eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.7هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از حزب‌الله
32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کودتای جریان نفوذ بخش هفتم از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین روح الله بجانی مسئول شورای هماهنگی حزب‌الله شمال‌غرب کشور در جلسه جهاد تبیین ۱۴ خرداد در مسجد جامع حکم آباد تبریز @jehad_hezbollah
💢بُروز دادن نشانه ضعف و تهاجم دشمنان 🔻دکتر حسین الله کرم، دبیرکل @جمعیت_رزما، در اجتماع بزرگ جانفدایان و میدان هفت حوض نارمک، در شامگاه ۲۸خرداد ۱۴۰۵، نشان دادن نقاط ضعف را عامل اصلی سه جنگ ۸ ساله ۱۲ روزه و ۴۰ روزه علیه انقلاب اسلامی نامید؛ 1️⃣ صدام جنایتکار پس از جلسه با ابراهیم یزدی وزیر خارجه دولت موقت ایران به معاونش صلاح العلی می گوید هرصد سال یکبار ممکن است همراه با ضعیف شدن ارتش، شاهد اختلافات عمیق سیاسی رهبران ایران نیز باشیم، لذا باید از این فرصت برای رسیدن به اهداف عراق استفاده کرد‌. 2️⃣ ترامپ جنایتکار ونتانیاهو بچه کش پس از سقوط سوریه و عدم پاسخ ایران در ترور شهید هنیه رهبر حماس درتهران ، طرح ناترازیها و حذف ارز ترجیحی متوجه شدند که اگر حمله کنند مردم بخاطر ضعف و مشکلات اقتصادی دست به براندازی نظام اسلامی میزنند. 3️⃣آمریکا، صدام و منافقین فکر کردند ایران با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ دچار ضعف شده، لذا دست به حمله سراسری زدند و باز هم شکست خوردند، بر همین اساس دشمن با پذیرش تفاهم نامه توسط دولت ایران ممکن است دوباره در چنبره خطاهای محاسباتی افتاده و فکر کند ایران  ضعیف شده و او می تواند برای رسیدن به اهداف نظامی از طریق مذاکرات دست بکار شود. ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»؛ 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA                          @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای بسا ایرانیان دو مرتبه حقی را طلب می‌کنند که به آن‌ها نمی‌دهند! حق : انرژی صلح آمیز هسته‌ای مرحله اول: برجام مرحله دوم: همین توافق نتیجه؟ 🔻 کتاب الغیبۀ نعمانی صفحه ۲۷۳ : «كَأَنِّي بِقَوْمٍ قَدْ خَرَجُوا بِالْمَشْرِقِ يَطْلُبُونَ الْحَقَّ فَلَا يُعْطَوْنَهُ ثُمَّ يَطْلُبُونَهُ فَلَا يُعْطَوْنَهُ فَإِذَا رَأَوْا ذَلِكَ وَضَعُوا سُيُوفَهُمْ عَلَى عَوَاتِقِهِمْ فَيُعْطَوْنَ مَا سَأَلُوهُ فَلَا يَقْبَلُونَهُ حَتَّى يَقُومُوا وَ لَايَدْفَعُونَهَا إِلَّا إِلَى صَاحِبِكُمْ قَتْلَاهُمْ شُهَدَاءُ أَمَا إِنِّي لَوْ أَدْرَكْتُ ذَلِكَ لَاسْتَبْقَيْتُ نَفْسِي لِصَاحِبِ هَذَا الْأَمْرِ».... 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻   🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_شناختی_سیاسی_اجتماعی_مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e کانال شماره ۴ رزما در سکوی بله 🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر لطفا جلوی اشتباهات فاحش شورای عالی امنیت ملی را بگیرید؛ ‌ این شورا مجددا در یک اقدام تعجیلی که فاقد هرگونه مبنای حقوقی است ، طی بیانیه اعلام نمود ؛ ""به موجب یادداشت تفاهم اسلام‌آباد، به مدت شصت روز، هیچ‌گونه هزینه‌ای از متقاضیان ( کشتی های خواهان عبور از تنگه هرمز)؛ اخذ نخواهد شد و این هزینه‌ها توسط دولت جمهوری اسلامی ایران تأمین می‌گردد. ‌و در اجرای بند ۵ یادداشت تفاهم اسلام‌آباد، کشتی‌های تجاری متقاضی عبور از تنگه هرمز باید درخواست خود را به مدیریت آبراه خلیج فارس (PGSA.ir) ارسال نمایند."" ‌ سوال از شعام ؛ ایا امریکاییها هم بیانیه ای جهت انجام تکالیف خود از جمله ؛ رفع محاصره دریایی ایران و ... صادر کرده اند .؟ چرا باید ایران هزینه تردد کشتی های کشورهای حتی متخاصم از تنگه هرمز را متقبل شود ؟ این تکلیف از کجای تفاهم نامه برداشت شده است؟ از کدام کیسه می بخشید ؟ علیرضا تنهای کیسمی ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
❤️باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی.. تبریک به پیامبران مبعوث، که پس از چندین ماه چله نشینی در"طورِ"خیابان به پاس صداقت و اخلاص و ایمانِ ناب به سنتهای الهی، با امامِ امت به "ما"رسیدند و به مقام والای امامت هم نائل شدند! چه پاداشی شیرینتر و چه افتخاری بالاتر و غرور انگیزتر از اینکه با امامِ امت "ما" شده ایم.... ما با خامنه ای شهید پیامبران مبعوث شدیم و با خامنه ای رشید به مقام امامت رسیدیم! و مصداقِ آیه " برای عالمیان شدیم‌. مرحبا به مردم بصیر خیابانِ ایران که از این امتحان بزرگ سربلند خارج شدند.‌ تبریک به شما مردم و تسلیت به جا ماندگانِ پر مدعایِ ولایتمداری.‌ چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی آنشب قدر که این تازه براتم دادند. عیاران چاله میدانهای سیاست! زین‌پس خود را با "ما هماهنگ" کنید. رسالت مردم مبعوث، اصلاح و ارشادِ مسئول بی بصیرت و جامانده از مسیر و تحقق دولتِ آرمانیِ مبتتی بر تمدن انسانساز اسلام است. تا دیر نشده به"ما" بپیوندید. دکتر محبوبه حقیقی