eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
*روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر رسانه‌های اسرائیلی از جمله رادیو ارتش اسراییل و هاارتص و گلوبس :* جنگ ایران در حال تبدیل شدن به بزرگ‌ترین شکست راهبردی در تاریخ اسرائیل است، و این در حالی است که فکر می‌کردیم بدتر از ۷ اکتبر دیگر وجود نخواهد داشت. من حتی درباره هزینه‌هایی که تا الان داده‌ایم صحبت نمی‌کنم. ماه‌ها زندگی در پناهگاه‌ها، ساختمان‌های ویران‌شده، گردشگریِ نابودشده در فصل اوج، و نفرت از اسرائیل در سراسر جهان. بلکه درباره آینده حرف می‌زنم. ایران با نوعی غرور و تکبر افراطی، با هزاران موشک که در توافق‌ها از آن‌ها نامی برده نشده و با میل به انتقام و با یک «معادله جدید» که خودش ایجاد کرده و دست‌ها را در هر موضوعی مربوط به حزب‌الله بسته است. آینده سیاه‌تر از سیاه به نظر می‌رسد با شانس صفر که در سال‌های آینده آمریکا ماجراجویی غیرضروری‌اش را اینجا تکرار کند
نویسنده و تحلیلگر ژئوپلیتیک پرتغالی : *این جنگ با ویتنام، افغانستان یا عراق فرق دارد. آن‌ها برای آمریکا شکست‌ سیاسی بودند، نه شکست‌ نظامی. اما ایران یک شکست نظامی است*
اینجاست عزیزان که نباید دستاورد نظامی رو یه وقت با اشتباهات دیپلماتیک از دست بدیم مثلا فرض کنید تو مذاکره عوارض تنگه هرمز منتفی شود این عملا امریکا توانسته ورق شکست نظامی خودش را برگرداند این هست که مردم به درستی روی مذاکرات حساس و نگران ان هستند
*فیلم‌ساز و فعال رسانه‌ای آمریکایی :* تأثیر کامل جنگ هنوز حتی شروع به آشکار شدن نکرده است ایران نباید هیچ توافقی را تا زمانی که ترامپ گرمای کامل جنگی را که آغاز کرده احساس کند، امضا کند باز کردن فوری هرمز خیانت است این کار ۱۰۰+ روز فداکاری را برعکس می‌کند برای چه؟ چند میلیارد دلار؟ وعده رفع تحریم‌ها؟ آمریکا توافق را می‌شکند همیشه این کار را می‌کنند آنها فقط میخواهند ایران هرمز را دوباره باز کند تا بتوانند اثراتش را بر قیمت نفت کاهش دهند
السلام علیکم یا خاصه اولیا الله . ✅بیانیه کمیته عالی سیاسی راهبردی جمعیت رزما🔻
بسمه تعالی این روزها و ایام ، لحظات پرتلاطم و پر دغدغه ای را سپری میکنیم.بیش از ۱۰۰ روز است که ملت مبعوث شده در خیابان ها به خونخواهی امام شهید و بیعت و حمایت از ولایت مطلقه فقیه امت ( حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه ای دام ظله ) و دفاع از کشور ایران و حمایت از رزمندگان اسلام ، میدان ها و خیابان های کشور را پر کرده اند و برای احقاق حقوق حقه ایران و نمایش قدرت نرم نظام در برابر آمریکای جنایتکار و صهیونیزم سر از پا نمی شناسند. اما این امت مبعوث شده این روزها از دو ناحیه اظهار نگرانی میکنند : * ‌وجود عناصر نفوذی در لایه هایی از نظام که در مذاکرات برجام، مملکت را فروختند و اکنون در روند مذاکره با دشمن با اظهارات و مواضع خود این نگرانی را ایجاد کرده اند که احتمال باج دهی مجدد و امتیاز به آمریکا در روند دیپلماتیک وجود دارد. * عدم اطلاع رسانی مناسب و درخور شان مردم ایران ، توسط وزارتخارجه و دولت اصلاحاتی و تیم مذاکره کننده ، موجب شده که مردم دچار دغدغه و نگرانی شوند و دربازار گرم شایعات ، تجربه خیانت در مذاکرات الجزایر و برجام و ...در ذهنشان خطور کند. واقعیتش به مردم حق دهید که نگران باشند و از نظام و دولت و مجلس بی اختیار مطالبه گری کنند . مردمی که با اقتدار قوای نظامیشان هیمنه آمریکا را در منطقه فرو ریختند و قدرتی جدید را در جهان رقم زدند ، نمیتوانند نظاره گر وادادگی و انفعال تصمیم گیران واداده در دادن تنگه هرمز و دستاوردهای هسته ای و بی توجهی به رهنمودهای رهبر انقلاب ،توسط این جماعت معلوم الحال باشند . هم اکنون شاهد تلاطم و تشویش و اعلام مواضع کفن پوشان و نگارندگان میدانها و خیابانهای هستیم که اگر با استدلال و اطلاع رسانی درست ، دغدغه آنها رفع نشود ، شاید شاهد هیجاناتی خاصی در جامعه باشیم. این مقبول نیست که جریان انقلابی و مردم وطن دوست برای ایران اقتدار بیاورند و جریان واداده با مصاحبه هایشان دل مردم را خالی کنند و دم از پیروزی هم بزنند. به روسای قوای نظام گوشزد میکنیم که تبعات این ناتصمیمی و عدم شفاف سازی گریبان بسیاری را خواهد گرفت و مردم دست به اتخاذ تصمیمات قاطعانه خواهند زد و با دستور رهبرشان طومار خیلی از آقایان را خواهند پیچید .مردم منتظر اعلام رسمی توافق نامه هستند و این مهم، دیری نخواهد پایید . آن زمان است که واکنش مردم انقلابی را مشاهده خواهید کرد. بعون الله تعالی کمیته عالی سیاسی راهبردی جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی ۲۳ خرداد ۱۴۰۵ 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امور_حکمرانی_اسلامی_در_جنگ_نرم_دشمن_شناسی_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما در ایتا🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
🔺️مجمع انقلابیون بین الملل لیست قصاص منتشر کرد 🆔@waring_kanal 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA @رصد_امور_اطلاعات_رسانه‌ای_جنگ_روانی_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما   کانال تحلیلی/ راهبردی شماره ۱ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa ابرگروه ویژه شماره ۲@ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 
بیمه تعالی اشتباه استراتژیک ۱: میدان و خیابان با مجاهدت وحضور پیروزی آفریدند. ۲: این پیروزی در دفاع نامتقارن نقطه قوت ما ببود. ۳: مسئولین امنیتی، سیاسی ما یا با خوش خیالی نسبت به دشمن یا تاثیر پذیری از واسطه ها و مشاورین نفوذی میدان مقابله را از نقطه قوت خودمان به نقطه قوت دشمن منتقل کردند! ۴: توانمندی و فراوانی موشکی و پهبادی که نقطه قوت مابود،تبدیل به میدان سیاسی،مذاکره،جنگ روانی و رسانه‌ای که نقطه قوت دشمن بود منتقل شد. ۵: نتیجه این اقدام، معاوضه فضای شفاف پیروزی نظامی با دام سیاسی و مذاکره بود. ۶: ما معتقد به چهارچوب‌های اخلاقی و ارزشی هستیم و دشمن لا ابالی تقیدی به آن وعهد وپیمان ندارد، و براحتی فضای شفاف را مه آلود می کند و ما را به ضعف می کشاند. ۷: تنها راه خروج از انفعال به فعال مقتدر بازگشت به میدان تقابل فعال نظامی است. ۸: با تدابیر واقدامات موثر نظامی و حمایت مردم مبعوث به تمامی شروطمان می رسیم. ۹: اخراج آمریکا ازمنطقه،فروپاشی کامل رژیم جعلی،مدیریت برتنگه،دریافت غرامت،دریافت اموال بلوکه شده،رفع تحریمها،خونخواهی و انتقام راهبردی و مصداقی شهداء و امام شهید فقط در پرتو قدرت نظامی تحقق می یابد. ۱۰:تبعیت مطلق قوای سه گانه،نیروهای مقتدر مسلح وعموم مردم از مقام ولایت،همسویی با اجزای مقاومت، محور اصلی اقتدار آفرینی منطقه ای وجهانی است. 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA @رصد_امور_اطلاعات_رسانه‌ای_جنگ_روانی_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما   کانال تحلیلی/ راهبردی شماره ۱ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa ابرگروه ویژه شماره ۲@ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ 🎥 البته من این را بارها گفتم؛ باز هم ناچارم بگویم! چون بعضی‌ها یا متوجه نمی‌شوند یا وانمود می‌کنند متوجه نمی‌شوند التماس می کنم گوش کنید و منتشر کنید😭😭
⭕️ سرلشکر رضایی: ترامپ آزادسازی ۲۴ میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه شده ایران را قبول کرده است ولی حاضر نیست آن را علنی اعلام کند قدرت موشکی، پهپادی و نظامی امروز ایران اسلامی مرهون فرماندهی بی‌بدیل سردار رشید است. 🔰رسانه مستقل ✍ترامپ شياد است درست فرمودند خمینی کبیر آمریکا شیطان بزرگ است تمام کسانی که به ترامپ اپستین تجاوز گر اعتماد می کنند یا با الفبای سیاست بیگانه اند یا با الفبای غیرت ✍محمد کاظمی
18.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻والله والله والله هیچ کاری مهمتر از پخش کردن دائم این سخنان رهبرشهیدمون که زنگ خطری است در جامعه، نیست ... جان حضرت زهرا این چند ثانیه را خوب گوش کنید و تا می‌توانید ندای رهبرمون را منتشر کنید هشدار به همه مسئولین کشور🇮🇷 خواهیم شد 🌀 با خستگی ناپذیر بصیرت افزایی کنیم تا در فتنه های پی درپی آخرالزمانی اشتباه نکنیم چرا که باز هم خواهیم شد
🔴 اشکال فرامتن تفاهم نامه با آمریکا وقتی به هر دلیل( مجاز یا نامجاز) از «متن یادداشت تفاهم» سخن گفته نمی شود و متن های موجود تکذیب می شود، رد و ابرام ها فقط شکاف و اختلاف داخلی می سازد که بی خطر نیست. پس بنای خود را روی مفاد منتشره نمی نهم؛ اما ❓آیا نقایص فقط در صورت اطلاع از مفاد، قابل کشف و طرح است؟! ❗️تفاهم نامه یک فرامتن عیان و علنی دارد که از قضا بزرگترین اشکال، به همان است: ⬅️ تفاهم (حتی با بُرد) درون نظم آمریکایی منطقه انجام می شود که آمریکا هم «طرف مذاکره» است هم «ناظم نظم منطقه»! اِشکال به «مفاد نادیده» نیست! به «مطلق مذاکره با آمریکا» نیست! به «امتیازهای داده شده» نیست! به مشروعیت بخشی به تعارض دو نقش آمریکاست: نقش طرف مذاکره/ نقش ناظم منطقه! اقلا از جنگ با افغانستان و عراق به این سو برای همه ثابت شده آمریکا، ناظم بلامنازع این منطقه است. در اموری که ذاتا به او مربوط نیست «به خاطر منافع اش» دخالت می کند و برای تحمیل خواست خود،«جنگ»(جنگ کویت)، «اشغال»(افغانستان و عراق)، «تحریم» و «تجاوز» و «آشوب داخلی»( ایران) راه می اندازد. این یک «تعارض جدی» است! آمریکا بعنوان «طرف مذاکره» باید چیزهایی را بپذیرد که به عنوان «ناظم منطقه»، اقل آنها را هم نباید بپذیرد! به بیان دیگر، ما پس از پیروزی در «جنگ بقا» و شکست دادن آمریکا در اهداف براندازی و فروپاشی و تجزیه و... دنبال «عدم تکرار تجاوز» و شکستن سیکلِ جنگ_مذاکره_جنگ بودیم. این «کف» بدون یک «سقف» محقق شدنی نیست. آن سقف، اخراج آمریکا اقلا از پایگاه های نظامی منطقه است. طرح اداره تنگه هرمز هم اهرمی برای تحقق این بود. ✓ ماه های اخیر بنده کوچکترین هم به تکرار گفته ام: • همه «پایان بندی جنگ»، الزاماً دیپلماتیک نیست! • «دیپلماسی» هم فقط مذاکره نیست! • «مذاکره» هم فقط با آمریکا نیست! ✓ برای آن «نظمِ کمتر آمریکایی» می شد این «امکان های تازه» را بنا نهاد: • بی اثر یا کم اثر کردن مانع اصلی( محاصره دریایی) با «عملیات نظامی» یا «دیپلماسی اقتصادی زمینی» با همسایگان! • مذاکره «با کشورهای منطقه» برای بستن پایگاه های آمریکا در قبال بهرمندی از تنگه هرمز و تضمین امنیت (مذاکراتی با میانجی اسلامی یا چین و روسیه). • و... ✓ این امکان های تازه: • اولاً درون نظم آمریکایی نبود و شروع رفتن به سمت نظم غیر آمریکایی می شد. • ثانیاً سهم آمریکا بعنوان طرف مذاکره را در حد تحریم های آمریکایی و مانند آن می کاست که ستاندنی تر از ده شرط بود! اما تفاهم نامه جدید _مفادش هرچه باشد_ درون نظم آمریکایی جلو رفت و صورت بندی شد! همه پایان بندی را به مذاکره آن هم با آمریکا ( ناظم/ طرف) گره زد! حتی مذاکره با قطر و... درباره آزاد سازی دارایی ها،«سناریویی موازی» درون همان نظم است؛ نه از سنخی که شمرده شد و برای به هم زدن نظم آمریکایی. این گونه تعهدات عربی درون آن نظم آمریکایی نه فقط «ضمانت کافی» ندارد و تا «سطح اخراج نظامی آمریکا» بُرد ندارد؛ بلکه فقط لیست اهداف نظامی ما علیه آمریکا در تجاوز محتمل بعد را می کاهد! ☆ از نخبگان و گویندگان می خواهم اگر اصل این توجه را درست می دانند جای نقد و ابرام مفاد تفاهم که مورد تکذیب مسئولین است در این موقف بیشتر تبیین کنند. محسن قنبریان ۱۴۰۵/۳/۲۳