eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.6هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
*حکومت ایران هنوز در قدرت است، اورانیوم غنی شده خود را دارد و موشک شلیک می‌کند!* انتقاد اکانت معروف جمهوری‌خواه به آتش بس ترامپ با ایران: 🔹 ما واقعاً از این جنگ چه چیزی به دست آوردیم؟ 🔹 ایران هنوز اورانیوم غنی‌شده و بیشتر موشک‌های بالستیک خود را دارد، حکومت ایران هنوز در قدرت است و اکنون نشان داده است که می‌تواند تنگه هرمز را کنترل کند، چیزی که قبلاً نداشت... آیا چیزی را جا انداختم؟
*خبرنگار شبکه ال‌بی‌سی: این شکستی مفتضحانه برای ترامپ است* 🔹این یک شکست مفتضحانه برای ترامپ است. 🔹این شکست باعث می‌شود رقبایی مانند پوتین و شی جین‌پینگ یک قدم جلوتر بیایند. 🔹آنها به امثال ترامپ نگاه می‌کنند و پیش می‌روند.
*تحلیل‌گر ارشد رژیم صهیونسیتی: یک پیروزی راهبردی از آن تهران شده است دنی سیترینوویچ، تحلیلگر امنیتی ارشد اسرائیل در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: * 🔹اگر ایران تضمین‌هایی را بر اساس «ده اصل» که ترامپ به آن اشاره کرد، به دست آورده باشد، این یک نتیجه حاشیه‌ای نیست، بلکه یک پیروزی راهبردی برای تهران است که روایت و موضع آن را تقویت می‌کند.
🔴 پاکستان و ایران هر دو به وضوح گفتند که لبنان شامل می‌شود، اسرائیل حالا ظرف چند ساعت آن را رد می‌کند 💪🚍 با ما در همراه باشید👇 @DadSetanKojayi https://eitaa.com/DadSetanKojayi
📸برای فهم بهتر موقعیت کنونی و اینکه دقیقاً چه چیزی رخ داده، دیدن عصبانیت صهیونیست‌های شیطان جذابیت خاصی دارد یکی از روزنامه‌نگاران اسرائیلی که همیشه خاکسار ترامپ بود، امشب و پس از موضع رئیس‌جمهور آمریکا نوشته: 🔸 پست دونالد ترامپ را با دقت بخوانید و سعی کنید دستاوردی فراتر از «بازگشایی تنگه هرمز» را پیدا کنید. 🔸حتی یک کلمه دربارهٔ موشک‌های بالستیک نیست. 🔸حتی یک کلمه دربارهٔ برنامهٔ هسته‌ای نیست. 🔸حتی یک کلمه دربارهٔ اورانیوم غنی‌شده نیست. 🔸حتی یک کلمه دربارهٔ نیروهای نیابتی نیست. 🔸 بله، شاید «تغییر رژیم» یکی از اهداف نبوده باشد، اما همهٔ موارد بالا جزو اهداف بود
هدایت شده از لا ریب فیه
مردم باید محکم بایستند. مردم مبعوث شده اند که جلوی این محافظه کارها را بگیرند.
🔴 دستپخت ظریف، جام زهری دوباره؟! از راز قطعنامه تا زهر دوباره ظریف؟! بماند که در برجام هم یک عده جشن گرفتند که آمریکا قرار بود تحریم ها را بردارد اما چه شد... خوش بین بودن به آمریکا یعنی خسارت محض مذاکره با آمریکا یعنی خسارت محض امریکا فقط زبان زور میفهمد! 💪🚍 با ما در همراه باشید👇 @DadSetanKojayi https://eitaa.com/DadSetanKojayi
بسم الله القاصم الجبارین حضرت على «ع»:و از دشمنت بعد از آن که از درصلح و آشتى درآمد سخت بترس!زیرا او چه بسا بوسیله صلح نزدیک مى‌شود تا از شیوه غافلگیرى استفاده کند، پس احتیاط و دقت را پیشه کن و در چنین مواردى زود باور و خوش گمان مباش! ما مردم انقلابی و همیشه در صحنه ضمن اینکه تا احقاق حقوق خود و جهت نظارت میدانی و ۲۴ ساعته بر عملکرد تیم مذاکره کننده ، در خیابان ها میمانیم؛ اعلام میکنیم که اولا به دشمن شیطان صفت ابدا اعتماد نداریم و دوما به تیم‌مذاکره کننده مان هم که سابقه عدم مدیریت احساسات و خودکار پرانی اش در برجام و در دو دوره مذاکراتی، که در آن آمریکایی ها در هر دوبار در حال اجرای نقشه کودتا و ترور رهبران و فرماندهان ما بودند ، و این تیم در حال مصاحبه در باب مثبت بودن مذاکرات بود! اعتمادی نداریم.! لذا مصرانه خواهان حضور حتمی و قطعی یک‌ شخصیت ویژه به نمایندگی از ملت مبعوث! و رهبری معظم، در تیم مذاکرات پاکستان ، هستیم. شخصی عزیز و مقتدر و عاری از هر گونه رنگ و بوی کدخدا پرستی، با سابقه کار مذاکراتی، از طرف ما مردم باید در نشست پاکستان باشد.. تمام https://virasty.com/mohegh110/1775619907385607724