eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
بیشتر اعضاء شورای عالی امنیت ملی عضو دولت هستند.
11.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 امیرحسین ثابتی نماینده مجلس بعد از جنگ ۱۲ روزه: حتما این توافق (قاهره) قطعی میکنه جنگ بعدی با ایران رو؟؟!!! 🔴 استیضاح کافی نیست حداقلش است! 🔺عراقچی: هم شروع مذاکره با آژانس و هم بندهایی از توافق که باید نظر ما را تامین کند، در شورای‌عالی امنیت ملّی مطرح و تصویب شده بود. 👈سیدمحمود نبویان: لطفا آقای عراقچی دقیقا بگوید که: ۱. تاریخ جلسه شورای‌ عالی امنیت ملی ۲. شماره آن مصوبه ۳. تایید و امضای رهبری، چه زمانی بوده است؟ ❗️آیا جاسوس بودن گروسی طبق اسناد و مدارک قطعی نبود؟ آیا آقای عراقچی بر خلاف قانون اخیر مجلس عمل نکرده و نباید طبق ماده ۵۰۸ قانون مجازات، محاکمه شود!؟ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به ما در کانال «دادستان کجایی» بپیوندید 👇👇👇 @DadSetanKojayi
‼️‼️ *روزنامه اسرائیلی معاریو: آمریکا و اسرائیل با توافقی از نبرد خارج می‌شوند که مجموعاً یک تسلیم استراتژیک برای آنها محسوب می‌شود*
❌ اشکالات و تناقضات بیانیه شعام❗️ 1️⃣ گفته شده «مطابق تدبیر رهبر معظم انقلاب و تصویب شورای عالی امنیت ملی» یعنی این توافق تصمیم و تصویب شعام است و تایید رهبری را ندارد که اگر داشت به جای واژه «تدبیر»، از واژه «تایید» استفاده می شد. تأیید این اشکال اینکه در جای دیگر گفته شده «در عالی‌ترین سطح تصمیم گرفته شد» اگر منظور رهبر انقلاب بودند، به جای بگوید مطابق تدبیر رهبری می‌گفت مطابق تصمیم رهبری. نتیجه اینکه تصمیم گیر خود شعام است نه رهبر انقلاب 2️⃣ ترامپ پذیرفته که این شروط صرفا موضوع گفتگو باشد و بدون شک سر میز مذاکره که نشست همه را منکر می شود، درحالیکه در بیانیه شعام آمده «آمریکا مجبور به پذیرش طرح ۱۰ ماده ای شده» 3️⃣ در حالیکه هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده برچه اساسی گفته شده است «به یک پیروزی عظیم دست پیدا کردیم» و «این پیروزی را به همه مردم ایران تبریک می گوییم»؟!! 4️⃣ گفته شده «آمریکا به طور اصولی متعهد به پذیرش شروط ایران شده» متعهد شد؟! درحالیکه هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است؟!! 5️⃣ گفته شده «یک بار برای همیشه به دشمنان درسی تاریخی دادیم، انتقام همه جنایت های پیشین را گرفتیم! شرایطی ایجاد کردیم که دشمن برای همیشه خیال تجاوز به ایران را از سر بیرون کرد»!! کاملا گویا است و هیچ نیازی به توضیح ندارد...! 6️⃣ گفته شده «چون تهدید بلند مدت از کشور رفع شد، آتش بس را پذیرفتیم!» یعنی واقعا الان تهدید از سر کشور رفع شد؟! واقعا به بازدارندگی رسیدیم؟! 7️⃣ گفته شده به دلیل «پذیرش رسمی همه مطالبات بحق مردم ایران آتش بس پذیرفته شده»!! همه مطالبات رسماً پذیرفته شد؟! کی؟! کجا؟! توسط چه کسی؟! با کدام تضمین؟! @ این موارد بخش اول تناقضات متن بیانیه است!! سایر موارد را در بخش دیگری خواهم نوشت. موارد فرامتنی هم وجود دارد!! از توییت آقای عراقچی و بازنشر آن توسط ترامپ تا مواضع خود ترامپ تا بی توجهی به تجربه جنگ تحمیلی دوم و... ✅ tmgh
هدایت شده از لا ریب فیه
آمریکا هنوز شرایط ما را نپذیرفته. آمریکا با چارچوب شرایط برای شروع مذاکرات موافقت کرده. ایران نباید تا گرفتن غرامت کامل _ تنگه هرمز را باز کند این دستور رهبر عزیز ماست. آقای خوش چشم گفت آقا سه هفته قبل از شهادت به یه عده از افراد گفتن فتنه‌ای پیش میاد که مربوط به مسئولینه و باید استقامت کنن . خب در این فتنه رفوزه شدن . طبق معمول. حالا »»»»»» حالا نوبت مردم مبعوث شده است که مسئولین واداده را به مسیر صحیح برگردانید. تا یک غرامت سنگین گرفته نشده آتش بس با گرگ بی چشم و رو بی معنی است. کلک غربیها و خلاصه قصه اینه: خلاصه قصه: به ترامپ گفتن هر چی ایران گفته رو به عنوان مبنای شروع مذاکره بپذیر دو هفته کار داریم ، اندازه ی یکسال میخواهیم سوخت عبور بدیم از تنگه هرمز بعدشم می گیم ایران زیاده خواهی کرده و میزنیم زیر میز. شورای عالی امنیت ملی باید در تصمیمش تجدید نظر کند. و یا یک غرامت سنگین قبل از شروع آتش بس از طرف مقابل بگیرد. والسلام
♦️امام على علیه السلام: ولکن الحذر کل الحذر من عدوک بعد صلحه فان العدو قارب لیتغفل فخذ بالحزم و اتهم فى ذلک حسن الظن 🔹و از دشمنت بعد از آن که از در صلح و آشتى درآمد سخت بترس, زیرا او چه بسا بوسیله صلح نزدیک مى شود تا از شیوه غافلگیرى استفاده کند, پس احتیاط و دقت را پیشه کن و در چنین مواردى زود باور و خوش گمان مباش.
🔴 تحلیلگر نظامی اسرائیلی: ایران، تنها برندۀ جنگ است 🔹آوی اشکنازی: ایران همچنان توانایی ادامه درگیری و شلیک را حفظ کرده است. 🔹ایران آخرین گلوله را شلیک کرده و با وجود گذشت ۴۱ روز از آغاز نبرد، همچنان ایستاده و قادر به شلیک است. 🔹در این جنگ تنها یک برنده وجود دارد و آن ایران است. تنگه هرمز اکنون به نوعی دستگاه خودپرداز برای تهران تبدیل شده است. 🔹پس از آنکه رؤیاهای نتانیاهو و ترامپ در برابر ایران فروپاشید، عملیات علیه ایران موسوم به عملیات «غرش شیر» به «ناله گربه‌ها» تبدیل شد!» 💪🚍 با ما در همراه باشید👇 @DadSetanKojayi https://eitaa.com/DadSetanKojayi
هدایت شده از ملت امام حسین (ع)
با اشتباه مسئولین ما: منافقین موفق شدند. ترامپ و نتانیاهو خوشحالند که از زیر منگنه و فشار نیروهای مسلح ما رهایی یافتند. مزدوران غربگرا ، دارو دسته‌ی نیویورکی ها و شیخ نشین های عرب در کاخهایشان از امشب خواب راحتی خواهند داشت. ملت پر شور ایران زن و مرد و کودکی که هر شب در میدان‌ها و خیابانها بودند با اشک و آه و حسرت و غمگین و افسرده به خانه هایشان بر می گردند. عده‌ای از اعضاء شورای عالی امنیت ملی هم که به وعده‌های سر خرمن آمریکا و صحبتهای عراقچی و سفر او به پاکستان دل بسته‌اند امشب راحت می‌خوابند. اسرائیل زخمی اما بیدارتر از همیشه نفسی آرام می کشد و نقشه ترورهای آتی خود را سر فرصت تنظیم می کند. شعام هم به ما تبریک می گوید برای آنچه که نه به دار است و نه به بار. ترامپ با اعلام پیروزی خود را آورنده‌ی صلح جهانی معرفی کرده و امیدوار است که دیگر استیضاح نشود. تعدادی از نشریات هم ایران را قهرمان جهان اعلام کرده‌اند. کدام قهرمان ؟ قهرمانی که فریبش دادند و دوباره کارش را در لحظات آخر ناتمام گذاشته است. ترامپ تازه گفته در این دو هفته روی پیشنهادات ایران فکر می کنیم. فکر می‌کنیم یعنی برگ چغندر هم حسابمان نخواهد کرد. حالا شما بگوئید چه کسی به چه کسی باید تبریک بگوید؟ مردم که مبعوث شده اند همین الان باید جلوی این خطای آشکار را بگیرند و تنها راه حل این است که پیش نیاز آتش بس را واریز حداقل ده میلیارد دلار از هزینه خسارتها به حساب ایران بگذاریم. تا دشمن شیطان صفت نتواند ادعای پیروزی کند.