eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
✅ حرف قابل تأمل یک هم‌وطن درباره سکوت معنادار امام انقلاب درباره مذاکره و آتش‌بس... 💯اخبار جنگ در رسانه مقاومتی 🇾🇪‌ طوفان یمنــ𖡥ـی @tofan_yamani
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما🔻 🔻ایشون ساکن ترکیه‌ است پیج اینستاگرامش نزدیک ۲ میلیون فالوور داره در جنگ از جمهوری اسلامی دفاع می‌کرد بهش حمله کردن که از جمهوری اسلامی پول میگیری جوابشو بشنوید اون حس و غیرتی که با تمام وجود در لحن کلامش هست رو ببینید. 🆔️@J.RAZMAA @رصدوتبیین_تحرکات_جنبشهای_ضد_صهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما🔻 🔻واکنش ویدیویی سفارت ایران به عکس جنجالی که ترامپ منتشر کرد 🔹ترامپ در تصویر منتشرشده در حساب شخصی خود، چهره‌اش را به شکلی بازنمایی کرده بود که او را در هیبت عیسی مسیح نشان می‌داد؛ تصویری که به‌سرعت در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شد و واکنش‌های گسترده‌ای را در فضای مجازی به دنبال داشت. 🔹سفارت ایران در تاجیکستان با انتشار ویدیویی به این موج واکنش‌ها پیوست که باعث رکورد زنی جالبی در فضای مجازی شد و این پست ظرف یک روز به حدود 15 میلیون بازدید رسید. ✌️صحبت از این ویدیو به نشست خبری وزیر دفاع آمریکا هم رسید 🅔🅘🅣🅐🅐 @NevisVillage 🆔️@J.RAZMAA @رصدوتبیین_تحرکات_رسانه‌ای_جنبشهای_ضد_صهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
22.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما🔻 روایت حسین پاک از رزمنده ۲۰ ساله‌ ایرانی که برای رساندن آب به نیروهای تشنه گرفتار شده در شهر موشکی داوطلب شد و دشمن او را جوری به شهادت رساند که از پیکرش تقریبا هیچ چیز باقی نمانده است.. 🆔️@J.RAZMAA @رصدوتبیین_جنگ_رسانه‌ای_ضد_صهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
هدایت شده از حزب‌الله
27.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سخنان مهم مسئول شورای هماهنگی حزب الله شمالغرب در خصوص تنگه 🔻چرا در خصوص باز شدن اخیر تنگه هرمز مردم نگرانند؟ 🔻چرا عده ای از این فرصت به دنبال ایجاد شکافند؟ 🔻مواضع حزب الله شمالغرب در خصوص تنگه هرمز @jehad_hezbollah🕌
📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما 🔻 غنیمت جنگی به 🔺️این میگن👌 موشک سنگرشکن و مهندسی معکوس آن بزودی به نتیجه می‌رسد انشاءالله...😎 🆔️@J.RAZMAA     @رصدوتبیین_امور_راهبردی_جنگ_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
24.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما 🔻 👌 این هم توضیحات آقای خضریان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس 👆عوارض همچنان گرفته خواهد شد 👌شیوه مدیریت جدید در تنگه اعمال می‌شود. ❌ دوستانی که منتظر توضیح مسئولان بودند ، خدمت شما 👆 مشخصاً ایشان هم مثل نبویان ، قالیبافی نیست 😅 🆔️@J.RAZMAA @رصدوتبیین_امور_راهبردی_جنگ_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
💢سخن اول و آخر ما ؛ معرفی ۳ دسته از طرفداران انقلاب 🔻 1️⃣ دسته اول: اعتماد کامل به روند آتش‌بس 🟪 این گروه باور دارند که تمام مسائل مربوط به آتش‌بس و مذاکرات، با اجازه، تدبیر و رضایت رهبری انجام می‌شود و مسئولان دقیقاً مطابق فرمان و سیاست‌های رهبری پیش می‌روند. در نگاه این افراد، هیئت دیپلماسی و مسئولان عالی‌رتبه، سربازان رهبری‌اند و از دعای امام زمان بهره‌مند؛ بنابراین مردم باید از آنها حمایت کرده، قدردانشان باشند و تا زمانی که رهبری نظر نهایی را اعلام نکرده، میدان را خالی نکنند. از نظر این گروه، اعتراض در این شرایط، موجب اختلاف و دودستگی است و باید از بدنه و کارکرد نظام، یکپارچه حمایت کرد. 2️⃣ دسته دوم: بی‌اعتمادی و نگاه انتقادیِ شدید گروه دوم بر این باورند که برخی مسئولان صادرکننده‌ بیانیه‌ آتش‌بس و مذاکره‌کنندگان، به مردم و رهبری خیانت کرده‌اند و پشت پرده با دشمنان به توافقاتی رسیده‌اند. در نگاه این افراد، این مسئولان آتش‌بس را بر رهبری تحمیل کرده‌اند و رهبری رضایتی به آن نداشته و تنها از سر اجبار اجازه داده است.حتی عنوان میکنند که رهبری ممکن است برای حفظ نظام علیرغم میل باطنی اش تن به آتش بس داده باشد . 🔴 این گروه معتقدند باید ماهیت این مسئولان را افشا کرد، از آنها اعلام بیزاری نمود و حتی نامشان را آشکارا برد تا نفاقشان روشن شود. از نظرشان هرگونه حمایت از آتش‌بس، ناشی از جهل یا انگیزه‌های دنیوی است. 🔥 آتش اختلاف میان این دو گروه همواره تنش و جدال وجود دارد و هر یک، دیگری را به عناوینی ناشایست متهم می‌کند. افراط و تفریط، گفت‌وگو را از میان برده است و اتحاد شکل نمی‌گیرد. 3️⃣ دسته سوم: نگاه متعادل و حقیقت‌جویانه 🟩 افراد این گروه، مذاکره‌کنندگان را نه مقدس و معصوم می‌دانند و نه خائن و منافق. آنها به امام زمان متوسل میشوند و مسئولان نظام را باید مثل رهبری دعا میکنند ، در حد خودشان مراقبند که مسئولان بر مدار حق و در مسیر انقلاب حرکت کنند و اگر روزی از آن مسیر فاصله بگیرند و نفاقشان آشکار شود، آن زمان بازخواست و نقد جدی میکنند . این نگاه، نه مسئولان را بی‌چون‌وچرا تقدیس می‌کند و نه بی‌دلیل تخریب. 🟢 این گروه می‌گویند نباید موافقان و مخالفان آتش بس را تکفیر یا طرد کرد؛ بلکه باید نیت‌های افراد را دید. چه موافقان و چه معترضان، در اصل دلسوز کشور و خواستار پیروزی بر دشمن‌اند. این گروه: ✅ بر تبیین آگاهانه بر اساس قرآن و ادله محکم تأکید دارند. ✅ از تهمت و نسبت‌های بی‌دلیل پرهیز می‌کنند. ✅ مبنای آنها سخن و سیره امامین انقلاب و پیام‌های رهبری حاظر است نه بیانیه یا هر چیز دیگر. ✅ به دنبال روشنگری‌اند بدون اینکه مسئولی را بی دلیل تخریب کنند. ✅ در نگاه اینان، مبارزه با دشمن و پیگیری اهداف جنگ باید با صدای بلند مطالبه شود و نباید از آرمان‌ها عقب نشست. ✅معتقدند که عملکرد نظام مثبت بوده و تا این پایه ما پیروز جنگ هستیم و هیمنه قدرت های شیطانی را شکسته ایم. ✅مطابق دستور رهبر شهیدمان ویروس بدبینی افراطی را از خودشان دور کرده اند و قاطبه مسئولان تراز جمهوری اسلامی را مومن میدانند. ✅حرفی و سخنی را نمیگویند که مخرج مشترک با دشمن داشته باشد حتی سخن حق !!! ✅در دوران جنگ به ضعف ها نمیپردازند . ✅خبرهای رسمی اثبات شده جمهوری اسلامی را معیار قرار میدهند و حتی به اخبار درست دشمنان اعتنا ندارند. ✅انتظار ندارند نظام ، اخبار فوق بکلی سری و یا بکلی سری ، یا سری یا حتی محرمانه را با عموم مردم در میان بگذارد . ❓ شما خود را به کدام دسته نزدیک‌تر می‌دانید؟ 🌷 اَلْلَّٰھُمـَّـ ؏َـجِّڸْ لِوَلیِّٖــღــڪَ اَلْفَــــࢪَجْ 🌷 @chanel_komeil : منبع تحقیقی 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امور_راهبردی_جنگ_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
✍میپرسید چرا نگرانم؟ چرا جلوتر از رهبری حرکت میکنم؟ درهمین تاریخ ۱۲ فروردین ۱۴۰۵ که روحانی چنین بیانیه ای نوشته بود(اینجا) بیانیه رو منتشر نکردم و گفتم ارزشی نداره حالا یه چیزی گفته. البته همون‌موقع شک‌کردم چون دقیفا از همون تاریخ یعنی ۱۲ فروردین توییت های ترامپ‌شروع شد که ایران درخواست مذاکره کرده از خود پزشکیان تا سخنگوی وزارت خارجه این ادعای ترامپ رو تکذیب کردن و بعد از اون هم هر وقت ترامپ چنین ادعایی میکرد همه مسخرش میکردیم و میگفتیم به همین خیال باش میگفتیم‌ آخه مردک ما با تو پدرکشتگی پیدا کردیم، کی میاد با تو که قاتل آقای ما هستی مذاکره کنه؟ خلاصه ترامپ گفت و مقامات ما تکذیب کردن و ما هم مسخرش کردیم. یادم‌ نیست مارکو روبیو بود یا جی دی ونس که گفته بود تعجب میکنم چرا رفتار مقامات ایران متفاوت میشه، پشت صحنه درخواست مذاکره میکنن اما در مقابل دوربین و رسانه تکذیب میکنن. باز ما مسخره کردیم... چند روز نگذشت که گفتن باید برن اسلام آباد برای مذاکره!!😳 عجب! پس چرا تکذیب؟! خلاصه رفتن‌مذاکره و گفتن توافق نشد و برگشتیم اما الان‌میگن طی توافقی قرار شد کشتیهای تجاری از تنگه هرمز عبور کنن.😳 عجب! مگه نمیگفتید به توافق نرسیدیم. الان هم ترامپ توئیت میزنه و اینجا تکدیب میشه نباید نگران باشم؟ باشه چون شما گفتید من دیگه نگران‌نیستم، الان مشکل حل شد؟ من نگرانم برادرا و خواهرا نگران زمین‌ماندن آخرین فرمان ولی امر که فرمان داد: "تنگه هرمز باید بسته بماند" حالا شما فرمان جدید ولی امر را که فرموده باشند "تنگه باز شود" یا حتی اصلا تنگه را به آمریکا بدهید یا هر چیزی دیگر... نشانم دهید انوقت تنگه هرمز که سهل‌ست، جان هم میدهیم برود. ما جلوتر از رهبری نیستیم ما فقط نگران زمین‌ماندن فرمان اماممان هستیم. "تنگه باید بسته بماند" آخرین فرمان ایشان‌ست ولاغیر... 💯اخبار جنگ در رسانه مقاومتی 🇾🇪‌ طوفان یمنــ𖡥ـی @tofan_yamani
🔴 روزنامه قدس گفته که تیم مذاکره رو تضعیف نکنیم 🔹 مذاکره چه امروز و چه در دوره رهبر شهید همواره زیر نظر ولی فقیه انجام شد. ✍ باید به عرض شما برسانیم که: اولا: اساس شروع مذاکرات زیر سوال است و خبر آن شوک بزرگی به مردم وارد کرد خصوصا اینکه رهبر شهید بارها و بارها مذاکره با آمریکا را نهی کرده بودند. ثانیا: اینکه میگویید مذاکره زیر نظر رهبر یعنی مورد تایید رهبر در صورتیکه دیدیم در برجام چقدر از خطوط قرمز کلی که امام خامنه ای شهید تعیین کرده بودند عبور کردند خوب وقتی از خطوط قرمز کلی رهبر هم رد میشوند پس یعنی توانایی و سابقه پیچاندن دارند همانگونه که در برجام دیدیم و شد آن همه خسارت محض! ثالثا: مردم علاوه بر تجربه تلخ برجام، فقط در سال ۱۴۰۴، دو بار مذاکرات قبلی که وسط آن به کشورمان حمله شد را فراموش نکرده اند و بنابراین آزموده را آزمودن اگر خطا نیست پس چیست؟ باید به دشمن دروغگوی خیانتکار بدعهد دوباره اعتماد کنیم و دوباره که چه عرض کنم برای چندمین بار بازهم ضربه بخوریم؟! رابعا: مگر در همین مذاکرات برجام کلی نفوذی و جاسوس دستگیر نشدند که اتفاقا عضو تیم مذاکره کننده هم بودند؟!! ما خوش بین نیستیم نه به مذاکرات نه به مذاکره کنندگان این شرط عقل است و البته تجربه! خامسا: به فرموده امام شهیدمان، مردم مبعوث شده اند، آحاد این مردم بصیر و شجاع دیگر خود هم دیپلماسی میدانند و هم میدان داری میکنند و میدانند که دشمن بدنبال آنست که اهداف شومی را که با جنگ نتوانسته به دست آورد با مذاکره میخواهد به آن برسد، مردم اهمیت و خطرات بسیار جدی مذاکره با آمریکا را خیلی خوب درک کرده اند‌ و حالا دیگر فرق «لغو» و «تعلیق» را هم خیلی خوب میدانند و اجازه فریب جدید توسط آمریکا و ایادی داخلی او یا امضای فلانی تضمین است و تکرار داستان فرانچسکو یا فریب خوردن عضوی از اعضای تیم مذاکره کننده را نخواهند داد... 👈پس این گزاره اشتباه و خطرناک که «تیم مذاکره کننده را تضعیف نکنید و مذاکرات زیر نظر رهبری است» را دیگر هیچوقت تکرار نکنید! اتفاقا از دلایل تأکید بر حضور سنگین تر مردم در خیابان در این صحنه سکوت نظامی توسط امام جامعه شاید همین است که تمام جزئیات در مورد زمان و مکان و محتوای مذاکرات باید کاملا زیر نظر مردم مبعوث شده باشد تا ۱۰ سال بعد خسارات برجام ۲ و ۳ و... بر ملت ایران و کشور و نظام اسلامی تحمیل نشود! و بعد از آن یکی بیاید و وقیحانه بگوید همه چیز با رهبری هماهنگ شده بود!!! ✍ دکتر محمدمهدی شاکری 🇮🇷 با ما در همراه باشید👇 @DadSetanKojayi https://eitaa.com/DadSetanKojayi
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر خطای مکرر: بازگشایی تنگه هرمز در این زمان هم خطای تاکتیکی دیگر ایران بود، و این توجیه؛ " این اقدام بشرط اعمال اتش بس ، قبلا توافق شده بود و چون در لبنان هم اتش بس برقرار شد ، پس ما هم اقدام به بازگشایی تنگه هرمز کردیم " عقلی نیست. چرا عقلی نیست؟؟ چون در طول دوره اتش بس ، علاوه بر نقض های مکرر آتش بس،علاوه بر تاخیر همراه با واردکردن ضربات سخت به حزب الله لبنان در دوره اتش بس ، خطای بسیار سنگینی توسط امریکاییها صورت گرفت که بیانگر پاره کردن توافق اتش بس بود، و ان؛ محاصره دریایی ایران بود. ایا محاصره دریایی هم جز توافق عراقچی با ترامپ بود؟ ایران در قبال برداشته شدن این محاصره دریایی چه اهرمی دارد؟ در مقابل محاصره دریایی که نقض قاطع اتش بس است، ایران عملا چه واکنشی نشان داده است؟ نسبت وجود محاصره دریایی ایران با بازگشایی تنگه هرمز چیست؟ این اقدام فقط یک نتیجه دارد؛ خودشیرینی نزد ترامپ ، غلبه عراقچی بر قالیباف و منفعل بودن شورای عالی امنیت ملی ایران . والسلام علیرضا تنهای کیسمی ۲۹ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما🔻 ✍کشمکش دریایی بین ایران و آمریکا 🔻 قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا ص: در پی بد عهدی مکرر آمریکا، وضعیت تنگه هرمز به حالت "قبل (کنترل شدید)" باز گشت، تا زمانیکه آمریکا به محدودیت تردد شناورها پایان ندهد " کنترل شدید " تنگه هرمز ادامه خواهد داشت. 🆔️@J.RAZMAA    @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما