eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.6هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
🟠زینی‌وند: استان‌ها برای برگزاری انتخابات ۱۱ اردیبهشت آماده‌اند 🔸 زینی‌وند معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور در پایان جلسه وبیناری با معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور: همه گزارش‌ها نشان از هماهنگی، انسجام و مدیریت موثر و خوب امور مردم در استان‌های کشور است. 🔸 در جلسه، آخرین آمادگی‌های استان‌ها برای برگزاری انتخابات 11 اردیبهشت تشریح شد. 🔸 فرایندهای انتخابات مصادف با ۳ واقعه مهم جنگ تحمیلی ۱۲ روزه، وقایع دی‌ماه و جنگ رمضان شد، اما تعطیل نشد. 🔸به نمایندگی از وزیر کشور از مجموعه مدیریت استان‌ها که دوشادوش مردم در خیابان و رزمندگان شجاع در میدان نبرد، ضلع سوم، یعنی خدمت‌رسانی به مردم را به عهده داشتند، تقدیر شد. 🔸اسلامی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور: فرآیند بررسی اعتراض‌های داوطلبان در حال انجام است و هیئت‌های نظارت شهرستان‌ها تا ۲۷ فروردین فرصت دارند پاسخ لازم را ارائه کنند. 🔸 مرحله اصلی پیش‌رو، بازه تبلیغات انتخاباتی است که از سوم اردیبهشت‌ آغاز می‌شود و تا نهم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
🔷 سمت چپ محمود عنایت مدیر شبکهٔ جاسوسی رسانه‌ای سازمان تروریستی موساد؛ اینترنشنال... سمت راست برادرش ابراهیم عنایت یکی از مدیران ارشد بانک سپه جمهوری اسلامی ایران!!! منصوب شده در دولت اصلاحات... قبلاً هم خبرگزاری فارس گفته بود : برادرِ محمود عنایت (مدیر اینترنشنال) هم از مدیران ارشد بانک سپه!! بانک سپه که بانک میزبان و پرداخت‌کننده حقوق و مزایای خیل کثیری از نظامیان است بانکی که طی این سال‌ها اطلاعاتش به سرقت رفت و بارها هک شد بانک سپه بعد از ادغام پنج بانک مرتبط با نیروهای مسلح با این بانک ، بانک عامل و پرداخت کننده حقوق و مزایای همه نظامیان کشور است که در جنگ ۱۲ روزه با رژیم حرامزاده جعلی صهیونیست مورد حمله ی سایبری دشمن قرار گرفت. ✍اینکه در حال حاضر برادر این جاسوس موساد کجاست اطلاعاتی منتشر نشده اما در همان زمان یعنی جنگ دوازده روزه اخباری دال بر فرار وی به خارج از کشور منتشر شده . این مسئله مهم رو بگذارید کنار پروژه ادغام بانک های نیروهای مسلح در زمان حسن روحانی و اصرار این فرد در ادغام بانک های نیروهای مسلح . خیلی سخت نیست متوجه بشید چند سال عوامل سرویس های دشمن در کشور فعالیت کردند تا بتونند اطلاعات مرتبط با فرماندهان نظامی رو کسب کنند. پست بعدی و سخنان وزیر وقت ارتباطات دولت روحانی رو هم حتما گوش بدید تا متوجه بشید تو کشور ما چقدر راحت اطلاعات فرماندهان توسط چند عامل دست چندم به دست سرویس های اطلاعاتی دشمن می افته. و اخبار جنگ در کانال 👇 https://eitaa.com/joinchat/4073259207Ce587f9582c
هدایت شده از حزب‌الله
29.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سخنان قابل تامل حجت الاسلام والمسلمین روح الله بجانی مسئول شورای هماهنگی حزب الله شمالغرب در خصوص جریان بودن شبکه سامری در کشور جریان سامری همان ارتجاع گرانی هستند که کشور را در عرصه های مختلف به عقب راندند. شبکه نفوذ یا سامری در هر لباس و جایگاهی است @jehad_hezbollah🇮🇷🌷
📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما:🔻 🔴ناکامی آمریکا در اسلام‌آباد از نگاه تحلیل‌گران‼️/PRESS TV🇮🇷 🆔️@J.RAZMAA @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻 🇺🇸🏴‍☠🇮🇷تصاویری از بقایای پهپاد انتحاری اوربیترx  که به‌علت نقص‌فنی در خلیج‌فارس سقوط کرده و این‌گونه به‌شکل سالم در تور ماهیگیران ایرانی افتاده است/ این سالم‌ترین نسخه از این پهپاد انتحاری است که به‌دست کشورمان افتاده است‼️/PRESS TV🇮🇷 🆔️@J.RAZMAA @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
23.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 دوتا اباعبدالله یکی رئیس مذهب، یکی عزیز زینب ⚫️ ۲۵ شوال المکرم سالروز شهادت رئیس مذهب جعفری شیخ الائمه حضرت. امام جعفر صادق علیه السلام را تسلیت می گوییم
🔴جالبه بدونید سمت چپ محمود عنایت مدیر شبکهٔ جاسوسی رسانه‌ای سازمان تروریستی موساد؛ اینترنشنال... سمت راست برادرش ابراهیم عنایت یکی از مدیران ارشد بانک سپه جمهوری اسلامی ایران! منصوب شده در دولت اصلاحات... ‼️قبلاً هم خبرگزاری فارس گفته بود : برادرِ محمود عنایت (مدیر اینترنشنال) هم از مدیران ارشد بانک سپه!! بانک سپه که بانک میزبان و پرداخت‌کننده حقوق و مزایای خیل کثیری از نظامیان است بانکی که طی این سال‌ها اطلاعاتش به سرقت رفت و بارها هک شد --------------------------------------------------- اگر یک نفر را به او وصل کردی برای سپاهش تو سردار یاری... به سوی ظهور🌷 @zohore_emamezaman
فتنه وتزویر آقای نبویان گاهی خودت رو انقلابی جا میزنی و گاهی راه دیگه میری ...میخوای کلا ساکت شی چرا دروغ گفتی ؟؟ اونم دقیقا روز اعلام آتش بس ...واقعا غیر قابل اعتمادی بروبچه‌ها همون شب که صوت منتشر میشه نامه میزنند بیت رهبری و جویای صدق سخنان نبویان میشن و می‌بینند بله کذب محضه.وگرنه شاید این بابا اعتراف نمی‌کرد دروغ گفته به نفع جریان همیشه طرفدار مذاکره . احسنت به انقلابیون باهوش که رهبرشون‌رو میشناسند . و.کاظمی
بسمه تعالی سلام علیکم به یاری خداوند متعال، ماحصل جلسه ۱۴۱ امروز شورای مرکزی @جمعيت_رزما پیرامون تصویب فهرست تخصصی۲۱ نفره نامزدهای انتخابات شورای شهر تهران باشعار "خدمت بی منت و بی حقوق" به نتیجه رسیده و برای وزارت کشور ارسال گردید، بمحض تایید نهایی و بازگشت آن به دبیر خانه کمیته حقوقی رزما، بزودی اعلام عمومی خواهد شد انشاءالله. ۲۴ فروردین ۱۴۰۵ 🆔️@J.RAZMAA    @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_شناختی_سیاسی_اجتماعی_مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e کانال شماره ۴ رزما در سکوی بله 🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT 🔻کانال شماره ۵ رزما در روبیکا https://rubika.ir/jrazmaa
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر تحلیل صحنه نبرد : از ذهنیت امریکا قبل از آغاز جنگ رمضان ، تا واقعیت امروز؛ امروز ؛ - گروه های تروریستی و آشوب گر داخلی که بخشی از سرمایه و امید امریکا برای بهم ریختن وضعیت داخلی کشور محسوب می شدند، کلا نفله و نابود شدند . - گروههای معارض کردی مقیم در اقلیم کردستان عراق ، که وعده داده بودند با شروع تهاجم خارجی و آشوب داخلی ، وارد کردستانات ایران بشوند و کردستان ایران را تجزیه کنند ، بدون هر گونه حرکتی ، در سوراخ های خود مخفی شدند. - گروههای تروریستی در جنوب شرق کشور که همواره باعث اذیت مرزبانان ما بودند ، در این مدت حتی نتوانستند نفس بکشند. - کشورهای عربی منطقه مثل عربستان و امارات و بحرین و قطر و اردن که مرتب عربده کشی می کردند و عامل اصلی تحریک آمريکا و اسرائیل برای حمله به ایران بودند ، الان مثل سگ پشیمانند و دنبال واسطه های مثل چین هستند که ایران دست از سر انها بردارد و انها را بیش از این منهدم نکند. - کشورهای اروپایی که همیشه همراه امریکا بودند و حتی سگ خانه زاد امریکا یعنی کانادا هم ، در حال جداکردن حساب و کتاب خود از امریکاست ، -،چین و روسیه پیشنهاد بحرین را در کنترل تنگه هرمز در شورای امنیت سازمان ملل و اسپانیا مصوبه ناتو را جهت مشارکت در عملیات حفظ امنیت تنگه هرمز وتو کرد. - افکار عمومی در امریکا هم بشدت علیه ترامپ است و خود ترامپ اعتراف میکند، که مردم امریکا خواهان برگشت سربازان امریکا به خانه خود هستند ‌. گرچه رژیم صهیونی که با حیله گری توانست امریکا را وارد جنگ با ایران نماید ، همچنان خواهان استمرار جنگ و تدوام حضور امریکا در منطقه است. همه اینها به ما می‌گوید؛ این امریکا ، ان امریکا روز اول جنگ نیست، ان امریکا مرد و تمام شد. تمام پایگاها و بخش زیادی از توانمندیهای نظامی امریکا در منطقه ویران شد. - ناوهای جنگی امریکا بجای ایجاد رعب در نزد مردم ما ،، به ابزار خنده تبدیل شده است. اکنون امریکا تنها و زخمی در منطقه ما رها شده است و فقط بدنبال یک استخوان، یک پیروزی و یک بهانه است تا در حالیکه خودرا متوهمانه پیروز جنگ معرفی می کند ، برای همیشه بساط خودرا جمع کند و از منطقه خارج شود. اینکه تعقیب و یا عدم تعقیب امریکا ، کدام راهبرد درست است؟؟ بحث دیگری است، اما انچه که می تواند پیروزی ایران را آشکار کند ؛ ایستادگی ملت ایران ، بخصوص مسئولین کشور ما بر اصل مقاومت ، حفظ آمادگی رزمي و برخورد شدید با امریکاییها و رژیم صهیونی در مقابل هر اقدام خبیثانه است. هر گونه وادادگی ، نشست و برخاست و لبخند زدن به کشورهای متخاصم مثل انگل یس خبیث، فرانسه، آلمان و کشورهای بی شرف منطقه و مذاکره و دادن نقش به انها در موضوع تنگه هرمز خیانت است. ایران نباید به هیچ وجه کنترل تنگه هرمز را رها کند. عادی شدن تردد در تنگه هرمز و عبور کشتی های تجاری کشورهای متخاصم، خیانت به آرمان‌های شهدا و تمرد از فرمان فرماندهی معظم کل قوا و هدر دادن همه زحمات و تلاش های امت شهید پرور ایران است . علیرضا تنهای کیسمی ۲۴ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110