eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
ای خون خواهان رهبر شهیدنفس ذکیه وکودکان بی گناه شهیدوپدران ومادران وجوانان فداکار بسیجی و پاسدار و ارتشی انتظامی دانشمندان و فرماندهان یادگاردفاع مقدس بیائیدبرای خونخواهی عزیزان شهیدمان به میدان مطالبه از دستگاه قضا تا کودتاوجیان عنگبودی اپستینی داخلی را قصاص نموده آزمونهای به ناحق ریخته شده دفاع کنیم ✍ ذره‌بین حقیقت رضا افروز
📢اطلاعیه فوری فوری بسم رب الشهداء والصدیقین به اطلاع امت متدین شهید پرور انقلابی حزب الهی، ولایتمدار با بصیرت می رسانیم، با حمایت خواهر انقلابی تجلی مطالبه گر کشوری از تجمع گران جهت مطالبه ای انقلابی از ریاست محترم قوه قضائیه جناب محسنی اژه ای، به جهت فرموده امام شهید مان که با همت مردم کمر کودتا را شکستیم با همت مردم کمر کودتا گران هم باذن الله، خواهیم شکست، وعده ما امروز سه شنبه ساعت 10 / صبح 1 / اردیبهشت ماه 1405 آدرس تهران میدان ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف بلوار کشاورز خیابان حجاب کوچه شماره / یک ساختمان قوه قضائیه، جهت هر گونه پیشنهادات و همیاری شما بزرگواران به بهتر برگزار نمودن مطالبه شما عزیزان با شماره تماس 09104652600 ارادتمند شما بزرگواران ✍ کیوانی
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📺 فیلم/ مردم در ونزوئلا بعد از ربایش مادورو منفعل بودند؛ همین مسئله آمریکا را در این کشور موفق کرد/ آمریکا در جنگ ۴۰ روزه با ایران شکست خورد چون مردم در میدان بودند. 👤 دکتر سعید عبدالملکی، استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با «خانه اقتصاد»: دولت های غربی در کشورهایی موفق به براندازی شدند که مردمش جا زدند/ حضور ۵۰ روزه مردم در خیابان، ایران را در میز مذاکرات قوی کرد و همه معادلات جهانی را بهم زد. https://eitaa.com/DrSaeidAbdolmalaki4970
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📺 فیلم/ ترامپ با دروغ پردازی در فضای مجازی دنبال مشروعیت گرفتن است/۹۹ درصد توییت های ترامپ دروغ است/ رئیس جمهور آمریکا دنبال دور کردن اذهان عمومی از شکست جنگ ۴۰ روزه است. 👤 دکتر سعید عبدالملکی، استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با «خانه اقتصاد»: ترامپ در فضای مجازی بازی روانی انجام می دهد/ می خواهد ایران را تبدیل به یک موضوع اضطراری کند، بنابراین ایران هراسی می کند/ می خواهد برای حمله نظامی به ایران ذهن جامعه آمریکا را آماده کند. https://eitaa.com/DrSaeidAbdolmalaki4970
هدایت شده از ملت امام حسین (ع)
ترسوها بازنده اند. بزن که خوب می زنی! ✍🏼 هاشم کامکار الحمدلله در این نبرد، ما با اصل جنس خباثت در نبردیم. اینک شیطان شرور جهان، با تمام شرارتش با پرونده ای سراسر کثافت ،هوسرانی و قتل و غارت و تجاوز به دختران نوجوان و سابقه ی نسل کشی های متعدد، به میدان آمده است. عجیب نیست که تمام دولتهای دنیا از این موجود شرور ظالم می ترسند. چون می دانند که او زورمندی است وحشی و جاهل که از بی آبرویی نمی ترسد. راحت دروغ می گوید.خبیثی که با فوتوشاپ بی اخلاقی ، عکس خود را جای حضرت مسیح(ع) می گذارد و براحتی به بالاترین مقام واتیکان هم توهین می کند. کسی که افتخارش این است که خودش دستور ترور ناجوانمردانه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را داده است. و خوشحال است که تیم مذاکره کننده ی ما را دو بار فریب داده و در وسط مذاکرات به کشور ما حمله کرده است و از کشتن بی رحمانه ی رهبر عزیز ما حضرت امام خامنه ای شهید مست و مسرور است. آیا با چنین موجود بد عهدی مذاکره معنا دارد؟ مذاکره برای چی؟ آنها درخواست آتش بس کردند و ما طرح ۱۰ ماده‌ای خود را اعلام کرده ایم. آنها اگر آتش بس می خواهند باید این ده شرط را بپذیرند. نرفته وقتی دشمن آمریکایی صهیونیستی درخواست آتش بس کرد.شورای عالی امنیت ملی پس از شور و مشورت و بررسی دقیق اعلامیه داد که با مقاومت مردم و نیروهای مسلح ایران، دشمن متجاوز تسلیم شده و ده شرط ایران را بعنوان مبنای مذاکرات پذیرفته و تسلیم اراده ملت ایران شده است. بگذریم که هنوز ساعاتی از اعلام آتش بس نگذشته بود که ترامپ قمارباز اپستینی دروغگو اعلام پیروزی بر ایران کرد و گفت: اینک ایجاد صلح با قدرت برای جهانیان. بیایید با هم یکبار دیگر بخشهایی از اعلامیه شعام را مرور کنیم: . . . ایران به یک پیروزی عظیم دست پیدا کرد و آمریکای جنایتکار را مجبور به پذیرش طرح ۱۰ ماده‌ای خود نمود که در آن آمریکا به طور اصولی متعهد به عدم تجاوز، استمرار کنترل ایران بر تنگه هرمز، پذیرش غنی سازی، رفع همه تحریم‌های اولیه و ثانویه، خاتمه تمامی قطعنامه‌های شورای امنیت و شورای حکام، پرداخت خسارت ایران، خروج نیرو‌های رزمی آمریکا از منطقه و توقف جنگ در همه جبهه‌ها از جمله علیه مقاومت اسلامی قهرمان لبنان شده است. این پیروزی را به همه مردم ایران تبریک می‌گوییم و تاکید می. کنیم که هنوز تا نهایی‌شدن جزئیات این پیروزی، نیاز به استقامت و تدبیر مسئولان و حفظ وحدت و همبستگی مردم ایران وجود دارد. . . . . . . . . . اکنون نخست وزیر محترم پاکستان به ایران اطلاع داده که طرف امریکایی برغم همه تهدیدهای ظاهری این اصول را به عنوان مبنای مذاکرات پذیرفته و تسلیم اراده ملت ایران شده است. بر این اساس در عالی ترین سطح تصمیم گرفته شد ایران به مدت دو هفته و صرفا بر مبنای این اصول مذاکراتی را در اسلام آباد با طرف امریکایی انجام بدهد. تاکید می شود این به معنای خاتمه جنگ نیست و ایران خاتمه جنگ را تنها زمانی خواهد پذیرفت که با توجه به پذیرش اصول مدنظر ایران در طرح 10 ماده ای، جزئیات آن نیز در مذاکرات نهایی گردد. ( ضمن تشکر از زحمات شورای عالی امنیت ملی - یک سوال؟ بفرمائید این موجود خبیث بی تمدن و شیطانی ، کدام یک از ده شرط ما (شرط هزینه دار برایش ) را پذیرفته است؟ ) اعضاء محترم شورا لطفا به دانسته ها و وجدانتان رجوع کنیدو بگوئید: آیا دیگر مذاکره لازم است؟ پاسخ مردم مشخص است : خیر مذاکره بی معنی است. چقدر امام شهیدمان گفت مذاکره با این جماعت پست، بیهوده و بی معنی است. چقدر گفتند خوشبین نیستم. چند بار گفتند عاقلانه نیست. عزیزان من ، سروران گرامی ، آمریکا درخواست آتش بس داد تا برای آوردن نیروهایش به منطقه و همچنین تجهیز مجدد ارتش اسرائیل و تعمیر رادارهای آسیب دیده اش زمان بخرد و شک نکنید بزودی حمله ی بزرگتری در راه است. الان صهیونیستها مشغول تنظیم بانک اهداف بعدی و لیست ترورهای هفته های آتی خویشند. نباید غافل شویم. عاجزانه خواهش می کنم لطفا بی خیال مذاکره شوید و هیچکس را به پاکستان نفرستید. این بی شرفها ممکن است اعضاء تیم ما را گروگان بگیرند. به هیچ چیز اینها اعتمادی نیست. قرآن صریحا از ما خواسته با چنین جماعت رذلی مقاتله کنیم. صدای مردم مبعوث شده را بشنوید. الحمدلله مردم ما پای کارند شما هم با توکل به خدا مرد و مردانه بایستید و به هیچ وجه از غیر خدا نترسید. به خدا قسم طولانی شدن زمان آتش بس به نفع ما نیست. الان که مردم مبعوث شده اند وقت آن است که همگی دست در دست هم داده و کار را یکسره کنیم. یادتان باشد: ما ملت امام حسینیم. ما ملت شهادتیم. شک نکنید که ترسوها بازنده اند. الان وقت زدن شیطان است: بزن که خوب می زنی. الان زمان آزمایش ماست. «إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم» با آرزوی بهترینها برای شما و تمام مردم عزیز ایران و تمام آزادگان جهان. اول اردیبهشت ماه 1405
@herman_atashمیخ دیپلماسی!.mp3
زمان: حجم: 1.2M
🔺حاج قاسم: اگر بعضی از کارها با دیپلماسی قابل حل بود هیچ کس مُصلح‌تر از امیرالمؤمنین نبود! ( برخی سیاسیون خودشان را دلسوزتر و عاقلتر از امیرالمومنین ( ع) و نایب شهیدش می دانند!)
30.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻 🔴دکتر حسن عباسی: اساتید کامپیوتر ایرانی!!، چرا به مردم نمی‌گویید زیر این ساختمان چه خبر است؟ ⁉️چرا اینترنت در آمریکا دست نظامیان است؟ ⁉️چرا در ایران اینترنت در ایران دست دولت‌هاست.. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🆔️@J.RAZMAA    @تبیین_امور_جنگ_سایبرنتیک_نرم_افزاری_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
رهبر شهید؛ همه مراقب باشند رهبر معظم انقلاب؛ باید مواظب باشیم
. 🔴 سوال اینجاست: پاکستان در زمین چه کسی بازی می‌کند؟ در زمین ایران؟ امریکا؟ یا در زمین خودش؟ فکر کنم پاسخ واضح است: در زمین خودش! ما با پاکستان به عنوان کشور دوست و برادر تعارض منافع نداریم، اما پاکستان با وجود قرابت‌های فرهنگی و مذهبی فراوان با ایران، هنوز کشوری در جغرافیای مقاومت نیست. همین کشور وقتی ایران به گروهک تروریستی مستقر در خاک پاکستان حمله کرد، به فاصله ۱۲ ساعت با حمله‌ای مشابه پاسخ داد! حال اگر رئیس جمهورش توسط ایران ترور می‌شد چه واکنشی نشان می‌داد، که از ایران تقاضای خویشتنداری و مذاکره در مقابل جنایت‌های امریکا و اسرائیل را دارد؟ (گرچه همین پاکستان تا کنون به کشته شدن بیش از ۹۰۰ غیر نظامی کشورش توسط ارتش تروریستی امریکا واکنشی نشان نداده!) و البته سیستم اطلاعاتی پاکستان از قدیم تعارضاتی با ایران داشته، من جمله اینکه در عملیات حمله به کنسولگری ایران در افغانستان و شهادت دیپلمات‌های ایرانی یکی از انگشت‌های اتهام به سمتش است! (که این موضوع را آقایان تیم مذاکره کننده بهتر می‌دانند!) لذا باید نسبت به انتقال پیام‌های فی‌مابین کمی نگاه کرد. ✍دکتر محبوبه حقیقی
🔴ونس در ۳ روز گذشته ۵ بار راهی پاکستان شده؛ دو‌بار هم نرفته است! ▪️ برخی رسانه‌های آمریکایی بار دیگر اعلام کردند که جی دی ونس معاون ترامپ راهی پاکستان شده است. ▪️ این پنجمین بار است که به گفته رسانه‌های آمریکایی ونس راهی اسلام‌آباد پاکستان می‌شود! اما اینکه چرا هیچوقت هواپیمایش به مقصد نمی‌رسد را هم باید همان رسانه‌های آمریکایی جواب بدهند! ▪️ طی روزهای گذشته تقریبا هر ۶ ساعت یکبار یک رسانه آمریکایی به نقل از منابع خیلی آگاه در کاخ سفید نوشته است که ونس (و یا ویتکاف و کوشنر) در راه پاکستان است؛ اما ونس در هیچکدام از این نوبت‌ها به پاکستان نمی‌رسد و دوباره مجبور می‌شود از اول راه بیفتد! 🔴 👇 @bidariymelat
بیانیه شماره ۳۰ شورای مرکزی @جمعيت_رزما در موضوع در خواست از ریاست محترم قوه قضائیه برای محاکمه محمد جواد ظریف و حسن روحانی 🔻ادامه بیانیه🔻