMAA @رصدوتبیین_تحرکات_جنبشهای_ضد_صهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
آمریکا مانند سگی🐕 است: اگر از ترس، از آن فرار کنی، دنبالت می‌آید؛ اما اگر محکم بایستی و روبرو شوی، دمش را جمع می‌کند و فرار می‌کند. امام خمینی(ره) نصر من الله و فتح قریب یا علی مدد🖐
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚫️گزارش امنیتی یک‌جنایت بی‌سابقه:🔻 🏴داستان حمله عمدی آمریکا به مدرسه میناب از زبان یک افسر اطلاعاتی سابق آمریکا 🔹من جوزفین گیلبو، یک افسر اطلاعاتی میدانی بودم با ۱۷ سال سابقه خدمت در ارتش ایالات متحده، با مجوز دسترسی فوق‌محرمانه‌ 🔹موشک تاماهاوک مدرن مجهز به دوربین‌های داخلی است که تصاویر هدف را به طور لحظه‌ای منتقل می‌کند. 🔹تصاویر ماهواره‌ایِ اهداف قبل از حمله بارها بررسی می‌شود. تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌داد بدون هیچ تردیدی این یک مدرسه بود. 🔹در ساعت ۱۰ صبح، اسرائیل همراه با ایالات متحده حمله به ایران را آغاز کردند. 🔹موشک اول که به مدرسه اصابت کرد، کارکنان مدرسه کودکان را به نمازخانه منتقل کردند. 🔹ساعت ۱۰:۲۰ موشک دوم به نمازخانه اصابت کرد. ۱۶۳ کودک کشته شدند و موشک سوم در نزدیکی مدرسه اصابت کرد... 🆔️@J.RAZMAA     @رصدوتبیین_تحرکات_جنبشهای_ضد_صهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
هدایت شده از بیداری ملت
✍ یک نکته مهم ملت ایران در حال نزدیک شدن به چهلمین روز بعثت خودش است . در آستانه چهلمین روز شهادت امام قبلی هستیم . امام جدید هم حدود ۴۰ روز است از دید عموم مردم مستور و غایب است . اما مردم مصمم تر از قبل پای دین و انقلاب ایستاده اند. وقتی حضرت موسی علیه السلام قومش را گذاشت و به مدت ۳۰ روز به کوه طور رفت و از میان آنها غایب شد بعد از ۳۰ روز که دستور آمد ده روز دیگر در کوه طور بماند ،سامری توانست مردم را فریب دهد و آنها را گوساله پرست کند. حالا در ایران بعد از ۳۰ روز غیبت امام جامعه، سامری ها از سوراخ های خود بیرون آمدند و دوباره پرچم مذاکره و توافق با شیطان بزرگ را برافراشتند . جادوی سامری قوم حضرت موسی گوساله بود و جادوی سامری های کشور ما مذاکره با آمریکاست. اما اما اما مردم ایران اینبار فریب سامری ها را نخوردند و محکم در مسیر دین و انقلاب و جهاد و مقاومت ایستادند و محکم در دهان سامری ها زدند و اکنون در آستانه چهلم بعثت این ملت هستیم . بی جهت نیست شیطان بزرگ این دو شب آخر افسار پاره کرده و بزرگترين تهدید ها و توهین ها و حملات را علیه ایرانیان به راه انداخته . میداند این چهلم به پایان برسد و مردم ایران را نتواند بشکند و تسلیم خود کند چه تحول بزرگی در عالم رخ خواهد داد. ما مردم ایران داریم به چهلمین روز بعثت خود نزدیک می‌شویم. ما سرافرازانه و با افتخار در حال رقم زدن بزرگترين پیروزی جبهه حق در مقابل جبهه شیطان هستیم ..... 🔴 👇 @bidariymelat
7.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴علی زند وکیلی با حضور بر روی خطوط ریلی از وطن خواند درود بر هنرمندان عاشق وطن🙏💐 مرگ بر وطن فروشان خائن
☀️ ✍دکتر جاوید نیا حقوق دان نوشت: ⭕️درخواست برکناری خانم سخنگو را داریم 🔹خانم سخنگو امروز پاس گل مستقیم به ترامپ داد و در شرایطی که ترامپ نیازمند به دستمایه برای القای پیروزی هر چند ضعیف و فرار از شکست و فشارهای داخلی و بین‌المللی دارد، مطلب سخیفی گفت که بلافاصله ایران اینترنشنال آن را برای خوشایند اربابانش آن را تیتر کرد. 🔸البته از کسی که ظریف را سرباز نظام و دوباره با تأکید سرباز نظام می داند که البته احتمالا منظور ایشان سرباز نظام آمریکاست نه جمهوری اسلامی، چنین مواردی بعید نیست. 🔹این دفعه چندم است که این خانم برای نظام هزینه ایجاد می کند. 🔸این صحبت سخنگوی دولت مصداق بارز تضعیف نظام و توهین به نیروهای مسلح و مردم است و بایستی عذرخواهی کند. 👈از آقای رئیس جمهور درخواست می شود برای نشان دادن حسن نیت خود نسبت به مردم و نیروهای مسلح هر جه سریعتر نسبت به برکناری این سخنگوی خودتحقیر اقدام کنند. مطهره وافی یزدی
✍بسم‌الله الرحمن الرحیم باسلام ودورد خدمت همه دوستان عزیز مطالبی که خدمت شما بصورت مختصر در خصوص جنگ تحمیلی آمریکا واسرائیل در رمضان امسال بر ملت ایران تحمیل کرد عرض می کنم بنظرم بعداز حادثه کربلا سال ۶۱ وشهادت امام‌ حسین علیه السلام یکبار دیگر تکرار شد در سحرگاه رمضان ۱۴۰۵ آمریکا واسرائیل دچار یک جنایت هولناک شدن رهبری وامام مارا در حال نماز وقرآن خواندان با زبان روزه بشهادت رسانند و فرماندهان مارا ترور کردندروبه ایران عزیز تجاوز کردند و دست به جنایت وحشتناک زدن و مدرسه شجره طیبه به خاک خون کشیدن دانش آموزان عزیزمان شدن آمریکا جنایتکار واسرائیل خونخوار به‌تصور اینکه ایران سوریه است و می تواند زمینه سقوط دولت را با حمله وترور رهبری وفرماندهان نظام فراهم کند دچار یک اشتباه محاسباتی شد این اقدام خصمانه و رذیلانه دشمنان قسم‌خورده ملت ایران باعث شد تا ملت ایران متحد و همدل شوند همانطوری که امام شهید سیدعلی خامنه‌ای عزیز فرمودند اگر آمریکا غلطی ازش سر بزند سیلی محکمی خواهد خورد وخداوند ملت ایران مبعوث خواهد کرد امروز حضور مردم در میدان ها وحمایت از نیروهای مسلح به یک حادثه بی‌نظیر وخلق حماسه تاریخی وبرگ زرینی در تاریخ ایران ثبت کرد امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دست برتری را در میدان نبرد دارند با موشک ها تمام اهداف دشمن خصم را مورد هدف قرار می دهند وملت ايران هم کف خیابون را مانند تنگ احد در دست دارند ومحکم پشت نیروهای مسلح ایستاند اند وشعار می دهند که بزن که خوب می زنید در واقع الان دشمنان قسم‌خورده ملت ایران از عملکرد خودشان پیشمان شدن وراه فرار از صحنه نبرد را ندارند والان جمهوری اسلامی تنگه هرمز را بعنوان یک نقطه قدرت در دست دارد واجازه هیچ گونه تردد برای کشتی های آمریکا واسرائیل ومتحدانش نمی دهد در واقع آمریکا برای سر پوش گذاشتن برای پرونده‌ جزیزه اپستین ورسوای اخلاقی ترامپ دست به اقدام نظامی علیه ایران زد که بفضل خدا عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد امروز جمهوری اسلامی تبدیل به یک قدرت منطقه ای شده وملت هم متحدتر از گذشته شدن در این جنگ منطقه‌ای دست خداوند رو سر ملت ایران است تا این لحظه هرچند عزیزمان را از دست دادیم ولی به لطف خدا اقتدار وقدرت جمهوری اسلامی ایران بر همگان روشن شد وجبهه مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی و اخراج آمریکایی ها از منطقه با اراده مستحکم به نبرد ادامه خواهد داد وروزی خواهد رسید که نماز جمعه را در بیت المقدس خواهند خواند امروز هر چند رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای مظلوم را به شهادت رساند اما راه ومنش اماممین انقلاب اسلامی به رهبری امام سيد مجتبی خامنه‌ای عزیز با صلابت پیش خواهد رفت ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم کاظمی
اخبار پیرامون باز شدن موقت تنگه هرمز کذب هست تا ساعت ۳:۳۰ از این دست اخبار جعلی در چارچوب عملیات روانی رسانه ای در جهت تأثیرگذاری بر افکارعمومی خواهیم داشت
هدایت شده از علی مسلمی
🔴نیویورک تایمز 10 خواسته ایران برای پایان جنگ را منتشر ‌کرد: 1.تعهد به اینکه ایران دیگر مورد حمله قرار نگیرد - تمام حملات آمریکایی یا متحدانش به ایران متوقف شود. 2.اعلام پایان دائمی جنگ - نه فقط آتش‌بس موقت. 3.پایان حملات اسرائیل به حزب‌الله در لبنان. 4.رفع تمام تحریم‌های آمریکایی علیه ایران. 5.توقف مبارزه علیه تمام متحدان ایران در منطقه. 6. باز کردن گذرگاه امن در تنگه هرمز. 7. پرداخت عوارض عبور کشتی‌ها از تنگه هرمز - هر کشتی حدود 2 میلیون دلار (به ایران) پرداخت کند. 8. درآمدهای عوارض با عمان تقسیم شود. 9. قوانین عبور امن کشتی‌ها از تنگه هرمز تعیین شود. 10. بخشی از درآمدها برای بازسازی زیرساخت‌های آسیب‌دیده در جنگ استفاده شود. ایران هرگونه راه‌حل آتش‌بس موقت را رد کرده و خواهان راه‌حل دائمی و کامل برای مذاکره است .https://eitaa.com/joinchat/631505249C68044ccdfa
🔴بالاخره پیشنهاد ۱۰ ماده‌ای ایران ملاک قرار گرفت و همان حرف ایران شد👇 ترامپ: پیشنهاد ۱۰‌ بندی ایران را دریافت کرده‌ایم و آن را مبنایی قابل اجرا برای مذاکره می‌دانیم با توقف حمله و بمباران ایران به مدت دو هفته موافق است یا علی مدد
هدایت شده از علی مسلمی
♦️بیانیه شورای عالی امنیت ملی بسم الله الرحمن الرحیم به استحضار ملت شریف، بزرگ و قهرمان ایران می رساند: دشمن در جنگ ناجوانمردانه، غیرقانونی و جنایتکارانه خود علیه ملت ایران دچار شکستی غیرقابل انکار، تاریخی و خرد کننده شده و به برکت خون پاک و مطهر رهبر شهید انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (سلام الله علیه)، تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه ای (حفظه الله) و مجاهدت و رشادت رزمندگان اسلام در جبهه ها و بویژه، حضور تاریخی، ماندگار و حماسی شما ملت عزیز در صحنه از همان نخستین روزهای آغاز جنگ، ایران به یک پیروزی عظیم دست پیدا کرد و آمریکای جنایتکار را مجبور به پذیرش طرح 10 ماده ای خود نمود که در آن آمریکا به طور اصولی متعهد به عدم تجاوز، استمرار کنترل ایران بر تنگه هرمز، پذیرش غنی سازی، رفع همه تحریم های اولیه و ثانویه ، خاتمه تمامی قطعنامه های شورای امنیت و شورای حکام، پرداخت خسارت ایران، خروج نیروهای رزمی آمریکا از منطقه و توقف جنگ در همه جبهه ها از جمله علیه مقاومت اسلامی قهرمان لبنان شده است. این پیروزی را به همه مردم ایران تبریک می گوییم و تاکید می کنیم که هنوز تا نهایی شدن جزئیات این پیروزی، نیاز به استقامت و تدبیر مسئولان و حفظ وحدت و همبستگی مردم ایران وجود دارد. ایران اسلامی به همراه مجاهدان دلیر مقاومت در لبنان، عراق، یمن و فلسطین اشغالی در 40 روز گذشته ضرباتی به دشمن وارد کرده است که حافظه تاریخی جهانیان هرگز آن را از یاد نخواهد برد. ایران و محور مقاومت به عنوان نمایندگان شرافت و انسانیت در مقابل وحشی ترین دشمنان بشر، پس از نبردی تاریخی، درسی فراموش نشدنی به آنها داده و نیروها، امکانات، زیرساخت ها و همه سرمایه سیاسی، اقتصادی، فناوری و نظامی آنها را چنان در هم کوبیده اند که دشمن اکنون به اضمحلال و استیصال افتاده و راهی جز تسلیم در مقابل اراده ملت بزرگ ایران و محور شریف مقاومت پیش روی خود نمی بیند. روز نخست که دشمنان جنایتکار ایران این جنگ ظالمانه را آغاز کردند تصور می کردند در زمانی کوتاه موفق به تسلط نظامی کامل بر ایران شده و با ایجاد بی ثباتی سیاسی و اجتماعی، ایران را تسلیم خواهند کرد. گمان می کردند آتش موشکی و پهپادی ایران به سرعت خاموش می شود و باور نداشتند که ایران بتواند فراتر از مرزهای خود و در گستره تمام منطقه پاسخی چنین نیرومند به آنها بدهد. صهیونیسم خبیث جهانی رییس جمهور نادان امریکا را متقاعد کرده بود که این جنگ کار ایران را تمام خواهد کرد و آنها می توانند با از میان برداشتن این آخرین سنگر انسانیت و بشریت، از این پس با آسودگی هر جنایتی را علیه هر کسی که بخواهند مرتکب شوند. خواب آن را می دیدند که ایران عزیز را تجزیه و نفت و ثروت آن را غارت خواهند کرد و در آخر هم ایرانیان را در میانه آشوب و بی ثباتی و ناامنی، برای سال های طولانی غوطه ور و رها می کنند. رزمندگان دلیر اسلام و هم پیمانان شجاع آنها در محور مقاومت، با وجود آنکه قلبشان از شهادت امامشان مجروح و تکه تکه بود با اتکا به خداوند متعال و تاسی از سرور و سالار شهیدان تصمیم گرفتند یک بار برای همیشه به این دشمنان درسی تاریخی داده، انتقام همه جنایت های پیشین را از آنها بگیرند و شرایطی ایجاد کنند که دشمن برای همیشه خیال تجاوز به ایران عزیز را از سر بیرون کرده و طعم خواری و ذلت در مقابل ملت بزرگ ایران را تمام و کمال بچشد. با این راهبرد و با تکیه بر اتحاد بی سابقه سیاسی و اجتماعی که در کشور ایجاد شده بود، ایران و مقاومت یکی از سنگین ترین نبردهای ترکیبی تاریخ را با امریکا و رژیم صهیونی آغاز کرده و در این مدت به همه اهدافی که از این نبرد طراحی کرده بودند دست یافتند. ایران و مقاومت ماشین نظامی امریکا در منطقه را تقریبا به طور کامل منهدم کردند، به انبوه زیرساخت ها و امکاناتی که دشمن طی سال ها برای این جنگ با ایران در منطقه ایجاد و پیرامون آن مستقر کرده بود ضربات خرد کننده و عمیق وارد آوردند، در ابعاد منطقه ای تلفات وسیع به ارتش جنایتکار امریکا تحمیل کردند، درون سرزمین های اشغالی ضرباتی سهمگین و خرد کننده به نیروها، زیرساخت ها، امکانات و دارایی های دشمن وارد آوردند و عرصه را در همه جبهه ها چنان بر دشمن تنگ کردند که نه تنها اهداف اصلی دشمن هیچ یک محقق نشد بلکه دشمن از حدود 10 روز پس از آغاز جنگ دریافت که به هیچ وجه توان پیروزی در این جنگ را نخواهد داشت و به همین دلیل از کانال ها و به روش های مختلف تلاش برای ارتباط گیری با ایران و درخواست آتش بس را آغاز کرد https://eitaa.com/joinchat/631505249C68044ccdfa