ألسَّلامُ عَلَيْكَ یا
صاحِبَ الزَّمان
معرفت نسبت به امام زمان علیهالسّلام یک مرتبه پایینی دارد که اقلاًّ ما باید این را قبول داشته باشیم و اگر قبول نداشته باشیم تقریباً منکر آن حساب میشویم و آن این است که او را امامی که واجبالاطاعة است بدانیم «مفترض الطاعة» (من لایحضره الفقیه ج۲ص۵۸۴)
بایدهر چه میگویدگوش کنیم
دوّم اینکه او در همین بدن معمولی است، در همین بدن گوشت و پوست و استخوانی هست. سوّم اینکه احاطه بر تمام مردم کرهی زمین دارد (نسبت به
ماسویالله را باید بحث کرد) حالات همهی مردم را میداند. این اقلّ معرفتی است که ما باید نسبت به امام زمانمان داشته باشیم.
أللَّھُمَّ عَجِّــلْ لِولیِّکَ الفَرَج
وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ
صفایی کمیته حقوقی رزما
#ج_رزما_حقوقی_قضایی
#مص
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴 مرغ شبخوان که با دلم میخواند
رفت و این آشیانه خالی ماند🏴
آهوان گم شدند در شب دشت
آه از آن رفتگان بیبرگشت🏴
#انقلاب_کربلا
#ج_رزما_حقوقی_قضایی
#مص
14.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لو فیگارو، پر مخاطبترین و رسمی ترین و شناخته شده ترین روزنامه فرانسه چرا و بر اساس کدام داده ها بوضوح و با اطمینان از" کودتای روحانی علیه آیتالله سید علی خامنهای " گزارش داد!!
چرا هیچ واکنش و توضیحی و یا اعتراض و یا تکذبیه ای در قبال این گزارش، از داخل ایران دیده و شنیده نشد!؟؟ مردم کماکان منتظر توضیحات هستند.!
🔴 علت موقت بودن مذاکرات از زبان عامل موساد
✍ انتقام خون، خون است، نه فقط پایگاه و تجهیزات...
اگر انتقام شهید سلیمانی را گرفته بودیم سگ زرد پودوفیلی وجود نداشت که این همه جنایت کند...
اگر انتقام شهید رئیسی را گرفته بودیم نتانیابو وجود نداشت که این همه جنایت کند...
خون کثیف این دو جنایتکار را باید ریخت هرچه سریعتر!
🚩یا لثارات الخامنه ای...
🚩#انتقام_خون_رهبر
🇮🇷#دادستان_کجایی
@DadSetanKojayi
با ما در #کانال_ایتا همراه باشید👇
https://eitaa.com/DadSetanKojayi
🔴 هدف اول و آخر جریان کودتا حذف رهبری است.
کودتای نرم خزنده در جریان است.
اما منشأ کودتا کجاست؟
عده کم است و ادعاشان زیاد است.
بزودی توسط مردم مبعوث رسوا و به سزای اعمال پلید خود خواهند رسید...
🇮🇷#دادستان_کجایی
@DadSetanKojayi
با ما در #کانال_ایتا همراه باشید👇
https://eitaa.com/DadSetanKojayi
ترامپ:
توافق باراک حسین اوباما با ایران، برجام، مسیری آسان، زیبا و هموار به سوی سلاح هستهای بود که ایران شش سال پیش آن را داشت و مدتها پیش از آن استفاده میکرد. توافق من با ایران دقیقاً برعکس است، دیواری برای نداشتن سلاح هستهای! در واقع، آنها دیگر سلاح هستهای نمیخواهند و نخواهند داشت، نه از طریق خرید، توسعه یا هر شکل دیگری از تهیه. قرار است این توافق فردا امضا شود و بلافاصله پس از امضای آن، تنگه هرمز به روی همه باز است. رابطه ما با ایران بسیار متفاوت و بهتر از دولتهای قبلی است. برخلاف صدها میلیارد دلار پرداخت اوباما به آنها، از جمله ۱.۷ میلیارد دلار پول نقد، هیچ پولی رد و بدل نخواهد شد. در زمان مناسب، وقتی همه چیز آرام باشد، ما به لطف بمبافکنهای زیبای B-2 و خلبانان درخشانشان، وارد عمل میشویم و غبار هستهای را که در اعماق کوههای گرانیتی قدرتمند و غرق شده دفن شده است، جمعآوری و نابود میکنیم، چه در ایران و چه در ایالات متحده. امیدواریم که این روند به سرعت به راحتی انجام شود. اگر اینطور نشود، ما جایگزین نهایی را داریم، امیدواریم که دیگر هرگز مورد استفاده قرار نگیرد!
🆔شناسه ایتا
@gowharemarefat
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻
🆔️@J.RAZMAA
@تبیین_امور_بصیرت_افزایی_دشمن_شناختی_سیاسی_ضداسکباری_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما
@کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
@ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
@پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
تنها ماندن حزبالله را
تعطیلی صنعت هستهای را
تعطیلی مجلس را
عدم خونخواهی رهبر شهید را
باز شدن تنگه هرمز را
بیعت با یزید را
#نمیپذیریم
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻
🆔️@J.RAZMAA
@تبیین_امور_بصیرت_افزایی_دشمن_شناختی_سیاسی_ضداسکباری_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما
@کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
@ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
@پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
✍🔻ما توافقی که ده شرط رهبری درآن رعایت نشده باشد را #نمیپذیریم
🛑در ساعاتی هستیم،هر حرف و متنی که زده یا نوشته میشه؛ضد وحدت،بر خلاف صلاح کشور،جنگ طلب ها خوانده میشه
🔴ما بیشتر از همه بر صلاح کشور حساسیم،بر اساس وحدت از خیلی از حرف ها رد شدیم و اونایی هم که جنگیدن خودمون، برادرا و رفیقامون بودن
متأسفانه تجربه آینده در اتفاق پیشرو ،خیلی سنگین تر از دفعات قبل هزینه خواهد داشت...
#نمیپذیریم
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻
🆔️@J.RAZMAA
@تبیین_امور_بصیرت_افزایی_دشمن_شناختی_سیاسی_ضداسکباری_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما
@کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
@ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
@پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
724.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نمیدانم این فیلم برای کدام تجمع و کدام شهر است اما از همه مردمی که در عین ادب و احترام، با این سبک خلاقانه مطالبه میکنند تا جلسات صحن علنی مجلس دوباره راه بیفتد تشکر میکنم.
اگر هر شب در تمام تجمعات، مطالبه بازگشایی مجلس با خلاقیت و ابتکارهای این چنینی انجام شود حتما در راه افتادن مجلس اثرگذار است.
@Sabety_ir ✅
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بازخوانی
🔺صحبتهای مهم علی باقری کنی، مسئول مذاکرات ایران در زمان دولت شهید رئیسی:
🔸در مرداد ۴۰۱ توافق با آمریکا تمام شده بود و فقط امضا مانده بود.
🔹رهبر شهید مستقیماً در مورد مفاد توافق نظر میداد و موضع میگرفت.
🔸امضای توافق به بعد از انتخابات میان دورهای آمریکا موکول شده بود، که به دلیل حوادث مهر ماه مردد شدند.
🔹بهمن ۴۰۱ مجددا مذاکرات شروع شد که با شروع عملیات ۷ اکتبر به بنبست خورد.
🔸تا اینکه در سال بعد از آن دکتر پزشکیان مسؤولیت آن را برعهده گرفت.
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻
🆔️@J.RAZMAA
@تبیین_امور_بصیرت_افزایی_دشمن_شناختی_سیاسی_ضداسکباری_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما
@کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
@ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
@پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e