eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.9هزار عکس
12.6هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
مجید رضا حریری عضو اتاق چین و ایران: ‌برادران، دوستان،رفقا،مسئولان… اگر امروز یا حتی همین ساعت عزم را جزم و با الیگارشها که امروز کاسب جنگ شده‌اند برخورد مقتضی زمان جنگ نکنید،بسرعت به سمتی میرویم که حسرت این روزها را میخوریم!
«جریان مؤمن را، جریان انقلابی را، جوانان حزب‌اللّهی را متّهم نکنید به تندروی» ▪️یک عادتی هم در بعضی پیدا شده است که همین‌طور مدام تکرار میکنند «تندروها، تندروها»؛ خب بله، تندرَوی و کندرَوی -طرف افراط و تفریط- هر دو بد است، این معلوم است امّا [اینکه] تندروی چیست، کندروی چیست، خطّ میانه کدام است، چیزهای خیلی واضح و روشنی نیست، جزو مسائل بیّن نیست، تبیین لازم دارد. ▪️چون برای ما خیلی زیاد خبر می‌آید؛ این روزنامه‌ها و مطبوعات گوناگون را هم آدم نگاه میکند، من میفهمم که بعضی وقتی میگویند تندروی، جریان حزب‌اللّهی و مؤمن مورد نظرشان است؛ نه، جریان مؤمن را، جریان انقلابی را، جوانان حزب‌اللّهی را متّهم نکنید به تندروی؛ اینها همان کسانی هستند که با همه‌ی وجود، با همه‌ی اخلاص در میدان حاضرند، آنجایی هم که دفاع از مرزها لازم باشد، دفاع از هویّت ملّی لازم باشد، مسئله‌ی جان دادن و خون دادن مطرح باشد، همینها هستند که به میدان می‌آیند. ▪️به صِرف اینکه یک جایی یک قضیّه‌ای واقع بشود که مورد قبول و تأیید نباشد، فوراً پای حزب‌اللّهی‌ها را [وسط] بکشند، مثل قضیّه‌ی سفارت عربستان که البتّه کار بسیار بدی بود، کار غلطی بود و هرکسی کرده باشد کار غلطی است؛ جماعت مؤمن را، جوانهای انقلابی را که هم انقلابی‌اند -چون بنده با این جوانها تا حدود زیادی و از دور و نزدیک اُنس دارم- هم خیلی اوقات عقلشان و فهمشان و تعقّلشان هم از بعضی از بزرگ‌ترها خیلی بیشتر است، خوب میفهمند، خوب تحلیل میکنند، خوب مسائل را تشخیص میدهند و سینه‌چاک انقلابند، سینه‌چاک اسلامند بیانات امام شهید انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
بسم الله القاسم الجبارین به : رئیس و اعضای محترم شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران از : امت جهان اسلام بویژه تمام مردم کشورهای محور مقاومت و کلیه عدالت خواهان سراسر دنیا موضوع : در خواست انتقام ، انتقام ، انتقام سلام علیکم با احترام ، ما امت مبعوث شده جهان اسلام ، جانفدائیان و خون خواهان شهدا انتظار داریم ، تا انتقام خون به ناحق ریخته امام شهید حضرت آیت الله العظما امام سید علی خامنه ای رحمت الله علیه ، فرماندهان و ایثارگران جنگ های تحمیلی ۱۲ روزه و رمضان از : آمرین ، مجریان و حامیان اعم از : سران ، فرماندهان و مسئولان رژیم های منحوس : آمریکا ، اسرائیل ، عربستان ، امارات ، بحرین ، کویت ، قطر ، اردن ، و مزدوران خائن آنان بویژه سران : اقلیم کردستان عراق ، منافقین ، سلطنت طلبان ، کومله ، دموکرات ، پژاک ، جیش الظلم ، داعش ، القاعده و مدیران سرویس های جاسوسی سایر کشورهای همکار و پشتیبان آنان گرفته نشود فرصت را از دست نداده ، غفلت نکنید و تحت هیچ شرایطی سلسله عملیات های وعده صادق را قطع نفرمایید . ان شاء الله موفق و موید باشید . و مَا النصر اِلا مِن عندالله عزیر الحکیم لطفا همه عزیزان رسانه باشید، تا درخواست فوق بدست رئیس و اعضای محترم شورای علی امنیت ملی جمهوری اسلامی برسد .
✅ جلسه عمومی ۱۴۴ @ج_رزما دوشنبه :۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۵ ساعت :۶ صبح 💠مکان : همیشگی 🔺دستور جلسه: برای پسا جنگ چه کنیم؟ و من الله التوفیق 📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA  @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
اقا جان ای امام امت، لطف آنچه تو اندیشی، حکم انچه تو فرمایی. شما فقط حکومت کن، "بیواسطه" بر ما مردم ولایت کن . حرف ما مردم را از ما مردم و در خیابان بشنو .. اصلا ما آمده ایم در خیابان که خودمان نماینده خودمان باشیم، نشان دهیم که ما آماده ایم پشت سر شما با تمام جان و مالمان "جمهوری اسلامی " را در ساحتِ اقتصاد و فرهنگ و تا مرزهای راهبردیِ این سرزمین، به "فعلیت" برسانیم.!! تنگه های زیادی این‌ سالها از تسلط مان خارج شده که منتظر حکم شما و اقدام‌ ما مردمند! ما تا قیامت هم که بفرمایید در خیابان میمانیم، ماهمه مبعوث شده ایم که تا پای جان سربازیت کنیم. شما بعد از خدا به ما نسل مومن و جان فدای عصر طلیعه ظهور تکیه کن و فقط "حکومت"! کن . ما گوش به فرمانت آماده ایم که در رکاب شما تنگه هرمز ، تنگه اقتصاد و تنگه فرهنگ را هم آزاد کنیم https://virasty.com/mohegh110/1777613713801144667
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 ایشون را میشود جزو فرار مغزها بحساب آورد و از مهاجرت‌ش متأسف بود 🇮🇷 🇮🇷 بی سنگر 🇮🇷
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما 🔻 🔴وزیر دادگستری: تصمیم‌گیری در جنگ و مذاکره با شورای عالی امنیت ملی است ‌
الآن شعام نشان داده که هنوزدرموضع ضعف تصمیم‌گیری می کند چون از نظر نظامی دارای ضعف اساسی فهم نظامی بوده و همیشه در چهارچوب سیاستهای یک دکمه را اگر بزنند همه نظام دفاعی ما را... با اینکه باهمه خیانتهای سیاسیون در دریافت ضربات مهلک درنبردرمضان نظام دفاعی کشور نشان داد که هیچ چیز از دشمن کم ندارد حتی برای مقابله با حمله اتمی با طراحی فوق مدرن نظامی تلفات دشمن را بیشتر از خودی رقم خواهد زد ولی بازهم کودکانه این واقعیت راباورنکرده بدنبال ادامه روش غلط گذشته غرب پرستان کودن هستندودشمن هم به این ساده اندیشی ها وخیانت نفوذی ها دل بسته است اما در نبرد آینده هیچ یک از امکانات ونظرات دشمن راه فرارنخواهند داشت انشاالله/ ذره‌بین حقیقت
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
🎥علت گرانی‌های اخیر در ایران چیست؟ فساد بانکی در ایران عامل اصلی گرانی و تورم است... 👤سعید لیلاز؛
عجیب گرانی خودرو گرانی مسکن گرانی مواد خوراکی گرانی ایاب و ذهاب کلیه وسایل نقلیه گرانی بهداشت و سلامت ودرمان ودارو گرانی آموزشی از مهد تا عالی ترین گرانی نان انواع نان‌ها گرانی پوشاک گرانی نهایت هزینه های کفن ودفن و قبر ........ تمومش کار دولت اصلاحات وسلام
ألسَّلامُ عَلَيْكَ یا صاحِبَ الزَّمان السَّلاَمُ عَلَيْكَ أَيُّهَا اَلْإِمَامُ اَلْوَحیدُ و القَائِمُ الرَّشیدُ... سلام بر تو ای یگانه روزگار و ای تنهاترینِ عالم سلام بر تو و بر روزی که برای هدایت و محبّت قیام خواهی کرد. اَللّهُمَّ ارْزُقْنی تَوْفِیقَ الشَّهادَةِ فِی سَبِیلِکَ تَحْتَ رایَةِ وَلِیِّکَ الْمَهْدِیّ(عج) أللَّھُمَّ عَجِّــلْ لِولیِّکَ الفَرَج وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ صفایی کمیته حقوقی رزما
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺آیا ترامپ جنگ را از سر خواهد گرفت؟ ✅نیما اکبرخانی؛ تحلیلگر مسائل نظامی 🔹برنامه به وقت ایران - شبکه خبر
✅دلالت‌های مذاکراتی پیام رهبرمعظم انقلاب، حضرت امام مجتبی حسینی خامنه‌ای: 1⃣ تنگه هرمز سرمایه راهبردی ماست: یعنی معامله‌پذیر نیست. 2⃣آینده خلیج فارس بدون آمریکا ترسیم شده: یعنی حضورش رو به حذف است. 3⃣ مدیریت تنگه هرمز در اختیار ایران است: یعنی تصمیم‌گیری مستقل انجام می‌شود. 4⃣ این مدیریت، آغاز نظم جدید منطقه است: یعنی نقش آمریکا تمام می شود. 5⃣ منافع اقتصادی تنگه به مردم می‌رسد: یعنی عوارض و .. را خواهیم گرفت. 6⃣فناوری هسته‌ای و موشکی سرمایه ملی است؛ یعنی قابل مذاکره نیست.
✔️ اعتراف مرشایمر و تعبیر دقیق رهبرانقلاب ✅مقصود رهبر انقلاب از «شکست مفتضحانه آمریکا در نقشه خود» در بیانیه خلیج فارس چه بود؟ 🔹جان مرشایمر، نظریه‌پرداز آمریکایی و استاد مطرح علوم سیاسی و روابط بین الملل: ما در جنگ با ایران نه‌تنها به اهدافمان نرسیدیم بلکه تنگهٔ هرمز را هم از دست دادیم؛ 🔹ما با ۴ هدف بزرگ وارد نبرد با ایران شدیم: 1⃣ اول اینکه ایرانی‌ها باید توانمندی غنی‌سازی هسته‌ای خود را به‌طور کامل کنار می‌گذاشتند. 2⃣ دوم اینکه از حمایت از حوثی‌ها (انصارالله)، حماس و حزب‌الله دست برمی داشتند. 3⃣ سوم اینکه باید موشک‌های شان را از بین می‌بردند. 4⃣ و در نهایت هدف ما، موضوع تغییر رژیم در ایران بود. 🔹اما مهم‌ترین هدف ما همان تغییر رژیم بود؛ چون طبق منطقِ آن مقطع زمانی، اگر رژیم تغییر می‌کرد، آن ۳ هدف دیگر هم خودبه‌خود محقق می‌شد. 🔹ولی واقعیت این است که ما در دست یابی به هر ۴ هدف شکست خوردیم. ما به هیچ‌کدام از این اهداف نرسیدیم. حتی می‌توان گفت که اوضاع را بدتر هم کرده‌ایم. 🔹در مورد مسئلهٔ موشکی، به نظرم بزرگترین درسی که ایرانی‌ها از این جنگ گرفتند این بود که باید تا می‌توانند موشک و سکوی پرتاب بسازند و آن‌ها را در شهرهای موشکی پنهان کنند. 🔹در موضوع هسته‌ای این وضعیت ممکن است آن‌ها را بیشتر به سمت سلاح هسته ای سوق دهد و خود را نیازمند به آن ببینند. 🔹باید تاکید کنم که ما نه‌تنها به اهداف چهارگانه‌مان نرسیدیم، بلکه حالا در شرایطی هستیم که ایرانی‌ها کنترل تنگه هرمز را به دست گرفته اند و یک «ایست بازرسی» در آنجا راه انداخته‌اند که این هم قبل از جنگ وجود نداشت. 🔹بعید است که ایرانی ها به این راحتی از این موقعیت و کنترل تنگه دست بکشند؛ مگر اینکه در توافقات بعدی، امتیازات دندان‌گیری نصیب‌شان شود. 🔹خلاصه اینکه ما اینجا شکست خوردیم و این جنگ یک اشتباه استراتژیک فاحش بود.