سلام
❌ مرگ بر دیکتاتور یادتونه، عده ای جاهل و برخی مزدور شعار میدادند♡》*
دیکتاتور بزودی تشیع میشود
دیکتاتوری که واقعا فقط او ایرانی بود
دیکتاتوری که تمام عمرش را برای اسلام و ایرانی بودن صرف کرد
دیکتاتوری که حقیقتا مردم رو دوست داشت برای مردم محبت میکرد و در هر شرایطی فقط،مدافع مردم بود
دیکتاتوری که در همه علوم سر آمد بود
دیکتاتوری که جلوی همه دشمنان چون کوه ایستاد
بله ، دیکتاتوربزودی تشیع میشود و برای همیشه از تهران میرود میرود میرود
دیکتاتور تشیع میشود
اما اما تو انسان جاهل یا مزدور ، با این شعارها ، دشمنت را فریب دادی تا رهبرت را به مسلخ ببرد ، ۱۶۸ کودک ، عزیزترین مقتدرترین فرمانده ، بهترین ها بین دانشمندان ، مردمانی بیگناه ، دستشان از ایرانی رو به پیشرفت کوتاه شود و میلیارد میلیارد به تاسیسات هسته ای ، نظامی ، انتظامی ، زیربنایی خسارت وارد شود ،
حال آیا تاسف تنها برای خودت کافی ست؟ آیا وجدانت آنی تو را آسوده خواهد گذاشت ؟
چه پاسخی برای مصیبتهای وارده بر بازماندگان شهدا ، اجسام تکه تکه شده کودکان و ... داری ؟
اما اما قوه محترم قضائیه ، با مزدوران داخلی و خارجی ، چه خواهد کرد ؟
آیا شعار مصادره ی اموال مزدوران شبکه های ماهواره ای ، اتترنشنال ، بی بی سی و ... به عمل تبدیل خواهد شد؟
آیا با کودتاچیان ۱۸ و ۱۹ دی ، بسترسازان جنگ سوم قاطعانه برخورد خواهد کرد ؟
با کافه داران ( ساعدی نیا ، وریا غفوری ، لمیز ، سلبریتیها ) چطور ؟
📣تقسیم امتیازها در نخستین بازی
🇮🇷ایران ۲ - 🇳🇿نیوزلند ۲
🆔️@J.RAZMAA
@کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
جزئیاتی از ابتکار شورایعالی امنیت ملی برای خنثیکردن بدعهدی آمریکا
🔹منابع آگاه از روند بررسی تفاهمنامهٔ اخیر در شورایعالی امنیت ملی، از اتکای این مصوبه به یک «نظریهٔ تفسیری» دقیق و گامبهگام خبر دادند که با تأکید بر پیشینهٔ بدعهدی و نقض عهد آمریکا، ترتیبات اجرایی خاصی را برای مقابله با هرگونه تعلل یا تخلف طراحی کرده است.
🔹براساس این گزارش، با توجه به سابقهٔ طولانی بیاعتمادی نسبت به رفتارهای خصمانه و عهدشکنیهای مکرر دولت آمریکا، اعضای شورایعالی امنیت ملی در جلسات کارشناسی خود، بندهای مختلف تفاهمنامه را ذیل یک پیوست نظریهٔ تفسیری به محضر رهبر معظم انقلاب رساندند و این نظریهٔ تفسیری بهعنوان چهارچوب الزامآور اجرایی تعیین شد.
🔹جزئیات بهدستآمده حاکی از آن است که در این نظریهٔ تفسیری، برای هر یک از تعهدات طرف مقابل، یک «گام اجرایی» متناظر از سوی ایران تعریف شده است. بهبیاندیگر، مصوبه شورا مبتنی بر اجرای گامبهگام و مشروط است؛ به این معنا که ایران صرفاً در قبال تحقق عینی و کامل هر بند از تعهدات آمریکا، اقدام متناظر خود را انجام خواهد داد. در غیر این صورت و در صورت محققنشدن هر یک از بندها، گامهای متقابل ایران از جمله توقف اجرای تعهدات متناظر، بلافاصله عملیاتی خواهد شد.
🔹این سازوکار که در قالب مصوبهٔ شورایعالی امنیت ملی به مرحلهٔ اجرا گذاشته شده، نشاندهندهٔ «نگاه بدبینانه به وعدههای آمریکا» و تدابیر پیشگیرانه برای خنثیسازی هرگونه انحراف یا نقض عهد از سوی ایالات متحده است.
#ایران
#رزما
#رسانه_جنگ
🔻 @setadresane 🔻
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷ورزشگاه محل مسابقات برخلاف تبلیغات سنگین طرفدارن پهلوی مملو از پرچم های جمهوری اسلامی ایران است
🇮🇷 #نشریه_عبرتهای_عاشورا 🇵🇸
📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻
🆔️@J.RAZMAA
@رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹مثلی لایبایع مثل یزید
🔹 حال و هوای اولین شب ماه عزای امام حسین علیهالسلام در مقتل رهبر شهید انقلاب
#منتقمان _امام_شهید
#سرباز_بدون_مرز
✍محمد کاظمی
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
🇮🇷ورزشگاه محل مسابقات برخلاف تبلیغات سنگین طرفدارن پهلوی مملو از پرچم های جمهوری اسلامی ایران است 🇮
دنیا اگر از یزید لبریز شود نور خدا خاموش نمی شود دامنه خون مظلوم فراگیر است
خدای خامنهای شهید زنده است
#سرباز_بدون_مرز
✍محمد کاظمی
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
سلام ❌ مرگ بر دیکتاتور یادتونه، عده ای جاهل و برخی مزدور شعار میدادند♡》* دیکتاتور بزودی تشیع میشو
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
ألسَّلامُ عَلَيْكَ یا
صاحِبَ الزَّمان
سلام خدا و بندگان خوب
خدا برعاشورا و عاشورائیان
🏴🌷🕋🌷🏴
و این آغازی دوباره است
بر شوری بزرگ که هر سال
در رگهای منجمد زمین
میجوشد و جهان را جانی
دوباره میبخشد ...
و من همرنگ منتظران
سیاهپوشتان ، دلخوشم که
در عزای جد غریبتان با شما
شال عزا بستهام و به اقتدای
شما بر سر و سینه میزنم ...
🏴🌷🕋🌷🏴
ای کاش این محرم پایان
عزاداری هایمان باشد!؟
پایان گریه های صبح و شب
شما باشد، ای کاش ندای
« ان جدی الحسین قتلوا
عطشانا » بزودی به گوش
جهانیان برسد. إن شاءالله
أللَّھُمَّ عَجِّــلْ لِولیِّکَ الفَرَج
وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ
صفایی کمیته حقوقی رزما
#ج_رزما_حقوقی_قضایی
#مص
ساعت به وقتِ دلتنگی...
🏴این روزها، نه فقط یک رهبر، نه فقط یک فرمانده، که ما «جانِ شیرین» و «پدرِ امت» را میانِ شعلههای کینهی نمرودیانِ زمان، به آغوشِ خدا سپردیم.
آقای من، ای رهبرِ غریب و مقتدرم!
باورمان نمیشود که دیگر صدایِ «امن یجیبِ»
تو در شبهای قدر، میانِ ستونهای حسینیه نمیپیچد. محاسنِ سپیدت این بار نه به عطرِ تربت، که به خونِ پاکت رنگین شد تا ثابت کنی پایِ این عهد، تا آخرین قطرهی خون ایستادهای.
چقدر یتیمماندی ایران...
شما که پناهِ تمامِ فرزندانِ شهدا ،جانبازان، ایثارگران ، امت اسلامی بودی، شما که دستِ نوازشت، مرهمِ زخمهای دلِ «علیها» بود، حالا در آغوشِ شهدا آرام گرفتهای.
خیال میکنم همین حالا، سردارِ دلها، حاج قاسمِ بیتاب، دواندوان به استقبالت آمده؛ با همان دستِ بریده، دستت را گرفته و میگوید: «آقا خوش آمدی... چقدر منتظرت بودیم.» خیال میکنم سردارانِ شهید، دورت را گرفتهاند و تو، سر بر شانهِ اربابِ غریبمان حسین (ع) گذاشتهای.
🏴ما ماندهایم اشکهای بی پایان که راهِ نفسمان را میبندد. ما ماندهایم و عبایی که بویِ بهشت میداد و حالا عطرِ شهادتش، تمامِ کوچههای شهر را پر کرده است.
اما ای ماهِ به خون نشسته!
اشکهایمان اگرچه جاریست، اما لرزه بر زانوهایمان نخواهد افتاد.
قسم به آن لحظهای که پیکرِ مطهرت را غریبانه از میانِ آوارها برچیدند، ما دست از این «علم» برنمیداریم. پرچمی که لکهدارِ خونِ توست، حالا در دستانِ خلفِ صالحت، «آقا مجتبی» است؛ همانگونه که تو بر عهدِ علی (ع) ماندی، ما هم بر عهدِ تو میمانیم.🏴🏴🏴🏴
#انقلاب_کربلا
#ج_رزما_حقوقی_قضایی
#مص
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 از سفارت ایران بپرسید
▪️وزیرصنعت لبنان: درحال پخش شیرینی
▫️خبرنگار: «مناسبت چیست؟»
▪️وزیر: «آتشبس»
▫️خبرنگار: «گامهای بعدی پس از آتشبس چیست؟»
▪️وزیر: «از سفارت ایران بپرسید»
ابر قدرت واقعی ایران سربلند
#ایران_مقتدر
#ج_رزما_حقوقی_قضایی
#مص
انتخابات شوراها چه زمانی برگزار میشود؟
سخنگوی کمیسیون امور داخلی مجلس و شوراها:
🔹انتخابات شوراها به دو ماه بعد از اعلام رسمیپایان جنگ موکول شده است.
#ج_رزما_حقوقی_قضایی
#مص