eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
انتخابات شوراها چه زمانی برگزار می‌شود؟ سخنگوی کمیسیون امور داخلی مجلس و شوراها: 🔹انتخابات شوراها به دو ماه بعد از اعلام رسمی‌پایان جنگ موکول شده است.
✔️رفع محاصره دریایی عملیاتی شد 🔹دقایقی پیش، ۳ نفتکش و ۲ کشتی حامل کالای اساسی ایران از محاصره دریایی عبور کردند /پرس تی وس
ونس: مطمئنیم اسرائیل با توافق آمریکا و ایران همراه خواهد شد 🔹به‌رغم اظهارات علنی مقام‌های اسرائیلی در مخالفت با توافق اولیه حاصل شده بین ایران و آمریکا بخصوص در ارتباط با جبهه لبنان، معاون رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که این رژیم در ادامه روند، تفاهمات را خواهد پذیرفت. 🔹جی‌دی ونس با بیان اینکه «آنچه می‌دانیم این است که این توافق اسرائیل را امن‌تر خواهد کرد و کل منطقه را هم امن‌تر می‌کند»، افزود «آنچه دیده‌ام، حجم زیادی از اطلاعات نادرست درباره این توافق است». 🔹ونس در پاسخ به پرسشی درباره انتقادهای علنی ترامپ از نتانیاهو در روزهای اخیر هم گفت که «اسرائیل اغلب شریک خوبی برای ماست و منافع مشترکی با یکدیگر داریم، اما گاهی هم بر سر برخی مسائل اختلاف نظر داریم که کاملاً قابل درک است. حتی با نزدیک‌ترین متحدانمان، از بریتانیا گرفته تا اسرائیل، گاهی اختلاف‌نظرهایی داریم».
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عراقچی: جمعه پس‌از امضای تفاهم، مذاکرات آغاز خواهد شد 🔹در مرحلهٔ اول مذاکرات دربارهٔ خاتمهٔ جنگ، محاصرهٔ دریایی، تنگهٔ هرمز و آزادسازی وجوه مسدودشدهٔ ایران تفاهم شد و در توافق نهایی دربارهٔ موضوع هسته‌ای و لغو تحریم‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.
دلیل سفر همتی به روسیه 🔹قبل از جنگ رمضان با دیدار شهید لاریجانی با پوتین قرار بود روسیه ۲۰ میلیارد دلار به ایران وام بدهد. این رقم بیشتر از کل ۱۴ میلیارد دلار واردات کالای اساسی ایران در سال است. 🔹میثم ظهوریان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به خبرنگار فارس می‌گوید که روس‌ها این وام را به صورت روبل و با سود ۶ درصد به ایران می‌دهند. 🔹به گفته ظهوریان با وجود اینکه روس‌ها در میانه جنگ می‌خواستند یک میلیارد دلار قسط اول این وام را به ایران پرداخت کنند اما مسئولان تازه بعد از سفر شهید لاریجانی و موافقت روس‌ها به این فکر افتاده بودند که «این وام روبلی است، آیا خوب است یا بد است.» 🔹صبح امروز رئیس بانک مرکزی عبدالناصر همتی برای گفت‌گو با روس‌ها در خصوص راهکارهای تسهیل مبادلات پولی و تقویت همکاری با بانک مرکزی روسیه به مسکو سفر کرد. 🔸با این حال تا پیش از جنگ حتی کالاهای اساسی که ایران از روسیه می‌خرید از دریای سیاه وارد امارات و به درهم تسویه می‌شد. در حالی که ایران می‌توانست آن را مستقیم از مسیر ریلی شمال وارد و با روبل تسویه کند. 🔸ظهوریان می‌گوید اتصال به CIPS که سیستم پرداخت فرامرزی چین است نیز در سطح مدیرکل پیگیری شده بود و می‌گفتند چینی‌ها به خاطر تحریم حاضر به اتصال ایران نیستند.فارس
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از بازی با نیوزیلند: تیم ایران مظلوم‌ترین تیم در تاریخ ادوار مختلف جام جهانی است ☆✍آمریکا به مدیران اصلی تیم ملی ویزا ندادند☆ 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA        @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اعتراف بی‌سابقه مفسّر برجسته نظامی کانال ۱۳ اسرائیل ▪️ایران بزرگ‌ترین قدرت منطقه است! «آلون بن‌ دیوید»، تحلیلگر برجسته نظامی و امنیتی اسرائیل: 🔹️اکنون، روزی دراماتیک برای همه اسرائیلی‌ها و نسل آینده آن است؛ ایران بزرگ‌ترین قدرت منطقه است! 🔹️توافق آمریکا با ایران، نقطه عطفی در خاورمیانه است؛ این توافق، راه را برای ایران هموار می‌کند تا به مهم‌ترین قدرت منطقه تبدیل شود. 🔹️همه شرایط، ایران را به سرعت به یک قدرت بسیار بزرگ تبدیل خواهد کرد؛ این کشور نه‌تنها قوی‌تر بلکه در نهایت با یک ایران هسته‌ای مواجه خواهیم شد. @AnaNews منبع 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA @رصدتحولات_سیاسی_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما                                 کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ عراقچی: از صبح دیروز جنگ رسماً در تمام جبهه‌ها تمام شده و هر حملهٔ اسرائیل به لبنان نقض تفاهم است 🔹یک طرف این تفاهم‌نامه ایران و حزب‌الله هستند و طرف دیگر آن آمریکا و رژیم صهیونیستی؛ خاتمهٔ جنگ مشمول خاتمهٔ اشغال است و بدون عقب‌نشینی نیروهای اسرائیلی از سرزمین‌هایی که در این جنگ اشغال کرده‌اند، خاتمهٔ جنگ کامل نشده است. هرگونه حملهٔ نظامی رژیم صهیونیستی به لبنان یا ادامهٔ اشغال سرزمین‌های لبنان نقض یادداشت تفاهم است. 🚀 🔥 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA @رصدتحولات_سیاسی_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما                              کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺فریاد «ایران، ایران» در ورزشگا لس‌آنجلس ... 😎پهلوی‌چی‌های وطن فروش، اینجا هم دیدند که حداقلی هستند و بیشتر ربات در مجازی هستند . 🚀 🔥 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA @رصدتحولات_سیاسی_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما                              کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
787.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سی‌ان‌ان: گمان می‌رود ۸ نفر از خدمه در حادثه‌ی سقوط بمب‌افکن بی-۵۲، جان خود را از دست داده‌اند 🔹 شعله‌های آتش سنگین و دود سیاه غلیظی که لحظاتی پس از سقوط بمب‌افکن B-52 در پایگاه نیروی هوایی ادواردز کالیفرنیا به هوا برخاسته است. 🔸پایگاه نیروی هوایی «ادواردز» در ایالت کالیفرنیا از وقوع یک سانحه هوایی برای بمب‌افکن استراتژیک B-52 آمریکا در این پایگاه خبر داد. 🔸بمب‌افکن استراتژیک B-52 آمریکا در کالیفرنیا از نوع «بوئینگ بی-۵۲ استراتوفورترس» (B-52 Stratofortress) بوده که دقایقی پس از برخاستن از باند فرودگاه، دچار سانحه شده و سقوط کرد. 🔺️✍طبق بررسی اطلاعات رسیده، این بمب افکن استراتژیک در بحبوحه جنگ ۱۲ روزه، در بمباران سایتهای هسته‌ای ایران شرکت داشته است. «وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»؛ 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
🔹عجب...حداقل حرمت آقای شهیدی را که گفت برجام‌ خسارت محض بوده را نگه دارید آقای دکتر علی مطهری! 🔹بیشتر توضیح بدید، دقیقا تندروها چه بلایی سر برجام آوردند؟ برجام را تندروها پاره کردند یا ترامپ؟ 🔻خجالت نمی کشید؟ 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA                       @رصد_امور_اطلاعات_رسانه‌ای_نبرد_روایتها_درجنگ_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما   کانال تحلیلی/ راهبردی شماره ۱ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
بسمه تعالی متن مقاله زیر🔻 قابل توجه حقوق دانان بین الملل، بخصوص در امور حقوق دریایی و دریا نوردی ؛ لطفا نظر تخصصی پانویس شود. 🆔️@J.RAZMAA     @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما 🥁اندر حکایت تنگه هرمز؛ عوارض آری یا عوازض نه؟ از یک سو، تمامِ آن بخش از عرضِ تنگه هرمز که مناسب کشتیرانی است، بی‌چون و چرا جزو آب‌های سرزمینی ایرانِ بزرگ است و باقی‌اش در قلمرو عمان. واین بدان معناست که در پهنای این تنگه، حتّی به گنجایشِ یک سانتیمتر مکعب، آبِ آزاد، بین‌المللی و بی‌صاحب وجود ندارد. و از سوی دیگر، تنگه هرمز تنها راهِ طبیعیِ گریز از خلیج فارس به دریای عمان است. اگر این تنگه نبود، خلیج فارس صرفاً دریاچه‌ای می‌ماند در کرانه‌های جنوبی ایران. حال، اصلِ ماجرا و آن رفت‌وآمدِ شبانه‌روزیِ کشتی‌های جهان از این گذرگاهِ باریک: تصوّر کنید یگانه راهِ ارتباطیِ یک محله با شهر، کوچه‌ای است که از میانِ حیاتِ خانه‌ی یکی از اهالی می‌گذرد. آنگاه، غریبه‌ای از هر قماش و تیپ، در هر ساعت، با هر بار و وسیله‌ای، بی‌آنکه با صاحب‌خانه هماهنگ کند، به صرفِ اینکه «این تنها راه است»، از حریمِ شخصیِ او بگذرد؛ بی‌نظارت، بی‌مجوز و بی‌حساب. پرسشِ نخست: آیا صاحب‌خانه می‌تواند بگوید این کوچه، ملکِ من است و حقِّ مالکیت، به من اجازه می‌دهد که حریمِ خصوصی‌ام را در اختیارِ هر کسی نگذارم؟ اگر آری، حقِّ عبورِ مردمِ محله چه می‌شود؟ و اگر نه، مالکیّتِ وی تضییع شده و او حقِّ بستنِ درِ خانه را هم ندارد. این، گره‌ای کور است. پرسشِ دوم: اگر او به عنوان «جواز عبور» یا «عوارض استهلاکِ خانه»، مبلغی از عابران مطالبه کند، با توجّه به اینکه این معبر، تنها راهِ طبیعیِ خروج است و عابران نه هزینه‌ای بر او تحمیل می‌کنند و نه از امکاناتِ خانه‌اش بهره می‌برند، آیا مردم حقِّ اعتراض به این دریافتِ غیرقانونی را دارند؟ اگر پاسخ مثبت باشد، بار دیگر حقِّ مالک، ادا نشده باقی می‌ماند. پرسشِ سوّم: آیا می‌توان به بهانه‌ی یک آبخوری در حیاط که مبادا رهگذری تشنه شود، هزینه‌ای برای عبور وضع کرد تا صاحب‌خانه ذی‌نفع شود؟ ایده‌ای نیک، امّا اگر اکثرِ عابران از آن آبخوری ننوشند، چرا باید هزینه‌ی سرویسی را بپردازند که مصرف نمی‌کنند؟ 🤔 آیا این معما، راهِ حلِّ حقوقی و منصفانه‌ای ندارد؟! 🧐راست است که من به عنوان ایران نمی‌توانم از عابران، عوارضِ خدمت بگیرم؛ امّا به عنوانِ مالکی که از صبح تا شام، غریبه‌ها از حیاطِ من می‌گذرند، بی‌گمان حق دارم سرِ درِ حیاط، ایستِ بازرسی بگذارم و دست‌کم ثبت کنم که چه کسی و با چه محموله‌ای از حریمِ من می‌گذرد. پاسخ، صد در صد آری است. ایران به عنوانِ مالکِ آب‌های سرزمینیِ تنگه، حق دارد بابتِ این نظارت و رجیستری، سهمی از هزینه را از کشتی‌ها مطالبه کند. 👮‍♂تیمِ مذاکره‌کننده، هشیار باشید که مبادا در این پرونده، چون فاجعه‌ی برجام، کلاه بر سر شما برود و ما حصل مقاومت در خیابان و رشادت در میدان از دستِ شما برود. هرگز عجله ای در حلِّ مسئله‌ی عبور از تنگه که اولویتِ نخستِ طرفِ مقابل است ،نداشته باشید و مانند برجام از همان آغاز، دستِ خود را از این اهرمِ زرّین تهی نکنید. اگر هم قرار است در گامِ نخست به آن بپردازید، پیش از هر گونه تصویب و ثبتِ بین‌المللی، حق‌الزحمه‌ی رجیستری و نظارت را برای مالکانِ حقیقیِ آن ، یعنی ایران و عمان ، قطعی و عملیاتی کنید؛ و الاّ، این کوچه، همچنان حیاطِ شخصیِ شما خواهد ماند، امّا حقِّ شما در آن، نادیده گرفته می‌شود. ✍ دکتر محبوبه حقیقی 🌷گروه فرهیختگان انقلاب https://eitaa.com/joinchat/1250885827Ccee52197c0 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA                       @رصد_امور_اطلاعات_رسانه‌ای_نبرد_روایتها_درجنگ_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما   کانال تحلیلی/ راهبردی شماره ۱ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa ابرگروه ویژه شماره ۲@ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754  پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/