eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.6هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ایران، شهر خورشید
🛑 تا ساعتی دیگر پیام حضرت آیت‌الله سیّدمجتبیٰ حسینی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلّم منتشر خواهد شد. 📲 @rahbar_enghelab_ir
10.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 بازخوانی تصویری ✍🏼 پیام متنی حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم | ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir 📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA    @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره۱ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e کانال شماره ۴ رزما در سکوی بله🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT 🔻کانال شماره ۵ رزما در روبیکا https://rubika.ir/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
🇮🇷 پس از اثبات توانمندی در نبرد نظامی باید در جهاد اقتصادی و فرهنگی هم دشمن را ناامید کنیم 🔸 معلم و کارگر ستون فقرات عرصه‌ی فرهنگ و اقتصاد هستند 📝 اینک که جمهوری اسلامی ایران بعد از بیش از چهل‌وهفت سال مجاهدت، با تکیه به فضل الهی در نبرد نظامی با دشمنانِ پیشرفت و تعالی خود، بخشی از توانمندی چشمگیر خود را به جهانیان ثابت کرده است، در مرحله‌ی جهاد اقتصادی و فرهنگی نیز باید آنان را ناامید کرده و شکست دهد. ▪️ معلمان مؤثرترین حلقه در نبرد فرهنگی و کارگران از مؤثرترین عناصر در نبرد اقتصادی خواهند بود؛ به‌طوری‌که می‌توان ادعا کرد که این دو، به منزله‌ی ستون فقرات عرصه‌ی فرهنگ و اقتصاد هستند. از این رو لازم است به اهمیت جایگاه خاص خود و فراتر از یک شغل ـ که در قبال فعالیت در آن، دستمزدی دریافت میشود ـ بخوبی واقف باشند. ✍🏼 بخشی از پیام رهبر معظّم انقلاب به مناسبت روز کارگر و روز معلم | ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir 📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA   @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
💢تحلیل دیپلماسی انقلابی رفتار محور؛ دکتر حسین الله کرم، دبیر کل @جمعیت_رزما در تجمع مردم منطقه کن تهران؛ 🔻ادامه متن سخنرانی🔻
⭕ در هشتم اردیبهشت۱۴۰۴ خطاب به کسانیکه دیپلماسی را در کنار رهبری و رزمندگان میدان و خیابان سه ضلع قدرت ایران نامیدند، 🔻 اظهار داشت دیپلماسی یکی از عناصر قدرت ملی است اما سه ضلع اصلی قدرت در ایران ، رهبری ،رزمندگان خیابان و رزمندگان میدان است. 🔷️سردار الله کرم، در ادامه، دیپلماسی را مجری این سه میدان با اجازه رهبری دانست ، لذا دو نوع دیپلماسی را نقد و به طرح دیپلماسی رفتار محور پرداخت. 1️⃣ دیپلماسی تقاضامحور مثل دوران برجام است که ایران التماس غنی سازی داشت، غربی ها هم در نهایت با ده سال تعلیق به گونه ای پذیرفتند که ده سال بعد غنی سازی را تحت عنوان مکانیزم ماشه منتفی کردند. 2️⃣دیپلماسی عرضه محور که در دور اول مذاکرات پاکستان رخ داد، آمریکا و اسرائیل که نیاز به خاموش شدن جنگ داشتند طرح ده ماده ای ایران را پذیرفتند اما درعمل نه تنها دو پیش فرض ایران در آتش بس در لبنان و تحویل پول‌های بلوکه ایران را عمل نکردند، بلکه با نوعی نگاه ازبالا و متکبرانه ، ایران را به مذاکره در باره غنی سازی کشانده، خواستار ۲۰ سال تعلیق شدند که رهبری معظم انقلاب در گزارش این مذاکره ، اجازه تداوم آنرا ندادند. 📌دکتر الله کرم، درپایان پس از شکست دونوع دیپلماسی، خواستار دیپلماسی انقلابی شد که براساس مذاکره رفتاری بدون مذاکره گفتاری خواهد بود. «وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»؛ 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA                       @رصدتحولات_سیاسی_نظامی_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
‌‌این اورانیوم ۶۰ درصد چیه که آمریکا(ترامپ) توی هر مصاحبه میگه باید از ایران خارج بشه و ول کنِ ماجرا نیست؟ اهمیت این موضوع اینقدر بالاست که حتی نقشه ی دزدیدنش در اصفهان کشید و بخاطرش ۱۱ هواگرد و هلیکوپتر از دست داد! ‌ 🔻ادامه پست 🔻
همه فکر می کنند بخاطر این است که می ترسند ایران بمب هسته ای بسازد.. ولی اصلا این نیست. پس جریان چیست؟؟ برخلاف تصور عمومی که فکر می‌کنند اورانیوم فقط برای مسائل نظامی است، غنی‌سازی در این سطح کاربردهای بسیار حیاتی و پیشرفته‌ای دارد که به «لبه‌ی تکنولوژی» معروف است: ۱. تولید رادیوداروها (نجات جان انسان‌ها) یکی از مهم‌ترین کاربردهای اورانیوم با غنی‌سازی بالا، ساخت «مولیبدن-۹۹» است. این ماده مادرِ رادیودارویی به نام «تکنسیوم» است که در تصویربرداری‌های پزشکی برای تشخیص سرطان و بیماری‌های قلبی استفاده می‌شود. برای تولید این مواد در راکتورهای تحقیقاتی (مثل راکتور تهران)، داشتن سوخت با غنی‌سازی بالا کارایی را به شدت بالا می‌برد و باعث می‌شود داروهای باکیفیت‌تر و ارزان‌تر برای بیماران تولید شود. ۲. پیشران‌های هسته‌ای (کشتی‌ها و زیردریایی‌ها) کشتی‌های غول‌پیکر و زیردریایی‌ها برای اینکه بتوانند ماه‌ها یا سال‌ها بدون سوخت‌گیری در اقیانوس‌ها حرکت کنند، از موتورهای هسته‌ای استفاده می‌کنند. سوخت این موتورها معمولاً به غنی‌سازی بالایی (در حدود ۶۰ درصد و بالاتر) نیاز دارد تا موتور بتواند در ابعاد کوچک، قدرت بسیار زیادی تولید کند. این یعنی اقتدار در دریاها و بی‌نیازی از سوخت‌های فسیلی. ۳. تحقیقات علمی و نوترون‌درمانی در فیزیک هسته‌ای پیشرفته، برای انجام آزمایش‌هایی که به «چشمه‌ی نوترونی» قوی نیاز دارند، از سوخت ۶۰ درصد استفاده می‌شود. این تحقیقات می‌تواند منجر به کشف روش‌های جدید برای درمان بیماری‌های سخت‌علاج یا تولید مواد صنعتی فوق‌مقاوم شود. ۴. باتری‌های هسته‌ای برای فضا در ماموریت‌های فضایی دوردست که نور خورشید ضعیف است، از باتری‌های هسته‌ای استفاده می‌شود. غنی‌سازی بالا کمک می‌کند تا این باتری‌ها عمر بسیار طولانی (چندین دهه) داشته باشند. ۵. «اهرمِ اقتدار» (کاربرد سیاسی) در دنیای امروز، داشتن توانایی غنی‌سازی ۶۰ درصد مثل داشتن یک «کلید طلایی» است. این یعنی دانشمندان یک کشور به چنان سطحی از دانش رسیده‌اند که هیچ مانع علمی برایشان وجود ندارد. این موضوع باعث می‌شود در میز مذاکره، کشورهای دیگر با احترام و احتیاط بیشتری با ما صحبت کنند. در واقع، این اورانیوم نه برای جنگ، بلکه برای «جلوگیری از جنگ» و گرفتن امتیازات اقتصادی و علمی به کار می‌رود. نکته پایانی اوانیوم ۶۰ درصد یک عزت و غرور ملی مثل خاکِ وطن و یک سرمایه ملی مثل نفتِ، حاصل سالها هزینه و تلاشِ تا پای جانِ هزاران دانشمند و نخبه ایرانیه به طوری‌که حتی روسیه و چین هم دوس ندارن که ما یک همچین قدرتی داشته باشیم و رقیبشون در جهان باشیم! پس نه خودت بگو نه بذار کسی راحت بگه: «بده بره» ✍متاسفانه بابت برجام، ۱۱ تن اورانیوم غنی شده را مفت تقدیم کردند و گفتند بده بره و هیچ چیز عاید ما نشد و الان ترامپ برای ۴۰۰ کیلو اورانیوم غنی شده داره خودکشی میکنه. 🇮🇷 وَمَا النَّصرُ إِلّا مِن عِندِ اللَّهِ العَزيزِ الحَكيمِ «وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»؛ 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA  @رصدتحولات_سیاسی_نظامی_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e