کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما 🔻 🔴وزیر دادگستری: تصمیمگیری در جنگ و مذاکره با شورای عالی امنیت ملی است
الآن شعام نشان داده که هنوزدرموضع ضعف تصمیمگیری می کند چون از نظر نظامی دارای ضعف اساسی فهم نظامی بوده و همیشه در چهارچوب سیاستهای یک دکمه را اگر بزنند همه نظام دفاعی ما را... با اینکه باهمه خیانتهای سیاسیون در دریافت ضربات مهلک درنبردرمضان نظام دفاعی کشور نشان داد که هیچ چیز از دشمن کم ندارد حتی برای مقابله با حمله اتمی با طراحی فوق مدرن نظامی تلفات دشمن را بیشتر از خودی رقم خواهد زد ولی بازهم کودکانه این واقعیت راباورنکرده بدنبال ادامه روش غلط گذشته غرب پرستان کودن هستندودشمن هم به این ساده اندیشی ها وخیانت نفوذی ها دل بسته است اما در نبرد آینده هیچ یک از امکانات ونظرات دشمن راه فرارنخواهند داشت انشاالله/ ذرهبین حقیقت
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
🎥علت گرانیهای اخیر در ایران چیست؟ فساد بانکی در ایران عامل اصلی گرانی و تورم است... 👤سعید لیلاز؛
عجیب
گرانی خودرو
گرانی مسکن
گرانی مواد خوراکی
گرانی ایاب و ذهاب کلیه وسایل نقلیه
گرانی بهداشت و سلامت ودرمان ودارو
گرانی آموزشی از مهد تا عالی ترین
گرانی نان انواع نانها
گرانی پوشاک
گرانی نهایت هزینه های کفن ودفن و قبر ........
تمومش کار دولت اصلاحات وسلام
ألسَّلامُ عَلَيْكَ یا
صاحِبَ الزَّمان
السَّلاَمُ عَلَيْكَ أَيُّهَا اَلْإِمَامُ
اَلْوَحیدُ و القَائِمُ الرَّشیدُ...
سلام بر تو ای یگانه روزگار
و ای تنهاترینِ عالم
سلام بر تو و بر روزی که
برای هدایت و محبّت
قیام خواهی کرد.
اَللّهُمَّ ارْزُقْنی تَوْفِیقَ الشَّهادَةِ
فِی سَبِیلِکَ تَحْتَ رایَةِ وَلِیِّکَ
الْمَهْدِیّ(عج)
أللَّھُمَّ عَجِّــلْ لِولیِّکَ الفَرَج
وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ
صفایی کمیته حقوقی رزما
#ج_رزما_حقوقی_قضایی
#مص
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺آیا ترامپ جنگ را از سر خواهد گرفت؟
✅نیما اکبرخانی؛ تحلیلگر مسائل نظامی
🔹برنامه به وقت ایران - شبکه خبر
#مرگ_بر_آمریکا
#ج_رزما_حقوقی_قضایی
#مص
✅دلالتهای مذاکراتی پیام رهبرمعظم انقلاب، حضرت امام مجتبی حسینی خامنهای:
1⃣ تنگه هرمز سرمایه راهبردی ماست: یعنی معاملهپذیر نیست.
2⃣آینده خلیج فارس بدون آمریکا ترسیم شده: یعنی حضورش رو به حذف است.
3⃣ مدیریت تنگه هرمز در اختیار ایران است: یعنی تصمیمگیری مستقل انجام میشود.
4⃣ این مدیریت، آغاز نظم جدید منطقه است: یعنی نقش آمریکا تمام می شود.
5⃣ منافع اقتصادی تنگه به مردم میرسد: یعنی عوارض و .. را خواهیم گرفت.
6⃣فناوری هستهای و موشکی سرمایه ملی است؛ یعنی قابل مذاکره نیست.
#مرگ_بر_آمریکا
#ج_رزما_حقوقی_قضایی
#مص
✔️ اعتراف مرشایمر و تعبیر دقیق رهبرانقلاب
✅مقصود رهبر انقلاب از «شکست مفتضحانه آمریکا در نقشه خود» در بیانیه خلیج فارس چه بود؟
🔹جان مرشایمر، نظریهپرداز آمریکایی و استاد مطرح علوم سیاسی و روابط بین الملل:
ما در جنگ با ایران نهتنها به اهدافمان نرسیدیم بلکه تنگهٔ هرمز را هم از دست دادیم؛
🔹ما با ۴ هدف بزرگ وارد نبرد با ایران شدیم:
1⃣ اول اینکه ایرانیها باید توانمندی غنیسازی هستهای خود را بهطور کامل کنار میگذاشتند.
2⃣ دوم اینکه از حمایت از حوثیها (انصارالله)، حماس و حزبالله دست برمی داشتند.
3⃣ سوم اینکه باید موشکهای شان را از بین میبردند.
4⃣ و در نهایت هدف ما، موضوع تغییر رژیم در ایران بود.
🔹اما مهمترین هدف ما همان تغییر رژیم بود؛ چون طبق منطقِ آن مقطع زمانی، اگر رژیم تغییر میکرد، آن ۳ هدف دیگر هم خودبهخود محقق میشد.
🔹ولی واقعیت این است که ما در دست یابی به هر ۴ هدف شکست خوردیم.
ما به هیچکدام از این اهداف نرسیدیم.
حتی میتوان گفت که اوضاع را بدتر هم کردهایم.
🔹در مورد مسئلهٔ موشکی، به نظرم بزرگترین درسی که ایرانیها از این جنگ گرفتند این بود که باید تا میتوانند موشک و سکوی پرتاب بسازند و آنها را در شهرهای موشکی پنهان کنند.
🔹در موضوع هستهای این وضعیت ممکن است آنها را بیشتر به سمت سلاح هسته ای سوق دهد و خود را نیازمند به آن ببینند.
🔹باید تاکید کنم که ما نهتنها به اهداف چهارگانهمان نرسیدیم، بلکه حالا در شرایطی هستیم که ایرانیها کنترل تنگه هرمز را به دست گرفته اند و یک «ایست بازرسی» در آنجا راه انداختهاند که این هم قبل از جنگ وجود نداشت.
🔹بعید است که ایرانی ها به این راحتی از این موقعیت و کنترل تنگه دست بکشند؛ مگر اینکه در توافقات بعدی، امتیازات دندانگیری نصیبشان شود.
🔹خلاصه اینکه ما اینجا شکست خوردیم و این جنگ یک اشتباه استراتژیک فاحش بود.
#مرگ_بر_آمریکا
#ج_رزما_حقوقی_قضایی
#مص
🚨فاکس نیوز:
🔺فرمانده سنتکام به ترامپ درباره یه طرح احتمالی برای “ضربه نهایی” به ایران در اتاق وضعیت توضیح داده
🔹گفته شده این طرح شامل یک موج حملات کوتاه ولی سنگینه
اهداف احتمالی هم اینها هستن:
🔸️باقیمانده توان نظامی ایران
🔸️رهبران و ساختار فرماندهی
🔸️زیرساختهای کلیدی
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بالاخره، یکی از استانداران عزم خود را جزم نمود...
فکر کنم بقیه استانداران باید بیدار شده و الگو بگیرند.
نشر بدید شاید بدست استاندار شما هم برسد
✅ " "
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🌹🌹🌹
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جانم به این خلاقیت نوستالوژیک
┄┄┅═✧❁💠❁✧═┅┄
#اللهاکبرخامنهایرهبر♥️🌸
هدایت شده از طوفان یمنی
♨️ آغاز پویش مردمی نجات معیشت با تغییر سیاستهای کلان ارزی مطابق منویات رهبر شهید انقلاب.
لینک شرکت در پویش👇👇👇
https://farsnews.ir/Admin_fori_sarasari/1777453974815663122
ما امضاکنندگان این بیانیه، با درک عمیق از شرایط اقتصادی کشور و فشار روزافزون بر معیشت مردم، بر این باوریم که یکی از ریشههای اصلی مشکلات فعلی، اجرای نسخههای اقتصادی غربیست که بهجای تقویت پول ملی و تولید و رفاه عمومی و معیشت مردم، منافع دلالان، دلاریفروشان و صاحبان سرمایههای ارزی را تامین کرده و سفرههای مردم را کوچکتر نموده است.
در سالهای اخیر، سیاست هایی نظیر:
۱_ "شناورسازی مدیریتشده نرخ ارز"
(کالاسازی ارز و قیمتگذاری آن براساس عرضه و تقاضا)
۲_ عدم توجه به پیمان سپاری ارزی" (بازگشت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشور)
۳_ "جهانی سازی قیمت ها و دلاری سازی اقتصاد برای فروش محصولات به داخل کشور"
عملاً موجب افزایش تورم و تضعیف قدرت خرید مردم شدهست.
در چنین شرایطی، تاکیدات مکرر رهبر شهید انقلاب اسلامی بر ضرورت "تقویت پول ملی" و "اصلاح ساختار نظام ارزی کشور" باید بهعنوان یک راهبرد اساسی مورد توجه جدی قرار گیرد، نه آنکه در سایه سیاستهای ناکارآمد فعلی به حاشیه رانده شود.
بر همین اساس، ما امضاکنندگان این پویش، مطالبات مشخص و روشنی داریم:
۱_ تغییر فوری سیاست ارزی کشور از "شناور مدیریتشده" به "تثبیت نرخ ارز" با هدف ایجاد ثبات اقتصادی و حفظ قدرت خرید مردم.
۲_ جلوگیری از فروش محصولاتی که از انفال عمومی در داخل تولید شده ولی با قیمت جهانی و دلار به مردم ایران فروخته میشود.
۳_ برگرداندن ارز حاصل از صادرات به چرخهی اقتصادی کشور از طریق سلب مالکیت ارز از صادرکنندگان انفال عمومی و واگذاری صد در صدی این ارزها به دولت.
ما معتقدیم ادامه مسیر فعلی، به معنای تعمیق شکاف طبقاتی، گسترش فقر و تضعیف بنیانهای اقتصادی کشور خواهد بود.
از اینرو، از همه مردم آگاه، دغدغهمند و دلسوز ایران عزیز دعوت میکنیم با امضای این پویش، صدای مطالبهگری برای اصلاح سیاستهای ارزی و اقتصادی کشور را تقویت کنند.
این یک مطالبه جناحی نیست؛
این فریاد دفاع از معیشت مردمست.
به این پویش بپیوندید و صدای خود را ثبت کنید.
🔴لینک شرکت در پویش👇👇👇
https://farsnews.ir/Admin_fori_sarasari/1777453974815663122