eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 بنا بر گزارش های رسمی، قالیباف رئیس تیم مذاکره‌کننده ایران در پاکستان است 🔹ریاست تیم مذاکره‌کننده ایرانی در گفت‌وگوهای روز جمعه بر عهده «محمد باقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران است. 🔹«جی دی ونس» معاون رئیس جمهور آمریکا هیات آمریکایی را سرپرستی می کند. 🔹چارچوب پیشنهاد ۱۰ ماده‌ای ایران نه فقط برنامه هسته‌ای و امنیت منطقه بلکه تحریم‌های اولیه و ثانویه ایران که به حدود ۴۵ سال پیش برمی‌گردد را شامل می‌شود. 🔴 اخبار دقیق جنگ
🔴 آقای قالیباف هیچ مسئولیتی در بحث مذاکرات نداشته است از طرف روابط عمومی مجلس با ما تماس گرفتند و گفتند آقای قالیباف هیچ مسئولیتی در بحث مذاکرات نداشته است. بدینوسیله اخبار قبلی در این زمینه اصلاح میگردد. 🔴 👇 @bidariymelat
⁉️قبول آتش بس شما برخلاف نظر مردم است! ⁉️اما برفرض که مجوزتان را بپذیریم و با آمریکا،آتش بس کنیم! ⁉️اما چرا باید جنگ با اسرائیل وحشی و کودک کش را متوقف کنیم؟!؟ ✅ما با اسرائیل که قرار نیست بر میز مذاکره بنشینیم! ✅ما با اسرائیل دشمنی مبنایی و اعتقادی داریم. 🇮🇷پس باید کوبیدن و شخم اسرائیل را تا نابودی و انتقام اکبر ادامه دهیم. 🇮🇷این خواسته‌ی همه ی مردم آزاده است-
🔴روایت شکست نکنید! تنگه هرمز کم از بمب اتمی نداره خیلی روی جنگ موثر بود، این جغرافیا و کوه‌های زاگرس که مثل دژ است، یک موهبت خدادادی است، سجده شکر بجا بیاورید برای این موهبت الهی، ضمنا ما قطعا در آینده ابر قدرت جهانی خواهیم شد. دیگر کسی نخواهد توانست تمدن ما را تهدید کند، صبر کنید، صبر جمیل، ان الله مع الصابرین. شادی روح شهدا صلوات. ✍ «آزوف|دانیال عبدی»
🌷ا﷽ا🌷 🔴ما فقط مطیع امر رهبر عزیزیم بر اساس گزارش‌های نیروهای مسلح، ۹۵ درصد دارایی‌های آمریکا در منطقه شامل پایگاه‌ها، سامانه‌ها، جنگنده‌ها، پهپادها و شرکت‌های اقتصادی وابسته نابود شده است ملت مقاوم عزیز ولایتمدار سپاه سرافراز اسلام و قوای مسلح خدا قوت 👈انتقام خون امام شهید خامس، فراموش ناشدنی‌است 👈این نتیجه، شمه‌ای از بروز و ظهور عنایت الهی است 👈ولی کار کلی هنوز در قدرست باش تا صبح دولتت بدمد كاین هنوز از نتایج سحر ست یا علی مدد🖐💐
توجه توجه ..صدا وسیما دقیق روشنگری کند تا دوباره فریب بازی با کلمات را نخوریم.. دقت کنید به این سوال: امریکا شروط را پذیرفته یا گفته بعد از ۲ هفته اتش بس در مورد شروط مذاکره میکنم؟ صدا و سیما دقت کند و پاسخ دهد
آقایون شعام مرد باشید و پای حرفتون باشید ،حزب الله که بخاطر ما وارد میدان شد الان زیر ضربه است ،حداقل اسرائیل را تا پذیرش کامل شروط رها نکنید ،اگر این کار را نکردید پس اون ده شرط باد هواست 🤔😏
سلام ما خاطرات بدی از اتش بس داریم!!! اولین اتش بسی که شد زمان دفاع مقدس بود.... همه در حال جنگ بودیم که صدا وسیما اعلام کرد اتش بس شده بعضی خوشحال شدند که جنگ تمام شد.... و دست از جنگ کشیدند بعضی با اندوه و گریه یاد آور جام زهر شدند ودست از جنگ کشیدند بعضی هم که اصلا در جنگ نبودنند وکاری به این کارها نداشتند اما دشمن اگاه بود که ما دست از جنگ کشیدیم به ما حمله کرد وتعداد زیادی اسیر گرفت که دست پر به میز مذاکره بیاید ... منافقین هم به میدان آمدند...... بار دو که اتش بس را پذیرفتیم در برجام بود که دیدید چه خاکی به سرمان کردند... بار سوم که ذلت پذیرفتم در جنگ دوازده روزه بود .... اینبار در استانه پیروزی دوباره زیر بار اتش بس رفتیم ... مراقب باشیم گول نخوریم میدان را خالی نکنیم اعتماد به دشمن و ازنابش نکنیم زیر بار ذلت نرویم در میدان بمانیم ومطالبه گری کنیم و ساعت به ساعت گزارش بخواهیم و....
چقدر وقیح هستند آنان که در رسامه ملی صحبت از جشن می‌کنند😡 هنوز رهبر شهید رو تشییع نکردیم ما روی خون رهبر شهیدمان نمی‌رقصیم آیا باز هم غربزده های پست‌فطرت و دوستان بی‌بصیرت موفق شدند مالک اشتر را از ده قدمی خیمه‌ی معاویه برگردانند حساب مسئولین غربزده که مشخص هست اما وای بر اون دوستان ناآگاه که با بی‌بصیرتی خودشان باعث شدند دوباره معاویه جون بگیرد مگر رهبر همین ۳روز پیش نگفت همچنان تنگه را سفت نگه دارید پس چطور فرمانبرداری هستید که آتش‌بس کذایی را تبریک می‌گویید و از باز شدن تنگه هرمز خوشحالی می‌کنید 😡چ خدا نابود کنه همه رو
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 پیش بینی و نقل قول عجیب منتشر نشده از امام شهید چند هفته پیش از شهادت: خوش چشم: آقا فرمودند ... 👈 فتنه بعدی فتنه مسئولین است، اگر مقاومت کنید دیگه کشور سالها بیمه خواهد شد‼️@mirhafez313yamhdi