eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.9هزار عکس
12.6هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😂😂راه حل ترامپ و نتانیاهو برای باز کردن تنگه هرمز خلیج فارس ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما🔻                       🆔️@J.RAZMAA              @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
☝️☝️ 🛑سلام دوستان عزیز خدا قوت میدونید که متاسفانه برخورد جدی با شعبه های کافه لمیز منحوس غربگدای سگیونیسم نشد و تمام شعبه هاش داره به فعالیتش ادامه میده چندتا از خانم های ...حجاب دغدغه مند و وطن پرست مدتی هست کنار کافه لمیز شعبه اندرزگو می ایستادن و پرچم ایران تکون میدادن حتی پرچم حزب الله هم تو دستشون هست از پریشب با کمک همسرانشون دقیقا پایین پله های کافه لمیز، موکب «کافه تمیز» رو زدن با شعار جالب که ما کافه تمیز هستیم و بی نهایت عاشق وطن و.... با هزینه خودشون این سه ساعت فقط نسکافه و کاپوچینوهای باحال و مرتب و منظم پخش میکردن تو خیابون اما جمعیت کم هست شاید نهایت سی نفر ما دیشب رفتیم از ۹ تا ۱۲ ایستادیم و پرچم تکون دادیم بیمارستان فرمانیه هم میاد ایراد میگیره چنین و چنان و اینا کلی باهاش راه اومدن و حتی باندها رو به پشت گذاشتن و صداش رو کم تا حدی که من رفتم تو بیمارستان ببینم چطوره واقعا صداش نمیومد ولی کارکنان داشتن همه ماها رو مسخره میکردن و میخندیدن و قصدشون جمع کردن مردم هست خود کافه به شهرداری شکایت کرده که موکب جمع بشه اینا گفتن تا نیاد جلوی ملت بگه غلط کردم همینجا میمونیم و پرچم تکون میدیم و نمیریم دیشب و پریشب هم تو موکب آقایون خوابیدن که نیان آتیش بزنن و پاره کنن دیشبم کارکنان کافه با مداحی ها رو پله های شروع کردن به رقصیدن یکی دو تا از آقایون رفتن حالشون رو جا آوردن الحمدلله حالا این شبا هر از چندگاهی اگر میتونید یه سر هم اینجا بیاید بایستید و پرچم تکون بدید خیلی موثره برای اینکه شهرداری و ...نیاد جمع کنه چون با تبانی و شکایت میخوان تجمع اینجا رو جمع کنن ولی همین چندتا خانواده گفتن چطور زمانی که تو اغتشاش و روز شهادت آقا پست تشویق و تشکر برای آمریکا و اسراییل گذاشت کسی جلودارشون نبود و جمعشون نکرد حالا ما خودمون جمعشون می کنیم واقعا هم این حضور مهم بوده من دیشب با یکیشون صحبت کردم گفتن روزای اول خیلی دختر و پسر و..مبومدن تو کافه واقعا دیشب کافه شون خیلی خالی بود و کسی نمیرفت جمعیت و موکب و شعارهای مرگ بر وطن فروش خائن رو میدید ماشین هایی هم که رد میشدن با تعجب نگاه میکردن که دقیقا پایین کافه لمیز تجمع و پرچم جمهوری اسلامی سرافرازانه داره تکون میخوره حالا خودتون و دوستانتون رو دعوت کنید هر چقدر میتونن ولو گذری یا هفته ای یکی دوبار بیان اینحا بایستید و حمایت و مطالبه کنید خیلی موثره✊🏻 آدرسشم :فرمانیه ،بلوار اندرزگو موکب کافه تمیز ☕️پایین پله های کافه لمیز👿❌ 🔻عضو کانال سراج مدیا شوید🔻 https://eitaa.com/serajmedia
طبق اعلام برخی منابع ناوگروه دوایت آیزنهاور نیز راهی خاورمیانه شده تا تعداد ناوهای هواپیمابر در منطقه به 4 عدد برسد پ.ن: مطمئن باشید این لجستیک فشار برای مذاکره نیست،بلکه مذاکره خریدن زمان برای یه حمله گسترده هست،عنایت کنید که نیروهای مردمی ساماندهی بشن،داوطلبین مسلح بشن،ایست و بازرسی ها سفت و سخت بشه،تمرکز ها در تمام مرزها باشه،بی شک بی شک این لجستیک از زمین و دریا و آسمان برای مذاکره نیست،به حرف رسانه های دشمن اعتماد نکنید که فلان ذخیره مهمات دشمن ته کشیده یا پدافند جوابگو نبوده،یا از فریب سگ زرد که میگه جنگ بزودی تموم میشه،حداقل با اون چیزی که میبینم نشون نمی‌ده دشمن به فکر رها کردن تجاوز به کشور ماست... @smj_abtahi
🔺آمریکا خواهان «نه جنگ، نه توافق» با ایران است تا تحریم‌ها باقی بماند/ توافقی مختصر و مبهم محتمل است 🔴پروفسور «پل پیلار» معتقد است سناریوی «نه جنگ، نه توافق» که در آن تمام تحریم‌های آمریکا علیه ایران پابرجا بماند، یکی از راه‌های احتمالی برای پایان یافتن این جنگ است. جزئیات بیشتر: 🔗 tabnak.ir/005kDN
🔺آکسیوس: ایران پیشنهاد جدیدی به آمریکا ارائه کرده است 🔴پایگاه خبری آکسیوس، به نقل از یک مقام آمریکایی و دو منبع آگاه مدعی شد که ایران از طریق واسطه‌های پاکستانی پیشنهاد جدیدی به ایالات متحده آمریکا ارائه کرده است. 🔵این گزارش به نقل از یک مقام آمریکایی گفته، پیشنهاد جدید ایران با هدف دستیابی به توافقی برای بازگشایی تنگه هرمز و پایان دادن به جنگ است. 🔴آکسیوس افزود، پیشنهاد جدید ایران خواستار به تعویق انداختن مذاکرات هسته‌ای به مرحله بعدی است. این پیشنهاد جدید ابتدا بر حل بحران تنگه هرمز و تحریمهای آمریکا متمرکز است. 🔵طبق این گزارش، این پیشنهاد یا آتش‌بس را برای مدت طولانی تمدید می‌کند یا بر سر پایان دائمی جنگ توافق می‌کند. طبق این پیشنهاد، مذاکرات هسته‌ای تنها در مرحله بعدی، پس از بازگشایی تنگه هرمز و لغو محاصره، آغاز خواهد شد. 🔴براساس این گزارش،  میانجیگران پاکستانی پیشنهاد ایران را به کاخ سفید ارائه کرده‌اند. 🔵منابع خبری به این رسانه آمریکایی گفتند، انتظار می‌رود دونالد ترامپ روز، دوشنبه، در مورد ایران با مقامات ارشد خود جلسه‌ای برگزار کند/فارس
🔺*واکنش ترامپ به ۳۰ میلیونی‌شدن پویش جان‌فدا و برکناری وزیر نیروی دریایی‌اش!
یه حالتی هست که خارجیا بهش میگن «دژاوو» همون حالتی که با خودت میگی عه عه من این صحنه رو قبلا دیدم! باور کنید این روزها همش احساس میکنم روی حالت دژاوو هستم من در چند سال گذشته این صحنه‌ها رو بارها دیدم! من بارها و بارها دیدم که عده‌ای به مذاکره با آمریکا خوشبین بودن من بارها دیدم که این خوشبینی رو انداختن گردن رهبر انقلاب من بارها دیدم که رهبرم از مذاکرات اعلام برائت کرد بارها و بارها دیدم که گفتند 《همه چیز با دستور رهبری انجام میشود》 بارها و بارها دیدم که گفتند 《به رهبری توهین نکن، یعنی میگویی که رهبری ضعیف و بی‌اطلاع هستند؟!》 من دیدم که رهبرم فرمود برجام خسارت محض بود در حالی که می‌گفتند برجام تحت نظر رهبری جلو می‌رود من دیدم که رهبرم فرمود شروط ایشان در برجام رعایت نشد و زیر پا گذاشته شد و مسئولین به آن توجه نکردند من دیدم که سخن ولی خدا هم میتواند نادیده گرفته شود من دیدم که جمله 《رهبری حواسش به همه چیز هست》فقط برای منفعل کردن انقلابی‌هاست که ولی خدا را تنها دوره کنند من این روزها را نه در میان ورق‌های تاریخ، بلکه در همین چند سال اخیر با چشم خودم دیده‌ام از من نخواهید یک بار دیگه گول این حرف‌ها رو بخورم و رهبرم رو تنها بذارم و اجازه بدم شروط رهبر جدیدم مثل شروط رهبر شهیدم زیر پا گذاشته بشه. _علی بیطرفان
50.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 سیدرضا نریمانی صریح و شفاف حرف دل همه مردم رو زد👏👏👏 ببینید و منتشر کنید 🔻 تحمیلی 🔻 قطعیست 🔻 را رها نکنیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یدالله فوق ایدیهم
🔴آیا هنوز برخی مسئولین باور نمیکنند که پس از شهادت اقا و مولایمان ما مردم چیزی برای از دست دادن نداریم....؟! 🔴متاسفانه ما ملت مبعوث اخبار مذاکرات را باید از باراک راوید و ماکس بلومنتال و غیره بشنویم. اقایانتیمکمذاکره کننده ما قابل نمیدانند مستقیم‌ با مردم صحبت کنند و بگویند چه میکنند؟ مسلما ما دنبال برملا کردن‌ محرمانه ها نیستیم! ولی آنچه را که باراک راوید و ماکس و ونس و روبیو و غیره خبرش را کار کنند دیگر محرمانه نیست!‌ 🔴آکسیوس: مطابق پیشنهاد جدید ایران، مذاکره در موضوع هسته‌ای، صرفا پس از پایان جنگ، حل بحران تنگه هرمز و رفع محاصره دریایی انجام می‌شود. 🔴با این‌ مقدمه تیم‌مذاکره کننده اولا بفرمایند این پیشنهاد سه ماده ای چیست؟ دوما معیار و ملاک و اساس مطالبات جدی ما مردم حتی اگر این‌ جنگ ۱۰ سال هم‌طول بکشد ۱۰ فرمان موسی زمان امام مجتبی خامنه ای است. پس بفرمایید آیا این پیشنهاد سه مرحله ای را ایشان تایید کرده اند؟ که اگر تایید کرده اند و صدا و سیما اعلام‌ کند ما همه در سکوت سمعا و طاعتا میمانیم. و اما در این حالت یک پیشنهاد و مطالبه خواهیم داشت مبنی بر اینکه : از زمان پذیرش این سه شرط توسط دشمن و عادی شدن شرایط حداقل ۶ ماه زمان برای راستی ازمایی؛ از تثبیت شرایط و اعمال رژیم حقوقی ایران بر تنگه هرمز و رفع محاصره دریایی و آتش بس بگذرد، ودر صورت تایید ناظران ویژه بر صداقت و تعهد دشمن، آنوقت پس از ۶ ماه ادامه مذاکرات برای بقیه موارد از سر گرفته شود.! این خواسته ملت مبعوث است ✍دکتر محبوبه حقیقی 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA     @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
وال استریت ژورنال: ایران در حال صادرات نفت با قطار به چین است. ترامپ باعث شده جاده ابریشم هر چه سریع تر به صورت عملی برقرار شود این جاده ها برقرار شود ما میشویم عین تاریخ گذشته ایران از چین تا اروپا زمینی وصل میشود و ایران محل بارانداز و تبادل کالا میشود ( عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد ) 🆔️@J.RAZMAA       @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_سیاسی_اقتصادی_دشمن_شناسی_کمیته_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ج.رزما 🔻 https://eitaa.com/jrazmaa ابرگروه ویژه شماره ۲@ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_حکمرانی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e