eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
🔵 با مصوبه شورای عالی امنیت ملی؛ زمان برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی به تعویق افتاد ✅رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور و ضرورت حفظ انسجام ملی، انتخابات شوراهای اسلامی کشور با مصوبه شورای عالی امنیت ملی به تعویق افتاد و پس از پایان جنگ، حداکثر ظرف دو ماه تقویم جدید اعلام می‌شود. 🔹 علی زینی‌وند، معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور، در گفتگو با شبکه خبر گفت: بر اساس تقویم زمان‌بندی، انتخابات قرار بود یازدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار شود و تمامی فرآیندها نیز طبق همین زمان‌بندی پیش رفته بود. 🔹وی افزود: با آغاز جنگ تحمیلی و شکل‌گیری فضای همبستگی ملی، مردم در سراسر کشور با حضور در صحنه، حمایت از رزمندگان را در اولویت قرار دادند و تمرکز عمومی بر انسجام و پشتیبانی از جبهه‌ها شکل گرفت. 🔹زینی‌وند گفت: در این شرایط، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی، مردم و دستگاه‌های مختلف نظرات خود را به ستاد انتخابات منتقل کردند و خواستار برگزاری با تاخیر انتخابات شدند. 🔹رئیس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: این موضوع در سطوح مختلف و با اخذ نظرات مسئولان، استانداران و همچنین مسئولان امنیتی و انتظامی و نیز هماهنگی‌های لازم با مجلس شورای اسلامی و هیئت‌رئیسه آن انجام گرفت. 🔹معاون سیاسی وزیر کشور اظهار کرد: جمع‌بندی این نظرات که عمدتاً بر تعویق انتخابات تأکید داشت، توسط وزیر کشور به شورای عالی امنیت ملی ارائه شد. 🔹زینی‌وند گفت: شورای عالی امنیت ملی پس از بررسی‌های لازم و با توجه به شرایط کشور و ضرورت حفظ انسجام بیشتر و تمرکز بر حمایت از رزمندگان اسلام تا تحقق پیروزی نهایی، با تعویق انتخابات موافقت کرد. 🔹رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: بر این اساس، پس از اعلام پایان جنگ، حداکثر ظرف دو ماه، تقویم جدید انتخابات با هماهنگی شورای نگهبان تنظیم می‌شود و به اطلاع مردم خواهد رسید. 🔹زینی‌وند یادآور شد: اطلاعیه تفصیلی ستاد انتخابات کشور در این زمینه، به‌زودی منتشر و جزئیات آن به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.
🇮🇷ایران چگونه شبکۀ نفتی اسرائیل پشت پرچم‌های دیگر را شناسایی کرد؟
بسم الله الرحمن الرحیم زیرساختهای انرژی ایران و حق بر "برخورداری از انرژی در خلال مخاصمات مسلحانه" ✔️پروتكل الحاقي اول به كنوانسيونهاي ژنو زيرساختهـاي انرژی را در جريان مخاصمات مسلحانه در قالب اموال غيرنظامي، امـوال حيـاتی بـراي بقـاي جمعيت غيرنظامی، كارگاهها ويا تأسيسات حاوي انـرژی خطرنـاك و نيـز ملاحظـات محـيط زيستي مورد حمايت قرار می‌دهد. ✔️همچنین ذيل بند دوم ماده 52 همین پروتکل، حملات بايد فقط و فقـط محـدودبـه اهـداف نظامی باشد. ✔️همچنین وفق بند دوم ماده 54، حمله، تخريب، برچيدن يا از كارانداختن اموالی كـه جهـت بقـای جمعيت غيرنظامی ضروری است، از جمله تأسيسات آب آشاميدني [و نیز سایر انواع انرژی] در مخاصـمات مـسلحانه ممنوع است». ✔️بدیهی است که ضرورت نظامی نمی تواند آنچنان موسّع تفسیر شود که نافی حق بر انرژی قلمداد شود؛ خصوصا که دسترسی به آب وبرق «به صورت دائمی، چشمگیر و مستقیم» پشتیبان فعالیتهای نظامی نبوده تا تنها راه پیشگیری از آن، نقض حقوق جمعیت غیرنظامی ایران از انرژی باشد و این اقدام، ازمصادیق تحمیل درد و رنج غیرضروری و خلاف اصل انسانیت به شمارمی‌رود. ✔️موافق با بند ب پاراگراف دو ماده ۸ اساسنامه دیوان کیفری بین المللی، استفاده عامدانه از گرسنگی دادن غیرنظامیان به مثابه یک شیوه جنگی ازمصادیق نقض های حقوق بشردوستانه و مصداق جنایت جنگی است. حقوق بشر تف به این قانون وسردمدران جهانی هدایت کننده عصر حقوق بشر . تماما جنایت کار . بی توجه به قانون
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر چماق وحدت؛ در اکثر دوره ها ، مردم با خیانت ها ، سازش ها و رفتارهای دون شان مردم، از سوی دستگاههای سياسی و اهالی دیپلماسی نسبت به منافع کشور و در تعامل و توجیه و جلب اعتماد مردم روبرو بوده اند . انصافا کارنامه اهالی دیپلماسی در فهم و انگیزه و پاسداری از حفظ منافع کشور ، سیاه و بسیار سیاه و غیر قابل اعتماد است . توقع اینکه مردم‌ این بار هم بیایند و مجددا به دستگاه دیپلماسی کشور اعتماد کنند، خلاف منطق و عقل است . چماق حفظ وحدت بجای این‌که بر سر مردم گرفته شود، باید بر سر مسئولين کوبیده شود . باید از مسئولين و اهالی دستگاه دیپلماسی کشور خواسته شود ؛ برای حفظ وحدت و جلب اعتماد مردم تلاش کنند ‌. باید از مذاکره کنندگان و دستگاه دیپلماسی کشور خواسته شود؛ از اتاق های دربسته خارج شوند ، بین مردم ظاهر شوند و حداقل آن‌چیزی را که از مذاکرات و نشست و برخاست ها با دشمنان این ملت، که دشمنان ملت بر ان اخبار و محتواها اشرافیت دارند را با مردم چهره به چهره در میان بگذارند. با توهم محرمانه بودن اتفاقات در مذاکرات ، که سبب بروز شایعات و تضعیف وحدت بین مردم و مردم با دستگاه دیپلماسی کشور می شود ، به کشور خیانت نکنند. تصور اینکه با چند خط توئیت مردم باید گوش بفرمان دستگاه دیپلماسی باشند و تصمیم انها را تمکین کنند ، حماقت است. ما در جنگ ۱۲ روزه و در جنگ رمضان نیز و در جریان این مذاکرات نیز ، تلاشی از سوی مسئولين و تیم مذاکره کننده جهت جلب اعتماد ، حمایت و رضایت مردم ندیده ایم. از سویی دیگر، ما الگوی کاملا موفق هم داریم؛ امروز بین مردم و بین مردم با نیروهای مسلح حداکثر وحدت و هماهنگی وجود دارد. نیروهای مسلح بدلیل اطلاع رسانی دقیق و بموقع ، از حداکثر پشتیبانی مردم برخور دارند. مردم نیز جانفشانی های نیروهای مسلح را در میدان نبرد و در بذل جان خود می بینند و در مقابل: هر انچه که در توان خود دارند و از جمله؛ صبر در مصیبت، فریاد الله اکبر در زیر آتش دشمن ، شرکت در مراسم تشییع شهدا، حضور در میادین تا سحرگاهان و... به حمایت همه جانبه خود از نیروهای مسلح ادامه میدهند. اما دستگاه دیپلماسی کشور ، که تاکنون هیچ هزینه ای در دفاع از کشور پرداخت نکرده است و از سوی دیگر فقط بر سر سکه ها و مدال های تشویقی نشسته است ، تاکنون در جلب حمایت مردم ، بسیار عقب افتادگی و در ماندگی دارد. بنظر می رسد ؛ دچار یک نوع خوش نشینی افراطی ، همراه با کبر و غرور و خود برتر بینی است. به همین دلایل ؛ هم جنسش و هم جایگاهش باید تغییر کند، هم ، بسیار بسیار باید تلاش کند تا خود را به مردم و به میدان نزدیک کند . دستگاه دیپلماسی و دیپلماتها، امروز باید تحت امر میدان و خیابان باشند . علیرضا تنهای کیسمی ۳۰ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
🔴 پست‌های جدید ترامپ 🔸رئیس‌جمهور آمریکا به تازگی پستی از تجمعات و دیوارنویسی‌های برخی از کودتاگران ایرانی مبنی بر درخواست کمک از وی برای حمله به ایران را منتشر کرده است. 🔸ترامپ پس از انتشار این ویدئو یک پست تصویری دیگر منتشر کرد و نوشت: «بهترین‌ها هنوز در راه است» ✍کودتاگران دیماه زمینه ساز حمله نظامی به کشورمان بوده اند و جریان اصلی کودتا همچنان در این مملکت آزاد می‌چرخند...
🔴توییت اکانت اسرائیلی Open Source Intel: اگر جنگ در ایران از سر گرفته شود، با حذف مقامات ارشد نظام آغاز خواهد شد، به ویژه کسانی که به مذاکرات مرتبط هستند
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
🔴دومین هشدار روسیه به ایران: با وجود ادعاهای دیپلماتیک، ایالات متحده در حال افزایش نیروهای نظامی خود
سلام، ✍ وجود یا اعزام لشکر هوابرد و اعزام گروه های رزمی دلتا در هر منطقه ای به این معنی است که ارتش آمریکا هدفی جز اشغال یک منطقه استراتژیک وسیع از خاک ایران از طریق عملیات Airborne ندارد. 🔥توضیحات تخصصی: لشکر ۸۲ هوابرد از لشکرهای پیاده‌نظام هوابرد نیروی زمینی ایالات متحده و تحت امر سپاه هجدهم هوابرد است، که در عملیات تهاجمی چتربازانه (هوابرد) به مناطق شدیداً متخاصم تخصص دارد و لازمه وزارت جنگ آمریکا برای آن «پاسخ به احتمالات وقوع بحران یا بحران آفرینی با اهداف اشغالگرایانه در هر نقطه از جهان در عرض ۱۸ ساعت» است. 🔥و این یک عملیات بسیار پر هزینه نیز می‌باشد. و مهمتر اینکه نیروهای آمریکایی همین چند وقت پیش در مقیاس کوچکتری این عملیات را در نزدیکیهای اصفهان تمرین کرد، هرچند خسارات و تلفات قابل توجهی متحمل شد، ولی نوع واکنش نیروهای ایرانی را هم محک زده است. 🔥ترامپ برای حفظ آبرو و خروج از باتلاق جنگ تروریستی با ایران و کسب یک پیروزی مقطعی هم که شده شدیدا به آن نیاز دارد، 👌ما این تهدید را جدی میگیریم. 🆔️@J.RAZMAA                 @تبیین_تحرکات_امورجنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما  @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e کانال شماره ۴ رزما در سکوی بله🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT
هدایت شده از کام
23.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باز هم ژاپنی ها این بار معرفی فرهنگ حسینی ایرانیان به تمام جهان ( از نگاه ژاپنی‌ها) این کلیپ خیلی زیباست به نظرم تمام مردم جهان باید ببیننش و با انقلاب امام حسین (ع)‌‌ آشنا بشوند. ( انتشارش با تک تک ماست پس غفلت نکنیم) 💥 حسین (ع) مصباح المهدی ❤️ حسین(ع) سفینه النجاه ❤️ ‌‌
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
در این تصویر که تو حرم مطهر نصب کرده بودن دقایقی خیره شدم و اشک ریختم . حقیقتا جز خسران بزرگ برای ان
💢سلام و درود خدا بر شما آقا محمد، مطلب شما منو بیاد آن انذار معنا دار خداوند متعال به پزشکیان انداخت که متاسفانه راحت از آن عبور کرد :🔻 🚩با این استخاره خداوند به پزشکیان در بدو  ورود به نهاد ریاست جمهوری در زمان تحویل ریاست جمهوری چهاردهم، انذار شدیدی داد ولی او  فقط گفت؛  «این که خیلی بده...» نمیدانم الان ایشان که حافظ قرآن و نهج البلاغه هست به آن لحظه فکرمیکند؟ بسم‌الله الرحمن الرحیم «قَالَ ادْخُلُوا فِي أُمَمٍ قَدْ خَلَتْ مِنْ قَبْلِكُمْ مِنَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ فِي النَّارِ ۖ كُلَّمَا دَخَلَتْ أُمَّةٌ لَعَنَتْ أُخْتَهَا ۖ حَتَّىٰ إِذَا ادَّارَكُوا فِيهَا جَمِيعًا قَالَتْ أُخْرَاهُمْ لِأُولَاهُمْ رَبَّنَا هَٰؤُلَاءِ أَضَلُّونَا فَآتِهِمْ عَذَابًا ضِعْفًا مِنَ النَّارِ ۖ قَالَ لِكُلٍّ ضِعْفٌ وَلَٰكِنْ لَا تَعْلَمُونَ | ترجمه : شما هم در میان گروه هایی از جن و انس که پیش از شما بودند در آتش درآیید، هرگاه گروهی وارد شوند، هم مسلکان خود را لعنت کنند تا آنکه همه آنان با خفت و خواری در آتش جمع شوند، آن گاه پیروانشان درباره پیشوایانشان گویند: پروردگارا! اینان ما را به گمراهی کشیدند، پس عذابشان را از آتش، دو چندان گردان؛ خدا می فرماید: برای هر کدامتان دو چندان است، ولی نمی دانید.» (۱۶ میلیون فریب خورده که به ایشان رأی دادند الان که ساکتند ولی باید در عرصه قیامت جواب دهند.. ) در تفسیر نور درباره این آیه آمده است: «از صحنه‌هاى تكان‌دهنده‌ى قيامت، گفتگوى دوزخيان با يكديگر، به ويژه با سران و بزرگانى است كه سبب جهنّمى شدن آنان شده‌اند. به همين جهت آنجا دوستان بى‌تقوا نيز با هم دشمن مى‌شوند. «الْأَخِلَّاءُ يَوْمَئِذٍ بَعْضُهُمْ لِبَعْضٍ عَدُوٌّ إِلَّا الْمُتَّقِينَ» «1»، گاهى هم تقاضا مى‌كنند كه عاملان گمراهى خود را ببينند و پايمالشان كنند. «أَرِنَا الَّذَيْنِ أَضَلَّانا مِنَ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ نَجْعَلْهُما تَحْتَ أَقْدامِنا» «2» و گاهى اطاعت از بزرگان را عامل سقوط خويش مى‌دانند. «أَطَعْنا سادَتَنا وَ كُبَراءَنا فَأَضَلُّونَا السَّبِيلَا» «3» امّا انسان داراى اختيار و آزادى عمل است و نمى‌تواند انحراف و خطاى خود را تنها به گردن ديگران اندازد...» این لحظات را می‌بینید. درست چند روز بعد از شروع بکار دولت وفاق ، ترورهای خونین صهیونیست‌ها و آمریکای جنایتکار که پالس‌های ضعف از دولت جدید مشاهده کردند شروع شد، سپس جنگ دوم و ترور، و شهادت مظلومانه رهبر معظم و نائب الإمام زمان و فرماندهان ارشد کشور، یکی پس از دیگری... 🚩و جنگ سوم، دوباره مذاکر با شیطان و حالا هم در آستانه جنگ چهارم هستیم، 🚩 قالَ ادْخُلُوا فی أُمَمٍ قَدْ خَلَتْ مِنْ قَبْلِکمْ مِنَ الْجِنِّ وَ اْلإِنْسِ فِی النَّارِ کلَّما دَخَلَتْ أُمَّةٌ لَعَنَتْ أُخْتَها حَتَّی إِذَا ادَّارَکوا فیها جَمیعاً قالَتْ أُخْراهُمْ لِأُولاهُمْ رَبَّنا هؤُلاءِ أَضَلُّونا فَآتِهِمْ عَذاباً ضِعْفاً مِنَ النَّارِ قالَ لِکلٍّ ضِعْفٌ وَ لکنْ لا تَعْلَمُونَ (38) وَ قالَتْ أُولاهُمْ لِأُخْراهُمْ فَما کانَ لَکمْ عَلَیْنا مِنْ فَضْلٍ فَذُوقُوا الْعَذابَ بِما کنْتُمْ تَکسِبُونَ  (اعراف: 38-39) 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_شناختی_امورجنگ_ترکیبی_دشمن_شناسی_ضدصهیونیم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما  @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻 🔺 خارجی‌ها مفهوم جریان تنگه هرمز رو اینگونه به تصویر کشیدن نفت به جای سکه برای همه کشورها به جز؟ 🇮🇷@artesh_cyberi_iran 🆔️@J.RAZMAA           @رصد_امور_اطلاعاتی_رسانه_ای_عملیات_روانی_جنگ_ترکیبی_سایبری_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما   کانال تحلیلی/ راهبردی شماره ۱ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa ابرگروه ویژه شماره ۲@ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_حکمرانی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e 🔻کانال شماره ۵ رزما در روبیکا https://rubika.ir/jrazmaa
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسمه‌تعالی 🔻مطالبه‌مهم🔻 🇮🇷جمعیت خراسان رضوی به استناد این فتوای امام شهیدمان هر گونه مذاکره با آمریکا را محکوم و آنرا، نوعی کمک به نفوذ بیشتر دشمن وحشی در داخل و مهیا کردن مقدمات و برنامه ریزی برای ضربه بیشتر به ایران اسلامی و جبهه مقاومت می داند. 🔴 همچنین اعلام می کنیم،در آتش بس و مذاکرات هیچ یک از خواسته های رهبر عزیزمان(آیت الله سیدمجتبی خامنه ای) محقق نشد، پس چرا تن به این ننگ بدهیم. ⛔️نکته دیگر،آیا تیم دیپلماسی و اتاق جنگ ما تحولات نظامی دشمن را نمی بینند؟!؟ - آیا این تحولات را مقدمات صلح و ثبات و عدم دشمنی با ایران می دانید؟!؟ ⁉️چرا در،خواسته های ما و متون مذاکرات و حتی پس از آن،نشانی از تهدید کردن کشورهای کوچک منطقه ،مبنی بر تلاش آنها برای بیرون راندن آمریکائیها و عدم تکرار تخاصم دیده نمی شود!!! ⁉️در خواسته و متون ما آثاری از محاکمه یا انتقام خون امام شهید و سرداران و دانشمندان عالی رتبه ما دیده نمی شود و آنها را در کنار مردم عادی دیدید!!! 🇮🇷ما مردم کف میدان ،که به فرمان رهبر شهیدمون مبعوث برای حفظ نظام شدیم،ازمردان میدان و دولتمردان دیپلماسی درخواست و مطالبه جدی داریم،که به این موارد توجه نموده و تنها به یک آتش بس و شعارهای شومنی کفایت نکنند و در بدانند، همانطور که عواقب کوتاهی‌ها را پس از جنگ ۱۲ روزه درکشور دیدیم،اینبار هم،در صورت کوتاهی و عدم توجه به فرمان ولایت فقیه، از آن محکم تر، خواهیم دید. 🔹تا دیر نشده به حرفهای امام شهید و خواست مردم کف میدان برگردید. https://eitaa.com/khorasan_razma