کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
🔴 چگونه «تبادل پیام» عراقچی با ویتکاف با تقویت کردن حس «ترس» و «غرب زدگی» در مسئولین، احتمال شکست در
👆به این یادداشت مربوط به ده روز قبل، خصوصا دو سطر آخر آن ملاحظه بفرمایید.
باید به این نکته توجه ویژه داشت که دستورات و مجوزهای امام جامعه لزوما میل باطنی و قصد قلبی ایشان نیست اما تصمیمی است لازم الاتباع برای همه...
بحث اصلی ایجاد بسط ید برای امام جامعه در این زمان با حضور مردم در صحنه و حمایت و مطالبه جدی آنهاست...
موضوع توطئه های استکبار و ایادی نفوذی داخلی آن که خط کودتا را تشکیل داده اند را باید جدی گرفت و پرسید که چگونه تهدید به زدن زیرساختها از خارج و انتشار متن ظریف و برخی حرکات هماهنگ دیگر از داخل بصورت همزمان به این خواسته های آمریکا یعنی آتش بس، مذاکره و بازکردن نسبی تنگه هرمز منتهی شده است و مجازات فوری سران کودتا را خواستار شد...
📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما🔻
آینده سیاسی ترامپ منوط به تصمیم ایران
🔹نشریه آتلانتیک: ترامپ میخواست آینده ایران را تعیین کند اما پس از جنگ، این ایران است که آینده ترامپ را رقم میزند.
🔹این نشریه آمریکایی با اشاره به هزینه ۵۰ میلیاردی ترامپ در تجاوز علیه ایران، میگوید این ایران است که حالا برای میراث سیاسی دولت ترامپ یعنی انتخاب جی دی ونس به عنوان رئیس جمهور آینده، حق وتو را دست گرفته است.
🔹نشریه آتلانتیک، اهرم فشار اصلی ایران را تنگه هرمز خوانده و میگوید حتی اگر پیش از جنگ واشنگتن و تلاویو دنبال تغییر حاکمیت ایران بودند حالا نه فقط دنبال تسلیم کامل ایران نیستند بلکه به همکاری از طرف تهران رضایت میدهند.
🔹این نشریه همچنین مینویسد ترامپ جی دی ونس را برای مذاکرات انتخاب کرده تا درصورت شکست مذاکرات دست کم در این وجه شکست به نام شخصی جز ترامپ تمام شود.
🇮🇷🏴🚩
🆔️@J.RAZMAA
@رصدتحولات_سیاسی_راهبردی_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
#گرگان/ میدان سرخواجه/ موکب رزمااستان گلستان
شب چهل و سوم
#جنگتحمیلیسوم #دفاعمقدس
#وطنم #رزمااستانگلستان
👇✅
https://eitaa.com/joinchat/384828769C65d0d3788f
#رزمااستانگلستان
📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما🔻
اخاذی آمریکایی در جریان مذاکره؛
🔴 واشینگتنپست هیئت ایرانی در اسلامآباد را تهدید به ترور کرد #گانگستریزم_عریان
✍🏼 سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به مقاله واشینگتنپست که مذاکرهکنندگان ایرانی را تهدید به ترور کرده، نوشت:
● درحالیکه مقامات آمریکایی ایران را به فقدان «حسن نیت» و «اخاذی» متهم میکنند، برخی جریانها در عرصه سیاستگذاری و رسانهای آمریکا آشکارا توصیه میکنند که در صورت شکست مذاکرات، مذاکرهکنندگان ایرانی ترور شوند.
● آیا این رویکرد بازتاب یک گفتمان سیاسی نیست که با توسل به ارعاب و تحریک علنی به ترور، خشونت و قتل، به دنبال عادیسازی اخاذی است؟!
● این ترغیب علنی به تروریسم دولتی باید توسط همگان محکوم شود.
#تروریسم_آمریکایی
#گانگستریزم_تاریخی
🇮🇷🏴🚩
🆔️@J.RAZMAA
@رصدتحولات_سیاسی_راهبردی_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدتروریزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
🔴 سه شرط رسمی آمریکا:
🔹خروج اورانیوم غنی شده از ایران
🔹ذخایر موشکی کم و برد ۷۰۰ کیلومتر
🔹باز شدن تنگه هرمز و کنترل مشترک با آمریکا.
✍️ بعید میدونم این مذاکرات با زیاده خواهی های آمریکا به نتیجه برسه
✍دکتر محبوبه حقیقی
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امنیت اتفاقی نیست
اینم از نسل آلفا
منتظر نسل بتا هستیم
هوشمندتر و مصممتر از گذشته
ان شاء الله
یا علی مدد
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷💐💐🖐🙏
دوستان توجه فرمایید ترامپ و تیم مذاکره کننده آمریکایی ظاهرا روی شراکتشان در کنترل هرمز اصرار جدی دارند!. احمقها تازه فهمیده اند چه غلطی کرده اند و چه بلایی با این جنگ به سر خودشان آورده اند!حاکمیت پتروریال در تنگه هرمز یعنی افزایش شتاب انقراض امپراطوری آمریکا در تمام جهان و محقق شدن افولی که حضرت اقا رحمت الله علیه😢 بشارتش را داده بودند. ما باید تا میتوانیم فعالیت رسانه ای و شعار های مردمی در خیابان را به صورت گسترده معطوف به برجسته کردن و متذکر شدن مالکیت باستانی و بدیهی ایران بر تنگه هرمز و مطالبه جدی از اعضای تیم ایرانی در صیانت از دارایی های مادی و معنوی ایران و دستاوردهای گرانبهای خون مطهر امام شهیدمان کنیم.! دقت کنید: امروز ۲۲ فروردین به محض شروع مذاکرات و رویارویی اعضای دوتیم، امریکا یک شناور جنگی اش را برای عبور از تنگه حرکت داد و تلاش کرد از فرصت ایجاد شده ناشی ازجو هیجانی شروع مذاکرات استفاده کند و عبور بی سر و صدا از تنگه را به سادگی عادی سازی کرده و همه چیز را به قبل برگرداند، که سپاه قهرمان با هشدار به موقع نیم ساعت به او فرصت داد تا محترمانه به سر جایش برگردد!.. دشمن با هدف خاص وارد مذاکرات شده است همه چیز برنامه ریزی شده است.. ابدا نباید به اینمذاکرات و کوتاه امدن امریکا از خوی قلدر مابانه و جهانخواریش امیدوار باشیم.. امیدمان به خدا باشد . علاج فقط در وطن است. علاجمقاومت است. علاج اطاعت محض و سریع! بدون فوت وقت از اوامر حضرت امام سید مجتبی خامنه ای است. نبایددر احرای فرامبن رهبر لحظه ای تعلل و تاخیر کرد، راز پیروزی در این سرعت عمل است!.
محبوبه حقیقی