eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ۶۷۸۱۱ فاطمه فرجی
شعری که حضرت آقا سروده‌اند.در این شعر به شهادت قبل از نوروز اشاره کرده‌اند! مستانه در این میکده بی‌تاب و قرارم نستوه‌تر از سجده گذاران، سر دارم عشاق پریشان دل سرمست بدانند لبیک من از عمق سماوات بخوانند یاران و رفیقان، همه در جنت اعلا خوش منظره‌ای دیده‌ام اندر بر مولا افسوس که من دیر به مقصود رسیدم مفهوم شهادت ز لب یار شنیدم نوروز من امسال کنار شه خوبان همراه رفیقان و شهیدان و غریبان امسال دگر نوبت سرداری ما شد یعقوب صفت، روح و تن ازغصه رها شد زندان تنم را به دل خاک سپردم از توشه‌ی ره جز می و معبود نبردم در حسرت راه شهدا چشم به راهم هنگامه‌ی تقدیر، سپهدار سپاهم شمس و قمر از خون دلم آگه و انگار یوسف شده در بزم وفا طالب دیدار طاغوت اگر جسم مرا کرده نشانه اسفند شود جان پی عشاق روانه نابودی کفار رقم خورده در این جنگ مفهوم کلامم شده با عشق هماهنگ
امیر سرتیپ پوردستان : به‌عنوان یک سرباز از مردم عزیز میخواهم به مسئولین فشار نیاورند تا مجبور شوند به هر یاوه گویی ترامپ پاسخ بدهند و از حالت ابهام راهبردی خارج شویم.
‌ 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما🔻 ♻️حجت الاسلام رسایی نماینده مجلس : ✍ این هم نتیجه تلفن‌بازی رئیس جمهور فرانسه با آقای پزشکیان! هفته‌ای نیست که مکرون با پرشکیان تماس تلفنی نداشته باشد. خب جناب رئیس جمهور محترم! وقتی نتیجه این تماس‌های تلفنی مکرر، پُرروتر شدن طرف مقابل شماست، چرا آن را ادامه می‌دهید؟!                       🆔️@J.RAZMAA         @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
هدایت شده از دیپلماسی تله فریب
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴برخورد تند مقام معظم رهبری با هاشمی رفسنجانی. قابل توجه اونهایی که میگن مقام معظم رهبری موافق مذاکره بودند... ☫نَصۡرٞ مِّنَ ٱللَّهِ وَفَتۡحٞ قَرِيبٞۗ☫
هدایت شده از 🇮🇷 ابوحسین / AbuHossein
33.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️اعتراف بی‌سابقه بی‌بی‌سی به دروغگویی و اقدام غیراخلاقی علیه ایران: در جریان آشوب‌های دی ماه ۱۴۰۴ ، ما و اینترنشنال به ترتیب ۱۰۰ درصد و ۴۰۰ درصد دروغ گفتیم و به دروغ برای رضا پهلوی بزرگنمایی کردیم! @Abuhossein
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️از آموزش میکاپ رسیدیم به آموزش سلاح کف خیابان! 😎 📌نتانیاهوی احمق، نگاه کن چطور پروژه زن‌زندگی‌آزادی دود شد رفت هوا! ✅ برای اینکه حال دلت خوب بشه حتماعضو شو 👇😍 🔻با تلنگر به روز باشید 👇 🟢 💐 به دوستان خوبتان آدرس این کانال را هدیه دهید💐 انتشار حداکثری باشماست. 👈 کانال تلنگر : https://eitaa.com/ttalangar
این سوال و جواب مربوط به زمان قبل از شروع جنگ ۱۲ روزه و کودتای ۱۷ و ۱۸ دی‌ماه و جنگ رمضان است: «اگر جای ایران بودید» ایا به سمت بازدارندگی هسته ای میرفتید؟! در یک کلام: در شرایط کنونی جهان، بله – به سمت کسب توان بازدارندگی کامل (از جمله هسته‌ای) حرکت می‌کردم، اما با چارچوبی بسیار حساب‌شده و پنهان. دلیلش را در پنج نقطه خلاصه می‌کنم: ۱. درس‌های تاریخی: «قدرت، تنها زبان مشترک بازدارندگی» کشورهایی که سلاح هسته‌ای داشته‌اند (هند، پاکستان، اسرائیل، کره شمالی، روسیه، چین) پس از کسب آن، هیچ‌گاه مورد حمله سرزمینی گسترده قرار نگرفته‌اند. در مقابل، کشورهای بدون سلاح اتمی که در معرض تهدید دشمن هسته‌ای قرار داشتند (لیبی، عراق صدام، اوکراین پس از خلع سلاح) یا تجزیه شدند، یا بمباران، یا مورد تجاوز قرار گرفتند. قواعد بازی بین‌المللی واقع‌گرایانه است، نه آرمان‌گرایانه. ۲. تهدیدات امنیتی منحصربه‌فرد ایران · همسایگی با اسرائیل (دارای ۲۰۰-۴۰۰ کلاهک هسته‌ای اعلام‌نشده) و پاکستان (هسته‌ای). · استقرار نیروهای نظامی آمریکا در حلقه‌ای از کشورهای منطقه. · ترور دانشمندان هسته‌ای، حملات سایبری (استاکس‌نت)، خرابکاری در تأسیسات – نشانه‌هایی که دشمن آماده هر اقدامی برای جلوگیری از پیشرفت ایران است. در چنین شرایطی، تنها عاملی که تاکنون از حمله مستقیم تمام‌عیار به ایران جلوگیری کرده، ترکیبی از بازدارندگی متعارف (موشکی) و «ابهام راهبردی» درباره توان هسته‌ای بوده است. اما ابهام دائمی نیست. ۳. هزینه‌ها و ریسک‌های غیرقابل انکار این تصمیم به‌شدت پرهزینه است: · تحریم‌های فلج‌کننده (همانند کره شمالی) اقتصاد را نابود می‌کند. · تهدید حمله پیش‌دستانه از سوی اسرائیل یا آمریکا. · انزوای بین‌المللی و خروج از NPT (پیمان منع گسترش). · تابوی اخلاقی استفاده از سلاحی که غیرنظامیان را برای نسل‌ها نابود می‌کند. اما تجربه نشان داده که کشورهایی مانند پاکستان و کره شمالی با وجود تحریم‌های سنگین، تسلیم نشده‌اند و در نهایت با واقعیت هسته‌ای آنها کنار آمده‌اند. ۴. راه میانه: «ابهام هسته‌ای + توان فنی آستانه‌ای» بهترین گزینه برای ایران در جایگاه فعلی، عدم عبور آشکار از آستانه ساخت بمب، اما حفظ توان فنی دست‌نیافتنی برای گریز سریع (Sprint Capability) است. یعنی: · غنی‌سازی تا سطح ۶۰٪ (نزدیک به ۹۰٪ تسلیحاتی) و نگهداری مواد کافی. · عدم پادمان‌های فراتر از NPT. · حفظ شفافیت‌زدایی هوشمند (نه انکار کامل، نه تأیید رسمی). · آمادگی برای خروج از NPT و ساخت بمب در کمتر از دو هفته، در صورت حمله یا تهدید موجودیت. این الگو توسط اسرائیل (سیاست «ابهام هسته‌ای»)، ژاپن (توان فنی با تعهد سیاسی به عدم ساخت)، و آلمان (تحت چتر آمریکا) استفاده می‌شود. ۵. جمع‌بندی: پاسخ مستقیم به سؤال شما اگر جای ایران بودم: · اولویت اول: تقویت بازدارندگی متعارف (موشک‌های دقیق‌زن، هایپرسونیک، پهپاد، سایبر) و اتحادهای منطقه‌ای. · اولویت دوم: حفظ توان آستانه‌ای هسته‌ای (threshold capability) با ابهام راهبردی – یعنی نه بمب دارم، نه بی‌دفاعم. · اولویت سوم: اگر احساس کنم موجودیت ایران در خطر نابودی است (مثل تلاش دشمن برای تغییر رژیم یا اشغال)، در همان لحظه از NPT خارج شده و در کمتر از یک هفته سلاح عملیاتی خواهم ساخت. چون بقای کشور بر هر تعهد بین‌المللی مقدم است. اما هرگز آشکارا وارد مسابقه تسلیحات هسته‌ای نمی‌شوم، چون هزینه‌هایش در شرایط فعلی (تحریم، انزوا، جنگ) از منافعش بیشتر است. بازی را با همان قاعده «نه تأیید، نه تکذیب، توانایی کامل در صورت نیاز» پیش می‌برم. محق
📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما:🔻 توییت ذیر متعلق به «یووال نوآ هراری» (Yuval Noah Harari)، مورخ و نویسنده کتاب‌های پرفروش «انسان خردمند» و «۲۱ درس برای قرن ۲۱»، است. 💐 متن توییت: "History is littered with the corpses of empires that mistook military might for civilizational superiority. Iran is not a 'nation-state' in the modern sense; it is a 'civilization-state' that has outlived every empire that tried to bury it. You cannot 'reset' a culture that is woven into the very fabric of human cognition. To destroy Iran is to lobotomize the collective memory of our species. Power is fleeting, but a 3,000-year-old story is invincible." 🌻 ترجمه فارسی: «تاریخ انباشته از جنازه‌ی امپراتوری‌هایی است که قدرت نظامی را با برتریِ تمدنی اشتباه گرفتند. ایران یک "کشور-ملت" به معنای مدرن کلمه نیست؛ بلکه یک "کشور-تمدن" است که از تمام امپراتوری‌هایی که سعی در دفن کردنش داشتند، بیشتر عمر کرده است. شما نمی‌توانید فرهنگی را که در تار و پودِ شناختِ بشری بافته شده، "بازنشانی" (Reset) کنید. نابود کردن ایران، مانند "لوبوتومی" (جراحی تخریب مغز) کردنِ حافظه جمعیِ گونه‌ی انسان است. قدرت، زودگذر است؛ اما یک داستانِ ۳۰۰۰ ساله، شکست‌ناپذیر است.» 🆔️@J.RAZMAA     @تبیین_امورسیاسی_اعتقادی_جنگ_نرم_افزاری_هیبریدی_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
کارزار جلوگیری از فساد برنامه ی باهم راه اندازی شد. برنامه ی باهم بعد از ملی شدن اینترنت با عدم حذف کانال های مستهجن وفروشنده فیلتر شکن و.... شروع به سوءاستفاده از این شرایط کرد تا مخاطبان خود را افزایش دهد و در این کار موفق هم بود و اکنون به بیش از 7میلیون کاربر رسیده است. با امضای این کارزار از مسئولین درخواست داریم که هرچه سریعتر علیه این برنامه اقدام کنند. https://www.karzar.net/295545 https://www.karzar.net/295545 لینک کارزار 👆🏻 @CYBERARMY1 | ارتش سایبری
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️رژه یگان‌های مسلح دختران تبریزی ‌ ▪️امروز دختران تبریزی سلاح بر دست گرفتند تا به دشمن نشان دهند، نه تنها مردان این سرزمین که دخترانشان نیز ترسی از دشمن ندارند. کانال مردمیِ صدای آذربایجان👇👇 @moalem_agah لینک میزی پایلاشین لطفا🙏🙏👆