eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.6هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷خلیجی که.. با این مردان فارس ماند.. مروری بر اسامی فرماندهان خلیج فارس از باستان تا کنون 💯هرمز: اخراج حبشی ها در دوران انوشیروان ساسانی از خلیج فارس 💯امام قلی خان: فرمانده لشکر شاه عباس صفوی و پایان به حضور صدساله پرتقالی ها در خلیج فارس 💯نادرشاه افشار: تشکیل اولین ناوگان و نیروی دریایی منظم ایران در خلیج فارس 💯میرمهنا: فرمانده نیروی دریایی افشاریه و اخراج هلندی ها از جزیره خارک 💯رئیسعلی دلواری: مبارزه با انگلیسی ها در سواحل خلیج فارس 💯دریادار غلامعلی بایندر: فرمانده نیروی دریایی ارتش در زمان رضاخان پهلوی و پایین آوردن پرچم انگلیس از جزیره قشم 💯دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی : حضور فعال در عملیات مروارید و شکست سنگین نیروی دریایی عراق در خلیج فارس 💯سردار دریاسالار شهید علیرضا تنگسیری: بستن تنگه هرمز و ایجاد کننده نظم جدید در تنگه هرمز و خلیج فارس و بخاک مالیدن پوزه ناوگان عظیم آمریکا در منطقه، ۱۰ اردیبهشت روز خلیج فارس مبارکباد🌴🇮🇷🌴🌷💐🌴🌹 «وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»؛    🆔️@J.RAZMAA                             @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_جنگ_شناختی_سیاسی_مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
"ایران نفت را از چابهار صادر می‌کند"، ‌ بلومبرگ: طبق تصاویر ماهواره‌ای 8فروند نفتکش فوق‌سنگین (VLCC) به‌همراه چندین نفتکش کوچک‌تر در نزدیکی بندر چابهار در جنوب شرق ایران تجمع کرده‌اند،   ظرفیت صادراتی حدود 14میلیون بشکه نفت توسط این نفتکش‌ها، تجمیع شده که معادل حدود 10روز صادرات نفت ایران است، ‌ چابهار برخلاف بنادر شمالی خلیج فارس، از محدوده مستقیم استقرار ناوگان دریایی آمریکا خارج بوده و موقعیت مناسبی برای صادرات بدون اختلال دارد، ‌ 🆔️@J.RAZMAA    @رصد_امور_سیاسی_اقتصادی_دشمن_شناسی_کمیته_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ج.رزما 🔻 https://eitaa.com/jrazmaa ابرگروه ویژه شماره ۲@ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
🔴 اعلام خطر می‌کنم 🔴 بنده بعنوان کمترین نماینده مجلس شورای اسلامی و بی‌هیچ انگیزه سیاسی، اعلام خطر می‌کنم! تعطیلی طولانی صحن علنی مجلس مشکوک و خطرناک است. آن‌هم در شرایط آتش‌بس و گستاخ شدن دشمن در تعیین ضرب الاجل‌ها و بویژه با وجود اخباری که از تحمیل‌ها یا فشارها به گوش می‌سد. من اعلام خطر می‌کنم. روح‌الله ایزدخواه پ.ن: برخی‌ها چنین ادعا می‌کنند که شعام دستور داده (درحالی که هیچ سندی دست ما نرسیده و یا اطلاعیه رسمی صادر نشده است). وانگهی طبق قانون اساسی هیچ مقام یا ارگانی اجازه تعطیلی یا تعلیق مجلس شورای اسلامی را ندارد. @dr_izadkhah
♨️المانیتور: با مقاومت رهبر ایران مقابل محاصره آمریکا، قیمت نفت سر به فلک می‌کشد. 🆔️@J.RAZMAA                 @تبیین_امورجنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما                                      @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e کانال شماره ۴ رزما در سکوی بله🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT
🔻مسئولین محترم؛🔻 ✅میدان جنگ با؛ رزمندگان ✅حفظ خیابانها؛ بامردم ✅کنترل قیمتها؛ باشما ✔️تو رو خدا ،رودربایسی نکنید؛ اگر نمی توانید آنهم باما و مردم (حتما میدانید که؛مردم در این مدت خیلی کارها کردند- کمک جنگ+کمک به مجموعه اطلاعاتی+ کمک به کنترل اغتشاش+و نقش برآب کردن نقشه‌های شوم دشمن+ بعثت اعلا و... ) https://eitaa.com/fazaelygah
9.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥علت گرانی‌های اخیر در ایران چیست؟ فساد بانکی در ایران عامل اصلی گرانی و تورم است... 👤سعید لیلاز؛ اقتصاددان و استاد دانشگاه
احتمال وقوع عملیات تروریستی (پرچم دروغین) بنام ایران به کام اسرائیل. | میلاد رضایی ساعتی پیش خبری منتشر شد که انگلستان سطح امنیتی خود به سطح تهدید تروریستی «سطح شدید» افزایش داده است که در ظاهر نشان می‌دهد احتمال وقوع حمله تروریستی بسیار زیاد است. این دومین سطح بالا، درست زیر «سطح بحرانی» است. اینجاست که باید یادآور شد شاید افزایش سطح تهدید تروریستی بریتانیا به وضعیت «شدید» در ظاهر یک تصمیم امنیت داخلی باشد و در این سال‌ها به یک عادت تکراری در کشورهای غربی تبدیل شده است ، اما با توجه به شرایط کنونی جنگ موجودیتی آمریکا و اسرائیل با ایران و شکستی که آمریکایی ها در دور اول جنگ تحمل کردند و نیاز شدیدی به ورود متحدان ناتو به صورت مستقیم، نمی‌توان آن را یک رخداد ساده و معمولی تلقی کرد. دستگاه رسانه ای تحت حاکمیت یهود می‌تواند به سرعت از چنین وضعیت‌هایی یک روایت ساخته و مسئله از یک جنگ روانی به میدان جنگ روایت‌ها تبدیل شوند. در این دو هفته بارها تاکید کردم که در جنگ موجودیتی کنونی چیزی به اسم آتش بس معنا ندارد و مدت‌هاست که اسرائیل، با حمایت جریان‌های جنگ‌طلب در آمریکا، برای بازگرداندن فضای تقابل با ایران و وادار کردن کشورهای ناتو به همراهی بیشتر، به سناریوهایی مانند عملیات پرچم دروغین یا بهره‌برداری سیاسی از یک حادثه امنیتی در خاک کشور ثالث فکر می کند. نکته مهم اینجاست: لازم نیست هر حادثه‌ای الزاماً طراحی‌شده باشد؛ حتی یک حمله واقعی ابتدایی ، یک رخداد مبهم یا اقدامی از سوی فرد یا گروه مستقل نیز می‌تواند پس از وقوع، به‌سرعت در رسانه‌های غربی به ایران، سپاه یا گروه‌های مقاومت نسبت داده شود و بهانه‌ای برای تحریم، فشار دیپلماتیک، عملیات اطلاعاتی یا حتی تشدید نظامی فراهم می کند و می‌تواند مشکل پایان مدت زمان ۶٠ روزه کنگره برای ترامپ را نیز حل کند و دولت آمریکا بدون نیاز به اجازه کنگره دوباره مرحله دوم جنگ را آغاز کند و اینبار کشورهای دیگر ناتو را مجبور به حضور در جنگ کند. این اتفاق در کنار ادامه بحث مذاکرات از یک جریان سیاسی داخلی ایران، بسته شدن دست ایران بابت اعزام حجاج به عربستان سعودی و یا گروگان گیری احتمالی مذاکره کننده ایرانی نیز باعث می‌شود کشورهای اروپایی و حتی عربی بار دیگر به این موضوع طمع کنند که شاید ایران ضعیف شده است. يادآور میشوم که بریتانیا از نظر اطلاعاتی و امنیتی یکی از نزدیک‌ترین شرکای آمریکا و اسرائیل است و هر حادثه امنیتی در خاک این کشور می‌تواند به‌سرعت از سطح پلیسی به سطح سیاسی، اروپایی و حتی ناتویی منتقل شود. در چنین فضایی، افکار عمومی غرب ابتدا با ترس آماده می‌شود، سپس رسانه‌ها روایت می‌سازند و در مرحله بعد، سیاستمداران از همان روایت برای فشار بر ایران استفاده می‌کنند و مرحله دوم جنگ آغاز می‌شود. نکته مهم اینجاست که ایران نباید دوباره مثل گذشته منتظر باشد تا دشمن حرکت کند بعد پاسخ بدهد و حتی در برابر این وضعیت های احتمالی خطر منفعل بماند. مسئولان ایرانی باید از همین حالا هشدار رسمی، دقیق و حقوقی بدهند: جمهوری اسلامی ایران باید اعلام کند پاسخ هرگونه حمله به ایران به شدت پاسخ منطقه ای خواهد داشت. همچنین ایران باید از دولت بریتانیا و کشورهای غربی بخواهد که اگر ادعایی درباره نقش ایران مطرح می‌کنند، آن را فقط براساس شواهد فنی، قضایی و قابل‌راستی‌آزمایی بیان کنند؛ نه براساس فضاسازی رسانه‌ای، فشار لابی‌ها یا نیاز سیاسی برای ساختن اجماع جنگی. در شرایط فعلی، ساده‌انگاری خطرناک است. اعلام وضعیت هشدار در کشورهای غربی شاید برای افکار عمومی آن‌ها به امری عادی تبدیل شده باشد، اما وقتی این هشدارها همزمان با تنش‌های منطقه‌ای، فشار اسرائیل، مواضع جنگ‌طلبانه آمریکا و تلاش برای فعال‌سازی دوباره جبهه غربی علیه ایران رخ می‌دهد، باید آن را جدی گرفت. البته نه باید دچار شتاب‌زدگی و ادعای قطعی شد، نه باید بی‌تفاوت ماند. جمع‌بندی روشن است: افزایش سطح تهدید در بریتانیا فقط یک خبر امنیتی نیست؛ یک میدان بالقوه برای جنگ روایت‌هاست. ایران باید قبل از آن‌که روایتی علیه او ساخته شود، روایت حقوقی، دیپلماتیک و رسانه‌ای خود را آماده کند. در جنگ‌های امروز، گاهی یک حادثه امنیتی، قبل از آن‌که در دادگاه بررسی شود، در رسانه‌ها به حکم سیاسی تبدیل می‌شود. وظیفه ایران این است که اجازه ندهد دشمنانش از ترس، ابهام و حادثه برای ساختن اجماع تازه علیه کشور استفاده کنند. در انتها فراموش نکنید اتفاقات ساده تری نسبت به یک حمله تروریستی گسترده باعث آغاز جنگ های جهانی شده است. یاعلی اردیبهشت ماه ١۴٠۵ میلاد رضایی
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻 رهبر ما دامَت عِزُه از «مدیریت واقعی و آینده‌ساز ایران بر تنگه هرمز» می‌گوید. ترامپ هنوز درگیر «فتوشاپ و اسم‌نویسی روی عکس نقشه» است. 🆔️@J.RAZMAA         @رصد_امور_اطلاعات_رسانه‌ای_جنگ_روانی _ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما   کانال تحلیلی/ راهبردی شماره ۱ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa ابرگروه ویژه شماره ۲@ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
📌امام سید مجتبی خامنه ای:«مسلّماً فریادهای شما در میادین، در نتیجه‌ مذاکرات مؤثر است» لطفا کسانی که
رهبر معظم انقلاب دور اول اجازه مذاکره دادند و تاکید کرده بودند که تیم مذاکره کننده نباید وارد گفتگو درباره مساله هسته‌ای شود اما پس از خواندن گزارشات دور اول مذاکرات اسلام‌آباد پاسخ می دهند مذاکرات ازسوی آمریکا تکبر آمیز بوده است و...و تأکید کردند که دیگر در دور دوم این مذاکرات شرکت نشود. تصویر این گزارش توسط باقری کنی منتشر شد ( برخی دنبال طرح اعدام ایشان بدلیل انتشار مصوبه شعام اند درحالیکه ایشان پی نوشت حضرت آقا را انتشار داده اند) .دلیل آن انتشار پی نوشت ، اگر پیدا نمی کنید به عدم مذاکره در دور دوم توجه نمایید.