eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر مهمترین تفاوت این دور از مذاکرات با مذاکرات دفعات قبل این بود؛ "مقام مذاکره کننده ایرانی نگفت؛ همه چیز خوب و مذاکرات رو به پیشرفت است ." خدارا شکر این بار در همان لحظات اول و از همان محل مذاکره به صراحت گفته شد ؛ این مذاکرات هیچ نتیجه ای نداشته است. بهرحال نبايد یادمان برود که جنگ رمضان با فریب خوردن و فریب دادن سیاسیون و تیم مذاکره کننده ایران آغاز شد؛ در حالیکه از حالات و نتایج مذاکرات مشخص بود که مذاکره به شکست رسیده است و جنگ تنها راهکار منتخب است ، اما طرف ایرانی انرا گل و بلبل، رو به پیشرفت و مثبت اعلام کرد و با این گزارش دروغ ، مسئولین نظام را فریب داد و باعث شکل گیری جلسه شورای دفاع ، شورای وزارت اطلاعات و... شد. در نتیجه جمعی از سران نظام در همان لحظه اول تهاجم دشمن بشهادت رسیدند . علیرضا تنهای کیسمی ۲۳ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما 🔻 ♦️دیمیتری لاسکاریس (حقوقدان و خبرنگار): ترامپ تا از توهم بیرون نیاید و واقعیت را نپذیرد، نمی‌تواند با ایران به توافق برسد، ترامپ ظاهرا معتقد است که او در موقعیتی است که می‌تواند خواسته های خود را به ایران دیکته کند، او تا از این خیال پردازیها بیرون نیاید اقتصاد جهانی همچنان در باتلاق دست و پا خواهد زد... 🆔️@J.RAZMAA              @رصدتحولات_سیاسی_رسانه‌ای _جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما 🔻 ✅ کنایهٔ سناتور آمریکایی به معاون ترامپ: ما مستحق مذاکرات جدی هستیم نه مذاکرات نمایشی ✍ اندی کیم: 🔸 آیا ونس فکر می‌کرد که می‌تواند دهه‌ها اختلاف با ایران را در عرض یک روز حل کند؟ او در ماه فوریه فقط ۵ روز را به گشت‌وگذار در بازی‌های المپیک زمستانی گذراند. 🔸 دیپلماسی نیازمند برنامه‌ریزی عظیم، تخصص فنی و تعامل مداوم است، به‌ویژه در زمان جنگ. 🔸 نیروهای نظامی ما که در معرض خطر هستند و آمریکایی‌هایی که با قیمت بنزین دست‌وپنجه نرم می‌کنند، مستحق مذاکراتی جدی هستند، نه نمایشی که شاهدش بودیم. 🆔️@J.RAZMAA @رصدتحولات_سیاسی_رسانه‌ای _جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
هدایت شده از 🔹️محمدسراج
آقای ما دعا کن برای ما 🥺 ✅ شبکه اطلاع‌رسانی محمد سراج، نماینده مردم شریف تهران،ری،شمیرانات،اسلامشهر و پردیس. 🟢 پایگاه اطلاع‌رسانی ایتا https://eitaa.com/mohammadseraj1
هدایت شده از امیرحسین ثابتی
آقایان قالیباف و عراقچی؛ مسئولان تیم مذاکره کننده ایرانی در پاکستان! خبر به نتیجه نرسیدن مذاکره با امریکا در اسلام‌آباد و بازگشت دیپلماتهای امریکایی به کشورشان نشان داد شما از خطوط قرمز و منافع ملی عقب نشینی نکردید و به درستی بر صیانت از حقوق مردم ایران مقابل دشمن مقاومت کرده‌اید. از این جهت؛ قدردان زحمات شما هستیم و مردم نیز نه دنبال توافق به هر قیمت بلکه به دنبال حفظ و تثبیت دستاوردهای میدانی جنگ هستند و به نتیجه نرسیدن مذاکرات جای هیچ نگرانی ندارد. همه یک‌دل و یک‌صدا به مبارزه علیه آدمخواران امریکا و اسرائیل ادامه خواهیم داد چون راهی جز مبارزه میدانی علیه این اشرار و شیاطین باقی نمانده است. @Sabety_ir
هدایت شده از  دکتر پیمان فلسفی
📸 | بازدید میدانی از کنیسه تاریخی رفیع نیا 🔹 "پیمان فلسفی"، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به همراه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس و تنی چند از نمایندگان تهران از کنیسه تاریخی رفیع‌نیا و تعدادی از خانه‌های تخریب شده اطراف آن که مورد اصابت جنگنده های صهیونیستی - آمریکایی قرار گرفت، بازدید کرد و مسائل مربوط مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت. @peymanfalsafi
📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA  🔴ونس همزمان با شکست در مذاکرات، در نظرسنجی‌ها هم عنوان منفورترین معاون رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا را به خود اختصاص داد. 🆔️@J.RAZMAA    @رصدوتبیین_تحرکات_جنبشهای_ضد_صهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
921.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما🔻 حال و روز تیم مذاکره کنندۀ آمریکا بعد از مذاکره با ایران در اسلام آباد پاکستان 🔻تحلیل🔻
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما🔻 🔴 دیمیتری مدودف ، معاون رئیس شورای امنیت روسیه: جنگ هسته‌ای بین ایران و اسرائیل اجتناب‌ناپذیر است. اسرائیل هر روز اوضاع را متشنج‌تر می‌کند و به حمله به اهداف حیاتی ایران ادامه می‌دهد، که این امر ایران را مجبور به استفاده از سلاح‌های غیرمتعارف خواهد کرد. 📍پ.ن: در پلکان افزایش تنش اکنون تنها دو پله باقی مانده اکنون که تمام زیرساخت های اسرائیل یعنی ‌پتروشمی حیفا و دیگر پتروشیمی هایشان به کلی نابود شده و بسیاری از زیرساخت های منطقه نابود شده اند اگر ترامپ زیرساخت های ایرانی را هدف قرار دهد و انچنان که میگوید جهنم را رقم بزند ایران هم نه فقط زیرساخت های باقیمانده در منطقه را هدف قرار میدهد بلکه با پیغامی که داد: شلیک شانزده جفت سجیل ۳ و پورت ارتوری که پیشتر با پهپاد هدف قرار داده بود گوشزد کرد که میتواند پانصد تیر موشک سجیل ۳ با سر جنگی ۱ تا چهار تنی را با سرعتی معادل ۲۴ ماخ و موشک رستاخیزی با سر جنگی ۴۷ تنی و سرعتی برابر ۳۶ ماخ را راهی ایالات متحده خواهد کرد پیشتر گفتم که با موشک دیگر قدرت دریاپایه معنایی ندارد، و امریکا دیگر قاره دور تیست پس امریکا در درون خود موشک های بسیاری را دریافت خواهد کرد که هیچکدامشان را نمیتواند مهار کند فرضا که بتواند پنجاه درصد از موشک های جفت پرتاب شده را هدف قرار بدهد ۲۵۰ موشک سجیل در خاکش خواهد نشست خودتان تصور کنید چنین ضرباتی چه وضعیتی را برای ترامپ در داخل ایجاد میکند یادتان است در جنگ تحمیلی خرداد وقتی ایران خاک امریکا را تهدید کرد چه موجب از التماس به راه افتاد آنزمان دیگر التماس به ایران شکل نخواهد گرفت بلکه لشکری از سلاح به دست ها به دنبال ترامپ میگردند برای کشتنش گام بعدی این افزایش پلکانی تنش اتم است چه امریکا چه اسرائیل هرکدام دست به چنین اقدامی بزنند به جای سجیل و یا موشک رستاخیز الکترومغناطیسی این بار کلاهک های اتمی خواهند بود که به خاک اشغالی اسرائیل و ایالات متحده فرود می آید. مگر ایران کلاهک اتمی دارد؟ پاسخ را مدودف داد: ایران اتمی است اینکه این اتم ساخت خود اوست یا روسیه و کره شمالی به او داده اند اهمیت تنها در تعداد کلاهک هاست نبردی که پیروزی جز ایران نخواهد داشت و ایالات متحده ای که دیگر نه حاکمیت دلار را خواهد داشت و نه متحده خواهد بود بلکه میشود ایالات نامتحده این حقیقت را ترامپ به خوبی میداند اما چرا شکست را نمیپذیرد؟! به دو دلیل: ۱: امریکا به امید این به جنگ ادامه میدهد که شاید با افزایش پلکانی تنش یک جا فرحی برایش حاصل شود مردمی علیه حکومت وارد عمل شوند یا کودتایی شکل بگیرد اولی که شکل نخواهد گرفت اما دومی بلادرنگ رخ میدهد و نهاد های امنیتی اتفاقا منتظرند که جریان کودتا شمشیر را از رو ببندد تا برای همیشه لوث وجودشان را از زمین بزداید دلیل دوم این است که امریکا تنها راهش تسلیم ایران است چرا که اگر قدرت ایران را بپذیرد چین دیگری را در کنار چینی ایجاد کرده که انرا هم نمیتواند نابود کند در حالی که قبل از جنگ میتوانست امتیازات بزرگی به ایران بدهد به جای اسرائیل ایران را به نمایندگی حاکم امنیتی بر منطقه کند تا با این امتیاز چین را زمین بزند و سپس در قالب جنگ سرد ایران را از پا دراورد اما از انجایی که زمان ندارد ناچار تنها راه نجات را ندید و کاری کرد که امکان رهایی را از خودش گرفت اکنون هم در مسیری است که راهی جز تنازع بقا ندارد تنازع بقایی که بیشک در انتهای این پلکان تنش ایالات متحده و اسرايیلی وجود نخواهد داشت اولی نامتحده شده و دلارش حاکمیتش از دست میرود و اسراییلی که با ورود زمینی از سه جبهه، لبنان، عراق، یمن با پشتیبانی هفتصد جنگنده ایرانی با ورود زمینی تصرف خواهد شد 🔻ترامپ پایان امریکا را رقم خواهد زد انشاءالله. و این مرگ غربگرایی در ایران مزدوران همدست غرب و پایان غرب خواهد بود. 🆔️@J.RAZMAA  @رصدوتبیین_امور_راهبردی_جنگ_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e