eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بیداری ملت
امشب میدان و خیابان یکی شده اند و در کنار هم ایستاده اند امشب مهمه همه به خیابان ها بیایید
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما 🔻 📣 پیام جدید فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران بسم‌الله الرحمن الرحیم 🔸 به نام الله پاسدار خون شهیدان مردم عزیز و غیرتمند ایران، سلام بیش از پنجاه روز است که از جنگ تحمیلی سوم گذشته و شما جان‌فدایان ایران با حضور در خیابان‌ها و میادین شهر، پشتیبان مردان میدان بوده‌اید. به‌عنوان فرزندان کوچک این ملت، خاضعانه بر مشت‌های گره‌کرده و قدم‌های استوارتان بوسه می‌زنیم. 🔸 فرزندان شما نیز پای لانچرها، حیثیت استکبار را مفتضح کردند و در دوران سکوت نظامی نیز با چشم بیدار و دست بر ماشه، آماده دفاع از تمدن چند هزار ساله ایران و عزت و سربلندی شما ملت عزیز بوده و هستند. 🔸 امروز اما به میان شما آمدیم که بگوییم ما با شما عهد می‌بندیم که اگر از این پس دشمن دست از پا خطا کند و تعرضی به این خاک پاک صورت گیرد، این بار هر جا که شما بگویید هدف ما خواهد بود. 🔸 همسایگان جنوبی ما بدانند اگر از جغرافیا و امکانات آن‌ها در خدمت دشمنان برای تعرض به ملت ایران استفاده شود، باید با تولید نفت در منطقه خاورمیانه خداحافظی کنند. 🔸 نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 🆔️@J.RAZMAA     @رصدوتبیین_امور_راهبردی_تحرکات_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
🔴موشک بالستیک در تجمع امشب مردم در میدان آزادی اصفهان
9.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما 🔻 🎥چرا آمریکا دنبال اورانیوم غنی شده ماست؟ 🔹دکتر ایزدی،استاد دانشگاه تهران: ترامپ دوست دارد که ایران را تهدید به حمله اتمی بکند. مشکل ترامپ این است که اگر تهدید بکند، دستیابی به سلاح هسته ای توسط ایران مشروع می‌شود. 🔹برای اینکه با خیالت راحت ایران را تهدید بکنند دوست دارند اورانیوم ۶۰ درصد از بین برود. خواهش ما از تیم مذاکره کننده این است که به این توهم بیست و اندی ساله که ما اورانیوم را بدهیم، موجب گشایش در کشور می‌شود، پایان بدهند. 🆔️@J.RAZMAA   @رصدوتبیین_امور_راهبردی_تحرکات_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
🔴 منابع عبری: ایران دیوانه شده و خرمشهر ۴ را در وسط شهر آماده شلیک نگه داشته است
🔴 حنظله : شناسایی اهداف حیاتی و به شدت محرمانه در کشورهای حاشیه خلیج فارس 🔹️۷۹ هدف حیاتی و به‌شدت محرمانه در کشورهای حاشیه خلیج‌فارس، برای نخستین‌بار توسط «حنظله» شناسایی شده و اکنون در مختصات موشک‌های آماده‌ی پرتاب برنامه‌ریزی شده‌اند؛ تا در صورت هرگونه حماقتِ بیشتر، در همان دقایق اولیه هدف قرار گیرند. ماشه‌ی پرتاب در دست است و انتظار می‌کشد.
با قطعی شدن تقریبی لغو مذاکرات فردا و نزدیکی به زمان پایان آتش بس، قیمت آتی نفت خام برنت مجددا از 100 دلار عبور کرد.
🔴 تردد مشکوک هواپیماهای لجستیکی آمریکا در پاکستان 🔹️در حالی که برخی رسانه‌های خارجی و منابع پاکستانی از ورود هواپیماهای آمریکایی به اسلام‌آباد خبر داده‌اند، پیگیری‌ها نشان می‌دهد این پروازها ارتباطی با حضور چهره‌های کلیدی آمریکا در مذاکرات ندارد و بیشتر بخشی از جابه‌جایی‌های لجستیکی است؛ پاکستان باید درباره این تردد های مشکوک آمریکایی ها توضیح دهد. ✍دکتر محبوبه حقیقی
پیام مهم آیت‌الله نوری‌همدانی در حمایت از تیم مذاکره‌کننده و نیروهای مسلح ▪️ مردم ایران به میدان دفاع، اجرا و دیپلماسی اعتماد کنید مرجع تقلید شیعیان: 🔹 دشمنان این ملت و کشور، در رأس آن‌ها آمریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی منطقه‌ای آنان، با همه توان در پی ضربه زدن به ایران اسلامی هستند و از هیچ توطئه و دشمنی فروگذار نمی‌کنند. 🔹 آنچه در چنین شرایطی می‌تواند نقشه‌های دشمن را خنثی سازد، حفظ وحدت، انسجام حول محور رهبری و هوشیاری و اعتماد به فرزندان ملت در میدان دفاع، اجرا و دیپلماسی است. 🔹 ملت عزیز ایران بدانند که در این ایام، نیروهای مسلح و مسئولان اجرایی کشور، با توجه به شرایط حساس موجود، در کنار یکدیگر و با تمام توان مشغول خدمت و صیانت از منافع ملی هستند. بدون تردید، حضور آگاهانه و همراه با بصیرت مردم، که ان‌شاءالله تا رفع فتنه ادامه خواهد یافت، موجب ناامیدی دشمن خواهد شد. 🔹 بر این اساس، از همه دلسوزان کشور انتظار می‌رود از هرگونه سخن یا عملی که موجب تضعیف جبهه داخلی و یا خدای ناکرده تخریب مذاکره‌کنندگان شود، پرهیز کنند. 🔹 این عزیزان خصوصاً جناب آقای دکتر قالیباف، با آگاهی کامل از مکر، بدعهدی و سوابق طرف مقابل، و با در نظر گرفتن نگرانی‌ها و مطالبات مردم، در این عرصه گام برمی‌دارند. 🔹 ان‌شاءالله با تمسک به رهنمودهای امام راحل، رهبر شهید «رضوان‌الله تعالی علیهما» و مقام معظم رهبری «دامت برکاته»، مبنی بر حفظ وحدت، همبستگی و پرهیز از هرگونه اختلاف، از این مرحله حساس نیز با عزت و سربلندی عبور خواهیم کرد و دشمنان این ملت مأیوس و ناکام خواهند ماند. @TasnimNews
رئیس جمهور تروریست آمریکا: آتش بس را تمدید می کنم ولی محاصره ادامه دارد 🔹با توجه به این واقعیت که دولت ایران به شدت دچار تفرقه است، که جای تعجب ندارد، و به درخواست فیلدمارشال عاصم منیر و نخست‌وزیر پاکستان شهباز شریف، از ما خواسته شده است که حمله خود به کشور ایران را تا زمانی که رهبران و نمایندگان آن‌ها نتوانند یک پیشنهاد واحد ارائه دهند، متوقف کنیم. 🔹بنابراین، من به نیروهای مسلح خود دستور دادم که محاصره را ادامه دهند و در سایر جنبه‌ها آماده و قادر به اقدام باقی بمانند، همچنین آتش‌بس را تا زمانی که پیشنهاد آن‌ها ارائه شود و مذاکرات به نحوی به پایان برسد، تمدید کنند. ✍گفتیم گزینه مطلوب آمریکایی ها تمدید آتش‌بس است تا بتوانند هم داخل ایران با کمک جریان کودتا دوباره آشوب ها را به خیابان ها بکشانند و هم زمان لازم برای آماده شدن جهت حمله مجدد را بدست بیاورند..... دکتر محبوبه حقیقی
غنیمت هم بخشی از خسارت است (نکته) ۱- توقیف کشتی باری و ایرانی «توسکا» از سوی نیروی دریایی آمریکا که یکشنبه شب در آب‌های اطراف دریای عمان صورت گرفت، بر اساس مبانی تعریف‌شده در حقوق دریانوردی، مصداق غیر‌قابل تردید دزدی دریایی است. این کشتی در حالی که از مالزی عازم ایران بود، توسط نیروی دریایی آمریکا و در قالب محاصره ادعایی بنادر ایران، مورد هجوم نظامی قرار گرفته و تصرف و توقیف شده است. ترامپ با انتشار یک توئیت در شبکه «سوشال تروث» در‌باره این حمله دریایی نوشت؛ «‌کشتی باری توسکا با پرچم ایران سعی داشت از محاصره دریایی ما عبور کند ولی ناوشکن موشک‌انداز هدایت‌شونده نیروی دریایی ایالات متحده، یو‌اس‌اس اسپروانس، توسکا را در خلیج عمان رهگیری کرد و به آن‌ها هشدار توقف داد. خدمه ایرانی از گوش‌دادن به این هشدار خودداری کردند، بنابراین کشتی نیروی دریایی ما با ایجاد سوراخی در موتورخانه، آن‌ها را درست در مسیرشان متوقف کرد. در حال حاضر، تفنگداران دریایی ایالات متحده این کشتی را در اختیار دارند‌». ۲- «مقابله به مثل- Retaliation» یک اصل شناخته‌شده در حقوق بین‌الملل است. این اصل به کشوری که حق مسلم و قانونی آن از سوی کشور دیگری تضییع شده است - مانند غصب کشتی توسکا- اجازه می‌دهد که علیه کشور تضییع‌کننده دست به اقدامی مشابه بزند و به کشور تضییع‌کننده (در این‌جا آمریکا) حق اعتراض نمی‌دهد. ممکن است گفته شود که اقدام آمریکا در محاصره دریایی ایران نیز از نوع اقدام مقابله به مثل در واکنش به بستن تنگه هرمز از سوی ایران است! این ادعا کاملاً مخدوش و غیر قانونی است. چراکه حاکمیت ایران بر تنگه هرمز حق قانونی جمهوری اسلامی ایران است که در دو کنوانسیون بین‌المللی ۱۹۵۸ ژنو و ۱۹۸۲ جامائیکا به رسمیت شناخته شده است و اگر تاکنون (قبل از جنگ‌) از این حق استفاده نکرده‌ایم‌، به معنا و مفهوم سلب این حق قانونی نبوده و نیست. ۳- ایران اسلامی در مقابل این دزدی دریایی، می‌تواند و باید از دولت تروریست آمریکا خسارت بخواهد و علاوه‌بر بازپس‌گیری کشتی توقیف‌شده خسارت‌های جانبی ناشی از این دزدی دریایی را نیز مطالبه کند. اما، در شرایط کنونی و با توجه به انفعال شورای امنیت سازمان ملل و وابستگی آشکار این سازمان به قدرت‌های استکباری، می‌توانیم و حق مسلم و قانونی ماست که میزان خسارت مورد مطالبه را از طریق غنیمت دریافت کنیم. با این توضیح که کشتی‌های تحت مالکیت آمریکا را که اکنون در تنگه هرمز متوقف شده‌اند، مصادره کنیم و محموله‌های نفت و کالای وارداتی یا صادراتی متعلق به آمریکا را نیز که با کشتی‌های غیر‌آمریکایي حمل می‌شوند، به عنوان غرامت به غنیمت بگیریم. حسین شریعتمداری
. 🔴 بگذارید صریح تر سخن بگویم: ترامپ گفت به درخواست و اصرار پاکستان انجام شده، زیاده گویی نمی‌کنم اما مطلب ریپلای را دوباره بخوانید. اگر ترامپ حقیقت را گفته باشد، از این به بعد پاکستان در روند مذاکرات غیر قابل اعتماد است. چون پاکستان به عنوان میانجی به رفتارهای ناقض آتش بس آمریکا واقف بوده و نباید چنین پیشنهادی می‌داد. ساده بگویم: اگر پاکستان میخواست به نفع ایران کار کند، بایدبه طرف متخاصم اعلام می‌کرد که دست از عهد شکنی بردارد، نه اینکه پیشنهاد آتش بس یکطرفه به‌ او بدهد! اساسا پاکستان به دنبال استفاده از فرصت و ایفای نقش برادر بزرگتر در منطقه است! فرض محال هم که موفق می‌شد و آتش بس دائمی هم اتفاق می‌افتاد، در آینده پاکستان خود را به عنوان ناجی ایران می‌شناخت. کشوری که در هیچ کدام از مناقشات ۵۰ سال گذشته نقش کلیدی نداشته و تنها مزیت رقابتی آن دارا بودن بمب اتم است! هم به دنبال اجازه تردد کشتی‌های خود از تنگه هرمز است و هم به دنبال احیای قدرت منطقه‌ای. اساسا ارتش پاکستان ارتباط تنگانگ و شاکله‌ای آمریکایی دارد و سیستم اطلاعاتی آن آی‌اس‌آی شعبه‌ای از CIA در منطقه‌است. و باز هم ساده تر بگویم، دولت پاکستان انقدری که به ما نزدیک است، چند برابر بیشتر به آمریکا نزدیک است. ✍دکتر محبوبه حقیقی