eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
امام شهید: «دست‌ اندرکاران‌ مطبوعات‌ باید نسبت‌ به‌ عموم‌ مسائل‌ زندگی‌ و تحولات‌ اجتماعی‌ دارای‌ معرفت‌، روشن‌بینی‌ و قدرت‌ تشخیص‌ و روشن‌فکری‌ بیشتری‌ در مقایسه‌ با دیگران‌ باشند و بر همین‌ اساس‌ وظیفه‌ دارند به‌ مردم‌ کشور و جامعه‌ آگاهی‌های‌ لازم‌ را بدهند» وظیفه صدا و سیمای جمهوری اسلامی در قبال مردم مبعوث شده ✍طاهره قادری ✏️ @beheshteh_8487
🔴 کانال ۱۲ عبری: اهمیت این حمله در لبنان این است که ایران قبلاً تهدید کرده بود به هر حمله اسرائیل به بیروت پاسخ خواهد داد _____________ به قول رهبر شهید: خرشان از پل که گذشت به ریشتان می‌خندند
باسمه تعالی ❇این‌بار"مردم مبعوث"  پیامبران مسیر صیانت از شجره طیبه جمهوری اسلامی ایران  و تثبیت موقعیت آن در قله اقتدار هستند ... 🔻ادامه یادداشت🔻
✅ روحانیون بزرگوار، وعاظ و مادحین مخلص انقلاب؛ قبل از توصیه و دعوت مردم به صبر و سکوت به بهانه حفظ "وفاق" در قبال تصمیمات ملی سرنوشت ساز، در شرایط حساس جنگ رو در رو با شیطان بزرگ؛ شایسته است  یک بازبینی از موضع گیریهای خود در حوادث این چندسال اخیر اعم از: ●حمایت از نامزدهای خاص در انتخابات ریاست جمهوری؛ ●جهت گیری های  هدفمند  و یکسویه در نحوه و مسیر  ائتلاف های اصول گرایی؛ ●حمایت و تبریک های عجولانه در تصویب برجام؛ ●حمایت و تائیدیه های نسنجیده و بی حساب از گفتمانهای دردسرساز و بی حاصل همچون گفتگوی تمدنها ، کلید تدبیر و امید  و پدیده خام و یکجانبه گرایانه "وفاق" داشته باشند و دقت کنند که آیا اگر روحانیت و حوزه انقلابی! در این چندسال منفعلانه عمل نمیکردند و انقلابی تر در صحنه، کفن پوش و جان برکف، پشت ولایت حضور پیدا میکردند، حضرت اقای شهیدمان  باز در آخرین توصیه های خود به جای "روحانیت مبعوث" پرچم را به دست  "مردم مبعوث"  می سپردند و از "مردم‌ مبعوث" خبر میدادند؟؟!! و یا میفرمودند مردم به رهبری  روحانیت  مبعوث  کار را یکسره خواهند کرد!!!!!!!؟؟؟؟؟ هرچند گله از دوست نباید که بُوَد دوست عزیز 🌻 ولی توصیه ای خواهرانه به اساتید و روحانیون بزرگوار و عزیزان حوزوی شریف و انقلابیم دارم: ●لطفا عضوی از مردم مبعوث باشید و درکنار آنها چشم و گوشتان به خواسته های این‌ مردم‌ مبعوث و تمرکزتان فقط و فقط بر شروط دهگانه امام این مردم و پیش شرطهای ایشان در باب پذیرش " سکوت در میدان‌نبرد"  و انجام مذاکره باشد و تمام‌... ☀️ با بصیرت به جای رفتن زیر" پرچم وفاق"  به " اتحاد مقدس"ی چنگ بزنید که امام شهیدمان به جای وفاق از آن سخن‌گفتند! ایشان حتی یکبار هم از کلمه" وفاق" استفاده نکردند‌ و تکیه کلام ایشان" اتحاد مقدس" بود. 🚫 توجه فرمایید؛ که دعوت و توصیه به  صبر و سکوت و "وفاق "بر سر تصویب  آنچه ترامپ و قبیله اپستین را خشنود میکند! در راستای تامین خواسته های آنهاست؛ و این مردم را از قله اقتدار پایین میکشد، چه برجام باشد چه تفاهم نامه اسلام آباد "قداستی" ندارد که شایسته اتحاد مردم حول آن باشد.❗️ ● اتحاد مقدسِ مدِّ نظر اقای شهیدمان اتحاد برسر حفط دستاوردهای عظیم‌ میدان که بُهت و غِبطه جهانیان را برانگیخته است، ‌میباشد. 📡 🚀 🛸 🇮🇷🛳🛥🚁 ●یادمان نرود که  این‌ملت با ارزشترین، گرانبهاترین، و بزرگترین دارایی و سرمایه و داشته اش یعنی وجود نازنین و غیرقابل جبران سلاله مطهر حضرت زهرا  سلام الله علیها، حضرت سید علی حسینی خامنه ای رضوان‌الله‌علیه را در راه رسیدن به این قله اقتدار  از کف داده است..😭 ●کمترین دستاورد این خون بر زمین ریخته خدا، در عصر حاضر نباید چیزی جز ایستادن بر قله پیروزی و شکست مفتضحانه هژمونی شیطان بزرگ  باشد. ⚡️ما از نه گفتن و زدن زیر میز مذاکره ای که ترامپ و نتانیاهوی جنایتکار برایمان چیده اند هراسی نداریم.. این نبرد، نبرد موجودیتی ماست و نباید بترسیم و مردم را بترسانیم...اگر به "جاء الحق و زهق الباطل" از عمق جان ایمان داریم. ✅ما تا اینجای مسیر را با توکل بر خداوند باریتعالی و با تکیه بر قدرت شهادت طلبی و ایمان آمده ایم، از ادامه راه تا تثبیت دستاوردهایمان و جایگاهمان در نظم نوین جهانی هراسی نداریم.. ✅ما پشت سر نائب رشید و نخبه امام زمان آیت الله سید مجتبی خامنه ای حفظه‌الله، در میدان و خیابان میمانیم و نخواهیم‌ گذاشت عده ای با چرتکه انداختن های مادی و روحیه محافظه کارانه شان بر سر دستاوردهای خون اماممان و سرداران رشیدمان  معامله کنند.. 💪 پشت سر تیم دیپلماسی غیورمان میمانیم  به شرطها و شروطها : ●از انها میخواهیم با عزت و اقتدار بر سر شروط و خواستهای امام و امت بمانند و اول جمجمه شان را همانند مردان میدان به خدا بسپارند و سپس دلشان به حمایت ما مردم از مواضع عزتمندانه و مقتدرانه شان! گرم باشد و بدانند که اگر غیر از این باشد مردم از انها هم عبور خواهند کرد! ✅و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم ان‌ تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم ۲۴خرداد ۱۴۰۵ ✍ دکتر محبوبه حقیقی 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻   🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_سیاسی_اعتقادی_جنگ_شناختی_مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
هرکسی که در تجمعات به عراقچی و دولت فحاشی( نه انتقاد) کرد تو دهنش بزنید! جریان مقابل برای مظلوم نمایی و مشروعیت دادن به خودش اقدام به خودزنی خواهد کرد تا جریانِ منتقدِ عاقلانه و با استدلال متحجر دیده بشه. بعضا لیدرهای فحاش از خودِ جریانِ سازشگر هستند. در تجمعات شبانه به این موضوع دقت و مراقبت کنید. ✍دکترمحمد مهدی شاکری
نویسنده و کارتونیست آمریکایی : ایران باید به‌عنوان یکی از شروط صلح، خواستار آن شود که اسرائیل سلاح‌های هسته‌ای و توانمندی موشک‌های دوربرد خود را از دست بدهد. اسرائیل، آشکارا، خطرناک‌ترین کشور غرب اسیاست است. ✍دکتر محبوبه حقیقی
نماینده پیشین پارلمان اسرائیل : در توافق آمریکا با ایران، حفره ‌های بیشتری نسبت به پنیر سوئیسی وجود دارد
👤 عراقچی: بدلیل اینکه ممکنه اسرائیل بفهمه و کارشکنی کنه، متن توافق رو منتشر نمی‌کنیم. 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA       @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
📷 وضعیت ضاحیهٔ بیروت پس‌از هجوم وحشیانهٔ رژیم صهیونیستی 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA       @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما                                 کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa