eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
14.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حجت الاسلام پناهیان: نگرانی های مردم به حق هست و باید ابراز شود و اگر مسئولین ناراحت می شوند بیخود ناراحت می شوند. •┈┈••••✾•🍃🌸🍃•✾•••┈┈• پایگاه خبری مجمع علما و طلاب انقلابی فاضل خراسان شمالی
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ویدیویی از سخنان رهبر معظم انقلاب مورد توجه قرار گرفته که ایشان تاکید می‌کند: «تا جان‌وتوان دارم نخواهم گذاشت خائنان داخلی ملت را وادار به تسلیم در مقابل آمریکا کنند.» در این لحظه اشک‌های حاج قاسم جاری می‌شود ♦️امت بیدار |🚩
سرباز بدون مرز: 🔴گرگها در کمین نشسته اند دوستان انقلابی مراقبت کنند مزدوران جریان فتنه و لیبرالها تجمعات شبانه و مطالبات بحق مردم را آلوده به ناسزاگویی و تخریبگری نکنند. عده ای ماموریت دارند در لباس خودی فضای مطالبه گری و جهاد و خونخواهی امام شهید را متشنج کنند. البته منافقین نام آشنا کور خوانده اند که بتوانند لشکریان جانفدا را بسمت ساختار شکنی و بی نظمی سوق دهند. جانفدایان مطالبه گری میکنند، انتقاد میکنند ،تجمع میکنند اما بوقتش که فرمان امام جامعه برسد همه تابع و فرمانبردار میشوند. فتنه گری فقط در اردوگاه لیبرالها و غربگراها معنا دارد. جماعت نواصولگرایی هم که به هردلیلی با این جماعت همراه شده اند و بجایی اقناع گری و روشنگری و پاسخ به شبهات و سوالات مردم مانند این جماعت لیبرال و غربگرا زبان به نکوهش و تخریب و برچسب زنی به جریان انقلاب گشوده اند ،در دام این جماعت کهنه کار امنیتی لیبرال نیفتند و راه های بازگشت به آغوش جریان انقلاب را پشت سر خود خراب نکنند. 🔴 آقای گرگ ملت برای حفظ نظام مبعوث شدن نه برای حفظ مدیران اجرایی ونظارتی بی لیاقت
🔴 به اطرافیان قالیباف بنگرید تا بفهمید که چرا رهبر شهید فرمود: دلم برای رئیسی سوخت... 🇮🇷 @DadSetanKojayi با ما در همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi
🔴 کم‌کم می‌فهمید که چرا رهبر شهید فرمود: دلم برای رئیسی سوخت... 🇮🇷 @DadSetanKojayi با ما در همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi
4_5870820037039758243.mp3
زمان: حجم: 645.2K
🔴 مهدی محمدی مشاور راهبردی قالیباف: چیزی به نام شروط رهبری وجود ندارد/ ده بند شب آتش‌بس وجود دارد که آن هم مصوبه شورای عالی امنیت ملی نبوده و صرفاً یک بیانیه بوده است ✍عجب مستند به همین ده شرط که به تایید رهبر انقلاب رسید جنگ را متوقف و بسمت مذاکره سرازیر شدند ،حالا جور دیگری ماجرا را تحریف و تأویل میکنند. 🇮🇷 @DadSetanKojayi با ما در همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi
12.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 زیباکلام: ریل‌گذاری این نظام و دشمنی‌هایی که داشته از اول اشتباه بوده و قالیباف میخواد این مسیر کجِ نظام رو درست کنه... ✍ این هم از حمایت زیباکلام از قالیباف و هم ردیف قرار دادن او با ظریف و عراقچی! 👈 فرض کنید قالیباف نفوذی باشد انگلیس هم درس نخوانده برادر شهید هم هست، آیا خسارات تصمیمات او با طیفی از طرفداران و وفاقی که شکل داده اند، قابل مقایسه با دوران حسن روحانی خواهد بود؟؟؟ قطعا به مراتب بیشتر است! اگر دولت پزشکیان دولت سوم روحانی است آیا تصمیمات قالیباف ادامه تصمیمات حسن روحانی نیست؟ 🇮🇷 @DadSetanKojayi با ما در همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi
باسمه تعالی اینبار"مردم مبعوث" پیامبران مسیر صیانت از شجره طیبه جمهوری اسلامی ایران و تثبیت موقعیت آن در قله اقتدار هستند ... روحانیون بزرگوار و وعاظ و مادحین مخلص انقلاب، قبل از توصیه و دعوت مردم به صبر و سکوت به بهانه حفظ "وفاق" در قبال تصمیمات ملی سرنوشت ساز، در شرایط حساس جنگ رو به رو با شیطان بزرگ؛ شایسته است یک بازبینی از موضع گیریهای خود در حوادث این چندسال اخیر اعم از: - حمایت از نامزدهای خاص در انتخابات ریاست جمهوری؛ - جهت گیری های هدفمند و یکسویه در نحوه و مسیر ائتلاف های اصول گرایی؛ - حمایت و تبریک های عجولانه در تصویب برجام؛ - حمایت و تائیدیه های نسنجیده و بی حساب از گفتمانهای دردسر ساز و بی حاصل همچون گفتگوی تمدنها ، کلید تدبیر و امید و پدیده خام و یکجانبه گرایانه "وفاق" داشته باشند و دقت کنند که آیا اگر روحانیت و حوزه انقلابی! در این چندسال منفعلانه عمل نمیکردند و انقلابیتر در صحنه، کفن پوش و جان برکف، پشت ولایت حضور پیدا میکردند، حضرت اقای شهیدمان باز در آخرین توصیه های خود به جای "روحانیت مبعوث" پرچم را به دست "مردم مبعوث" میسپردند و از "مردم‌ مبعوث" خبر میدادند؟؟!! و یا میفرمودند مردم به رهبری روحانیت مبعوث کار را یکسره خواهند کرد!!!!!!!؟؟؟؟؟ هرچند گله از دوست نباید که بُوَد دوست عزیز 🌻 ولی توصیه ای خواهرانه به اساتید و روحانیون بزرگوار و عزیزان حوزوی شریف و انقلابیم دارم: لطفا عضوی از مردم مبعوث باشید و درکنار آنها چشم و گوشتان به خواسته های این‌ مردم‌ مبعوث و تمرکزتان فقط و فقط بر شروط دهگانه امام این مردم و پیش شرطهای ایشان در باب پذیرش " سکوت در میدان‌نبرد" و انجام مذاکره باشد و تمام‌... ☀️ با بصیرت به جای رفتن زیر" پرچم وفاق" به " اتحاد مقدس"ی چنگ بزنید که امام شهیدمان به جای وفاق از آن سخن‌گفتند! ایشان حتی یکبار هم از کلمه" وفاق" استفاده نکردند‌ و تکیه کلام ایشان" اتحاد مقدس" بود. 🚫 توجه فرمایید که دعوت و توصیه به صبر و سکوت و "وفاق "بر سر تصویب آنچه ترامپ و قبیله اپستین را خشنود میکند! و در راستای تامین خواسته های آنهاست و این مردم را از قله اقتدار پایین میکشد، چه برجام باشد چه تفاهم نامه اسلام اباد "قداستی" ندارد که شایسته اتحاد مردم حول آن باشد.❗️ اتحاد مقدسِ مدِّ نظر اقای شهیدمان اتحاد برسر حفط دستاوردهای عظیم‌ میدان که بهت و غبطه جهانیان را برانگیخته است، ‌میباشد. 📡 🚀 🛸 🇮🇷🛳🛥🚁 یادمان نرود که این‌ملت با ارزشترین، گرانبهاترین، و بزرگترین دارایی و سرمایه و داشته اش یعنی وجود نازنین و غیرقابل جبران سلاله مطهر حضرت زهرا س حضرت سید علی حسینی خامنه ای را در راه رسیدن به این قله اقتدار از کف داده است..😭 کمترین دستاورد این خون بر زمین ریخته خدا، در عصر حاضر نباید چیزی جز ایستادن بر قله پیروزی و شکست مفتضحانه هژمونی شیطان بزرگ باشد. ⚡️ما از نه گفتن و زدن زیر میز مذاکره ای که ترامپ و نتانیاهوی جنایتکار برایمان چیده اند هراسی نداریم.. این نبرد، نبرد موجودیتی ماست و نباید بترسیم و مردم را بترسانیم...اگر به جاء الحق و زهق الباطل از عمق جان ایمان داریم. ما تا اینجای مسیر را با توکل بر خداوند باریتعالی و با تکیه بر قدرت شهادت طلبی و ایمان آمده ایم از ادامه راه تا تثبیت دستاوردهایمان و جایگاهمان در نظم نوین جهانی هراسی نداریم.. ما پشت سر نائب رشید و نخبه امام زمان سید مجتبی خامنه ای در میدان و خیابان میمانیم و نخواهیم‌ گذاشت عده ای با چرتکه انداختن های مادی و روحیه محافظه کارانه شان بر سر دستاوردهای خون اماممان و سرداران رشیدمان معامله کنند.. 💪 پشت سر تیم دیپلماسیمان میمانیم به شرطها و شروطها : از انها میخواهیم با عزت و اقتدار بر سر شروط و خواستهای امام و امت بمانند و اول جمجمه شان را همانند مردان میدان به خدا بسپارند و سپس دلشان به حمایت ما مردم از مواضع عزتمندانه و مقتدرانه شان! گرم باشد و بدانند که اگر غیر از این باشد مردم از انها هم عبور خواهند کرد! و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم ان‌ تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم ۲۴خرداد ۱۴۰۵ ✍ دکتر محبوبه حقیقی
🔴 زراعتی مجری اینترنشنال که خیلی هم رابطه‌ی نزدیکی با نتانیاهو داره این توییت رو زده و مدعی شده توافق طرح نتانیاهوی بی‌وطنه برای حذف آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای. ✅ برای ظهور
امام شهید: «دست‌ اندرکاران‌ مطبوعات‌ باید نسبت‌ به‌ عموم‌ مسائل‌ زندگی‌ و تحولات‌ اجتماعی‌ دارای‌ معرفت‌، روشن‌بینی‌ و قدرت‌ تشخیص‌ و روشن‌فکری‌ بیشتری‌ در مقایسه‌ با دیگران‌ باشند و بر همین‌ اساس‌ وظیفه‌ دارند به‌ مردم‌ کشور و جامعه‌ آگاهی‌های‌ لازم‌ را بدهند» وظیفه صدا و سیمای جمهوری اسلامی در قبال مردم مبعوث شده ✍طاهره قادری ✏️ @beheshteh_8487
🔴 کانال ۱۲ عبری: اهمیت این حمله در لبنان این است که ایران قبلاً تهدید کرده بود به هر حمله اسرائیل به بیروت پاسخ خواهد داد _____________ به قول رهبر شهید: خرشان از پل که گذشت به ریشتان می‌خندند