eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 هدف اول و آخر جریان کودتا حذف رهبری است. کودتای نرم خزنده در جریان است. اما منشأ کودتا کجاست؟ عده کم است و ادعاشان زیاد است. بزودی توسط مردم مبعوث رسوا و به سزای اعمال پلید خود خواهند رسید... 🇮🇷 @DadSetanKojayi با ما در همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi
ترامپ: توافق باراک حسین اوباما با ایران، برجام، مسیری آسان، زیبا و هموار به سوی سلاح هسته‌ای بود که ایران شش سال پیش آن را داشت و مدت‌ها پیش از آن استفاده می‌کرد. توافق من با ایران دقیقاً برعکس است، دیواری برای نداشتن سلاح هسته‌ای! در واقع، آنها دیگر سلاح هسته‌ای نمی‌خواهند و نخواهند داشت، نه از طریق خرید، توسعه یا هر شکل دیگری از تهیه. قرار است این توافق فردا امضا شود و بلافاصله پس از امضای آن، تنگه هرمز به روی همه باز است. رابطه ما با ایران بسیار متفاوت و بهتر از دولت‌های قبلی است. برخلاف صدها میلیارد دلار پرداخت اوباما به آنها، از جمله ۱.۷ میلیارد دلار پول نقد، هیچ پولی رد و بدل نخواهد شد. در زمان مناسب، وقتی همه چیز آرام باشد، ما به لطف بمب‌افکن‌های زیبای B-2 و خلبانان درخشانشان، وارد عمل می‌شویم و غبار هسته‌ای را که در اعماق کوه‌های گرانیتی قدرتمند و غرق شده دفن شده است، جمع‌آوری و نابود می‌کنیم، چه در ایران و چه در ایالات متحده. امیدواریم که این روند به سرعت به راحتی انجام شود. اگر اینطور نشود، ما جایگزین نهایی را داریم، امیدواریم که دیگر هرگز مورد استفاده قرار نگیرد! 🆔شناسه ایتا @gowharemarefat 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻   🆔️@J.RAZMAA         @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_دشمن_شناختی_سیاسی_ضداسکباری_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
تنها ماندن حزب‌الله را تعطیلی صنعت هسته‌ای را تعطیلی مجلس را عدم خون‌خواهی رهبر شهید را باز شدن تنگه هرمز را بیعت با یزید را 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻   🆔️@J.RAZMAA         @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_دشمن_شناختی_سیاسی_ضداسکباری_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
✍🔻ما توافقی که ده شرط رهبری درآن رعایت نشده باشد را 🛑در ساعاتی هستیم،هر حرف و متنی که زده یا نوشته میشه؛ضد وحدت،بر خلاف صلاح کشور،جنگ طلب ها خوانده میشه 🔴ما بیشتر از همه بر صلاح کشور حساسیم،بر اساس وحدت از خیلی از حرف ها رد شدیم و اونایی هم که جنگیدن خودمون، برادرا و رفیقامون بودن متأسفانه تجربه آینده در اتفاق پیشرو ،خیلی سنگین تر از دفعات قبل هزینه خواهد داشت... 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻   🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_دشمن_شناختی_سیاسی_ضداسکباری_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
724.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نمی‌دانم این فیلم برای کدام تجمع و کدام شهر است اما از همه مردمی که در عین ادب و احترام، با این سبک خلاقانه مطالبه می‌کنند تا جلسات صحن علنی مجلس دوباره راه بیفتد تشکر می‌کنم‌. اگر هر شب در تمام تجمعات، مطالبه بازگشایی مجلس با خلاقیت و ابتکارهای این چنینی انجام شود حتما در راه افتادن مجلس اثرگذار است. @Sabety_ir
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بازخوانی 🔺صحبت‌های مهم علی باقری کنی، مسئول مذاکرات ایران در زمان دولت شهید رئیسی: 🔸در مرداد ۴۰۱ توافق با آمریکا تمام شده بود و فقط امضا مانده بود. 🔹رهبر شهید مستقیماً در مورد مفاد توافق نظر می‌داد و موضع می‌گرفت. 🔸امضای توافق به بعد از انتخابات میان دوره‌ای آمریکا موکول شده بود، که به دلیل حوادث مهر ماه مردد شدند. 🔹بهمن ۴۰۱ مجددا مذاکرات شروع شد که با شروع عملیات ۷ اکتبر به بن‌بست خورد. 🔸تا اینکه در سال بعد از آن دکتر پزشکیان مسؤولیت آن را برعهده گرفت. 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻   🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_دشمن_شناختی_سیاسی_ضداسکباری_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
🔰 چقدر تقارن زیرنویس ها دردناک است 😔 🔹چقدر این پیر فرزانه گفت مذاکره ضرر دارد و منفعت ندارد... 😔
🔰 ۸۰ درصد از مخاطبین فارس امضای توافق رو به ضرر کشور می‌دانند! 🔹آقایان؛ سرهنگ بازی و نامحرم نگه داشتن ملت، نتیجه معکوس دارد.
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شنیدید میگن همه چیز تحت نظر رهبری است و رهبری اگر خطایی ببیند شخصا اقدام می‌کند. خب بیایید به تاریخ و صحبت های رهبر شهید خودمون رجوع کنیم.
🔰 برادرانه با آقایان قالیباف و عراقچی(۱) 👤 🔻آقای دکتر عراقچی در برنامه گفت‌وگوی ویژه شبکه یک سیما، از نزدیک بودن زمان توافق با آمریکا خبر داد و در توضیح بخشی از این توافق به بازگشایی تنگه هرمز اشاره کرده و البته ایشان به محدودیت‌هایی که پس از گشایش تنگه از سوی کشورمان اِعمال خواهد شد نیز اشاره داشته و گفت: «برای ما آنچه مهم است این است که نظام اداره تنگه هرمز معلوم باشد با چه طرفی است و اینکه هزینه خدمات دیگر مجانی نخواهد بود، مهم است که تثبیت شود. ان‌شاءالله خواهید دید که در توافق تثبیت شده که خدمات در تنگه هرمز هزینه دارد و آینده اداره تنگه هرمز متفاوت از گذشته است ‌ ایران آن را انجام‌ خواهد داد»! آقای عراقچی در ادامه گفت: «اولین موردی که در این‌ توافق به آن اشاره شده رفع کامل محاصره دریایی آمریکاست»! در‌این‌باره گفتنی‌ها و نکات سرنوشت‌سازی هست که نمی‌تواند و نباید از نگاه تیم مذاکره‌کننده کشورمان و مخصوصاً آقایان قالیباف و عراقچی دور بماند. بخوانید! 🔸۱- تنگه هرمز‌، بخشی از آب‌های سرزمینی ایران است و در تعریف آب‌های سرزمینی آمده است «آب‌های سرزمینی یا دریای سرزمینی به حاشیه‌ای از دریا که مجاور ساحل است و بعد از آب‌های داخلی است، گفته می‌شود. این قسمت از دریا به همراه فضای بالا، بستر دریا و زیر بستر آن تحت حاکمیت کامل کشور ساحلی است و کشورهای مجاور حق هیچ‌گونه بهره‌برداری را بدون اجازه کشور ساحلی ندارند» از این روی حاکمیت بر تنگه هرمز حق قانونی جمهوری اسلامی ایران است که در حقوق بین‌الملل با صراحت به آن تصریح شده است. توضیح آن‌که در مواد ۱۴ تا ۲۳ از کنوانسیون ۱۹۵۸ ژنو و مواد ۱۷ تا ۳۷ از کنوانسیون ۱۹۸۲ جامائیکا که به موضوع دریای ساحلی و حق عبور کشتی‌ها اختصاص دارد تاکید شده است که کشورهای ساحلی آبراه‌های دریایی می‌توانند بر عبور و مرور شناورها در تنگه‌های تحت حاکمیت خود نظارت داشته‌ و‌ از عبور کشتی‌هایی که با منافع ملی آنها در تعارض است جلوگیری کنند. اکنون سؤال این است که آیا در توافق یاد‌شده بر ممنوعیت عبور کشتی‌های وابسته به آمریکا، رژیم صهیونیستی، کشورک‌های عربی که در جنگ رمضان علیه ایران اسلامی شرکت داشته‌اند، اشاره و تاکیدی شده است؟! در بیانات آقای عراقچی که اثری از این محور سرنوشت‌ساز دیده نمی‌شود! 🔸۲- باید از آقایان قالیباف و عراقچی پرسید، مگر نه‌این‌که بستن تنگه هرمز یکی از اصلی‌ترین اهرم‌های کشورمان در جنگ رمضان بوده است و مگر نه‌این‌که بستن تنگه راه تنفس تجاری و اقتصادی دشمن را مسدود نموده و به خفگی نزدیک کرده است؟! آقایان قرار است با کدام توجیه منطقی و توضیح قابل قبولی از این اهرم سرنوشت‌ساز دست بردارند؟! می‌فرمایند؛ «‌از کشتی‌های عبوری هزینه خدمات خواهیم گرفت»! همین؟!. آمریکا و متحدانش، رهبر بزرگوار ایران اسلامی و جهان اسلام را به شهادت رسانده‌اند، خون ده‌ها دانشمند هسته‌ای و فرماندهان عالی‌رتبه نظامی، صدها انسان بی‌گناه و دانش‌آموزان مظلوم را بر زمین ریخته‌اند. صدها میلیار دلار خسارت وارد کرده‌اند و‌... حالا قرار است با گشایش تنگه هرمز و دریافت هزینه خدمات‌(!) از کشتی‌های عبوری، گلوگاه اقتصادی و تجاری آنها را رها کنیم؟! و زمینه را برای حملات و جنایات بعدی آنها فراهم ‌آوریم؟! 🔸۳- برادر عزیزمان جناب عراقچی در مصاحبه جمعه شب خود فرموده‌اند؛ «‌اولین موردی که در این‌ توافق به آن اشاره شده رفع کامل محاصره دریایی آمریکاست‌»! به بیان دیگر گویی قرار است گشایش تنگه هرمز، یعنی حق قانونی خود را با محاصره دریایی آمریکا که اقدامی زور‌گویانه و غیر‌قانونی است، تاخت بزنیم‌(!). این در حالی است که محاصره دریایی ایران از سوی آمریکا نه فقط یک اقدام غیرقانونی، بلکه جنایت جنگی است و همان‌طور که ترامپ با صراحت اعتراف کرده است یکی از انواع «دزدی دریایی» است. بنابراین بدیهی است که این دزدی دریایی نمی‌تواند و نباید با اِعمال حاکمیت ایران بر تنگه هرمز همسو تلقی شود و مابه‌ازای آن، دست کشیدن ما از حاکمیت بر تنگه هرمز باشد! چرا باید زورگویی آمریکا را با حق قانونی خود تاخت بزنیم. پیش از این تاکید کرده و برای آن به اسنادی اشاره کرده بودیم که پاسخ محاصره دریایی آمریکا، بستن باب‌المندب است و نه گشایش تنگه هرمز! 🔸۴- دریافت غرامت، یکی از شرایط اعلام شده رهبر معظم انقلاب بوده و هست. حضرت ایشان در پیام ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۴ خود می‌فرمایند: «‌ما از دشمن غرامت خواهیم گرفت و اگر امتناع کند، به اندازه‌ای که تشخیص بدهیم، از اموالش برخواهیم داشت و اگر آن هم مقدور نباشد، به همان اندازه از اموالش را نابود خواهیم کرد». این غرامت را قرار است چگونه از آمریکا و شرکایش در جنگ رمضان دریافت کنیم؟ تعهد؟ آمریکا به کدام تعهدش پایبند بوده است؟! از هم‌اکنون پرداخت غرامت را نفی می‌کند.