eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
ارزیابی آقای نبویان نائب رئیس کمیسیون امنیت مجلس از متن احتمالی تفاهم ایران و آمریکا :⁉️ ✔️حرف از پیروزی با این متن مبهم و خسارت بار!! کاملا غلط است ✔️ ایران درتنگه هرمز حق عوارض ومدیریت ندارد.باید تردد همه کشتی های تجاری تمام کشورهای دنیا بدون محدودیت باشد. الان مدیریت تنگه بدست سپاه است اما بلافاصله بعد ازتوافق مدیریت ایران ازبین می‌رود.؟!! ✔️تحریم های امریکا بااین متن لغو نمی‌شود.تحریم های شورای امنیت لغو نمی‌شود .اصلی ترین تحریم ها،تحریم کنگره آمریکاست که نیاز به مصوبه دارد . ✔️درمتن فقط وعده لغو تحریم های کنونی( آن هم مبهم و معلوم نیست تحقق یابد) . سرنوشت تحریم های جدید بعد از توافق چه میشود؟!!! ایا قرار است مانند برجام بعد از توافق هزاران بار تحریم جدید بشویم؟ ✔️ در نسخه جدید متن ،ازاد سازی پول با پیشرفت مذاکرات است!! باید پیش شرط توافق میبود ✔️ایران حق تولید بمب اتم ندارد، سرنوشت مواد غنی شده با رضایت آمریکا..باید تمام موارد مرتبط با هسته ای مذاکره شود! ✔️زمان توافق نهایی مبهم است...و وصول منافع موکول به توافق نهایی ✔️تحریم های امریکا، حفظ نیروهای دشمن درمنطقه،حفظ شرایط کنونی هسته ای ایران تا توافق نهایی حفظ می‌شود!! ✔️صندوق ۳۰۰میلیارد دلاری...منابع ومصارف آن مبهم است و باید با توافق آمریکا صورت بگیرد! ✔️تضمین توافق به قطعنامه شورای امنیت گره خورده!! ✅ نکته ؛ با چند روز صبوری و بدون هیجانات بی‌مورد، با فرض درست بودن ادعاهای آقای نبویان بر اساس نظامات قانونی کشور سرنوشت پیش‌نویس تفاهم احتمالی ایران آمریکا چه می‌شود: ۱1⃣متن در نهادهای کارشناسی و شورای عالی امنیت ملی بررسی می‌شود. 2⃣ اگر با خطوط قرمز نظام و منافع ملی همخوانی نداشته باشد، برای اصلاح به تیم مذاکره‌کننده بازگردانده می‌شود. 3⃣ در صورت نیاز، با طرف مقابل برای اصلاح بندهای محل اختلاف مذاکره مجدد انجام می‌شود. 4⃣ در نهایت اگر متن اصلاح‌شده مورد تأیید رهبری قرار گیرد، از طریق کشور میانجی نهایی و زمان امضای ایران و آمریکا تعیین می‌شود؛ اما اگر تأیید نشود و طرف مقابل نیز با اصلاحات موافقت نکند، تفاهم متوقف شده و روند تقابل و فشارهای متقابل ادامه پیدا می‌کند. 🔹ولی اگر ادعاهای ایشان صحیح نباشد: 1⃣پس از تایید رهبری . پس از انتشار متن و توضیحات رسمی، بسیاری از نگرانی‌ها و برداشت‌های نادرست برطرف می‌شود. 2⃣ مشخص می‌شود که خطوط قرمز کشور در متن رعایت شده است. 3⃣ فضای رسانه‌ای و سیاسی آرام‌تر شده و قضاوت‌ها بر مبنای اطلاعات دقیق‌تری شکل می‌گیرد. ✔️صبور باشیم ، بر اساس شنیده ها و سلایق سیاسی افکار عمومی را تحریک نکنیم و خواستار بررسی شویم
✍️ قبل از برجام به منتقدان می‌گفتند تندرو، بعد از برجام هم میگفتند بروید به جهنم، حاصل برجام چه بود!؟ 《هیچ》! الآن هم ملت مبعوث و پایکار را با القابی همچون تندرو، پایداری‌چی، جلیلی‌چی، سوپر انقلابی و ... ساکت می‌کنند! (اصلا خود جناب جلیلی که مدتهاست سکوت اختیار کرده!) این ملت و این رسانه‌های مردمی هیچ وابستگی سیاسی به هیچ حزب و گروهی ندارند، شما کدام پلاکارد را دیدید که حزبی باشد! کدام شعار را شنیدید که طرفداری از جریان خاصی باشد!؟ چون آقای X وابسته به فلان نهله سیاسی در یک میدان سخنرانی کرده همه تجمعات را به نام آن جریان نزنید! در این قبیل رسانه های مردمی طرفداری از کدام شخصیت سیاسی صورت گرفته و کدام رپرتاژ را رفتیم که به ما انگ حزبی میزنید!؟ انقدر به این مردم و به رسانه های مردمی ظلم نکنید! این مردم تجربه برجام نافرجام را دارند، رفتار آقایان در مذاکرات فعلی تداعی کننده تجربه تلخ برجام است! مردم حق دارند نگران باشند، این مردم رهبرشان ترور شده، ۱۰ هزار نفر از عزیزانشان در یک سال گذشته توسط امریکا، اسرائیل و ضد انقلاب سلاخی شدند! این مردمِ مظلوم، داغدارند! به جای اینکه حرفشان را بشنوید با آنها برخورد حذفی و امنیتی نکنید. این مردم ولی‌نعمت انقلاب هستند و مطالبه کمترین حق آنهاست! اتفاقا مسئولان همگی باید خود را موظف به پاسخگویی به این مردم بدانند. ما هم رسانه همین مردم هستیم و هینجا اعلام میکنیم از نظر سیاسی به احدی از احزاب و گروه ها و فرقه ها وابسته نیستیم! والسلام ✋️
⭕️ ‌هیچ ایرانی غیرتمند و باشعوری درباره ی نقاط قوت خود معامله نمی کند حقیقت خاموش نخواهد شد
14.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حجت الاسلام پناهیان: نگرانی های مردم به حق هست و باید ابراز شود و اگر مسئولین ناراحت می شوند بیخود ناراحت می شوند. •┈┈••••✾•🍃🌸🍃•✾•••┈┈• پایگاه خبری مجمع علما و طلاب انقلابی فاضل خراسان شمالی
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ویدیویی از سخنان رهبر معظم انقلاب مورد توجه قرار گرفته که ایشان تاکید می‌کند: «تا جان‌وتوان دارم نخواهم گذاشت خائنان داخلی ملت را وادار به تسلیم در مقابل آمریکا کنند.» در این لحظه اشک‌های حاج قاسم جاری می‌شود ♦️امت بیدار |🚩
سرباز بدون مرز: 🔴گرگها در کمین نشسته اند دوستان انقلابی مراقبت کنند مزدوران جریان فتنه و لیبرالها تجمعات شبانه و مطالبات بحق مردم را آلوده به ناسزاگویی و تخریبگری نکنند. عده ای ماموریت دارند در لباس خودی فضای مطالبه گری و جهاد و خونخواهی امام شهید را متشنج کنند. البته منافقین نام آشنا کور خوانده اند که بتوانند لشکریان جانفدا را بسمت ساختار شکنی و بی نظمی سوق دهند. جانفدایان مطالبه گری میکنند، انتقاد میکنند ،تجمع میکنند اما بوقتش که فرمان امام جامعه برسد همه تابع و فرمانبردار میشوند. فتنه گری فقط در اردوگاه لیبرالها و غربگراها معنا دارد. جماعت نواصولگرایی هم که به هردلیلی با این جماعت همراه شده اند و بجایی اقناع گری و روشنگری و پاسخ به شبهات و سوالات مردم مانند این جماعت لیبرال و غربگرا زبان به نکوهش و تخریب و برچسب زنی به جریان انقلاب گشوده اند ،در دام این جماعت کهنه کار امنیتی لیبرال نیفتند و راه های بازگشت به آغوش جریان انقلاب را پشت سر خود خراب نکنند. 🔴 آقای گرگ ملت برای حفظ نظام مبعوث شدن نه برای حفظ مدیران اجرایی ونظارتی بی لیاقت
🔴 به اطرافیان قالیباف بنگرید تا بفهمید که چرا رهبر شهید فرمود: دلم برای رئیسی سوخت... 🇮🇷 @DadSetanKojayi با ما در همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi
🔴 کم‌کم می‌فهمید که چرا رهبر شهید فرمود: دلم برای رئیسی سوخت... 🇮🇷 @DadSetanKojayi با ما در همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi
4_5870820037039758243.mp3
زمان: حجم: 645.2K
🔴 مهدی محمدی مشاور راهبردی قالیباف: چیزی به نام شروط رهبری وجود ندارد/ ده بند شب آتش‌بس وجود دارد که آن هم مصوبه شورای عالی امنیت ملی نبوده و صرفاً یک بیانیه بوده است ✍عجب مستند به همین ده شرط که به تایید رهبر انقلاب رسید جنگ را متوقف و بسمت مذاکره سرازیر شدند ،حالا جور دیگری ماجرا را تحریف و تأویل میکنند. 🇮🇷 @DadSetanKojayi با ما در همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi
12.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 زیباکلام: ریل‌گذاری این نظام و دشمنی‌هایی که داشته از اول اشتباه بوده و قالیباف میخواد این مسیر کجِ نظام رو درست کنه... ✍ این هم از حمایت زیباکلام از قالیباف و هم ردیف قرار دادن او با ظریف و عراقچی! 👈 فرض کنید قالیباف نفوذی باشد انگلیس هم درس نخوانده برادر شهید هم هست، آیا خسارات تصمیمات او با طیفی از طرفداران و وفاقی که شکل داده اند، قابل مقایسه با دوران حسن روحانی خواهد بود؟؟؟ قطعا به مراتب بیشتر است! اگر دولت پزشکیان دولت سوم روحانی است آیا تصمیمات قالیباف ادامه تصمیمات حسن روحانی نیست؟ 🇮🇷 @DadSetanKojayi با ما در همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi
باسمه تعالی اینبار"مردم مبعوث" پیامبران مسیر صیانت از شجره طیبه جمهوری اسلامی ایران و تثبیت موقعیت آن در قله اقتدار هستند ... روحانیون بزرگوار و وعاظ و مادحین مخلص انقلاب، قبل از توصیه و دعوت مردم به صبر و سکوت به بهانه حفظ "وفاق" در قبال تصمیمات ملی سرنوشت ساز، در شرایط حساس جنگ رو به رو با شیطان بزرگ؛ شایسته است یک بازبینی از موضع گیریهای خود در حوادث این چندسال اخیر اعم از: - حمایت از نامزدهای خاص در انتخابات ریاست جمهوری؛ - جهت گیری های هدفمند و یکسویه در نحوه و مسیر ائتلاف های اصول گرایی؛ - حمایت و تبریک های عجولانه در تصویب برجام؛ - حمایت و تائیدیه های نسنجیده و بی حساب از گفتمانهای دردسر ساز و بی حاصل همچون گفتگوی تمدنها ، کلید تدبیر و امید و پدیده خام و یکجانبه گرایانه "وفاق" داشته باشند و دقت کنند که آیا اگر روحانیت و حوزه انقلابی! در این چندسال منفعلانه عمل نمیکردند و انقلابیتر در صحنه، کفن پوش و جان برکف، پشت ولایت حضور پیدا میکردند، حضرت اقای شهیدمان باز در آخرین توصیه های خود به جای "روحانیت مبعوث" پرچم را به دست "مردم مبعوث" میسپردند و از "مردم‌ مبعوث" خبر میدادند؟؟!! و یا میفرمودند مردم به رهبری روحانیت مبعوث کار را یکسره خواهند کرد!!!!!!!؟؟؟؟؟ هرچند گله از دوست نباید که بُوَد دوست عزیز 🌻 ولی توصیه ای خواهرانه به اساتید و روحانیون بزرگوار و عزیزان حوزوی شریف و انقلابیم دارم: لطفا عضوی از مردم مبعوث باشید و درکنار آنها چشم و گوشتان به خواسته های این‌ مردم‌ مبعوث و تمرکزتان فقط و فقط بر شروط دهگانه امام این مردم و پیش شرطهای ایشان در باب پذیرش " سکوت در میدان‌نبرد" و انجام مذاکره باشد و تمام‌... ☀️ با بصیرت به جای رفتن زیر" پرچم وفاق" به " اتحاد مقدس"ی چنگ بزنید که امام شهیدمان به جای وفاق از آن سخن‌گفتند! ایشان حتی یکبار هم از کلمه" وفاق" استفاده نکردند‌ و تکیه کلام ایشان" اتحاد مقدس" بود. 🚫 توجه فرمایید که دعوت و توصیه به صبر و سکوت و "وفاق "بر سر تصویب آنچه ترامپ و قبیله اپستین را خشنود میکند! و در راستای تامین خواسته های آنهاست و این مردم را از قله اقتدار پایین میکشد، چه برجام باشد چه تفاهم نامه اسلام اباد "قداستی" ندارد که شایسته اتحاد مردم حول آن باشد.❗️ اتحاد مقدسِ مدِّ نظر اقای شهیدمان اتحاد برسر حفط دستاوردهای عظیم‌ میدان که بهت و غبطه جهانیان را برانگیخته است، ‌میباشد. 📡 🚀 🛸 🇮🇷🛳🛥🚁 یادمان نرود که این‌ملت با ارزشترین، گرانبهاترین، و بزرگترین دارایی و سرمایه و داشته اش یعنی وجود نازنین و غیرقابل جبران سلاله مطهر حضرت زهرا س حضرت سید علی حسینی خامنه ای را در راه رسیدن به این قله اقتدار از کف داده است..😭 کمترین دستاورد این خون بر زمین ریخته خدا، در عصر حاضر نباید چیزی جز ایستادن بر قله پیروزی و شکست مفتضحانه هژمونی شیطان بزرگ باشد. ⚡️ما از نه گفتن و زدن زیر میز مذاکره ای که ترامپ و نتانیاهوی جنایتکار برایمان چیده اند هراسی نداریم.. این نبرد، نبرد موجودیتی ماست و نباید بترسیم و مردم را بترسانیم...اگر به جاء الحق و زهق الباطل از عمق جان ایمان داریم. ما تا اینجای مسیر را با توکل بر خداوند باریتعالی و با تکیه بر قدرت شهادت طلبی و ایمان آمده ایم از ادامه راه تا تثبیت دستاوردهایمان و جایگاهمان در نظم نوین جهانی هراسی نداریم.. ما پشت سر نائب رشید و نخبه امام زمان سید مجتبی خامنه ای در میدان و خیابان میمانیم و نخواهیم‌ گذاشت عده ای با چرتکه انداختن های مادی و روحیه محافظه کارانه شان بر سر دستاوردهای خون اماممان و سرداران رشیدمان معامله کنند.. 💪 پشت سر تیم دیپلماسیمان میمانیم به شرطها و شروطها : از انها میخواهیم با عزت و اقتدار بر سر شروط و خواستهای امام و امت بمانند و اول جمجمه شان را همانند مردان میدان به خدا بسپارند و سپس دلشان به حمایت ما مردم از مواضع عزتمندانه و مقتدرانه شان! گرم باشد و بدانند که اگر غیر از این باشد مردم از انها هم عبور خواهند کرد! و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم ان‌ تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم ۲۴خرداد ۱۴۰۵ ✍ دکتر محبوبه حقیقی