هدایت شده از Tanha110
باسلام و خداقوت
بنظر می رسد روزنامه جوان و خبرگزاری تسنیم به اشغال دشمن در امده است،
رسما علیه ولایت و مردم موضعگیری می کنند .
دوستان اگر اطلاعات بیشتری دارند ، ارائه کنند.
علیرضا تنهای کیسمی
۷ اردیبهشت ۱۴۰۵
https://eitaa.com/alirezatanha110
🚨روایتی از پشتپرده محدودیتهای اینترنت
🔹خبرگزاری فارس: در شرایطی که دشمن در جنگ روانی خود، محدودیتهای موقت اینترنت را بهانهای برای القای دروغ «کنترل اطلاعات» قرار داده، یک مقام مسئول در گفتوگو با فارس، ضمن تشریح دلایل امنیتی و راهبردی این تصمیم، از یک تخلف آشکار در فروش اینترنت ویژه پرده برداشت.
🔻ادامه گزارش 🔻
🔹او شایعه «اینترنت طبقاتی» را قاطعانه رد کرد و سیاست اصلی کشور را «هدایت پهنای باند به سمت پلتفرمهای داخلی» اعلام نمود.
🔻دلیل اصلی محدودیت های اخیر اینترنت :
🔹این مقام مسئول با رد ادعای ممانعت از دسترسی مردم به اطلاعات، تأکید کرد که دلیل اعمال محدودیت موقت، جلوگیری از تکرار حملات سایبری مخرب به زیرساختهای حیاتی کشور است.
🔹وی گفت: «زیرساختهای ما در
دورههای قبل هدف عملیات سایبری قرار گرفت و ضررهای هنگفتی به آنها وارد شد. مهمترین نمونه، اختلال در خدمات بانکی مردم بود؛ مثل اتفاقی که برای برخی بانکها افتاد.» بر این اساس، تصمیم گرفته شد تا بهطور موقت محدودیتهایی اعمال شود تا فایروالها و سامانههای ضد هک کشور تقویت شوند.
🔻ماجرای اینترنت ویژه:
🔹وی در بخش مهمی از این گفتوگو به موضوع پرحاشیه «اینترنت ویژه» یا همان پرو پرداخت و توضیح داد که هدف اصلی از این طرح، ایجاد بانک اطلاعاتی برای مشاغل ضروری بوده است: «از این تهدید به عنوان یک فرصت استفاده شد تا بانکهای اطلاعاتی کشور تکمیل شود. هدف این است که در مواقع بحران، بتوانیم برای مشاغل خاص مثل اساتید، پزشکان، خبرنگاران و برنامهنویسان با کمترین اختلال سرویسدهی کنیم.»
🔹او تأکید کرد: «بنابراین این طرح اساساً برای همه مردم طراحی نشده و برخلاف تصور رایج، اجازه خرید و فروش آزاد آن نیز وجود ندارد و صرفا ویژه ایام بحران است.»
🔻چرا اینترنت بینالملل گرانتر است؟
🔹این مقام مسئول در پاسخ به چرایی گرانتر بودن اینترنت بینالملل، توضیح داد: «این یک سیاستگذاری آگاهانه از سوی نهاد متولی است. ما میخواهیم مصرف پهنای باند کشور را تا حد ممکن به سمت مصرف داخلی سوق دهیم، بدون آنکه دسترسیها را محدود کنیم.»
🔹وی با اشاره به اینکه بخش عظیمی از پهنای باند کشور صرف اینستاگرام و پلتفرمهای خارجی میشود (بدون آنکه کار تخصصی روی آنها انجام شود)، گفت: «ما با ایجاد و توسعه پلتفرمهای مشابه داخلی، نیاز به شبکههای اجتماعی خارجی را تا حد زیادی مرتفع کردهایم.
🔹توسعه این پلتفرمها برای ارائه خدمات بیشتر ادامه دارد و به حمدلله بسیاری از آنها به حدی از بلوغ رسیدهاند که میتوانند از کاربران چند ده میلیونی بدون اختلال پشتیبانی کنند.
🔹با این حال، ممکن است برخی افراد استفاده از شبکههای اجتماعی خارجی را ترجیح دهند که تبعات امنیتی و خروج داده از ایران را به همراه دارد.
🔹این مسئله و مخاطرات آن، سیاستگذار را به سمت مدیریت این موضوع از طریق اعمال سیاستهای مالی سوق داده است؛ رویکردی مترقی که در بسیاری از کشورهای دنیا نیز اجرا میشود. این یک اقدام مهم و راهبردی برای حمایت از اکوسیستم داخلی است.»
🔹او با رد شایعه «اینترنت طبقاتی» تأکید کرد: «نه سیاست ما این بوده، نه هدفمان این است و نه برنامهای برای آن داریم. القای این موضوع، کاری اشتباه و با اهدافی دیگر انجام میشود. این مدل سیاستگذاری برای هدایت مصرف، در همه جای دنیا - از چین و روسیه گرفته تا کشورهای غربی - نمونههای مشابهی دارد.»
🔻مطالبه روشنگری از دولت و برخورد با متخلفان:
🔹این مقام آگاه در پایان، با انتقاد از رواج فروش غیرقانونی دسترسیهای ویژه، خواستار ورود جدی نهادهای نظارتی و نیز روشنگری دولت در این زمینه شد تا هم با متخلفان ایجادکننده رانت برخورد گردد و هم اهداف واقعی سیاستهای حمایت از تولید داخلی برای افکار عمومی تبیین شود.
📣ستاد رسانه جنگ سایبرنتیک@ج_رزما🔻
🆔️@J.RAZMAA
@کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
@ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
باسلام و خداقوت بنظر می رسد روزنامه جوان و خبرگزاری تسنیم به اشغال دشمن در امده است، رسما علی
سلام، این موضوع در جلسه امروز شورای عمومی رزما مورد بحث و بررسی امور جنگ رسانهای مورد نقد اساتید قرار گرفت و جنابعالی غایب بودید 🤗
41.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما🔻
🔺️مستندی از پیشرفته ترین فناوری سیستمهای زیر زمینی قاره ای شهر موشکی ایران/ یزد
🏨دژی مستحکم و فوق پیشرفته تکنولوژیکی صدها متد زیر کوه که هیچگاه تسلیحات دشمن موفق به نفوذ در آن نشدند..
الله اکبر به این همه نبوغ ایرانی اسلامی در عصر درخشش جمهوری اسلامی ایران زمین.. دشمنان هاج و واج مانده اند..
@تبیین_امور_راهبردهای_فناورانه_نظامی_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
هدایت شده از کانال سعید عبدالملکی
خبرگزاری تسنیم
تحلیل یک استاد دانشگاه از سازههای نرمافزاری و سختافزاری مبعوث شدن مردم
سعید عبدالملکی، استاد دانشگاه و روانشناس سیاسی، در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به شهادت جمعی از مردم در سال گذشته با حمایتهای رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا در جنگ و کودتای دیماه به تداوم حضور مردم در محکومیت دخالتهای خارجی علیه کشور اشاره کرد و تداوم حضور مردم در خیابانها در محکوم کردن این جنایات را بهدلیل تابآوری و اتحاد مردم در مقابل بیگانگان توصیف کرد و اظهار داشت: ملت ایران از یک پشتوانه تمدنی و فرهنگی قوی برخوردارند که شامل 2500 سال تمدن ایرانی و 1400 سال تمدن اسلامی و 47 سال استقرار نظام اسلامی شیعی است. انسان ایرانی از سه هویت غنی ایرانی، اسلامی و شیعی تغذیه میکند که این سه هویت همپوشان و تکمیلکننده یکدیگر هستند و مردم ایران را به کمال و فرهیختگی رسانده است.
وی با اشاره به بخشی از ویژگیهای ایرانیان که طی سالهای گذشته برجسته شده است، افزود: فرهنگ حقگرایی، ظلمستیزی، استکبارستیزی، عدالتطلبی، استقلالگرایی و شهادتطلبی و عزت حسینی و در نهایت آرمانگرایی در عمق وجود ایرانیان ریشهدار دارد. لذا ملت ایران از یک شاخص و معیار برتری حق در مقابل باطل برخوردارند. از طرفی ما به سازههای سختافزاری همچون منابع طبیعی خدادادی، استعدادهای ناب و علم و تکنولوژی و تسلیحات بازدارنده مجهز هستیم که با تکیه بر توانمندیهای بومی خود به آن دست پیدا کردهایم. ما وارث بهترین دانشمندان و عالمانی همچون خوارزمی، ابنسینا، مولوی و حافظ و سعدی و دانشمندان هستهای هستیم که شاخص برتری ما محسوب میشوند.
این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: با این وصف، منابع تابآوری ملت ایران فراواناند و ملت ایران مسلح به سلاح تابآوری که امری ژنی، درونی، عقلانی و معنوی است لذا این ملت در برابر هر نوع زور و فشار مقاومت میکند و خم نمیشود این روحیه موجب شده مردم ایران زیر بار زور و ظلم نروند.
وی این موضوع را دلیل تفاوت ایرانیان با اپوزیسیون فارسیزبان خارجنشین ذکر کرد و گفت: با این ویژگیها ملت آزاده و مبعوث شده ایران اسلامی، تابآوری در برابر جنایتکاران، جان فدا بودن در راه وطن، هویت، شرافت و ناموس را از نان شب و زندگی ذلتبار ارجحتر میدانند.
این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: از طرفی مردم ایران در 47 سال گذشته رهبران و سیاستمداران و شخصیتهای وارسته و پیامبرگونهای همچون امامخمینی(ره)، امام خامنهای شهید(رضوانالله تعالی علیه)، شهید بهشتی، شهید رجایی، شهید رئیسی و هزاران شهید مخلص را تجربه کردند.
وی با بیان اینکه نظام اسلامی در طول 5 دهه گذشته با سیاست راهبردی نه غربی نه شرقی خود، پتانسیلها و ظرفیتهای درونی ملت ایران را فعال و بارور کرده است، افزود: همچنین در اوج تحریم و تهدید ایران را در ابعاد گوناگون به سمت قلههای پیشرفت و توسعه برده است. حال چگونه ممکن است ملت ایران از جمهوری اسلامی عبور و سرزمین خود را دودستی تقدیم حکومتهای وابسته و سلطهپذیر نمایند تا کشورشان تجزیه شود و منابع آن توسط دولتهای استعمارگر و دزد بلعیده شود.
این استاد دانشگاه تاکید کرد: از خردادماه سال گذشته تاکنون که دو جنگ و یک اغتشاش خیابانی و کودتا و خسارات مالی و جانی قابلتوجهی به کشور و مردم ما تحمیلشده است، مردم ما هیچگاه جا نزدند و پای کشور خود ایستادند. بهخصوص در 50 روز اخیر که زن و مرد و کودک و نوجوان و جوان همگی پرچم به دست و با شعارهای حماسی در خیابانها و میادین شهرها و به خصوص تهران بعضاً تا صبح حضور دارند و هیچگاه خسته نشدند.
عبدالملکی این موضوع را عاملی اثرگذار در تربیت نسل جوان و آینده کشور دانست و گفت: مردم حاضر در خیابان برای سرزمین ایران و حفاظت و صیانت از آن ارزش راهبردی محسوب میشوند و جایگزین ندارند و از طرفی، شگفتی و تحسین جهانیان را برانگیختهاند و عملاً تبدیل به یک الگو برای سایر ملتهای تحت استکبار، استعمار و حقوق بشر و دموکراسی دروغین غرب شدند.
https://search.eitaa.com/?url=https://tasnimnews.ir/3576117
هدایت شده از کانال سعید عبدالملکی
🎙️ گفتگوی خبرگزاری تسنیم با سعید عبدالملکی پیرامون حضور خیابانی مردم
لینک گفتگو 👇
https://search.eitaa.com/?url=https://tasnimnews.ir/3576117
https://eitaa.com/DrSaeidAbdolmalaki4970
هدایت شده از کانال سعید عبدالملکی
خبرگزاری تسنیم
تحلیل یک استاد دانشگاه از سازههای نرمافزاری و سختافزاری مبعوث شدن مردم
سعید عبدالملکی، استاد دانشگاه و روانشناس سیاسی، در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به شهادت جمعی از مردم در سال گذشته با حمایتهای رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا در جنگ و کودتای دیماه به تداوم حضور مردم در محکومیت دخالتهای خارجی علیه کشور اشاره کرد و تداوم حضور مردم در خیابانها در محکوم کردن این جنایات را بهدلیل تابآوری و اتحاد مردم در مقابل بیگانگان توصیف کرد و اظهار داشت: ملت ایران از یک پشتوانه تمدنی و فرهنگی قوی برخوردارند که شامل 2500 سال تمدن ایرانی و 1400 سال تمدن اسلامی و 47 سال استقرار نظام اسلامی شیعی است. انسان ایرانی از سه هویت غنی ایرانی، اسلامی و شیعی تغذیه میکند که این سه هویت همپوشان و تکمیلکننده یکدیگر هستند و مردم ایران را به کمال و فرهیختگی رسانده است.
وی با اشاره به بخشی از ویژگیهای ایرانیان که طی سالهای گذشته برجسته شده است، افزود: فرهنگ حقگرایی، ظلمستیزی، استکبارستیزی، عدالتطلبی، استقلالگرایی و شهادتطلبی و عزت حسینی و در نهایت آرمانگرایی در عمق وجود ایرانیان ریشهدار دارد. لذا ملت ایران از یک شاخص و معیار برتری حق در مقابل باطل برخوردارند. از طرفی ما به سازههای سختافزاری همچون منابع طبیعی خدادادی، استعدادهای ناب و علم و تکنولوژی و تسلیحات بازدارنده مجهز هستیم که با تکیه بر توانمندیهای بومی خود به آن دست پیدا کردهایم. ما وارث بهترین دانشمندان و عالمانی همچون خوارزمی، ابنسینا، مولوی و حافظ و سعدی و دانشمندان هستهای هستیم که شاخص برتری ما محسوب میشوند.
این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: با این وصف، منابع تابآوری ملت ایران فراواناند و ملت ایران مسلح به سلاح تابآوری که امری ژنی، درونی، عقلانی و معنوی است لذا این ملت در برابر هر نوع زور و فشار مقاومت میکند و خم نمیشود این روحیه موجب شده مردم ایران زیر بار زور و ظلم نروند.
وی این موضوع را دلیل تفاوت ایرانیان با اپوزیسیون فارسیزبان خارجنشین ذکر کرد و گفت: با این ویژگیها ملت آزاده و مبعوث شده ایران اسلامی، تابآوری در برابر جنایتکاران، جان فدا بودن در راه وطن، هویت، شرافت و ناموس را از نان شب و زندگی ذلتبار ارجحتر میدانند.
این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: از طرفی مردم ایران در 47 سال گذشته رهبران و سیاستمداران و شخصیتهای وارسته و پیامبرگونهای همچون امامخمینی(ره)، امام خامنهای شهید(رضوانالله تعالی علیه)، شهید بهشتی، شهید رجایی، شهید رئیسی و هزاران شهید مخلص را تجربه کردند.
وی با بیان اینکه نظام اسلامی در طول 5 دهه گذشته با سیاست راهبردی نه غربی نه شرقی خود، پتانسیلها و ظرفیتهای درونی ملت ایران را فعال و بارور کرده است، افزود: همچنین در اوج تحریم و تهدید ایران را در ابعاد گوناگون به سمت قلههای پیشرفت و توسعه برده است. حال چگونه ممکن است ملت ایران از جمهوری اسلامی عبور و سرزمین خود را دودستی تقدیم حکومتهای وابسته و سلطهپذیر نمایند تا کشورشان تجزیه شود و منابع آن توسط دولتهای استعمارگر و دزد بلعیده شود.
این استاد دانشگاه تاکید کرد: از خردادماه سال گذشته تاکنون که دو جنگ و یک اغتشاش خیابانی و کودتا و خسارات مالی و جانی قابلتوجهی به کشور و مردم ما تحمیلشده است، مردم ما هیچگاه جا نزدند و پای کشور خود ایستادند. بهخصوص در 50 روز اخیر که زن و مرد و کودک و نوجوان و جوان همگی پرچم به دست و با شعارهای حماسی در خیابانها و میادین شهرها و به خصوص تهران بعضاً تا صبح حضور دارند و هیچگاه خسته نشدند.
عبدالملکی این موضوع را عاملی اثرگذار در تربیت نسل جوان و آینده کشور دانست و گفت: مردم حاضر در خیابان برای سرزمین ایران و حفاظت و صیانت از آن ارزش راهبردی محسوب میشوند و جایگزین ندارند و از طرفی، شگفتی و تحسین جهانیان را برانگیختهاند و عملاً تبدیل به یک الگو برای سایر ملتهای تحت استکبار، استعمار و حقوق بشر و دموکراسی دروغین غرب شدند.
https://search.eitaa.com/?url=https://tasnimnews.ir/3576117
https://eitaa.com/DrSaeidAbdolmalaki4970
♦️تصویری از دیدار و گفتوگوی عراقچی وزیر امور خارجه با ولادمیر پ...🔻
https://discovery.zarebin.ir/p/MjI0NDI4Ng==?utm_source=bw4&topic=news-bw4
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😂😂راه حل ترامپ و نتانیاهو برای باز کردن تنگه هرمز خلیج فارس
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما🔻
🆔️@J.RAZMAA
@کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
☝️☝️
#پیام
🛑سلام دوستان عزیز
خدا قوت
میدونید که متاسفانه برخورد جدی با شعبه های کافه لمیز منحوس غربگدای سگیونیسم نشد و تمام شعبه هاش داره به فعالیتش ادامه میده
چندتا از خانم های ...حجاب دغدغه مند و وطن پرست مدتی هست کنار کافه لمیز شعبه اندرزگو می ایستادن و پرچم ایران تکون میدادن حتی پرچم حزب الله هم تو دستشون هست
از پریشب با کمک همسرانشون دقیقا پایین پله های کافه لمیز، موکب «کافه تمیز» رو زدن با شعار جالب که ما کافه تمیز هستیم و بی نهایت عاشق وطن و....
با هزینه خودشون این سه ساعت فقط نسکافه و کاپوچینوهای باحال و مرتب و منظم پخش میکردن تو خیابون
اما جمعیت کم هست شاید نهایت سی نفر
ما دیشب رفتیم از ۹ تا ۱۲ ایستادیم و پرچم تکون دادیم
بیمارستان فرمانیه هم میاد ایراد میگیره چنین و چنان و اینا کلی باهاش راه اومدن و حتی باندها رو به پشت گذاشتن و صداش رو کم
تا حدی که من رفتم تو بیمارستان ببینم چطوره واقعا صداش نمیومد ولی کارکنان داشتن همه ماها رو مسخره میکردن و میخندیدن و قصدشون جمع کردن مردم هست
خود کافه به شهرداری شکایت کرده که موکب جمع بشه اینا گفتن تا نیاد جلوی ملت بگه غلط کردم همینجا میمونیم و پرچم تکون میدیم و نمیریم
دیشب و پریشب هم تو موکب آقایون خوابیدن که نیان آتیش بزنن و پاره کنن
دیشبم کارکنان کافه با مداحی ها رو پله های شروع کردن به رقصیدن یکی دو تا از آقایون رفتن حالشون رو جا آوردن الحمدلله
حالا این شبا هر از چندگاهی اگر میتونید یه سر هم اینجا بیاید بایستید و پرچم تکون بدید خیلی موثره برای اینکه شهرداری و ...نیاد جمع کنه چون با تبانی و شکایت میخوان تجمع اینجا رو جمع کنن
ولی همین چندتا خانواده گفتن چطور زمانی که تو اغتشاش و روز شهادت آقا پست تشویق و تشکر برای آمریکا و اسراییل گذاشت کسی جلودارشون نبود و جمعشون نکرد حالا ما خودمون جمعشون می کنیم
واقعا هم این حضور مهم بوده
من دیشب با یکیشون صحبت کردم گفتن روزای اول خیلی دختر و پسر و..مبومدن تو کافه واقعا دیشب کافه شون خیلی خالی بود و کسی نمیرفت جمعیت و موکب و شعارهای مرگ بر وطن فروش خائن رو میدید
ماشین هایی هم که رد میشدن با تعجب نگاه میکردن که دقیقا پایین کافه لمیز تجمع و پرچم جمهوری اسلامی سرافرازانه داره تکون میخوره
حالا خودتون و دوستانتون رو دعوت کنید هر چقدر میتونن ولو گذری یا هفته ای یکی دوبار بیان اینحا بایستید و حمایت و مطالبه کنید
خیلی موثره✊🏻
آدرسشم :فرمانیه ،بلوار اندرزگو موکب کافه تمیز ☕️پایین پله های کافه لمیز👿❌
🔻عضو کانال سراج مدیا شوید🔻
https://eitaa.com/serajmedia