eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.9هزار عکس
12.6هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️مردم ریشه‌ی گرانی‌ها را بشناسید تا تحلیل درست داشته باشید! 🇮🇷
صدا و سیما با مات کردن نوشته های پلاکارها و مطالبات مردم مبعوث شده و مطالبه گر دقیقا داره نشون میده طرف حق هست یا نه ما نه کوریم نه کر نه احمق و حقمون رو هم خواهیم گرفت مطالبه ما از صدا و سیما در تجمعات دکتر محبوبه حقیقی
14.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️ پس از فرماندار ساری، فرماندار دامغان به میدان آمد! کج سلیقگی یا انحراف 🔻 حمید رسایی: نمی‌توانم روندی که توسط فرماندار این دولت در ساری آغاز شد و توسط فرماندار دامغان استمرار یافته را رفتاری سازمانی که سرمنشاء آن رئیس جمهور یا وزیر کشور باشد، بدانم. اما هر چه هست، پاسخش همان است که این هموطن دامغانی می‌گوید. ✍در باره این اتفاقات باید گفت: 1️⃣ مردم با امر رهبر شهیدشان و رهبر انقلاب، سید مجتبی امام خامنه‌ای به میدان آمده‌اند و فقط با امر ایشان، خیابان را ترک می‌کنند. 3️⃣ مردم ایران که با سلایق مختلف در این تجمعات شرکت دارند، این مراسم را نوعی🚩 رزم شبانه🚩 و یکی از مهمترین سلاح‌های مقابله با این جنگ تحمیلی می‌دانند. 3️⃣ مردم یعنی برگزارکنندگان این تجمعات و کسانی که در آن شرکت می‌کنند یا کسانی که از کنارش عبور می‌کنند یا در نزدیکی تجمعات ساکن هستند، جملگی می‌دانند که برگزاری این رزم شبانه، به صورت طبیعی اقتضائاتی دارد، بنابر این حال همدیگر را رعایت می‌کنند. 4️⃣ حتما باید به فرماندار این شهر فهماند که ایران یک تن است. اگر قم یا تهران یا اصفهان، بمباران شده، یعنی دامغان هم بمباران شده. برای مردم ما تفاوت نمی‌کند شهید جزیره خارک یا شهید امنیت در کف خیابان تهران، یا شهید پشت لانچر شلیک موشک در لرستان یا کرمانشاه یا هر جای دیگر، مثل شهیدی از شهر خود ماست. 5️⃣ امیدواریم استاندار سمنان هم مثل استاندار مازندران در بین موکب‌داران دامغانی حاضر شود و ضمن رد قول فرماندار دامغان، از آنها دلجویی کند...                 🆔️@J.RAZMAA          @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما 🔻 🔰تنگه هرمز چگونه اینترنت ماهواره‌ای استارلینک را زمین‌گیر کرد؟ 🔸تصور عمومی این است که استارلینک با بیش از ۹۴۰۰ ماهواره در مدار پایین، کاملاً از زیرساخت‌های زمینی بی‌نیاز است. اما تحلیل رسانه تخصصی امنیت داخلی آمریکا (HSToday) فاش کرده: بسته شدن تنگه هرمز از اسفند ۱۴۰۴، زنجیره تأمین تجهیزات حیاتی این شبکه را فلج کرده است. هلیوم، گازهای خنک‌کننده و نیمه‌هادی‌های خاص که همگی از این تنگه عبور می‌کنند، حالا به بن‌بست خورده‌اند. 🔸هر ایستگاه زمینی استارلینک (Gateway) شامل آنتن‌های ۱.۴ متری و تجهیزات چند تنی است که فقط از راه دریا و عبور از تنگه هرمز به خاورمیانه و آفریقا می‌رسند. با بسته شدن تنگه، نه تجهیزات جدید می‌رسد، نه قطعات یدکی. بدتر اینکه اگر کابل‌های زیردریایی (که ۹۷٪ اینترنت جهان را حمل می‌کنند) هم قطع شوند، سناریوی «نه کابل داریم، نه ماهواره» رقم می‌خورد. 🔸استارلینک از لینک‌های لیزری بین ماهواره‌ای هم استفاده می‌کند، اما در بحران اخیر، ظرفیت آن‌ها برای جابه‌جایی حجم عظیم ترافیک کافی نبود و تأخیر به ۳۰۰ میلی‌ثانیه رسید. در گزارش تسنیم به این موضوع پرداختیم که چرا ؟ «فضا ادامه زمین است» و چرا ؟ 🚩"تنگه هرمز" به نقطه‌ ضعف راهبردی اینترنت ماهواره‌ای تبدیل شده است. 🆔️@J.RAZMAA  @رصدوتبیین_امور_راهبردی_تحرکات_صهیونیزم_بین_الملل_درجنگ_سایبرنتیک_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa