eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.6هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
23.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 دوتا اباعبدالله یکی رئیس مذهب، یکی عزیز زینب ⚫️ ۲۵ شوال المکرم سالروز شهادت رئیس مذهب جعفری شیخ الائمه حضرت. امام جعفر صادق علیه السلام را تسلیت می گوییم
🔴جالبه بدونید سمت چپ محمود عنایت مدیر شبکهٔ جاسوسی رسانه‌ای سازمان تروریستی موساد؛ اینترنشنال... سمت راست برادرش ابراهیم عنایت یکی از مدیران ارشد بانک سپه جمهوری اسلامی ایران! منصوب شده در دولت اصلاحات... ‼️قبلاً هم خبرگزاری فارس گفته بود : برادرِ محمود عنایت (مدیر اینترنشنال) هم از مدیران ارشد بانک سپه!! بانک سپه که بانک میزبان و پرداخت‌کننده حقوق و مزایای خیل کثیری از نظامیان است بانکی که طی این سال‌ها اطلاعاتش به سرقت رفت و بارها هک شد --------------------------------------------------- اگر یک نفر را به او وصل کردی برای سپاهش تو سردار یاری... به سوی ظهور🌷 @zohore_emamezaman
فتنه وتزویر آقای نبویان گاهی خودت رو انقلابی جا میزنی و گاهی راه دیگه میری ...میخوای کلا ساکت شی چرا دروغ گفتی ؟؟ اونم دقیقا روز اعلام آتش بس ...واقعا غیر قابل اعتمادی بروبچه‌ها همون شب که صوت منتشر میشه نامه میزنند بیت رهبری و جویای صدق سخنان نبویان میشن و می‌بینند بله کذب محضه.وگرنه شاید این بابا اعتراف نمی‌کرد دروغ گفته به نفع جریان همیشه طرفدار مذاکره . احسنت به انقلابیون باهوش که رهبرشون‌رو میشناسند . و.کاظمی
بسمه تعالی سلام علیکم به یاری خداوند متعال، ماحصل جلسه ۱۴۱ امروز شورای مرکزی @جمعيت_رزما پیرامون تصویب فهرست تخصصی۲۱ نفره نامزدهای انتخابات شورای شهر تهران باشعار "خدمت بی منت و بی حقوق" به نتیجه رسیده و برای وزارت کشور ارسال گردید، بمحض تایید نهایی و بازگشت آن به دبیر خانه کمیته حقوقی رزما، بزودی اعلام عمومی خواهد شد انشاءالله. ۲۴ فروردین ۱۴۰۵ 🆔️@J.RAZMAA    @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_شناختی_سیاسی_اجتماعی_مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e کانال شماره ۴ رزما در سکوی بله 🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT 🔻کانال شماره ۵ رزما در روبیکا https://rubika.ir/jrazmaa
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر تحلیل صحنه نبرد : از ذهنیت امریکا قبل از آغاز جنگ رمضان ، تا واقعیت امروز؛ امروز ؛ - گروه های تروریستی و آشوب گر داخلی که بخشی از سرمایه و امید امریکا برای بهم ریختن وضعیت داخلی کشور محسوب می شدند، کلا نفله و نابود شدند . - گروههای معارض کردی مقیم در اقلیم کردستان عراق ، که وعده داده بودند با شروع تهاجم خارجی و آشوب داخلی ، وارد کردستانات ایران بشوند و کردستان ایران را تجزیه کنند ، بدون هر گونه حرکتی ، در سوراخ های خود مخفی شدند. - گروههای تروریستی در جنوب شرق کشور که همواره باعث اذیت مرزبانان ما بودند ، در این مدت حتی نتوانستند نفس بکشند. - کشورهای عربی منطقه مثل عربستان و امارات و بحرین و قطر و اردن که مرتب عربده کشی می کردند و عامل اصلی تحریک آمريکا و اسرائیل برای حمله به ایران بودند ، الان مثل سگ پشیمانند و دنبال واسطه های مثل چین هستند که ایران دست از سر انها بردارد و انها را بیش از این منهدم نکند. - کشورهای اروپایی که همیشه همراه امریکا بودند و حتی سگ خانه زاد امریکا یعنی کانادا هم ، در حال جداکردن حساب و کتاب خود از امریکاست ، -،چین و روسیه پیشنهاد بحرین را در کنترل تنگه هرمز در شورای امنیت سازمان ملل و اسپانیا مصوبه ناتو را جهت مشارکت در عملیات حفظ امنیت تنگه هرمز وتو کرد. - افکار عمومی در امریکا هم بشدت علیه ترامپ است و خود ترامپ اعتراف میکند، که مردم امریکا خواهان برگشت سربازان امریکا به خانه خود هستند ‌. گرچه رژیم صهیونی که با حیله گری توانست امریکا را وارد جنگ با ایران نماید ، همچنان خواهان استمرار جنگ و تدوام حضور امریکا در منطقه است. همه اینها به ما می‌گوید؛ این امریکا ، ان امریکا روز اول جنگ نیست، ان امریکا مرد و تمام شد. تمام پایگاها و بخش زیادی از توانمندیهای نظامی امریکا در منطقه ویران شد. - ناوهای جنگی امریکا بجای ایجاد رعب در نزد مردم ما ،، به ابزار خنده تبدیل شده است. اکنون امریکا تنها و زخمی در منطقه ما رها شده است و فقط بدنبال یک استخوان، یک پیروزی و یک بهانه است تا در حالیکه خودرا متوهمانه پیروز جنگ معرفی می کند ، برای همیشه بساط خودرا جمع کند و از منطقه خارج شود. اینکه تعقیب و یا عدم تعقیب امریکا ، کدام راهبرد درست است؟؟ بحث دیگری است، اما انچه که می تواند پیروزی ایران را آشکار کند ؛ ایستادگی ملت ایران ، بخصوص مسئولین کشور ما بر اصل مقاومت ، حفظ آمادگی رزمي و برخورد شدید با امریکاییها و رژیم صهیونی در مقابل هر اقدام خبیثانه است. هر گونه وادادگی ، نشست و برخاست و لبخند زدن به کشورهای متخاصم مثل انگل یس خبیث، فرانسه، آلمان و کشورهای بی شرف منطقه و مذاکره و دادن نقش به انها در موضوع تنگه هرمز خیانت است. ایران نباید به هیچ وجه کنترل تنگه هرمز را رها کند. عادی شدن تردد در تنگه هرمز و عبور کشتی های تجاری کشورهای متخاصم، خیانت به آرمان‌های شهدا و تمرد از فرمان فرماندهی معظم کل قوا و هدر دادن همه زحمات و تلاش های امت شهید پرور ایران است . علیرضا تنهای کیسمی ۲۴ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هدایت شده از بیداری ملت
📢 چهره‌های بلندگوی اینترنشنال را دریابید! ▫️اینترنت را آزاد کنید؛ چفت کرده گوشش را به‌دهان اینترنشنال و آن همکارهای سابق آواره‌اش که التماسِ آن کله‌زرد قمارباز کردند که به ایران حمله کند و حالا چهل‌وچند روز بعد از آغاز جنگ آمریکایی‌صهیونی علیه ایران، مفتضح و رسوا شده علم گرفته‌اند در دست که اینترنت را آزاد کنید صدای ملت ایران را بشنویم، زندانی‌های سیاسی را آزاد کنید، جاسوس و تروریست‌هایمان را اعدام نکنید! ▫️زَنَک قبل از جنگ که صفحه‌اش یادواره‌ی جاویدنام‌های دیماه بود؛ ابتدای جنگ پشت مرزها گیر کرده بود و ژست دردمندی برای وطن گرفته بود. بالاخره برگشت، حین جنگ سمپاشِ القای استرس و وحشت بود، حالا و بعد از آتش‌بس هم یکسره ناله می‌کند و از تروماهای حاصل از جنگ می‌نویسد! ▫️گیگی یک میلیون خرج فیلترشکن می‌کند بیاید مدام استفراغات فکری همکارانِ مزدورِ خارج‌نشینش را تکرار کند که اینترنت را آزاد کنید مُردیم از افسردگی! ▫️عفو عمومی اعلام کنید تا همه‌ی تروریست‌های قاتلی که دیماه و بعدتر گرفتید برگردند و خودشان را بازیابی کنند برای عملیات بعدی تا ما منتظر سالگرد جاویدنام‌های پارسال‌مان نشویم و برایمان جاویدنام جدید درست کنند! ▫️زَنک لیاقت ندارد برای کودکان میناب، برای آن نوزاد ۲۰ روزه شمعی روشن کند. لیاقتش فقط اکلیلی شدن برای آزادی قاتل شهید آرمان علی‌وردی‌ست! 📝 نرجس احمدی 📡 اخبار جهان هنر/ روبش 🆔 @roubesh
🔴 همیشه به نوشدارو بعد از مرگ سهراب عادت کرده‌ایم! شبکه تروریستی اینترنشنال باید دیگر چه جنایتی می‌کرد که انجام نداد؟ بعد از این همه سال اقدامات تروریستی و رسانه‌ای علیه ایران، تازه آقایان به ذهنشان رسید اموال محمود عنایت را مصادره کنند! این دیگر ربطی به نفوذ ندارد که بگوییم نشد و نگذاشتند؛ بلکه مربوط به عدم فهم صحیح و نشناختن زمان توسط مسئولان مربوطه را می‌رساند. 1️⃣ مدیر شبکه تروریستی اینترنشنال 2️⃣ سردبیر 3️⃣ مدیر تأمین برنامه‌های شبکه... فقط یک سوال؛ اکنون برادر و نزدیکان درجه یک این‌ها در ایران چه پست‌هایی دارند؟ نمی‌خواهید فکری برای آنان کنید؟ در طول این سال‌ها چقدر بچه‌های انقلابی را بخاطر فامیل‌هایشان در گزینش‌ها و... رد کردید؟
26.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻 📌 دیگه نمی خواستم به موضوع انیمیشین‌های لگویی بپردازم اما هم استقبال خوبی از طرف مخاطبین شد و هم رسانه‌ها رها نمی‌کنند :) چند ساعت پیش بی‌بی‌سی فارسی گزارش مفصل‌تری به نسبت بقیه کار کرد و به همه تولیدات رسانه‌ای ایران در جنگ پرداخت که به گفته خودش صدهامیلیون بازدید گرفتن 🆔️@J.RAZMAA @رصد_تحولات_میدانی_جنگ_ضدتروریزم_استکبارصهیونی_محور_مقاومت_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
9.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 آیا و آیا و آیا و ده ها آیای غم انگیز دیگر... 👌اگر میخواهید ریشه بسیاری از مشکلات و دغدغه ها و نگرانیهای این سالها و روزهای احتمالا خودتان یا اطرافیانتان و بسیاری از مردم کشور را بدانید... 👈حتما این کلیپ را با دقت تا انتها ببینید و قوه قضائیه و آقای اژه ای پاسخ دهد؟! نخیر، دادستان باید پاسخ دهد! 🇮🇷 ‌🦂 🇮🇷 @DadSetanKojayi
⭕️جالبه بدونید سمت چپ محمود عنایت مدیر شبکهٔ جاسوسی رسانه‌ای سازمان تروریستی موساد؛ اینترنشنال... سمت راست برادرش ابراهیم عنایت یکی از مدیران ارشد بانک سپه جمهوری اسلامی ایران! منصوب شده در دولت اصلاحات... قبلاً هم خبرگزاری فارس گفته بود : برادرِ محمود عنایت (مدیر اینترنشنال) هم از مدیران ارشد بانک سپه!! بانک سپه که بانک میزبان و پرداخت‌کننده حقوق و مزایای خیل کثیری از نظامیان است بانکی که طی این سال‌ها اطلاعاتش به سرقت رفت و بارها هک شد #✍محمد کاظمی