eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
عجب عکسی و عجب تیتر یکی مدیر مسئول و سردبیرش ای والله دارند.. بارها و بارها گفته ام اگر میخواهید مواضع دکتر جلیلی را بدانید روزنامه درجه یک، گفتمانی و عالی عصر ایرانیان را از دست ندهید.. یک جمله هم دیشب گفتم الان تکرار می کنم که مصاحبه و جملاتی که دیشب عراقچی داشت یک موهبت و کرامتی از جانب خداوند بود تا هم باطن نفاق آلود و سازشکار آنان آشکار شود و هم از این طریق مردم علیه غربزدگان بزدل یکدل و متحد شوند.. 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻   🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_سیاسی_جنگ_شناختی_مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
لطفا به مسئولین اعتماد کنید؛ این فرد رئیس هیات مدیره سرمايه گذاري بانک سپه شد بانکی که با نیروهای مسلح در ارتباط تنگاتنگ است. علی برکت الله ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
جناب قالیباف! مخاطب این نوشته شخص شما هستید صحبتهای عراقچی وزیر خارجه در برنامه شب گذشته گفتگوی ویژه خبری را با دقت دیدم. حجم اطلاعات نادرست، غلط و گمراه کننده وی درباره توافق احتمالی یادآور توجیهاتش درباره برجام بود. برجامی که میگفتند برای ایران یک پیروزی است و چیزی به اسم مکانیسم ماشه در آن وجود ندارد اما بعد از ۱۰ سال مشخص شد هرچه منتقدان گفتند درست بود و نهایتا یکی از علتهای اصلی تضعیف کشور و شروع جنگ علیه ایران همان برجام بود. اما خطابم به جناب قالیباف رئیس مجلس است! جناب قالیباف! وزیر خارجه در همین گفتگوی دیشب از پذیرش مسئولیت این توافق شانه خالی کرد و آن را گردن شما انداخت. لذا بهتر است بدانید تبعات این توافق، بر گردن جنابعالی خواهد بود و البته که ما از مفاد آن هیچ بوی خوبی استشمام نمی‌کنیم. کاش سابقه سالها جبهه و جهادتان را اینطور پای گفتگو با قاتلان حاج قاسم و رهبر شهید انقلاب بر باد ندهید. توافقی که علیرغم رضایت رهبر انقلاب و مملو از نقض خطوط قرمز ایشان، باقی ماندن تحریم‌ها، از دست رفتن تنگه هرمز و تثبیت سایه جنگ بر سر کشور باشد نه خیر دنیا را برای شما خواهد داشت و نه خیر آخرت را. @Sabety_ir
🔰 بیانیه آیت‌الله محمود رجبی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان دربارۀ «مذاکرات پایان جنگ با آمریکا و تفاهم‌نامۀ آتش بس» 🔸آنگونه که برخی مسئولان اظهار می‌دارند تیم مذاکره‌کننده در آستانۀ نهایی کردن تفاهم‌نامۀ آتش‌بس هستند؛ از این‌رو نکاتی را به مسئولان محترم یادآور می‌شوم: ۱. در شرائط کنونی دشمن در سراشیبی سقوط و به دلایل مختلف نیاز شدید به تفاهم‌نامه و پایان یافتن جنگ دارد و در مقابل، ایران اسلامی در آستانۀ پیروزی نهایی است، از این رو باید به مذاکره فقط برای گرفتن مطالبات به‌حق ملت ایران نگاه کرد. شروط 10 ماده‌ای ایران اسلامی برای پایان جنگ که در بیانیۀ شورای عالی امنیت ملی آمده بود در چارچوبی که رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) تعیین فرمودند و سه پیش‌شرط آن که سرتیم مذاکره‌کنندگان بیان کردند، مطالبات ملت ماست که دشمن باید دقیقا با تضمین‌های لازم آن را عملیاتی کند. ۲. اگر به همۀ بندهای ده‌گانه و پیش‌شرط‌ها عمل کند باز هم باید انتقام و قصاص کسانی که در جنگ اخیر سرداران و دانشمندان و کودکان دانش‌آموز و دیگر عزیزان ما و در رأس همه رهبر عزیز ما را به شهادت رساندند در جای خود محفوظ است و از هم‌اکنون برای آن باید از طرق مختلف برنامه‌ریزی و اقدام شود. ۳. خواست همۀ آحاد ملتی که بیش از یکصد شب در خیابان‌ها و میدان‌ها حضور یافته‌اند و عزیزانی که در نیروهای مسلح جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و هدیه به نظام اسلامی کرده‌اند این است که برگ‌های برندۀ ما خدای ناکرده به بهای اندک یا بی‌بها به دشمن تحویل داده نشود. تنگۀ هرمز و گرفتن عوارض از کشتی‌ها که از جمله موارد بندهای ده‌گانۀ بیانیه رهبری معظم است برگ برندۀ ایران اسلامی است. این برگ برندۀ بزرگ نباید در برابر رفع محاصرۀ ظالمانۀ دشمن که به تصریح خودش دزدی دریایی است از دست برود. حق مسلم را در برابر دزدی دریایی دادن ناشی از یک خطای محاسباتی است. بخشی از تنگۀ هرمز که طرف ساحل ماست، منحصراً از آن ملت ماست و بخش سمت کشور عمان، برای عمان است. عبارت مبهم «آبراه مشترک ایران و عمان» خطای محاسباتی است. ۴. پیش‌شرط «استرداد اموال بلوکه شده» و «پایان جنگ در همۀ جبهه‌های مقاومت (لبنان، غزه، کرانۀ باختری، یمن، عراق و ...» همانطور که پیش‌شرط مذاکره بوده، پیش‌شرط تفاهم هم هست. و گرنه با تجربه‌های گذشته هیچ تضمینی برای عمل کردن دشمن به تعهداتش وجود ندارد. ۵. زمان توافق نهایی باید دقیقا مشخص با قید زمان معین و کوتاه مدت حداکثر دو هفته‌ای از زمان امضای تفاهم‌نامه و بدون هیچ قید و شرط دیگری باشد. ۶. از عبارات مبهمی که در برجام وجود داشت، عبرت بگیریم. در این تفاهم‌نامه از هر عبارت مبهمی مانند «احترام به حق حاکمیت» یا «موکول شدن مباحث هسته‌ای به مرحلۀ بعد» پرهیز شود. عبارت «احترام به حق حاکمیت» در توافق الجزایر هم بود و دشمن عمل نکرد. ۷. همانگونه که در خطوط قرمز رهبری به حق ذکر شده بود، ملت ما انرژی هسته‌ای را حق مسلم خود می‌داند و آمریکا یا هیچ کشوری حق هیچگونه مداخله‌ای در آن ندارد. نباید در تفاهم‌نامه یا گفتگوها و پیام‌ها هیچ کلمه‌ یا جمله‌ای راجع به آن ذکر شود؛ بلکه بر حق مسلم ما و نقض آتش‌بس بودن هرگونه مداخله در آن از هر کشوری باید تأکید شود و موکول شدن مباحث هسته‌ای به مرحلۀ دوم نافی حق مسلم بودن آن است و از جمله عبارات مبهمی است که نباید در تفاهم‌نامه ذکر شود. ۸. خروج صهیونیست‌ها به طور کامل از سرزمین لبنان باید از پیش‌شرط‌های امضای تفاهم‌نامه باشد. ۹. باید برای نقض آتش‌بس و هریک از بندهای تفاهم‌نامه از سوی دشمن عدم پای‌بندی ایران اسلامی به تعهداتش، حق حمله ایران به منافع دشمن و مجازات دشمن از سوی ایران اسلامی بدون هیچ اجازه‌ای از هیچ سازمانی تأکید شود. ۱۰. بیانیه مشترک قبل از نهایی شدن تفاهم‌نامه بی‌معنا ست. بیانیۀ مشترک نسبت به امری که هنوز معلوم نیست چه خواهد شد فقط به سود دشمن و خلاف عقل است. ۱۱. متن پیشنهادهای تیم مذاکره کننده را قبل از نهایی شدن به اطلاع مردم برسانید تا ملت بدانند مسئولان بر چه چیزهایی اصرار دارند و آرامش یابند. ۱۲. قبل از آنکه دشمن از این تفاهم‌نامه سوء‌استفاده کند، تیم مذاکره کننده اولین روایت را به صورت دقیق به مردم دنیا اطلاع‌رسانی کند تا در جنگ رسانه‌ای مغلوب دشمن نشود. 🔻محمود رجبی، ۱۴۰۵/۰۳/۲۳ اخبار مردمی حزب الله* 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻   🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_سیاسی_جنگ_شناختی_مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
ألسَّلامُ عَلَيْكَ یا صاحِبَ الزَّمان طبق فرمایش امام صادق علیه‌السلام اگر معرفت نسبت به امام زمان عجّل‌الله‌فرجه شناختی حقیقی و صحیح باشد، آنقدر در زندگی انسان تأثیر گذار است كه فرد از آسیب دشمنان در امان مانده و در مسیر خدمت به امام مقرب و قدرتمند می‌شود و به مقام كسانی كه در محضر پیامبر صلّ الله علیه و آله و سلّم شهید شده‌اند دست می‌یابد. استاد بروجردی شادی روح مطهر همه شهداء بویژه امام شهیدمان، سیدعلی خامنه‌ای صلواتی هدیه کنیم. أللَّھُمَّ عَجِّــلْ لِولیِّکَ الفَرَج وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ صفایی کمیته حقوقی رزما
کنایۀ موشکی تهران به واشنگتن: ارتش ایران نابود شدنی نیست 🔹سفارت ایران در کنیا با بازنشر آمار دقیقی از انهدام رادارهای آمریکا، ادعای «نابودی ارتش ایران» سنتکام را به سخره گرفت و تأکید کرد که تنها چیز نابودشده در این میدان، آبروی ارتش آمریکاست. 🔹بخش اصلی این توییت، افشای آماری دو هدف زمینی بود که به گفتۀ ایران کاملاً منهدم شده‌اند. سفارت ایران با قید «واقعیت ماجرا» نوشت که در جریان عملیات موشکی ایران، دو رادار حیاتی آمریکا در منطقه به «تلی از آوار» تبدیل شده‌اند: 🔸۱. رادار ASR-1000 در پایگاه هوایی علی السالم کویت: نابود شد. 🔸۲. رادار TPS-59 در بحرین: نابود شد. فارس
9.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
داود منظور، رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه: باید هرچه زودتر محاصره دریایی را بشکنیم محاصره دریایی بخشی از یک جنگ وجودی علیه ایران است و اثرات مخرب آن از جنگ تحمیلی سوم بیشتر خواهد بود.
ارزیابی آقای نبویان نائب رئیس کمیسیون امنیت مجلس از متن احتمالی تفاهم ایران و آمریکا :⁉️ ✔️حرف از پیروزی با این متن مبهم و خسارت بار!! کاملا غلط است ✔️ ایران درتنگه هرمز حق عوارض ومدیریت ندارد.باید تردد همه کشتی های تجاری تمام کشورهای دنیا بدون محدودیت باشد. الان مدیریت تنگه بدست سپاه است اما بلافاصله بعد ازتوافق مدیریت ایران ازبین می‌رود.؟!! ✔️تحریم های امریکا بااین متن لغو نمی‌شود.تحریم های شورای امنیت لغو نمی‌شود .اصلی ترین تحریم ها،تحریم کنگره آمریکاست که نیاز به مصوبه دارد . ✔️درمتن فقط وعده لغو تحریم های کنونی( آن هم مبهم و معلوم نیست تحقق یابد) . سرنوشت تحریم های جدید بعد از توافق چه میشود؟!!! ایا قرار است مانند برجام بعد از توافق هزاران بار تحریم جدید بشویم؟ ✔️ در نسخه جدید متن ،ازاد سازی پول با پیشرفت مذاکرات است!! باید پیش شرط توافق میبود ✔️ایران حق تولید بمب اتم ندارد، سرنوشت مواد غنی شده با رضایت آمریکا..باید تمام موارد مرتبط با هسته ای مذاکره شود! ✔️زمان توافق نهایی مبهم است...و وصول منافع موکول به توافق نهایی ✔️تحریم های امریکا، حفظ نیروهای دشمن درمنطقه،حفظ شرایط کنونی هسته ای ایران تا توافق نهایی حفظ می‌شود!! ✔️صندوق ۳۰۰میلیارد دلاری...منابع ومصارف آن مبهم است و باید با توافق آمریکا صورت بگیرد! ✔️تضمین توافق به قطعنامه شورای امنیت گره خورده!! ✅ نکته ؛ با چند روز صبوری و بدون هیجانات بی‌مورد، با فرض درست بودن ادعاهای آقای نبویان بر اساس نظامات قانونی کشور سرنوشت پیش‌نویس تفاهم احتمالی ایران آمریکا چه می‌شود: ۱1⃣متن در نهادهای کارشناسی و شورای عالی امنیت ملی بررسی می‌شود. 2⃣ اگر با خطوط قرمز نظام و منافع ملی همخوانی نداشته باشد، برای اصلاح به تیم مذاکره‌کننده بازگردانده می‌شود. 3⃣ در صورت نیاز، با طرف مقابل برای اصلاح بندهای محل اختلاف مذاکره مجدد انجام می‌شود. 4⃣ در نهایت اگر متن اصلاح‌شده مورد تأیید رهبری قرار گیرد، از طریق کشور میانجی نهایی و زمان امضای ایران و آمریکا تعیین می‌شود؛ اما اگر تأیید نشود و طرف مقابل نیز با اصلاحات موافقت نکند، تفاهم متوقف شده و روند تقابل و فشارهای متقابل ادامه پیدا می‌کند. 🔹ولی اگر ادعاهای ایشان صحیح نباشد: 1⃣پس از تایید رهبری . پس از انتشار متن و توضیحات رسمی، بسیاری از نگرانی‌ها و برداشت‌های نادرست برطرف می‌شود. 2⃣ مشخص می‌شود که خطوط قرمز کشور در متن رعایت شده است. 3⃣ فضای رسانه‌ای و سیاسی آرام‌تر شده و قضاوت‌ها بر مبنای اطلاعات دقیق‌تری شکل می‌گیرد. ✔️صبور باشیم ، بر اساس شنیده ها و سلایق سیاسی افکار عمومی را تحریک نکنیم و خواستار بررسی شویم
✍️ قبل از برجام به منتقدان می‌گفتند تندرو، بعد از برجام هم میگفتند بروید به جهنم، حاصل برجام چه بود!؟ 《هیچ》! الآن هم ملت مبعوث و پایکار را با القابی همچون تندرو، پایداری‌چی، جلیلی‌چی، سوپر انقلابی و ... ساکت می‌کنند! (اصلا خود جناب جلیلی که مدتهاست سکوت اختیار کرده!) این ملت و این رسانه‌های مردمی هیچ وابستگی سیاسی به هیچ حزب و گروهی ندارند، شما کدام پلاکارد را دیدید که حزبی باشد! کدام شعار را شنیدید که طرفداری از جریان خاصی باشد!؟ چون آقای X وابسته به فلان نهله سیاسی در یک میدان سخنرانی کرده همه تجمعات را به نام آن جریان نزنید! در این قبیل رسانه های مردمی طرفداری از کدام شخصیت سیاسی صورت گرفته و کدام رپرتاژ را رفتیم که به ما انگ حزبی میزنید!؟ انقدر به این مردم و به رسانه های مردمی ظلم نکنید! این مردم تجربه برجام نافرجام را دارند، رفتار آقایان در مذاکرات فعلی تداعی کننده تجربه تلخ برجام است! مردم حق دارند نگران باشند، این مردم رهبرشان ترور شده، ۱۰ هزار نفر از عزیزانشان در یک سال گذشته توسط امریکا، اسرائیل و ضد انقلاب سلاخی شدند! این مردمِ مظلوم، داغدارند! به جای اینکه حرفشان را بشنوید با آنها برخورد حذفی و امنیتی نکنید. این مردم ولی‌نعمت انقلاب هستند و مطالبه کمترین حق آنهاست! اتفاقا مسئولان همگی باید خود را موظف به پاسخگویی به این مردم بدانند. ما هم رسانه همین مردم هستیم و هینجا اعلام میکنیم از نظر سیاسی به احدی از احزاب و گروه ها و فرقه ها وابسته نیستیم! والسلام ✋️
⭕️ ‌هیچ ایرانی غیرتمند و باشعوری درباره ی نقاط قوت خود معامله نمی کند حقیقت خاموش نخواهد شد
14.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حجت الاسلام پناهیان: نگرانی های مردم به حق هست و باید ابراز شود و اگر مسئولین ناراحت می شوند بیخود ناراحت می شوند. •┈┈••••✾•🍃🌸🍃•✾•••┈┈• پایگاه خبری مجمع علما و طلاب انقلابی فاضل خراسان شمالی
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ویدیویی از سخنان رهبر معظم انقلاب مورد توجه قرار گرفته که ایشان تاکید می‌کند: «تا جان‌وتوان دارم نخواهم گذاشت خائنان داخلی ملت را وادار به تسلیم در مقابل آمریکا کنند.» در این لحظه اشک‌های حاج قاسم جاری می‌شود ♦️امت بیدار |🚩