eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
وزیر خارجه چین: توافق فعلی بین ایران و آمریکا آغاز راه است، نه نقطه پایان وانگ یی در گفت‌و‌گو با همتای پاکستانی خود: 🔹توافق فعلی، آغاز راه است، نه نقطه پایان؛ از این رو، تداوم صلح در خاورمیانه و منطقه خلیج فارس همچنان به تداوم تلاش‌های همه طرف‌ها نیاز دارد. 🔹چین نیز به روش خود به میانجیگری بین ایران و آمریکا پرداخته است. @ج_رزما_حقوقی_قضایی ✍مص
ترامپ: اگر پول ایران را پس ندهیم، هیچ‌کس در دلار سرمایه‌گذاری نخواهد کرد 🔹ما مقدار زیادی از پول آن‌ها را گرفته‌ایم، پول آن‌ها را از آن‌ها گرفته‌ایم. 🔹این پول ما نیست، پول آن‌هاست و ما آن را مسدود کردیم. 🔹در یک مقطع زمانی خاص فکر می‌کنم باید آن را پس بدهیم. 🔹اگر آن را پس ندهیم، هیچ کس دیگر هرگز در دلار سرمایه‌گذاری نخواهد کرد.فارس
12.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇺🇸کاخ سفید، لحظه امضای تفاهم نامه توسط ترامپ در کاخ ورسای با حضور رئیس‌جمهور فرانسه را منتشر کرد، به این ترتیب مراسم امضا در روز جمعه هم منتفی است. 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA        @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
✅ این هم امضای تفاهمنامه آغاز مذاکرات که در کاخ ورسای و تهران انجام شد. 🔶نکته جالب آنکه مکرون به جای پزشکیان به ترامپ دست داد! 🔷گفته می‌شود رئیس جمهور آمریکا برای اینکه نشان دهد چقدر در این کار جدی است و چقدر اجرای این تفاهمنامه را هم جدی می‌داند شخصا امضا را به ۴۸ ساعت دیگر هم ختم نکرد، که به نظر من می‌ترسید مبادا ایرانی‌ها یک چیز جدید علم کنند! 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA        @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
بیانیه کمیته عالی سیاسی راهبردی @جمعیت_رزما السلام علیک یا ابا عبدالله ع. جنگ، مذاکره و تفاهم ؛ پیروز کیست؟ 🔻ادامه متن بیانیه🔻
💢آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی و عوامل آنها درطول این ۴۷ سال بعد از انقلاب ، هیچ بلائی نبوده که بر سر ایران نیاورده باشند .آخرین دشمنی آنها حملات در قالب جنگ ۱۲ روزه ، اقدامات کودتایی با هماهنگی تفاله های داخلی ، و البته تجاوز در جنگ رمضان بود، ولیکن با درایت و تدبیر امام شهید رضوان‌الله‌ علیه و البته رهبر جدید انقلاب حفظه‌الله و حضور مردم انقلابی در عرصه، دشمن تن به شکست داده، وادار به عقب نشینی ذلت بار شده است. 🔷️به اقرار دوست و دشمن، در جنگ رمضان هزینه هایی سنگین دادیم (که بزرگترین ان، شهادت رهبر بزرگوارمان بود )  و باید فریاد زد که سرانجام  دنیا ما را به عنوان قدرت جدید دنیا و پیروز نبرد با آمریکا و اسراییل  به رسمیت شناخت. 🔷️اما سوال اساسی اینست که با ورود به مذاکره برای حل اختلافات، این پیروزی چگونه تقسیم شده است؟ بدیهی است که در این مسیر رهنمودهای امام شهید و رهبری معظم باید تعیین کننده مذاکرات و شکل گیری  معادلات می بود. 🔷️پرسش ما اینست که آیا به این اوامر عمل شد یا خیر؟ مردم هوشیار و بصیر درآینده پاسخ به  این تفاهم نامه اعلامی را خواهند داد . 🔷️بنده به بضاعت خویش کلیاتی را اعلام و در آسیب شناسی آتی آن را نقد و بررسی بیشتر خواهم کرد، انشاالله. ✍آری، اقتدار ایران اسلامی و جنگ هوشمندانه و ترکیبی با دشمن و مقاومت جانانه دربرابر خصم زبون ،نشان میدهد که توانسته ایم اراده خود را بر دشمن تحمیل کنیم . بخش هایی از این تفاهم نامه ،ثبت پیروزی های ماست  و بی انصافی است که آن را اعلام نکنیم، اما اکنون در مقام نقد بخش های غیر شفاف و غیر نقد آن که دشمن حیله گرانه از زیربار شکست فرار کرده و ما با نگاه رهبر شهید و اوامر رهبری میتوانستیم آنها را بر دستاوردهای دیگر بیافزائیم، بحث خواهیم کرد. 🔷️ابتدا بگویم که تبصره ها و ...اعلام نشده لذا با اطلاعات موجود نظرات داده میشود: *آری ، بافشار ایران قرارشده که اسرائیل لبنان را تخلیه کند، اگر نکرد و بیرون نرفت، چه میکنیم؟ جنگ ادامه می یابد یا....؟ * آمریکای استعمارگر در همه اموردنیا و ازجمله ایران مداخله نموده و به ایران تجاوز کرده و حاکمیت و امنیت ملی مارا بارها نقض کرده و رهبر جهان اسلام را شهید نموده، اما درتوافق، ماهم موظف به احترام به حاکمیت آمریکا شده ایم. *  تنگه محدوده حاکمیتی مابوده و اهرم فشار بسیاربزرگ که دنیا را تحت فشار قرار داده بود، اما به بهانه رفع محاصره، تردد را در ان آزاد کردیم .(انشاالله که در آینده تنگه را کنترل کامل کنیم و به بهانه آزادی کشتیرانی حرف عراقچی و عدم کنترل اثبات نشود. *  موضوع خروج نیروهای آمریکایی از منطقه و محدوده ایران، شفاف نبوده و صراحت ندارد. ضمن آنکه در تضاد با بند (      )حفظ وضع موجود و تعهد به نیاوردن نیروی نظامی جدید به منطقه است. * بحث کنترل حاکمیتی  تنگه منحصرا  به ایران و عمان  ربط دارد و بحث سایر کشورها شفاف و صریح نیست که آیا اعضای کشورهای حاشیه خلیج فارس و آزادی هرگونه تردد کشتیرانی ،اعم از نظامی و غیرنظامی، شامل دوستان انها( آمریکا و غرب)، مانورهای مشترک و حضور نظامی در خلیج فارس هم میشود؟ *  دربحث رفع تحریم ها، بازسازی، بازشدن تراکنش ها و ...آمریکا و غرب در برجام هم این قول ها را داده بودند ولی حتی یک بند را هم عمل نکردند.(شاید برجامی دیگر ). آمریکا در برجام زیر میز زد و همه چیز را که برای خودش نقد کرده بود به ما به نسیه هم نداد، چه اعتمادی به آمریکا هست؟ اینها نوعی خوش خیالی است و اعتماد به امریکا( مثل امضای جان کری و اوباما ) اگر انجام  ندادند چه میکنید؟ میجنگید یا برجامی عمل میکنید؟ و البته تحریمهای مصوبه کنگره چه میشود؟ *   آقایان ! رهبری نظام  گفته بودند راجع به هسته ای ،دیگر مذاکره نکنید. شما تعهد بیشتر از برجام دادید و بعد از ۱۰ سال اعتمادسازی و رسمیت یافتن فناوری صلح آمیز ما در دنیا، با درج بحث هسته ای  درمذاکرات هم برجام را سر پله اول آورد و هم مشروعیت و استقلال هسته ای ما را مشروط به توافقی جدید با موافقت آمریکا  و  البته ( درج درتوافق نهایی ) کرد که هم مثل بندهای برجامی،  مبهم است و البته قابل تفاسیر ....و وعده سر خرمن و البته ، نامحتمل. *  بحث حفظ وضع موجود ، آمریکا را در منطقه مجددا تثبیت و پیروزی ما و دستاوردهای آن را کم رنگ و بی اثر میکند و حضور آمریکا را بدست خودمان  مشروعیت می بخشد(چرا که با این توافق، ما پذیرفتیم حضور آنها را) * ما بدنبال ساخت سلاح هسته ای نبودیم و آمریکایی ها خوب این را میدانستند. اما ما منفعلانه به دارنده هزاران بمب هسته ای تعهدی ننگین دادیم که نقض حاکمیتی ست. «وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»؛ 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA       @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
هدایت شده از عبدالله نوری پور
❇جلسه عمومی ۱۵۱ @ج_رزما دوشنبه : اول تیر ۱۴۰۵ ساعت : ۶ صبح 💠مکان : همیشگی 🔻دستور جلسه : نقد و بررسی تفاهم اسلام آباد و من الله التوفیق 🆔️@J.RAZMAA      @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
🩸خطای استراتژیک در انتقام خون امام شهید 🔻امام جامعه این همه واضح بارها به تاکید کردند و تصریح داشتند حرارت این خونخواهی امام شهید باید حفظ شود، آن وقت ما این خونخواهی را حواله می دهیم به دوران ظهور؟! 🔻فعل امام عصر، فعل ایشان است و مربوط به و سطح انتقام هم تاریخی است از تمام جبهه کفر به نحوی که زمین را از وجود نحس کفر تطهیر می کنند. 🔻بحث بر سر فعل ما در عصر غیبت است. بحث سر این است که اگر را به شهادت رساندند، دست روی هم نگذارید تا نائب امام کشی باب شود و دشمن بر آن جرات دائمی پیدا کند. 🔻این چه منطقی است که رهبر جامعه شهید شود، انتقام نگرفتن را با خونخواه بودن امام عصر توجیه کنیم؟! با تمام احترام، نگاه مسئولین در قبال خون امام شهید، جرات تکرار جنایتی در این سطح را به دشمن خواهد داد. 🔻خونخواهی و قصاص، سبب عدم تکرار جرم و حیات افراد دیگری می شود که مورد تهدید هستند؛ "وَ لَكُمْ فِي الْقِصاصِ حَياةٌ يا أُولِي الْأَلْبابِ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ‌"(۱۷۹بقره). این منطق خداوند است که انتقام بگیر و قصاص کن تا زنجیره قتل(و ترور) قطع شود. 📢 اگر الان نمی توانید انتقام بگیرید، حداقل موضع باید این باشد پرونده شهادت امام جامعه باز است و ما همیشه مترصد خواهیم ماند. ✍مصطفی رضایی 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما 🔻 🆔️@J.RAZMAA       @تبیین_راهبردهای_عملياتی_امت_مبعوث_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قسمت اول 🎥 کینه تمام نشدنی و تعریف ناخواسته سگ زرد از حاج قاسم: 🔸️ اگر ژنرال سلیمانی را ترور نمی‌کردیم، اکنون درباره این توافق صحبت نمی‌کردیم، چون او " نابغه " بود . 🔸️بله دوستان عزیز با تمام احترامی که نظامیان ما دارند و خواهند داشت بدون شک ، اما باید به نکته ای منفی در نظامیان بعد از دو جنگ در طول یکسال اخیر و ۴ عملیات وعده صادق اشاره کرد !