eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.9هزار عکس
12.6هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨🚨🚨 مهم//سپاه پاسداران: میدان برای هدف قرار دادن نقاط حیاتی و نمادهای بازدارندگی دشمن همچنان باز و مهیا است. 📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما 🔻 🆔️@J.RAZMAA
🚨🚨🚨 مهم//سپاه پاسداران : سپاه اجازه بازسازی یا احیای «مغز و قلب راهبردی» دشمن را نخواهد داد تا توان بازدارندگی آن‌ها از بین برود. 📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما 🔻 🆔️@J.RAZMAA
🚨🚨 فوری// عضو کمیسیون امنیت ملی: تصمیم راهبردی ایران عدم شرکت در مذاکرات است 📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما 🔻 🆔️@J.RAZMAA  
🔴 اکونومیست: آمریکا در مورد آنچه برای شکستن اراده ایران لازم است، اشتباه کرده بود 📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما 🔻 🆔️@J.RAZMAA
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نترسیم نترسانیم !! زیباکلام: واقعا فکر نمی‌کردم‌ نظام بتواند اینگونه جلوی آمریکا مقاومت کند. 🔹نظام خیلی ریشه‌دارتر از اون چیزی هست که تصور می‌شد.
تاوان همکاری با واشنگتن؛ درخواست غرامت سنگین تهران از همسایگان عرب ✔️جمهوری اسلامی ایران با ثبت شکایتی رسمی در سازمان ملل متحد، علیه پنج کشور عربی منطقه (عربستان سعودی، بحرین، قطر، امارات متحده عربی و اردن) اقامه دعوی کرد. ✔️بر اساس جزئیات مطرح شده در این پرونده، تهران اعلام کرده است که این پنج کشور با در اختیار قرار دادن خاک و حریم هوایی خود به ایالات متحده آمریکا برای حمله به ایران، قوانین بین‌المللی و حسن همجواری را نقض کرده‌اند. ✔️در پی این اقدام، مقامات ایران ضمن اعتراض شدید به این همکاری نظامی، به صورت رسمی خواستار دریافت غرامت از این کشورها شده‌اند. ✔️ثبت این شکایت می‌تواند ابعاد جدیدی به تنش‌های دیپلماتیک و ژئوپلیتیک در خاورمیانه ببخشد.
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای سرخ گل که باد ربودت زباغ ما 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 گفتی به باد خیره چه بر باغبان گذشت 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 امام‌شهید عشق شهدا تا ابد تاریخ جهان اسلام وبشریت جاودان و ماندگار خواهید ماند فاتحه مع الصلوات ❤️🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر لزوم پاسداری از شهد شیرین پیروزی‌های نظامی، بر روی سفره های معیشت مردم . اثر منفی افزایش تورم کالاها و خدمات دولتی ، افزایش بیکاری کارگران ، بی انضباطی در ارائه خدمات اجتماعی، عدم پرداخت بیمه بیکاری ، حتی بی اعتنایی به مردم در جبران خسارات وارده به انها در طول این جنگ تحمیلی و... بر روحیه و انگیزه و میزان مقاومت و حضور مردم در صحنه دفاع مقدس و در میادین شهرها را نباید نادیده گرفت. دولت باید با دقت زیاد و بشدت مراقب حال ، سفره و جیب مردم باشد. آشوبگر و مزدور و خرابکار فقط کسانی نیستند که اطلاعات اماکن و اشخاص و مراکز جمعیتی را به دشمن میدهند ، کسانیکه در امر تولید کوتاهی می کنند و موجب کمبود کالا ، افزایش قیمت ها و... می شوند . کسانیکه با ترک فعل خود ، از دادن خدمات دولتی عزت مندانه و به موقع و منظم به مردم کوتاهی می کنند و خلاصه اینکه ؛ با ایجاد اختلال ، بی نطمی، بی توجه ای ، ترک فعل در حوزه های مختلف ، حتی بی تدبیری در اخذ مالیات‌ها و... فشارهای اجتماعی و معیشتی را بر مردم افزایش می دهند . دولت،، شهرداری ها و بیمه ها که مسئوليت جبران خسارات وارده به مردم و بازسازی خرابی ها را بر عهده دارند ، همه کارمندان و مدیران دولتی، واسطه های دولت، حلقه های میانی و.... همه باید تلاش کنند؛ مردم صداقت را در انها ببینند . خدای ناکرده سو استفاده و رانت و اختلاس و رشوه در اعمال انها را نبینند ، گزارش های دروغ از انها نشنوند . سازمانهای اطلاعاتی ، امنیتی ، حراستی، بازرس ها ، قضات ، دادستان‌ها. مدعی العموم ها ، بشدت مراقب این بخش از نظام حکمرانی کشور و اداره درست جامعه هم باشند . مبادا با فهم غلط یک وزیر ، سیاسی کاری یک وکیل ، ترک فعل یک استاندار ، فساد اخلاقی یک مدیر، اختلاس یک رئیس شرکت خصولتی ، شایعه سازی یک رسانه ، فرصت طلبی یک گروه سیاسی و... افکار عمومی بسمت دیگری هدایت شود . ما همچنان در زمان جنگ هستیم . مجازات خطای یک کارگزار منصوب به دولت، باید ضریب صد برابر بگیرد ، موفق و موید باشید. علیرضا تنهای کیسمی ۳ اردیبهشت ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
قوی‌تر از همیشه ، ضعیف‌تر از همیشه ، رگولاتور‌ها اما بدنبال شیفت پارادایم هستند . چشمتان فقط به دهان مردی باشد که چشم او به لب‌ودهان مبارک امام زمان ( عج) است . https://virasty.com/Dr_Amiryousefi/1776915178064511255 👇 @amiryousfie
❌️گستاخی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: منتظر چراغ سبز آمریکا برای حمله به ایران هستیم و مجتبی خامنه ای اولین نفری است که او را هدف قرار می‌دهیم!
فرازی از وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی: من حضرت آیت‌ الله‌ العظمی خامنه‌ای را خیلی مظلوم و تنها می بینم🥀 سردار دلها ، نبودی ببینی پس از تو ناکثین و مارقین چگونه بر غربت رهبرمان افزودند و در سراب فریبنده مذاکرات با قاتل ات همان ترامپ قمارباز، اسباب شهادتش را فراهم نمودن نبودی ببینی که در اوجِ نبرد و در آستانه اربعینِ فراقِ آن سکاندار بی‌بدیل کشتیِ انقلاب، ناگهان بانگِ آتش‌بس پیچید! و دریغ و صد دریغ؛ آنان که باید پاسدارِ حریمِ ولایت می‌بودند، برخلافِ نظرِ صریح آن شهید با بصیرت‌ و خلفِ صالحش، گام در باتلاقِ مذاکره مستقیم نهادند، آن هم در سایه تهدید خوشا به سعادتت که از رنجِ دیدن این ایام رها شدی سردار دلها ، سلام دل‌های داغدار ما را به پیشگاه امام سیدعلی حسینی خامنه ای، آن شهید زنده در قلب امت، برسان. ✍دکتر محبوبه حقیقی