eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 توضیحات بعدی مسئولین وقتی مردم را در مقابل عمل انجام شده خودشان قرار داده اند و با شوک مأیوس کننده و ناگهانی مواجه کرده اند و برخلاف امر رهبری عمل کرده اند هیچ توجیهی ندارد!!! ملاک عمل و مطالبه ما پیام بعدی رهبر که هنوز صادر نشده نیست بلکه ملاک عمل و مطالبه ما آخرین پیام موجود رهبری است. وقتی خبر شوکه کننده مردم را سردرگم و مأیوس کند به احتمال زیاد امام جامعه برای حفظ وحدت هم که شده ضد اقدام و تصمیم مسئولان پیام نخواهند داد. حالا دیگر شناسایی جریان کودتا چندان هم سخت نیست... ❌ ⛔️ 💪🚍 💪 📣 💪 😡 🇮🇷 😡 😡 😡 👌 👌 💪 🇮🇷 👌 💪 با ما در همراه باشید👇 @DadSetanKojayi https://eitaa.com/DadSetanKojayi
سلام و درود خدا بر شهیدان. مردم مواظب باشید : دراین دو روز گذشته و خاصه ساعات اخیر اخبار نامرتبط و نگران کننده ای از کانال های مختلف بگوش میرسد که بدلیل عدم اطلاع رسانی دولتی ها و مقامات مذاکره کننده ، مردم بشدت نگران شده اند و ..... مردم درصحنه : مراقب باشید که که جریان نفوذ و غربگرا دستاوردهای در میدان جنگ فرزندان شما را و خونهای ریخته شده و شهیدان داده شده ، خاصه خون رهبر شهیدمان را عده ای فرصت طلب پایمال نکنند . حرف های مشکوک و مبهمی از مذاکرات بگوش میرسد .جریان دست بوس آمریکا دارند به همدیگر و به متظاهران انقلابی نما و نان به نرخ روز خورها و مطرود شدگان توسط امام شهیدمان ( که در دوران گذشته بدلیل عملکردشان به حاشیه رفته بودند و هم اکنون وسط تیم تصمیم گیر هستند ) تبریک میگویند و اظهار شعف میکنند که با آمریکا کنار آمدند. راستی مگر چه توافقی شده که اینها خوشحالند و مردم درمیدان خبر ندارند؟ چرا به مردم گزارش واقعیت توافقات را نمی گویند ؟ مردم منتظر تعیین تکلیف خود در میدان هستند.بنظر میرسد که نقطه تعیین تکلیف جریان نفوذ و خائن دارد مشخص و شفاف میشود.دوستان صحنه را خالی نکنند و مطالبه گری پیوسته درجهت احقاق حق جمهوری اسلامی و منویات امام شهیدمان را داشته باشند. فرصت طلبان بدنبال خوش نشینی و تثبیت جایگاه خود در قدرت هستند. عناصر پادوی دشمن باهم یارگیری در قدرت کرده اند و مناصب را چیده اند تا در فرصت مناسب کشور را به دامن آمریکای جنایتکار بیاندازند . انقلابی نماهای متظاهر در طول این دو سه سال ،به اندازه کافی خود و ماهیت و مواضع پلیدشان را نشان داده اند .فریب این دو رو های خائن را نخورید و به آنها اطمینان نکنید. همه منتظر اعلام رهنمود رهبر بزرگوارم در خصوص این مذاکرات مبهم و مشکوک هستیم. خداوند یار و نگهدار ملت ایران باشد . انشاالله کمیته سیاسی
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
🔴 توضیحات بعدی مسئولین وقتی مردم را در مقابل عمل انجام شده خودشان قرار داده اند و با شوک مأیوس کننده
سلام، در بحث محاکمه عراقچی، به چه جرمی، او فقط یا عامل است، حسن روحانی و ظریف پشت همه این قضایا هستند، ظریف فرمول مذاکره خیانتبار را برای خروج ترامپ از مخمصه جنگ سوم را قبلا در نشریه آمریکایی "فورین افرز آمریکایی" مکتوب کرده به‌ دولت آمریکا داده است، این دو نفر دستگیر و محاکمه شوند، امثال عراقچی هم از چمبره او آزاد میشوند، حتی ترامپ و آمریکا هم از چمبره نتانیاهو و اسرائیل آزاد میشوند، و کاری هم از دست کسی بر نمی‌آید. و السلام. 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما🔻                       🆔️@J.RAZMAA         @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
15.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥تحلیلگر آمریکایی: اگر داشتن سلاح هسته‌ای همیشه فاجعه‌ست، پس چرا بعضی کشورها همین الان دارند. 🔹از ایران خواهش می‌کنم تا این بمب رو بسازد تا این جنجال ها تموم بشود و ما به زندگی‌مان برسیم. 📌 پ ن ؛ اصل مطلب همین بود که گفت، ترامپ هم راحت میشه و ما هم دست و بالمون باز میشه میریم دنبال خِفت کردن او و نتانیاهو برای قصاص خون،، 🤗 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما🔻                       🆔️@J.RAZMAA @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
ا﷽ا ولایتمداران عزیز چون میدانیم که هر گونه تصمیم گیری و اقدام، که موثر در سرنوشت جنگ و مصالح کشور است، با مشارکت فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و مدیران عالی و دلسوز نظام تحت زعامت رهبری معظم و با رعایت وحدت فرماندهی، مدیریت و نظارت و کنترل می‌شود لذا فقط عرض می‌کنیم رهبر عزیز و بقیه السلف صالح امام شهیدمان تا اینجا ما مردم تکلیف‌مان، حضور در خیابان بوده و با توجه به امکان مکر و حیله دشمنان، همچنان بر عهد حضور خود در خیابان هستیم تا زمانیکه کلیه تهدیدات مرتفع به کلی مرتفع گردد اُمِرنا بِالوظیفه لا بالنتیجه وَالاَمرُ اِلَیکُم یا علی مدد🖐 التماس دعا🤲
آقایان! با یک حرامزاده در حال مذاکره هستید! فراموش که نکردید؟! 🔹باز حسن نیت نشان دادید اما آمریکا، گروکشی کرد! 🔹تنگه را باز می‌کنید که حسن نیت داشته باشید، اما او بر محاصره ادعایی ایران ادامه می‌دهد باز هم محکم باشید و بگویید: 🔹 ترددِ آزاد کشتی‌ها یا برای همه یا برای هیچکس! 🔹این خوک زرد فقط با زور حساب کار دستش می‌آید. 🔹بگذارید شیرینی اقتدار در کام مردم ادامه داشته باشد.
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
سلام، در بحث محاکمه عراقچی، به چه جرمی، او فقط یا عامل است، حسن روحانی و ظریف پشت همه این قضایا هستن
الان پزشکیان وقالیباف تصمیم گیرنده هستند الباقی نقش مشاور را دارند هرچه تا کنون برسر ملت آمد نتیجه انتخابات غلط مردم در انتخابات ریاست جمهوری است جریان اصلاحات همچنان برسر نوشت کشور چنبر زدند کاظمی
واکنش معاون اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور به توییت‌های ترامپ ✍دم خروس زد بیرون کاظمی
🚨در سایه سکوت سران اصلی کشور ترامپ هم‌چنان درحال تولید اخبار از خود است ترامپ در گفت‌وگو با NewsNation تأیید می‌کند که ایران با توقف غنی‌سازی اورانیوم موافقت کرده است، و افزود که ایران با همه‌چیز موافقت کرده است. https://eitaa.com/westanews
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻هر کشتی اجازه عبور ندارد؛ کنترل شدید نیروی دریایی سپاه با قدرت تنگه هرمز را کنترل می‌کند. ✍️ جالب اینکه همین حالا یک ویدیوی از مکالمه یکی از کشتی‌ها در نزدیکی تنگه هرمز با نیروی دریایی سپاه پس از اعلام بازگشایی تنگه منتشر شده است که در آن به کشتی اجازه عبور داده نمی‌شود چون مجوز عبور ندارد. به این ترتیب، در تنگه هرمز هر کشتی و هر شناوری حق عبور ندارد. تنگه هرمز «باز» است اما رفت و آمد در آن «آزاد» نیست.
مسئولان محترم! لااقل دلیل «توضیح ندادنتان» را توضیح دهید 🔹همزمان با توییت غیرمنتظره وزیر امور خارجه درباره آزادسازی تنگه هرمز و متعاقب آن رجزخوانی های عصبی ترامپ، جامعه ایران در هاله‌ای از سردرگمی فرو رفته است. تحلیلگران بین المللی رفتار اخیر رئیس جمهور آمریکا را ناشی از استیصال در میدان پیچیده ایران ارزیابی میکنند، اما آنچه مردم داخل کشور را بیش از پیش نگران کرده، سکوت مطلق و عجیب شورای عالی امنیت ملی و تیم مذاکره کننده است. 🔹شهروندان تأکید دارند که اعتماد به رعایت خطوط قرمز نظام توسط مسئولان و تدبیر آنها را قبول دارند، اما انتظار میرود دستکم درباره «دلیل سکوت» توضیحی شفاف داده شود. افکار عمومی این پرسش را مطرح میکند: اگر به مصلحت کشور است که جزئیات مذاکرات یا تحولات اخیر رسانه ای نشود، چرا خودِ این مصلحت و دلیل پرهیز از شفاف سازی، برای مردم تبیین نمیگردد؟ 🔹مردم می دانند با فاش گویی اهداف و برنامه ایران، دشمن هم از آن مطلع می شود و انتظار بیان اسرار مگو را در چنین وضعیتی ندارند، اما از مسئولان میخواهند نگذارند روایت دشمن و رسانه های معاند، خلأ روایی ایجاد شده را با بازی دادن روح و روان جامعه پر کند. این روزها، توئیتر و جملات کوتاه و قصار، رسانه مناسبی برای اقناع افکار عمومی داخلی نیست؛ بلکه همین «توضیحِ ندادن» هم نیازمند توضیح است. @Farsna
*ما تنگه هرمز را برای دستیابی به آتش بس نبسته بودیم که با آتش بس، آن را باز کنیم. تنگه هرمز به عنوان یک سلاح علیه دشمن به کار گرفته شد و در انتقام خون رهبر شهیدمان مسدود شد. آتش این سلاح، باید همچنان اقتصاد دشمن را زیر ضرب بگیرد تا آمریکا مجبور به خروج از منطقه ما شود؛ که اگر چنین نشد، باید منتظر تکرار ترور و تهاجم باشیم. بازگشت به موازنه سابق قدرت در منطقه، نه با الفبای غیرت می‌خواند نه با الفبای سیاست.* @syjebraily