eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 پایشان را لای در نگه میدارند 🔸درِ مذاکره را باز میکنند و پایشان را لای در نگه میدارند، وعده نسیه می دهند، اما خودشان نقد میگیرند و هی جلوتر می آیند... میخواهند ایران را ببلعند... 🇮🇷 @DadSetanKojayi با ما در همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi
🔻 حجت‌الاسلام نبویان نائب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در کانال خود اعلام کرد: 🔹 مقام معظم رهبری اختیار کامل تفاهم ایران و آمریکا را به شورای عالی امنیت ملی سپردند و فرمودند: 🔹 اگر سه چهارم اعضای شورای امنیت ملی موافق متن پیشنهادی ایران هستند، مجاز به ادامه مسیر تفاهم هستند. ✅ @NobonyadOnline
🔸سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس: از تیم مذاکره کننده بخصوص برادر عزیزم سردار قالیباف متشکرم. سرباز بدون مرز: چرا قاآنی به رهبری تبریک نگفتن
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر برای درس گرفتن از این جنگ ، باید اهداف پنهان و دراز مدت دشمن را هم شناخت ؛ شاید درست نباشد که مرتب تکرار می کنیم ؛ آمریکا و رژیم صهیونی به اهداف خود در این جنگ دست نیافته اند. آمریکا و رژیم صهیونی در این جنگ دارای اهداف متعددی بوده ، هستند و خواهند بود؛ - اهداف اعلامی ، - اهداف پنهان ، - اهداف کوتاه مدت ، - اهداف بلند مدت . برای درس گرفتن از این جنگ بهتر است، اهداف پنهان و دراز مدت دشمن را هم بشناسیم و بر انها تمرکز کنیم. بهتراست بدقت به این سوال‌ها پاسخ دهیم؛ - چگونه اینهمه خسارات بر ما تحمیل شد؟ - چه اتفاقی افتاد که نتوانستیم از جان امام خودمان دفاع کنیم؟ دشمن امام ما را بشهادت رساند ، یعنی ؛ به هدف قاطع خود در این جنگ دست یافت. براستی کدام دستاورد این جنگ در مقابل شهادت امام و تک تک شهدا هم وزن است؟ به یقین تکرار و تمرکز و تبلیغ مداوم بر آندسته از اهدافی که دشمن در این جنگ نتوانست به انها دست یابد ، - هم ما را از نقشه های پنهان و دراز مدت دشمن غافل خواهد کرد . - هم باعث می شود که نفهمیم در این جنگ چه هزینه های سنگینی را متحمل شده ایم . - هم نفهمیم ضعف های اصلی ما چه بوده است که براحتی اینهمه خسارت بر ما وارد شد. قطعا این جنگ دارای پیامدهای متعددی است؛ پیامدهای تلخ ، خیلی تلخ ، شیرین و خیلی شیرین. هم در فضاي داخلی کشور و هم بر فضای بیرون مرزها . هم بر دوستان ما ، هم بر دشمنان ما ، برای تک تک این موارد باید طرح داشت ، برنامه داشت . هریک از این موارد به مقدمات ، ابزارها و اسباب خاص خود متکی است . باید انها را فراهم کرد، به خدمت گرفت. بر همین اساس باید گفت ؛ جنگ واقعی از اولین ثانیه‌ای های امضای توافق ، با شدت بیشتر اغاز خواهد شد و همه مردم ایران در هر جایگاهی و با هر سطح از توانمندی، باید لباس رزم بپوشند و در سنگر سربازی و خدمت خود حاضر شوند . علیرضا تنهای کیسمی ۲۵ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
سلام ❌ مرگ بر دیکتاتور یادتونه، عده ای جاهل و برخی مزدور شعار میدادند♡》* دیکتاتور بزودی تشیع می‌شود دیکتاتوری که واقعا فقط او ایرانی بود دیکتاتوری که تمام عمرش را برای اسلام و ایرانی بودن صرف کرد دیکتاتوری که حقیقتا مردم رو دوست داشت برای مردم محبت میکرد و در هر شرایطی فقط،مدافع مردم بود دیکتاتوری که در همه علوم سر آمد بود دیکتاتوری که جلوی همه دشمنان چون کوه ایستاد بله ، دیکتاتوربزودی تشیع می‌شود و برای همیشه از تهران می‌رود می‌رود می‌رود دیکتاتور تشیع می‌شود اما اما تو انسان جاهل یا مزدور ، با این شعارها ، دشمنت را فریب دادی تا رهبرت را به مسلخ ببرد ، ۱۶۸ کودک ، عزیزترین مقتدرترین فرمانده ، بهترین ها بین دانشمندان ، مردمانی بیگناه ، دستشان از ایرانی رو به پیشرفت کوتاه شود و میلیارد میلیارد به تاسیسات هسته ای ، نظامی ، انتظامی ، زیربنایی خسارت وارد شود ، حال آیا تاسف تنها برای خودت کافی ست؟ آیا وجدانت آنی تو را آسوده خواهد گذاشت ؟ چه پاسخی برای مصیبتهای وارده بر بازماندگان شهدا ، اجسام تکه تکه شده کودکان و ... داری ؟ اما اما قوه محترم قضائیه ، با مزدوران داخلی و خارجی ، چه خواهد کرد ؟ آیا شعار مصادره ی اموال مزدوران شبکه های ماهواره ای ، اتترنشنال ، بی بی سی و ... به عمل تبدیل خواهد شد؟ آیا با کودتاچیان ۱۸ و ۱۹ دی ، بسترسازان جنگ سوم قاطعانه برخورد خواهد کرد ؟ با کافه داران ( ساعدی نیا ، وریا غفوری ، لمیز ، سلبریتیها ) چطور ؟