eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله الرحمن الرحیم 🇮🇷در شرایط اولیه ،ترامپ شروط دهگانه‌ی ایران را پذیرفت. واین به معنی پیروزی ایران سربلند به معنی پذیرش ابر قدرتی ایران خامنه‌ای واین به معنی شکست ابر قدرتی آمریکا و تحقیر دشمنان ایران. 🔹اما قبول آتش بس فقط از اختیارات رهبری معظم انقلاب و فرماندهی کل قواست، 🔹لذا منتظر فرمان توقف یا ادامه جنگ توسط فرماندهی محترم کل قوا هستیم و همچنان درمیدان. 🔹و تا قطعی شدن همه شرایط و اعلام پیروزی قطعی و پذیرش ذلالت دشمن ما در میدان باقی خواهیم ماند. 🇮🇷این نصرت الهی بر مردم بزرگ ایران مبارک باد. 🇮🇷ایران پیروز است 🇮🇷امریکا نابوداست 🇮🇷اسراییل نابوداست 🇮🇷الله اکبر الله اکبر الله اکبر https://eitaa.com/khorasan_razma
هدایت شده از محمد فرج نیا
امر ، امر ولی است . 🇮🇷ما مطیع امر رهبریم هر چه باشد،هرچه که شود،سربازیم و گوش به فرمان فرمانده...🇮🇷
🔺رئیس جمهور آمریکا در پی هشدارهای قاطع جمهوری اسلامی ایران درباره تعرض به زیرساخت های کشورمان، بار دیگر از تهدید خود عقب‌نشینی کرد و اعتراف به پذیرش طرح ۱۰ بندی ایران کرد 🔹دونالد ترامپ بامداد چهارشنبه در پیامی در فضای مجازی نوشت حملات به نیروگاه‌ها و زیرساخت‌های انرژی ایران را به مدت دو هفته دیگر به تعویق انداخته است. 🔹ترامپ با اعلام پذیرش شروط ۱۰ ماده‌ای ایران افزود: تقریباً تمام نکات مختلف اختلاف گذشته بین آمریکا و ایران مورد توافق قرار گرفته است، اما یک دوره دو هفته‌ای امکان نهایی شدن و به سرانجام رساندن توافق را فراهم می‌کند. 🔹پیش از این، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به صراحت هشدار داده اند در صورت حمله به نیروگاه‌های ایران، ضمن بستن کامل تنگه هرمز، نه‌ تنها نیروگاه‌های رژیم صهیونیستی را ویران خواهد کرد، بلکه نیروگاه برق تمام کشورهای میزبان پایگاه‌های آمریکا در منطقه را هدف مشروع خواهد دانست. «وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِالظّالِمینَ»؛  ؟ 🆔️@J.RAZMAA          @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
🔴 سخنگوی سابق وزارت خارجهٔ آمریکا: ظاهراً جنگ درحالی رو به پایان است که ایران کنترل تنگهٔ هرمز را در دست گرفته و از آن عوارض می‌گیرد و تحریم‌های ایالات متحده بر نفت ایران نیز لغو شده است 🔹اگر این وضعیت به «هنجار جدید» تبدیل شود، ما مقادیر عظیمی از خون، ثروت و اعتبار خود را هزینه کرده‌ایم تا در نهایت ایران را در جنبه‌های کلیدی از نظر استراتژیک قوی‌تر از قبل رها کنیم. «وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِالظّالِمینَ»؛  ؟ 🆔️@J.RAZMAA          @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
«وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِالظّالِمینَ»؛  📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA    
۸ آوریل،‏ ۵.۲۴​فضائلی‌گاه،آتش بس۱۹فروردین.m4a
حجم: 4.1M
⭕️ نظر رهبر انقلاب چیست؟ 🔻مطابق قانون اساسی،اعلام جنگ و صلح و آتش بس،از اختیارات ولی فقیه است و مادامی که ایشان تصمیمات مسئولان درباره آتش بس را تایید نکنند،این تصمیم،شرعی و قانونی نیست و نخواهد بود! 🔻وحدت،حول رهبری و قانون اساسی است ولاغیر! https://eitaa.com/khorasan_razma
🔴 ناگهان چه شد؟! چه کنیم؟! 🇮🇷 فریب خوردن دکتر مصدق بعد از اعتماد به آمریکا از خلوت کردن خیابان کلید خورد و کودتا شد! این فریب دوباره تکرار نخواهد شد! ما همچنان خیابان را حفظ خواهیم کرد کف خیابان ها خلوت نخواهد شد اگر طی فقط همین دو هفته، تسلیم شدن دشمن در میدان، تبدیل به دستاورد قاطع سیاسی در مذاکرات شد با هم این پیروزی عظیم تاریخی را جشن خواهیم گرفت! وگرنه همراه با میدان دوشادوش هم تا رسیدن به همه خواسته های ملت ایران خواهیم جنگید... ✍دکتر محمدمهدی شاکری
🛑ولو که آتش بس با آمریکا در مسیر تایید قرار بگیرد، 💯اماجنگ ما با اسرائیل بایستی همچنان ادامه پیدا کند،و آمریکا نیز حق ورود نخواهد داشت.
هدایت شده از کام
اخذ غرامت بعد شروع آتش بس؟ ✍ هاشم کامکار عزیزانم. یک لحظه به شرایط طرف مقابل نگاه کنیم. در آمریکا ، فشار روی دولت ترامپ هم از طرف دموکرات‌ها و هم از طرف جمهوری خواهان افزایش بی سابقه‌ای یافته است. ترامپ بزودی در حال برکناری است. از طرفی، ساکنین اراضی اشغالی زیر ضربات ارتش و سپاه ما در حال له شدن هستند و بستوه آمده‌اند و ترامپ دروغگوی قمارباز که رو به موت است هنوز هم مزورانه، ادعای پیروزی می‌کند. و پایان زمان آخرین اولتیماتومش به ما امروز چهارشنبه ساعت ۳.۵ بامداد است. که از قبل اعلام کرده است. و از طرفی هم اعلام کرده اگر نیروهای نفوذی اش در ایران تا همین تاریخ و همین زمان کاری نکنند اسامی آنها را فاش خواهد کرد.در چنین شرایطی ناگهان دولت پاکستان اعلام می کند که ترامپ چارچوب کلی شرایط ده بندی ایران را پذیرفته است و ببخشید ما دوباره مثل احمق‌ها، فریب چوپان دروغگو را می خوریم فریب کسی را که می دانیم دغلبازی و دروغ گفتن برایش مثل آب خوردن راحت است. چرا؟ چرا؟ چرا؟ چه تضمینی وجود دارد؟ مگر رهبر شهیدمان بارها نگفتند به مذاکره خوشبین نیستم. مذاکره عاقلانه نیست. و طرح مذاکره یک فریب است و مگر نگفتند مثل منی با مثل یزید بیعت نمی‌کند. کمی دقت کنیم. حداقل کاری که می شود کرد این است که به طرف بد عهد مقابل بگوئیم چون به شما اعتماد نداریم باید قبل از شروع آتش بس مثلا ده میلیارد دلار بابت بخشی از خسارات وارده به زیرساختهای ایران به ما بپردازید. و آتش بس بعد از واریز وجه آغاز و ما تنها با این شرط سر میز مذاکره خواهیم آمد. دقت کنید دولت پاکستان نگفته که آمریکا شرایط ما را پذیرفته است. گفته چارچوب آنرا برای شروع مذاکرات پذیرفته است و این یعنی می‌تواند بعد از چند روز یا چندماه و وقتی دوباره رادارهایش را بازسازی و نصب کرد و بمبها و سلاحهای جدیدش را به منطقه رساند بگوید نه ما به توافق نرسیدیم و دوباره جنگی دیگر را با قدرت بیشتری آغاز نماید. الان هم ترامپ مثل یک قهرمان اعلام کرده است: و اینک صلح در جهان. عزیزان دقت کنیم خون شهیدان عزیزمان را فراموش نکنیم. به هیچ وجه بدون گرفتن یک غرامت اولیه سنگین نباید آتش بس را پذیرفت. به خدا قسم ، میز مذاکره میز مکر و نیرنگ است. و بعید نیست در همین مدت شیاطین در رسانه ها با دلسرد کردن مردم به این اتحاد مقدس مردمی ایجاد شده آسیب جدی بزنند و منافقین نفوذی فعال‌تر شده و به مقصود خود برسند. خدا شاهد است که دلسوزانه نوشتم. شما هم دلسوزانه بخوانید و آنقدر نشر دهید که به دست آقای عزیزمان آقا سید مجتبی و سران سه قوه و سایر مسئولین دلسوز نظام برسد. امروز مذاکره همان قرآن بر سر نیزه کردن است. حداقل باید قبل از شروع آتش بس غرامت بزرگی بگیریم. باورکنیم اینک چشم شهدا به ماست. کوتاهی نکنیم. سلامت و شاد و موفق باشید. نوزدهم فروردین ماه ۱۴۰۵
ألسَّلامُ عَلَيْكَ یا صاحِبَ الزَّمان ریاضیات جنگ می‌گوید باید ابرقدرت‌ها بر همه حکومت کنند، اما الهیات جنگ می‌گوید: وَ لَنْ یَجْعَلَ اللّهُ لِلْكافِرِینَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلاً؛ (خداوند اجازه نمی دهد كافران بر مؤمنان مسلط شوند). ریاضیات جنگ می‌گوید: نیروی انسانیِ دارای تخصص نظامی، معادلات جنگ را عوض می‌کند، اما الهیات جنگ می‌گوید: فَلَمْ تَقْتُلُوهُمْ وَلَٰكِنَّ ٱللَّهَ قَتَلَهُمْۚ وَمَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَلَٰكِنَّ ٱللَّهَ رَمَىٰ؛ (همه چیز به ید و قدرت او بسته است؛ انسان ها واسطه و بهانه ای بیش نیستند). ریاضیات جنگ می‌گوید: آنکه تعداد نیروهایش بیشتر است، غلبه در جنگ با اوست، اما الهیات جنگ می‌گوید: فَإِن يَكُن مِّنكُم مِّاْئَة صَابِرَة يَغْلِبُواْ مِاْئَتَيْنِ وَإِن يَكُن مِّنكُمْ أَلْف يَغْلِبُوٓاْ أَلْفَيْنِ بِإِذْنِ ٱللَّهِ؛ (آنانکه صبر و توکل شان بیشتر است حتی با جمعیت کمتر پیروز میدان‌اند). ریاضیات جنگ می‌گوید: آنکه پول بیشتری دارد، توان بیشتری برای ادارهٔ جنگ دارد، پس اوست که پیروز است، اما الهیات جنگ می‌گوید: وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ ٱلْقُرَىٰٓ ءَامَنُواْ وَٱتَّقَوْاْ لَفَتَحْنَا عَلَيْهِم بَرَكَٰت مِّنَ ٱلسَّمَآءِ وَٱلْأَرْضِ؛ (ایمان و تقوا موجب دستیابی به نتیجه می شود) {ادامه دارد} إن شاءالله ظهور بسیار نزدیک است أللَّھُمَّ عَجِّــلْ لِولیِّکَ الفَرَج وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ صفایی
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 هم‌اکنون میدان انقلاب و مطالبات مردم 🔹این مصاحبه مردم کف میدان با یوسف سلامی است. مردم حرف‌هایی می‌زنند که احتمالا از تلویزیون پخش نخواهد شد. 🔹مردم مطالبه دارند و می‌خواهند بدانند که چه اتفاقی افتاده است؟ آقایانی که طرف مذاکره بودید باید به هسته سخت حزب‌الله توضیح دهید که چه اتفاقی در جریان بوده است؟ ✍حرف حق: از هزاران تحلیل دقیق تر 💪🚍 با ما در همراه باشید👇 @DadSetanKojayi https://eitaa.com/DadSetanKojayi