🔴 پایشان را لای در نگه میدارند
🔸درِ مذاکره را باز میکنند و پایشان را لای در نگه میدارند، وعده نسیه می دهند، اما خودشان نقد میگیرند
و هی جلوتر می آیند...
میخواهند ایران را ببلعند...
#مذاکره #فریب
🇮🇷#دادستان_کجایی
@DadSetanKojayi
با ما در #کانال_ایتا همراه باشید👇
https://eitaa.com/DadSetanKojayi
🔻 حجتالاسلام نبویان نائبرئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در کانال خود اعلام کرد:
🔹 مقام معظم رهبری اختیار کامل تفاهم ایران و آمریکا را به شورای عالی امنیت ملی سپردند و فرمودند:
🔹 اگر سه چهارم اعضای شورای امنیت ملی موافق متن پیشنهادی ایران هستند، مجاز به ادامه مسیر تفاهم هستند.
✅ @NobonyadOnline
🔸سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس: از تیم مذاکره کننده بخصوص برادر عزیزم سردار قالیباف متشکرم.
سرباز بدون مرز:
چرا قاآنی به رهبری تبریک نگفتن
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر
برای درس گرفتن از این جنگ ، باید اهداف پنهان و دراز مدت دشمن را هم شناخت ؛
شاید درست نباشد که مرتب تکرار می کنیم ؛
آمریکا و رژیم صهیونی به اهداف خود در این جنگ دست نیافته اند.
آمریکا و رژیم صهیونی در این جنگ دارای اهداف متعددی بوده ، هستند و خواهند بود؛
- اهداف اعلامی ،
- اهداف پنهان ،
- اهداف کوتاه مدت ،
- اهداف بلند مدت .
برای درس گرفتن از این جنگ بهتر است، اهداف پنهان و دراز مدت دشمن را هم بشناسیم و بر انها تمرکز کنیم.
بهتراست بدقت به این سوالها پاسخ دهیم؛
- چگونه اینهمه خسارات بر ما تحمیل شد؟
- چه اتفاقی افتاد که نتوانستیم از جان امام خودمان دفاع کنیم؟
دشمن امام ما را بشهادت رساند ،
یعنی ؛
به هدف قاطع خود در این جنگ دست یافت.
براستی کدام دستاورد این جنگ در مقابل شهادت امام و تک تک شهدا هم وزن است؟
به یقین تکرار و تمرکز و تبلیغ مداوم بر آندسته از اهدافی که دشمن در این جنگ نتوانست به انها دست یابد ،
- هم ما را از نقشه های پنهان و دراز مدت دشمن غافل خواهد کرد .
- هم باعث می شود که نفهمیم در این جنگ چه هزینه های سنگینی را متحمل شده ایم .
- هم نفهمیم ضعف های اصلی ما چه بوده است که براحتی اینهمه خسارت بر ما وارد شد.
قطعا این جنگ دارای پیامدهای متعددی است؛
پیامدهای تلخ ، خیلی تلخ ، شیرین و خیلی شیرین.
هم در فضاي داخلی کشور و هم بر فضای بیرون مرزها .
هم بر دوستان ما ،
هم بر دشمنان ما ،
برای تک تک این موارد باید طرح داشت ، برنامه داشت .
هریک از این موارد به مقدمات ، ابزارها و اسباب خاص خود متکی است .
باید انها را فراهم کرد، به خدمت گرفت.
بر همین اساس باید گفت ؛
جنگ واقعی از اولین ثانیهای های امضای توافق ، با شدت بیشتر اغاز خواهد شد و همه مردم ایران در هر جایگاهی و با هر سطح از توانمندی، باید لباس رزم بپوشند و در سنگر سربازی و خدمت خود حاضر شوند .
علیرضا تنهای کیسمی
۲۵ خرداد ۱۴۰۵
https://eitaa.com/alirezatanha110