eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
📷 توصیه‌های زاکانی برای تیم مذاکره‌کننده کشورمان با آمریکا 🔹١. نمایندگان حقیقی ملت رشید ایران باید ایران اسلامی را به عنوان قدرت بزرگ بین‌المللی در اِعداد ابرقدرتها، بلکه فراتر از آنها باور داشته باشند و با نگاهی تمدنی مذاکرات حساس کنونی را آغاز کنند. 🔹٢. باور قلبی به نیاز آمریکا برای مذاکره و استیصال شیطان بزرگ در صحنه نبرد ما را از موضع برتر برخودار خواهد نمود. تجربه تلخ دیکته خواندن آمریکایی‌ها برای نمایندگان ایران و با کمی تغییر نوشتن نمایندگان ما در برجام مایه عبرت و درس‌آموزی است که به هیچ‌وجه نباید تکرار شود. 🔹٣. تیم آمریکایی صهیونیستی متهم و جنایتکار است، باید پاسخگوی جنایت‌های خود باشد، نه اینکه ناتوانی خود در برابر ملت ایران و رزمندگان اسلام در میدان نبرد را پای میز مذاکره جبران کند. 🔹۴. تجربه مذاکرات الجزایر و عهدشکنی‌های مکرر آمریکا در طول سال‌های گذشته، حکایت از ضرورت مذکره‌ای عینی، دقیق و برخوردار از تضامین محکم بین‌المللی دارد، نه تعهد شیطان عهدشکن که از هیچ پایه محکمی برخوردار نیست. 🔹۵. شروط ده‌گانه ایران کف خواسته‌های ملت پیروز ایران و ایستادگی بر آنها و استیفای حقوق ایران اسلامی وظیفه ذاتی تیم مذاکره کننده است که در پرتو تبعیت دقیق از فرامین امام خامنه‌ای مهیا خواهد شد. 🔹۶. انعکاس دائمی فضای مذاکرات و شفاف‌سازی آن امری واجب و ضروری است تا مردم در خیابان‌ها و رزمندگان اسلام در سنگر مجاهدت با اطمینان قلبی حامی تیم مذاکره کننده باشند. 🔹٧. مذاکره در سایه میدان نبرد و عرصه حضور ملت، موفقیت‌آمیز خواهد بود. لذا تفهیم مطالبه به حق  مردم و آمادگی رزمندگان اسلام برای ادامه نبرد امری است که طرف جنایتکار آمریکایی باید دائما در جریان آن قرار گیرد تا زیاده‌خواهی نکند. 🔹٨. مذاکرات خواست آمریکا و از سر استیصال اوست و باید در حین مذاکره، جبهه آمریکایی صهیونیستی پاسخگوی جنایات خود باشد. لذا می‌بایست مسیری برای پیگیری جنایات ترامپ و نتانیاهو در چارچوب قواعد و مقررات بین‌المللی از درون مذاکرات گشوده شود. 🔹٩. شروط ده‌گانه ایران گویاست و توجه به آن الزام‌آور؛ اما شرطی مانند غنی‌سازی و سطح آن باید در چارچوب جهانی عاری از سلاح اتمی و نفی بهره‌مندی غیرصلح‌آمیز هسته‌ای بویژه برای آمریکا که تنها کشور مسبب کشتار جمعی در هیروشیما و ناکازاکی و ناقض قوانین صریح بین‌المللی در بمباران نطنز و فوردو است مورد تاکید قرار گرفته و در بعد صلح‌آمیز نیز سطح غنی‌سازی برابر نیاز، مدنظر قرار گیرد. مثلا در پیشران‌های هسته‌ای زیردریایی، ما نیازمند غنی‌سازی تا سقف ۶٠ درصد هستیم. لذا اصل صلح‌آمیز بودن مورد تاکید بوده و مشخص کردن نصابی کلی برای سطح غنی‌سازی اشتباهی مبنایی است که ایران را از مواهب دانش بومی خود محروم خواهد کرد. 🔹١٠. در جنگ منطقه‌ای با محوریت ایران و مجاهدت برداران عزیز محور مقاومت، پیروز شدیم. لذا در مذاکرات می‌بایست سایه تهدید و جنگ از محور مقاومت و ایران عزیز برداشته شده و صلحی پایدار بر اساس اراده ملت‌ها و کشورهای منطقه شکل گیرد. 🔹۱۱. تضرع در پیشگاه الهی و اتکا به او کلید پیروزی ایران اسلامی و شما نمایندگان ملت عزیزمان در مذاکرات خواهد بود. لذا زیاده‌خواهی‌های شیطان بزرگ می‌بایست به خاتمه مذاکرات و پایان جنگ و تهدید با پیروزی قطعی ایران عزیز در میدان نبرد منجر شود؛ که این خواست حقیقی ملت بزرگ ایران و همه آزادی‌خواهان جهان است، ان‌شاءالله. ✍محمد کاظمی/ @ج_رزما_خراسان_شمالی
🔴واشنگتن پست در یادداشتی به ترامپ پیشنهاد داد در صورت عدم حصول توافق، تیم مذاکره‌کننده ایران را ترور کند ✍ ذات این خبیث‌ها با ترور و از پشت خنجر زدن، عجین شده، آنوقت به دیگران انگ تروریسم می‌زنند... ✍دکتر محبوبه حقیقی
✅ جلسه عمومی ۱۴۱ @ج_رزما دوشنبه : ۲۴ فروردین ساعت : ۶ صبح 💠مکان : همیشگی 🔻دستور جلسه: انتخابات شورای شهر و چگونگی تبلیغات 🆔️@J.RAZMAA         @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
دکتر محمدصادق کوشکی: ⭕️ نظر شفاف رهبر انقلاب 🔻رهبر انقلاب نظر خود درباره آتش بس را با شفافیت کامل بیان کردند:«بر فرض اگر ضرورتاً زمان سکوت در عرصۀ نظامی رسیده باشد...» ایشان رسیدن زمان آتش بس را یک فرض می دانند! وقتی یک مجتهد درباره موضوعی با چنین واژه ای(فرض) ابراز نظر می کند یعنی قبول ندارد که زمان آتش بس و سکوت در عرصه نظامی رسیده است! جالب اینجاست که ایشان حتی از کلمه " " آتش بس" هم استفاده نمی کنند! 🔻ایشان حتی کلمه ای هم در تایید مذاکرات نفرموده و در حداقل ممکن از واژه "مذاکرات" استفاده کردند که نشانه بی اهمیتی این مقوله در دیدگاه ایشان است.(همان گونه که رهبر شهیدانقلاب درباره آتش‌بس جنگ ۱۲روزه حتی در حد یک کلمه هم اشاره ای نداشتند!ا) 🔻در پیام مذکور،ایشان حضور مردم در خیابان یا "پویش جان فدا" را تایید و تکریم کردند اما کلمه ای در تایید مذاکرات یا آتش بس بکار نبردند! آیا رهبری نمی توانستند همان گونه که حضور مردم و پویش جان فدا را تایید کردند مذاکره‌ و آتش بس را تایید کنند؟ 🔻آنها که به ایشان نسبت ناروا داده و رهبر انقلاب را "موافق آتش بس و مذاکره" دانستند را به دقت بیشتر در پیام اخیر ایشان دعوت می کنیم!! و اگر کسی به چنین خطایی ادامه دهد و بر این نکته که "همه امور مورد تایید و موافقت رهبر انقلاب است" پافشاری کند،اعتبارش نزد مردم مسلمان ایران را از دست خواهد داد! 🔻سیره حضرت امام و رهبر شهید انقلاب که توسط سومین رهبر انقلاب هم ادامه یافته این است که ولی فقیه با اجماع نظر مسئولان ارشد نظام،مخالفت علنی نمی کنند و به مسئولین "برآمده از رای مردم" امکان تصمیم گیری می دهند(هر چند آن تصمیم مخالف نظر ایشان باشد!) البته دلایل غلط بودن تصمیم مسئولان را هم توضیح می دهند مانند: پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از جانب حضرت امام یا رفتار رهبر انقلاب در مقابل برجام و مذاکره با امریکا در دولت روحانی و پزشکیان! @twiita
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🆕 فورکان گوسوکارا، 🔻تحلیلگر ترکیه‌ای نوشت: ‌ یک خبر کاملاً انفجاری: استارمر، نخست‌وزیر بریتانیا تأیید کرده که به‌طور فعال با دونالد ترامپ هماهنگ می‌کند تا یک ائتلاف نظامی عظیم ۳۰ کشوری برای بازگشایی اجباری تنگه هرمز تشکیل دهند. آنها از آتش‌بس به عنوان پوششی برای آماده‌سازی یک تشدید گسترده علیه ایران استفاده می‌کنند. ‌ ➕احتمال زیاد البته 💯اخبار جنگ در رسانه مقاومتی 🇾🇪‌ طوفان یمنــ𖡥ـی
‌ 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻 🚨 | ناوشکن آمریکایی با هشدار قاطع ایران از تنگهٔ هرمز بازگشت 🔹سخنگوی وزارت خارجه در مصاحبه‌ای‌ با شبکه خبر به «مواردی از احتمال نقض آتش‌بس» اشاره کرد که با واکنش و تذکر فوری دستگاه دیپلماسی و هشدار قاطع نیروهای مسلح، از بروز آن جلوگیری شده است. 🔹بررسی‌های فارس نشان می‌دهد اشاره سخنگوی وزارت خارجه به یک مورد حرکت ناوشکن آمریکایی از بندر فجیره به‌سمت تنگه هرمز بوده که بلافاصله با واکنش نیروهای مسلح مواجه شده است. 🔹بنا بر بررسی‌های صورت گرفته، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، ضمن رصد دقیق موقعیت این ناوشکن، مراتب را به هیئت مذاکره‌کننده در پاکستان منعکس می‌کنند و هیات ایرانی بلافاصله موضوع را از طریق میانجی پاکستانی به طرف آمریکایی منتقل می‌کند. همزمان هشدار جدی به ناوشکن داده شد که در صورت نزدیک شدن به تنگه هرمز مورد هدف قرار خواهد گرفت. 🔹ایران به صراحت به واسطهٔ پاکستانی اطلاع داد که «اگر حرکت ناو ادامه پیدا کند ظرف ۳۰ دقیقه هدف قرار می‌گیرد و مذاکرات ایران و آمریکا هم ضربه خواهد خورد». 🔹بنا بر اطلاع، واکنش قاطع نیروهای مسلح به‌همراه هشدار و پیگیری هیات مذاکره‌کننده، باعث شد دستور توقف به این ناو صادر شود. 🔹این رویکرد مسئولانه و در عین حال قاطع ایران که نشانه همراهی و هماهنگی نزدیک نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی است، بسیار مورد تمجید میانجی پاکستانی قرار گرفته است./فارس 🆔️@J.RAZMAA       @رصد_تحولات_میدانی_جنگ_ضدتروریزم_استکبارصهیونی_محور_مقاومت_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
43.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تا حالا به آرم وزارت خارجه آمریکا دقت کرده بودین؟😳😳😳 این کلیپ حتما برای شما جذاب خواهد بود
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥چرا آمریکایی‌ها جمهوری اسلامی را به‌عنوان اصلی‌ترین تهدید می‌بینند؟ 🔹صحبت‌های رئیس شهید سازمان اطلاعات سپاه 📌 «اخبار جامع و فوری‌ با پروندهٔ ویژه»