eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺️مجمع انقلابیون بین الملل لیست قصاص منتشر کرد 🆔@waring_kanal 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA @رصد_امور_اطلاعات_رسانه‌ای_جنگ_روانی_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما   کانال تحلیلی/ راهبردی شماره ۱ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa ابرگروه ویژه شماره ۲@ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 
بیمه تعالی اشتباه استراتژیک ۱: میدان و خیابان با مجاهدت وحضور پیروزی آفریدند. ۲: این پیروزی در دفاع نامتقارن نقطه قوت ما ببود. ۳: مسئولین امنیتی، سیاسی ما یا با خوش خیالی نسبت به دشمن یا تاثیر پذیری از واسطه ها و مشاورین نفوذی میدان مقابله را از نقطه قوت خودمان به نقطه قوت دشمن منتقل کردند! ۴: توانمندی و فراوانی موشکی و پهبادی که نقطه قوت مابود،تبدیل به میدان سیاسی،مذاکره،جنگ روانی و رسانه‌ای که نقطه قوت دشمن بود منتقل شد. ۵: نتیجه این اقدام، معاوضه فضای شفاف پیروزی نظامی با دام سیاسی و مذاکره بود. ۶: ما معتقد به چهارچوب‌های اخلاقی و ارزشی هستیم و دشمن لا ابالی تقیدی به آن وعهد وپیمان ندارد، و براحتی فضای شفاف را مه آلود می کند و ما را به ضعف می کشاند. ۷: تنها راه خروج از انفعال به فعال مقتدر بازگشت به میدان تقابل فعال نظامی است. ۸: با تدابیر واقدامات موثر نظامی و حمایت مردم مبعوث به تمامی شروطمان می رسیم. ۹: اخراج آمریکا ازمنطقه،فروپاشی کامل رژیم جعلی،مدیریت برتنگه،دریافت غرامت،دریافت اموال بلوکه شده،رفع تحریمها،خونخواهی و انتقام راهبردی و مصداقی شهداء و امام شهید فقط در پرتو قدرت نظامی تحقق می یابد. ۱۰:تبعیت مطلق قوای سه گانه،نیروهای مقتدر مسلح وعموم مردم از مقام ولایت،همسویی با اجزای مقاومت، محور اصلی اقتدار آفرینی منطقه ای وجهانی است. 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA @رصد_امور_اطلاعات_رسانه‌ای_جنگ_روانی_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما   کانال تحلیلی/ راهبردی شماره ۱ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa ابرگروه ویژه شماره ۲@ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ 🎥 البته من این را بارها گفتم؛ باز هم ناچارم بگویم! چون بعضی‌ها یا متوجه نمی‌شوند یا وانمود می‌کنند متوجه نمی‌شوند التماس می کنم گوش کنید و منتشر کنید😭😭
⭕️ سرلشکر رضایی: ترامپ آزادسازی ۲۴ میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه شده ایران را قبول کرده است ولی حاضر نیست آن را علنی اعلام کند قدرت موشکی، پهپادی و نظامی امروز ایران اسلامی مرهون فرماندهی بی‌بدیل سردار رشید است. 🔰رسانه مستقل ✍ترامپ شياد است درست فرمودند خمینی کبیر آمریکا شیطان بزرگ است تمام کسانی که به ترامپ اپستین تجاوز گر اعتماد می کنند یا با الفبای سیاست بیگانه اند یا با الفبای غیرت ✍محمد کاظمی
18.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻والله والله والله هیچ کاری مهمتر از پخش کردن دائم این سخنان رهبرشهیدمون که زنگ خطری است در جامعه، نیست ... جان حضرت زهرا این چند ثانیه را خوب گوش کنید و تا می‌توانید ندای رهبرمون را منتشر کنید هشدار به همه مسئولین کشور🇮🇷 خواهیم شد 🌀 با خستگی ناپذیر بصیرت افزایی کنیم تا در فتنه های پی درپی آخرالزمانی اشتباه نکنیم چرا که باز هم خواهیم شد
🔴 اشکال فرامتن تفاهم نامه با آمریکا وقتی به هر دلیل( مجاز یا نامجاز) از «متن یادداشت تفاهم» سخن گفته نمی شود و متن های موجود تکذیب می شود، رد و ابرام ها فقط شکاف و اختلاف داخلی می سازد که بی خطر نیست. پس بنای خود را روی مفاد منتشره نمی نهم؛ اما ❓آیا نقایص فقط در صورت اطلاع از مفاد، قابل کشف و طرح است؟! ❗️تفاهم نامه یک فرامتن عیان و علنی دارد که از قضا بزرگترین اشکال، به همان است: ⬅️ تفاهم (حتی با بُرد) درون نظم آمریکایی منطقه انجام می شود که آمریکا هم «طرف مذاکره» است هم «ناظم نظم منطقه»! اِشکال به «مفاد نادیده» نیست! به «مطلق مذاکره با آمریکا» نیست! به «امتیازهای داده شده» نیست! به مشروعیت بخشی به تعارض دو نقش آمریکاست: نقش طرف مذاکره/ نقش ناظم منطقه! اقلا از جنگ با افغانستان و عراق به این سو برای همه ثابت شده آمریکا، ناظم بلامنازع این منطقه است. در اموری که ذاتا به او مربوط نیست «به خاطر منافع اش» دخالت می کند و برای تحمیل خواست خود،«جنگ»(جنگ کویت)، «اشغال»(افغانستان و عراق)، «تحریم» و «تجاوز» و «آشوب داخلی»( ایران) راه می اندازد. این یک «تعارض جدی» است! آمریکا بعنوان «طرف مذاکره» باید چیزهایی را بپذیرد که به عنوان «ناظم منطقه»، اقل آنها را هم نباید بپذیرد! به بیان دیگر، ما پس از پیروزی در «جنگ بقا» و شکست دادن آمریکا در اهداف براندازی و فروپاشی و تجزیه و... دنبال «عدم تکرار تجاوز» و شکستن سیکلِ جنگ_مذاکره_جنگ بودیم. این «کف» بدون یک «سقف» محقق شدنی نیست. آن سقف، اخراج آمریکا اقلا از پایگاه های نظامی منطقه است. طرح اداره تنگه هرمز هم اهرمی برای تحقق این بود. ✓ ماه های اخیر بنده کوچکترین هم به تکرار گفته ام: • همه «پایان بندی جنگ»، الزاماً دیپلماتیک نیست! • «دیپلماسی» هم فقط مذاکره نیست! • «مذاکره» هم فقط با آمریکا نیست! ✓ برای آن «نظمِ کمتر آمریکایی» می شد این «امکان های تازه» را بنا نهاد: • بی اثر یا کم اثر کردن مانع اصلی( محاصره دریایی) با «عملیات نظامی» یا «دیپلماسی اقتصادی زمینی» با همسایگان! • مذاکره «با کشورهای منطقه» برای بستن پایگاه های آمریکا در قبال بهرمندی از تنگه هرمز و تضمین امنیت (مذاکراتی با میانجی اسلامی یا چین و روسیه). • و... ✓ این امکان های تازه: • اولاً درون نظم آمریکایی نبود و شروع رفتن به سمت نظم غیر آمریکایی می شد. • ثانیاً سهم آمریکا بعنوان طرف مذاکره را در حد تحریم های آمریکایی و مانند آن می کاست که ستاندنی تر از ده شرط بود! اما تفاهم نامه جدید _مفادش هرچه باشد_ درون نظم آمریکایی جلو رفت و صورت بندی شد! همه پایان بندی را به مذاکره آن هم با آمریکا ( ناظم/ طرف) گره زد! حتی مذاکره با قطر و... درباره آزاد سازی دارایی ها،«سناریویی موازی» درون همان نظم است؛ نه از سنخی که شمرده شد و برای به هم زدن نظم آمریکایی. این گونه تعهدات عربی درون آن نظم آمریکایی نه فقط «ضمانت کافی» ندارد و تا «سطح اخراج نظامی آمریکا» بُرد ندارد؛ بلکه فقط لیست اهداف نظامی ما علیه آمریکا در تجاوز محتمل بعد را می کاهد! ☆ از نخبگان و گویندگان می خواهم اگر اصل این توجه را درست می دانند جای نقد و ابرام مفاد تفاهم که مورد تکذیب مسئولین است در این موقف بیشتر تبیین کنند. محسن قنبریان ۱۴۰۵/۳/۲۳
هدایت شده از حزب‌الله
https://virasty.com/ruhollahbejani/1781311264180434638 آخرین پست ویراستی حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله بجانی در مورد: ترک انتقام و همدستی با قاتلین رهبری
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر لطفا از ما نخواهید به عراقچی اعتماد کنیم. زیرا قسم عراقچی هم اعتباری ندارد. ما بر وصیت پیر طریقت خودمان هستیم. مرام ما این است ؛ اگر از کسی چند بار دروغ شنیدیم ، حتی نشست و برخاست با اورا جایز نمی دانیم. ما کم از عراقچی دروغ نشنیدیم ، اینکه امروز چه می گوید، اهمیتی ندارد . بر اساس ان قاعده، گمان می کنیم هر چه عراقچی می گوید، به دروغ نزدیکتر است، تا به حقیقت . ملت ایران ده ها توضیح از عراقچی طلب کار است . از جمله ؛ سرنوشت ۱۱ تن اورانیوم غنی شده که در قالب برجام به خارج فرستاده شد، چه شد . تصور ما این است؛ عراقچی در مورد تنگه هرمز هم ، همین نقشه را دارد . میخواهد تنگه هرمز را واگذار کند ، بعدا دلیلش را به مردم توضیح دهد و هرگز هم توضیح نمی دهد. اگر تنگه هرمز را رها کنیم ، امکان بدست گرفتن کنترل مجدد ان ممکن نیست . حرف عراقچی تضمین نیست . اعتماد کردن به عراقچی و به تیم حاکم بر وزارت امور خارجه به هیچ وجه عاقلانه نیست . علیرضا تنهای کیسمی خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هوالعزیز لینک صفحه یادبود آیت الله شهید "امام سید علی حسینی خامنه ای" https://iporse.ir/6284688 لطفا در حد امکان در گروه ها و بین دوستان ارسال بفرمایید. 🏴🌷🏴🌷🏴🌷🏴
🔸️ در پی عروج خونین مرجع عالی‌قدر جهان تشیّع، رهبر حکیم انقلاب اسلامی و پرچمدار جبهه حق و مقاومت، امام مجاهد شهید حضرت آیت‌الله‌العظمی سیّدعلی حسینی خامنه‌ای (قدّس‌الله‌نفسه‌الزکیه)، جهان اسلام در سوگ فقدان بزرگمردی نشسته است که سراسر عمر پربرکت خویش را در راه اعتلای کلمه حق، دفاع از اسلام، خدمت به مردم و هدایت امّت اسلامی سپری نمود. آن قائد شهید، با ایمان راسخ، مجاهدت خالصانه، صبر استوار و بصیرت الهی، همواره پرچم استقلال ایران عزیز و هدایت و عزت امّت اسلامی را برافراشته نگاه داشت؛ نام و یاد آن یگانه دوران در تاریخ ایران عزیز، جهان اسلام و در دل آزادگان عالم ماندگار خواهد بود. 🔸ستاد بزرگداشت عروج خونین امام مجاهد شهید حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (اعلی‌الله‌مقامه‌الشریف)، ضمن عرض تسلیت به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله سیّدمجتبی حسینی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و همه ملّت‌های آزاده و دلبسته به راه حق، مراتب سپاس و قدردانی عمیق خود را از حضور پرشور و وفادارانه مردم مبعوث شده ایران اسلامی و همه دلدادگان اسلام و انقلاب اعلام می‌دارد. 🔸پیرو اطلاعیه‌های پیشین این ستاد و با عنایت به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، به اطلاع عموم مردم شریف و عزادار می‌رساند مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر آن امام مجاهد شهید و اعضای خانواده ایشان، شهیدان بزرگوار دکتر مصباح‌الهدی باقری‌کنی، سیّده‌بشری حسینی خامنه‌ای، زهرا حدادعادل و زهرا محمدی گلپایگانی (رضوان‌الله‌علیهم اجمعین) به شرح زیر برگزار خواهد شد: 🔸روزهای شنبه ۱۳ و یکشنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۵ مصادف با نوزدهم و بیستم ماه محرم: مراسم وداع با پیکر مطهر در مصلای امام خمینی (قدّس‌سرّه) تهران. 🔸روز دوشنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۵ مصادف با بیست‌ویکم ماه محرم: مراسم تشییع در تهران. 🔸روز سه‌شنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۵ مصادف با بیست‌ودوم ماه محرم: مراسم تشییع در شهر مقدّس قم. 🔸روز پنج‌شنبه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۵ مصادف با بیست‌چهارم ماه محرم و شب شهادت امام سجاد علیه‌السلام: مراسم تشییع در مشهد مقدس و تدفین در حرم ملکوتی امام‌رضا (علیه‌آلاف‌التحیة و الثناء) 🔸از عموم مردم شریف و عزیز، آزادگان جهان، دلدادگان مکتب اسلام و علاقه‌مندان، به‌ ایران اسلامی و کلیه اعضای محترم @جمعیت_رزما دعوت می‌شود با حضور در این مراسم باشکوه، آن رهبر شهید را بدرقه کنند. 🔸️در پایان ضمن تشکر از تمهید و برنامه‌ریزی‌های گسترده‌‌ دستگاه‌های مسئول و گروه‌های مردمی برای برگزاری این رویداد، تأکید می‌شود نقش اصلی در برگزاری این مراسم را مردم شریف و همیشه‌درصحنه به‌عنوان صاحبان اصلی عزا برعهده خواهند داشت و جلوه باشکوه و بی‌نظیری از یک رویداد مردمی عظیم  رقم خواهد خورد، ان‌شاءالله. جزئیات بیشتر این مراسم متعاقباً به‌اطلاع عموم خواهد رسید. 🔸دفتر حفظ و نشر آثار رهبر شهید انقلاب اسلامی ۲۳ خرداد ۱۴۰۵ 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA            @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما